Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: apua  (Luettu 4090 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
ajna75
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« : 16.04.2018 00:53:41 »

Moi kaikki!
Oon uusi täällää
Oon aina jotenkin tiennyt olen enemmän kuin Tämä maallinen kuori
Nyt on tapahtunut jotain,mitä hieman jopa pekään...
Luulen,tai tunnen että otsachakrani on avautumassa..
Kaikki alkoi viimekesänä,en Eka kiinnittänyt siihen huomiota,kunnes
Joku aika sitten aloin "näkemään ympärillä olleiden henkilöiden todillesen
Luonteen ja valheet niiden takana,ja päähäni tulvi intuitiota ystävistä ja
Unet ovat muuttuneet... välillä pyörin avaruuden pyörteissä,kuin tanssien
Näiden tunteiden johdosta en halua tavata enää kuin muutamaa ihmistä
Miten Tämä on mahdollista??
Miten Tästä eteenpäin?
Miten muut chakrat avataan?
Tarviiks olla huolissaan?
Nykyään Luotan tähän"voimaan" enemmän mutta netistä ei oikein löydy vastauksia
Olenko heräämässä?
Kiinnostuksen kohteet ovat aivan muualla kuin ennen....
Auttakaa pliis,oon aika eksyksissä
tallennettu
Empire Special
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 163


Profiili
« Vastaus #1 : 16.04.2018 03:27:42 »

Jos mahdollista, luovu päihteistä jos käytät. Muista liikkua, jos et liiku niin aloita liikkuminen. Toi liikkuminen on tärkeetä, jotta noi yläpään jutut pysyy jotenkin kasassa ja balanssissa. Alapään toiminta ja käyttö jeesii siinä. Älä lue turhaa tauhkaa netistä tai leimaudu mihinkään aatesuuntaan liiaksi.

Yritä muodostaa siitä tauhkasta joku semmoinen oma juttu, kirjoittamalla tai piirtämällä, tai lukemalla kirjoja. Noi vapauttaa noita fiiliksiä, ja muovaa niitä haluamaasi suuntaan. Ei se ole muuta kuin luovuus mikä sussa avautuu.

Ota kroppa siihen messiin.

Siellä avaruuden pyörteissä kun harjoittelet tuota luovaa puolta niin pystyt rupee handlaa sitä. Siitä tulee semmoinen muovailuvaha. Ja siellä on kiva vaan pyöriä. Muista kuskailla sinne toiveita ja haaveita.

Jos tiedät taolaisten ajatusmaailmasta, niin ne kertoilee kirjoissa tuosta tilasta. Tao te ching olisi varmaan hyvä. Semmoinen mukavan rento, yksinkertainen ja kevyt luettava/kuunneltava. Niinkuin siellä tilassa olo itsessäänkin.

Kun saat vain ajatuksen päästä kiinni että pidät homman kevyenä ja leikkisänä, niin homma pysyy hanskassa.

Ja ei. Kyse ei todellakaan ole siitä, että muiden "chakrojen" pitäisi avautua. Pointti ei ole siinä. Saattaa olla jopa vaarallista, jos "sisäistät" nuo, tuntemukset itseesi, siitä seuraa vain syyllisyyden kierre.

Sulle avautu semmoinen konkreettisempi tapa todistaa itsellesi, että haaveet toteutuu.

Ota se silleen.

Mulla itellä lähti ihan lapasesta tossa vaiheessa Smiley. Kuuntele niitä sisäisiä "ohjeita" mitä tulee väkisinkin vastaan. Ne rupee ohjaa sua vähän sinne polulle ja haaveisiin päin. Mulla meni egoistina ihan tappeluksi. Ota iisisti. Susta tuli magneetti, joka harjoittelee ohjaamaan itseään mielikuvilla, äänillä ja rytmeillä.

Kelaa, että olet leijailemassa auringonsisällä ja palaat maanpäälle herätessä. Tai määnsisällä ja palaat maanpinnalle. Mä en oikein itekkään tiedä kumpi paikka tuo oikeaoppisesti on.

Siellä näkyy niitä verkkomaisia rakenteita ainakin mulla. Sit sitä vetää hurjaa vauhtia joka puolella niiden läpi limittäin ja lomittain. Siellä tilassa saattaa tulla vastaan kuvia ja semmoisia, jotka rakentuu siitä magnetismista, jonka sinne luot. Ne ovat ikäänkuin "ikkunoita" jotka lukittuu alitajuntaasi ja tulevat vastaan elävässä elämässä. Valo ei ilmeisesti tunne aikaa ja se kaartuu silleen yli ajan ja paikan. Ja hassuinta on, että voit piirtää jotakin ja se ilmestyy tyhjästä!

Siksi tuo luovan puolen juttu olisi hyvä.

Lenkkeily luonnossa on hyvä ja siitä tulee seikkailua ja aikamatkustusta samalla.
« Viimeksi muokattu: 16.04.2018 04:22:01 kirjoittanut Empire Special » tallennettu
Veikko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 138



Profiili
« Vastaus #2 : 16.04.2018 10:20:07 »

Hyvä että tulit pyytämään apua.
Onko sulla lähipiirissä ketään, jolle voisit luottavaisin mielin puhua tilanteestasi?
Eristäytyminen tuskin auttaa sun tilannetta, saattaa jopa pahentaa.
Tee kuitenkin omat ratkaisut, kuuntele syvintä sisintä.
Yritä maadoittua.
Valeriana auttanut ainakin itellä tasapainoittumisessa. Muutama päivä menee että huomaa vaikutuksen.
Oluen humala on hyvä myös, etanolia en voi suositella kuitenkaan rauhoittumiseen.
http://www.fi.naturalextract-sobeo.com/ratio-extract/valerian-root-extract.html

Jos tilanne ei ole ihan akuutti, niin pienillä, luonnollisilla muutoksilla suosittelen aloittamaan.
Henkesi voima kasvaa näin paremmin.
Älä nyt ainakaan mitään neuroleptejä aloita, ellei ole ihan pakko.

Metsään kävelylle.
Hengittele niin syvään kuin vaan ikinä pystyt...
Ja muista päästää ulos ettei käy huonosti!

Koeta pärjätä, voimaa ahdinkoosi!

Rakkaudella,
-Tulivesi  smitten
tallennettu

Jumala on rakkaus.
1. Joh. 4:16

Hengen hedelmä on rakkaus, ilo,
rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys,
uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen.
Gal. 5:22

Kääntykää vihdoin oikealle tielle ja tehkää hyvää, kohdelkaa aina oikeudenmukaisesti toisianne.
Jer. 7:5
ajna75
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #3 : 16.04.2018 13:53:42 »

Ei oikein ole ketään kelle puhua Tästä aiheesta...
Silläpä tänne kirjoitan..
Kiitokset vastauksista,yritän nyt parhaani elää tän uuden tuntemuksen kanssa
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8222


Profiili
« Vastaus #4 : 16.04.2018 14:03:22 »

Miten muut chakrat avataan?

En ole todellakaan mikään cakrojen*/chakrojen asian tuntija, mutta käsittääkseni
granthit (eli solmut: brahma-, vishnu- ja rudra**-granthi) pitää olla avatut ennenkuin
aajñaa***-cakra voi aueta. Tuo merkinnee sitä, että kaikki muutkin cakrat - paitsi kenties sahasraara (sahasra + aara: tuhatterälehtinen [lootus]) - ovat avoimet,
jos se on "oikea" adjektiivi...

* lingvistien suosima translitteraatio

** shivan toinen, vanhempi nimitys

*** nykyisin suosituin ääntämys lienee aagjaa...

AjñA   2 f. order , command Mn. x , 56 MBh. &c. ; authority , unlimited power
« Viimeksi muokattu: 16.04.2018 14:07:34 kirjoittanut sideman » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #5 : 16.04.2018 15:05:42 »

Sen sanoisin, että muista, ettei sulla ole mitään hätää, tai mitään pelättävää. se, mitä tapahtuu on täysin normaalia ja luonnollista, voit olla rauhallisin mielin.
Tee tutkimusmatkaa itseesi ja kaikkeuteen <3
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: