Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Auttajan Avunpyyntö  (Luettu 39363 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Veikko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 138



Profiili
« Vastaus #75 : 12.04.2018 16:46:12 »

Oon kyllä sitä mietä, ettei keskustelua kannata lähteä viemään kenenkään henkilöön varsinaisesti

Samaa mieltä Smiley

Lainaus
Jos et välitä itsestäsi ihan itsesi tähden, et pysty myöskään tekemään sitä tehtävää kunnolla, jota varten tänne tulit.
Totta: ilmaisen aikaisemmin viestin toisella tavalla:

Ei keskitytä siihen, kuka on Tulivesi - Vaan siihen, mitä me kaikki saadaan yhdessä aikaan! Smiley

--> Luomme Tulevaisuudessa Suuria Ja Ihmeellisiä Asioita,
-Elämme Suurta Ja Ihmeellistä Aikaa Nyt - Jonka Ihmeellisyys Kasvaa Ja Tulee Kasvamaan


Johdatusta yhdistymiseen odotellen: Sitä ennen on tapahtuva paljon.
Pinnan alla kytee, ja lujaa kyteekin.
« Viimeksi muokattu: 17.04.2018 11:47:03 kirjoittanut tulivesi » tallennettu

Jumala on rakkaus.
1. Joh. 4:16

Hengen hedelmä on rakkaus, ilo,
rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys,
uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen.
Gal. 5:22

Kääntykää vihdoin oikealle tielle ja tehkää hyvää, kohdelkaa aina oikeudenmukaisesti toisianne.
Jer. 7:5
Veikko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 138



Profiili
« Vastaus #76 : 14.04.2018 21:30:04 »

Lainaus
Kun pääsen oikeuksiini, maailma ei tule vastustelemaan lainkaan vaan tekee täydellistä yhteistyötä Ykseyden kanssa.

Kun Pääsemme Oikeuksiimme Maailma Ei Tule Vastustelemaan Lainkaan Vaan Tulee Tekemään Yhteistyötä Ykseyden Kanssa

Tähän kuuluu todella paljon porukkaa.
Täälläkin foorumilla on useita, jotka eivät välttämättä vielä tiedä kuuluvansa projektiin, tai eivät voi edes aavistaa mittakaavaa, ja sitten taas osa aavistaa ja osa tietää:
Itse kuvittelen jotain hämäriä aavistuksia. Wink
Toki te tiedätte: "Näkymätön Käsi" Pyöräyttää Yllättäen
-Jonka jälkeen kaikki suunnitelmat muuttuu tai vähintään alkaa suuri muutosprosessi.

Suurta aaltoa odotellessa..

« Viimeksi muokattu: 21.04.2018 11:51:10 kirjoittanut tulivesi » tallennettu

Jumala on rakkaus.
1. Joh. 4:16

Hengen hedelmä on rakkaus, ilo,
rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys,
uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen.
Gal. 5:22

Kääntykää vihdoin oikealle tielle ja tehkää hyvää, kohdelkaa aina oikeudenmukaisesti toisianne.
Jer. 7:5
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #77 : 15.04.2018 11:44:20 »

Lainaus
Kun pääsen oikeuksiini, maailma ei tule vastustelemaan lainkaan vaan tekee täydellistä yhteistyötä Pyhän Ykseyden kanssa.

Tässä on kyllä vahingossa korotettu oma itse hurjiin korkeuksiin.
Voin selittää hiukan tuon kyseisen lauseen todellista viestiä: Ei, kyse ei ole siitä että kun "minä" pääsen oikeuksiini.
Korjaus:
Kun Pääsemme Oikeuksiimme Maailma Ei Tule Vastustelemaan Lainkaan Vaan Tekee Täydellistä Yhteistyötä Pyhän Ykseyden Kanssa

Tähän kuuluu todella paljon porukkaa.
Täälläkin foorumilla on useita, jotka eivät välttämättä vielä tiedä kuuluvansa projektiin, tai eivät voi edes aavistaa mittakaavaa, ja sitten taas osa aavistaa ja osa tietää:
Itse kuvittelen jotain hämäriä aavistuksia. Wink
Toki te tiedätte: "Näkymätön Käsi" Pyöräyttää Yllättäen
-Jonka jälkeen kaikki suunnitelmat muuttuu tai vähintään alkaa suuri muutosprosessi.

Suurta aaltoa odotellessa..



Hassu yhteensattua.

Heräsin aamulla ja nukahdin uudestaan. Näin unta että seisoin laivan kannella ja meri kuohui ja lähdettiin turvaan, kun kerrostalon kokoiset aallot oli tulossa. Puhdas uni. Ei mitään paniikin tunnetta vaan sanoin perheelleni että nyt mennään sisälle.

Itse olin mukana 2000-luvun alussa kun täälläkin foorumilla oli paljon porukkaa ja oli mun alkutaipale.

Nyt koen kyllä olevani ihan liian vanha  Grin
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #78 : 15.04.2018 12:24:33 »

Tulipa tuossa mieleen että uskon siihen vieläkin että suurin osa meistä herää jollain tasolla.

Se voi olla pienikin ajatus että muuttaa suuntaa elämässä. On hitusen ystävällisempi. Vaihtaa työpaikkaa ja haluaa auttaa muita. On päättänyt erota rakkaudettomasta parisuhteesta. Alkaa olemaan kiinnostunut hengellisistä suuntauksista jne jne.

Kaikille ei välttämättä tapahdu mitään rajuja avautumisia.

Pienikin muutos on jo iso asia!  smitten
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #79 : 15.04.2018 12:41:53 »

Musta tuntuu että tuota pientä positiivista muutosta tapahtuu kaikkialla koko ajan! Kaikesta huolimatta, pienistä puroista tuee vielä suuri virta Smiley
Kaikkien ei juu onneksi tarvi olla aivan niin tietoisella polulla.
tallennettu
Veikko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 138



Profiili
« Vastaus #80 : 16.04.2018 17:12:45 »

Oon jättänyt vastaamatta tuohon kohtaan.

Sanoin vain että ehkä meillä on jotain, jota heillä ei ole, jotain, jota he tarvitsevat?

Sitä aikaisemmin sanoit:

Jokaisen pitäisi tietää, että on itse itselleen se suurin ja paras voima, eikä kellään ole valtaa sen yli. Se on mielestäni erittäin tärkeä asia ymmärtää, oikeastaan ihan joka tasolla ja taholla.

Sillä korotit itsesi Arkkienkelien yläpuolelle, että itse ymmärrät tuon asian sekä samanaikaisesti oletat, ettei Arkkienkelit sitä käsittäisi.

Kilpaillaan vähän, samassa ketjussa: Olen korottanut itseni suurinpiirtein kaiken olemassaolevan yläpuolelle, heti ensimmäisessä viestissä.
Kukaan ei siis oo mua parempi siinä. coolsmiley
Nojoo.. Okei vakavoidutaan.

Jos korottaa itsensä, niin on tärkeetä oppia tajuamaan se itse mahdollisimman nopeasti.
Universumi kyllä huomauttaa lapsilleen ajan kanssa, jos
Monesti ihmiset päivittäin korottaa oman itsensä jonkun asian yläpuolelle, se on nopea nousu ja lasku yleensä.
Harvoin sitä edes itse huomataan, jopa luonnollista siis.
Haitallista kuitenkin.

Lainaus
Jos he kurittaisivat kuritonta sielua henkihieveriin, syystä mistä tahansa, ja erityisesti sellaisesta että sieluparka loikkii heidän varpailleen, niin oltaisiinko silloin rakkauden polulla?

Niin, ja siitä kurittamiseen liittyen vastaan ensin Raamatulla:

---------------------------------------------------------------------------------------------------
Hebr12
5. ja te olette unhottaneet kehoituksen, joka puhuu teille niinkuin lapsille: "Poikani, älä pidä halpana Herran kuritusta, äläkä menetä toivoasi, kun hän sinua nuhtelee;
6. sillä jota Herra rakastaa, sitä hän kurittaa; ja hän ruoskii jokaista lasta, jonka hän ottaa huomaansa".
7. Kuritukseksenne te kärsitte; Jumala kohtelee teitä niinkuin lapsia. Sillä mikä on se lapsi, jota isä ei kurita?  

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Kuritus on myös hengen koettelemusta.
Kasvattaa ihmistä ja nöyryyttä, joka on tärkeä ominaisuus itsetuntemuksessa ja itsetutkiskelussa.
Kurituksen jälkeisestä koettelemuksesta selvinneet ovat lopulta olleet erittäin kiitollisia kokemastaan.

On mahdollista, että oot ottanut vastaan muiden taakkoja.
Sielullisesti suostunut siihen, vaikket itse sitä vielä tietäisikään.
Sielunelämässä tapahtuu paljon enemmän kuin tajunta käsittää.
« Viimeksi muokattu: 16.04.2018 17:35:02 kirjoittanut tulivesi » tallennettu

Jumala on rakkaus.
1. Joh. 4:16

Hengen hedelmä on rakkaus, ilo,
rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys,
uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen.
Gal. 5:22

Kääntykää vihdoin oikealle tielle ja tehkää hyvää, kohdelkaa aina oikeudenmukaisesti toisianne.
Jer. 7:5
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #81 : 16.04.2018 19:37:03 »

Henkinen väkivalta on yhtä tosi kuin fyysinen väkivalta.

Haluaisinkin kysyä:

Kasvatko ja opitko rakkaudessa mieluummin vai otatko kunnolla "turpiin" ja sinua saa nöyryyttää ja häpäistä ja kurittaa? Onko oikein osoittaa ihmiselle paikka henkisellä ja fyysisellä väkivallalla?

Milloin voi joku oikeuttaa näitä "keinoja"?

tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #82 : 16.04.2018 19:57:56 »

Noh, sää näät asian kuten näät tulivesi. Itse koen sanomiseni ja tarkoitukseni kuitenkin toisin.

Kurittamisella ei ole mitään tekemistä rakkauden kanssa, ei ainakaan sen kaltaisella jota minä koin. Yhdelläkään entiteetillä ei ole mitään oikeutta kohdella toista siten.

Rakkaus voi olla ja on rankka opettaja, mutta se ei kuitenkaan nöyryytä, kurita, alista, manipuloi, ole julma tai muutenkaan kaltoinkohtele. Se pelkästään osoittaa sinulle itsellesi, missä kohdassa sinä itse teet itsellesi niin, eikä silloinkaan jätä yksin.

Mun sielunsuunnitelmassa on kantaa muiden taakkoja, ja kärsiä kollektiivisesti, olenhan kaksoisliekki.

Se mitä enkeleiden sun muiden kanssa tapahtui, tapahtui kuitenkin vain siksi, että olin sinisilmäinen ja kokematon, enkä hallinut ollenkaan niin korkeita energioita, mihin silloin pöllähdin.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #83 : 16.04.2018 20:21:02 »

Jos joku kertoo tulleensa hyväksikäytetyksi, sanotko hänelle, että se oli vain oikein sinulle, koska olet niin kuriton, ja nostanut itsesi hyväksikäyttäjiesi yläpuollelle, siksi he kurittivat sinua?
 uglystupid2
Sellainen on väärin (vaikka kaikki meneekin aina oikein) aivan millä tahansa tavalla tai kenen tahansa toimesta tehtynä.
tallennettu
Veikko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 138



Profiili
« Vastaus #84 : 16.04.2018 21:58:13 »

Lainaus
Noh, sää näät asian kuten näät tulivesi. Itse koen sanomiseni ja tarkoitukseni kuitenkin toisin.
Tietenkin, meillä on erilaisia kokemuksia enkeleistä ja olemme eri ihmisiä, ei tunneta, eikä nähdä toistemme eleitä ilmeitä, mikroilmeitä, äänensävyä...

Alan kuitenkin epäilemään, kenen kanssa todella olet ollut tekemisissä? Ovatko he olleet niitä, joita itseään väittävät?

Vaikeeta ABC -kielessä toisinaan on, että ainakin itse olen välillä kykenemätön ilmaisemaan asian niinkuin asia on mitään lisäämättä tai poistamatta.
Pitää etsiä sanoja, rakentaa lauseita, käyttää niissä värejä, et mikä väri nyt sopis tähän tilanteeseen parhaiten.
Eikä se siihen lopu, pitää tehdä tilannearvioo, tiedostaa ympäristö, asettua toisen kenkiin ja koettaa pysyy samal aaltopituudel, kuitenkaa antamat toisen aaltojen vaikuttaa liikaa omaan aaltoiluun. Tätä kaikkea vaaditaan, jos halutaan hedelmällistä kanssakäymistä.

Ei ihme, että me ihmiset ollaan toisinaan vähän idiot2
Ainakin mä oon.

Lainaus
Kurittamisella ei ole mitään tekemistä rakkauden kanssa, ei ainakaan sen kaltaisella jota minä koin.
Jos sun ja enkelten kohtaamisella ei ole ollut -mitään- tekemistä rakkauden kanssa, ja olet vielä seuraavaan todellisuuteen siirryttyäsi samaa mieltä, niin...

Jo se, että koet nyt niin, voidaan sanoa: On tapahtunut vääryys.
Tiedän vain sen, mitä olet kertonut ja uskon, että olet vilpitön puhuessasi näin. Siksipä otan asiasi vakavasti:
Heidän pitäisi kantaa tästä tilanteesta vastuuta, ja olla valmiita tekemään oikeesti töitä ja keskittyä focusoiden ja keskitetysti SUN hyvinvointiin.

Oli kyse Taivasten Valtakunnan enkeleistä, tai sitten törkeistä rikollisista, näin ei todellakaan pitäisi tapahtua.

Lainaus
Noh, sää näät asian kuten näät tulivesi. Itse koen sanomiseni ja tarkoitukseni kuitenkin toisin.

Tämä on olennainen asia tässä, en tiedä mitä olet kokenut.
Vaikutat kuitenkin tietoiselta ihmiseltä. En voi hyväksyä että yksikään enkeli Taivaden Valtakunnasta aiheuttaa traumaattisen kokemuksen ihmiselle.

Pidän edelleen mahdollisena, jopa todennäköisenä, että pimeyden edustaja on tullut valoon verhoutuneena. (Vertauskuva)
Jokatapauksessa,
Tässä maailmankaikkeudessa tilanne on päässyt riistäytymään käsistä.

Lainaus
Rakkaus voi olla ja on rankka opettaja, mutta se ei kuitenkaan nöyryytä, kurita, alista, manipuloi, ole julma tai muutenkaan kaltoinkohtele.

Ei rakkaus itsessään kurita, vaan kuritus voi tapahtua rakkaudellisesti.
Asiasta voi, saa ja lopulta jonkun pitää olla eri mieltä.
Enkä nyt viittaa siihen, mitä olet kokenut, vaan yleisellä tasolla.

Lainaus
Mun sielunsuunnitelmassa on kantaa muiden taakkoja, ja kärsiä kollektiivisesti

 smitten smitten smitten smitten Olet Rakastettu  smitten smitten smitten

tallennettu

Jumala on rakkaus.
1. Joh. 4:16

Hengen hedelmä on rakkaus, ilo,
rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys,
uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen.
Gal. 5:22

Kääntykää vihdoin oikealle tielle ja tehkää hyvää, kohdelkaa aina oikeudenmukaisesti toisianne.
Jer. 7:5
Veikko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 138



Profiili
« Vastaus #85 : 16.04.2018 22:12:48 »

Jos joku kertoo tulleensa hyväksikäytetyksi, sanotko hänelle, että se oli vain oikein sinulle, koska olet niin kuriton, ja nostanut itsesi hyväksikäyttäjiesi yläpuollelle, siksi he kurittivat sinua?


 Angry  Angry


En tietenkään sano, miksi kysyt minulta näin?
Kysymyksessä itsessään tarkoituksellinen ja tietoinen hyökkäys. Cry
Tiedämme molemmat varsin hyvin, etten tarkoittanut sitä noin. Undecided

Okei, hyökkäily vastaanotettu, oon tosi herkkä joten vähän kolahti hyökkäys, fine, arka aihe itse kullekkin.
Ootko saanut käsiteltyä tapahtuneet?

Lainaus
Sellainen on väärin (vaikka kaikki meneekin aina oikein) aivan millä tahansa tavalla tai kenen tahansa toimesta tehtynä.

Lopulta oikeudenmukaisuus vallitsee, valitettavasti välissä tapahtuu vääryyksiä.
Laaja Vapaa Tahto, joka on suurin ja toimivin ratkaisu kaikkeuden näkökulmasta, mahdollistaa vääryydet. Valitettavasti, siihen asti että vääryys saadaan kitkettyä kokonaan.

Vääryydet kuitenkin korvataan aina moninverroin takaisin, jos ei ala systemaattisesti tekemään pahaa katumatta.
Hankala on tilanne, jossa tietoisuus on sitä mieltä, ettei sitä voi korvata millään.
Siihenkin on olemassa kyllä ratkaisuja.. Ei niistä sen enempää nyt..
tallennettu

Jumala on rakkaus.
1. Joh. 4:16

Hengen hedelmä on rakkaus, ilo,
rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys,
uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen.
Gal. 5:22

Kääntykää vihdoin oikealle tielle ja tehkää hyvää, kohdelkaa aina oikeudenmukaisesti toisianne.
Jer. 7:5
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #86 : 16.04.2018 22:33:51 »

Tiedän mitä koin ja mistä puhun. "Kuulija" sitten käsittelee sitä miten käsittelee.

Olen pahoillani, jos koit tulleesi hyökkäyksen kohteeksi, sellainen on ikävä tunne. Tarkoitukseni ei kuitenkaan ollut sellainen, vaan aivan puhtaasti keskutelumielessä laajensin asiaa.
tallennettu
Veikko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 138



Profiili
« Vastaus #87 : 16.04.2018 22:55:02 »

Tiedän mitä koin ja mistä puhun.

Olet siis sitä mieltä ettei yksikään pimeyden olento voisi huijata ihmistä luulemaan itseään hyvikseksi?
En epäile sua, tai sun sanoja, vaan epäilen tätä tilannetta.
En kuitenkaan missään tapauksessa lähde kiistämäänkään, ettei asia vois olla just niinkun tilanne sen ilmaisee.
Sehän olis melkoisen erikoista toimintaa.

Lainaus
Olen pahoillani, jos koit tulleesi hyökkäyksen kohteeksi, sellainen on ikävä tunne.

Ei minulle ikävää tunnetta tullut, surumielinen hiukan.

Lainaus
Tarkoitukseni ei kuitenkaan ollut sellainen
Ei tietenkään koko tarkoituksesi, olen kuitenkin aistivani tarkoituksellisuuteen viittaavaa värähtelyä.
Onhan se mahdollista, että oon täysin väärässä.
Kuitenkin, jos lähdet ilman mielipidettä tutkimaan asiaa, etsimään vastausta syvimmästä sisimmästä:
Lainaus
Halusinko korostaa näkemystäni, tuoden siihen alitajuista hyökkäävää energiaa?

Voi vastaus olla vähän poikkeava edellisestä.
Lainaus
Tarkoitukseni ei kuitenkaan ollut sellainen

Jokatapauksessa,
Kaikki hyvin, ellei enemmän.
Hyvää Yötä Kuuhilda ja Maailma  Smiley
tallennettu

Jumala on rakkaus.
1. Joh. 4:16

Hengen hedelmä on rakkaus, ilo,
rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys,
uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen.
Gal. 5:22

Kääntykää vihdoin oikealle tielle ja tehkää hyvää, kohdelkaa aina oikeudenmukaisesti toisianne.
Jer. 7:5
Veikko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 138



Profiili
« Vastaus #88 : 17.04.2018 10:51:01 »

Aloitusviestiä selvennetty heti toisessa.
tallennettu

Jumala on rakkaus.
1. Joh. 4:16

Hengen hedelmä on rakkaus, ilo,
rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys,
uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen.
Gal. 5:22

Kääntykää vihdoin oikealle tielle ja tehkää hyvää, kohdelkaa aina oikeudenmukaisesti toisianne.
Jer. 7:5
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8222


Profiili
« Vastaus #89 : 17.04.2018 11:50:12 »

Kuninkaiden Kuningas, Yeshua HaMashiach


Ääntämisvinkki: jeshuua* hammashiiaH* (Jeesus TheMessias; H = ns. räkä-hoo)    Grin

* Useimmiten hepreassa aksentti on viimeisellä tavulla, mutta näissä molemmissa
on viimeinen niqqud eli vokaalidiakriitti ns. furtive pataH (lyhty a) joka siirtää
aksentin sitä edeltävälle tavulle...
« Viimeksi muokattu: 17.04.2018 12:05:56 kirjoittanut sideman » tallennettu
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: