Sivuja: 1 ... 199 200 [201] 202 203 ... 340
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Energiahoitoa haluavia  (Luettu 1839885 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
Beola
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19


Profiili
« Vastaus #3000 : 21.06.2012 19:10:42 »

Tänne saisi lähetellä energiaa tänä iltana.  Smiley
Kiitos paljon Unelmassa!
tallennettu
Vagabond
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50


Profiili
« Vastaus #3001 : 21.06.2012 19:21:49 »

MW: Tuohan on johtajan/johtoportaan ammattitaidottomuutta jossei osata esittää asioita rakentavasti.
Kun mä olin "johtotehtävissä" (pieni perheyritys, mut kummiski) niin mä aina heitin asiat huumorin
kautta jos oli jotain huomautettavaa työntekijälle. Aina siis naurettiin päälle. Ihmiset tottu siihen että
sanoo pläjäytin suoraa mutta huumorilla, ja kaikki aina poikkeuksetta kehu meidän työilmapiiriä.

Ja ne puhuu ittestänsä, NE tuntee ittensä siellä tarpeettomiksi. Ihan perus psykologiaa. Siihen kun
vielä lisätään tuo että sosiaaliset taidot on hatarat niin ei se muuta tartte kun työilmapiiri on tuo.

Tsemii Smiley
tallennettu
lydiam
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 128



Profiili
« Vastaus #3002 : 21.06.2012 19:27:38 »

Mukana tänäänkin! Kiitokset edellisestä  smitten
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #3003 : 21.06.2012 19:41:04 »

MW: Tuohan on johtajan/johtoportaan ammattitaidottomuutta jossei osata esittää asioita rakentavasti.
Kun mä olin "johtotehtävissä" (pieni perheyritys, mut kummiski) niin mä aina heitin asiat huumorin
kautta jos oli jotain huomautettavaa työntekijälle. Aina siis naurettiin päälle. Ihmiset tottu siihen että
sanoo pläjäytin suoraa mutta huumorilla, ja kaikki aina poikkeuksetta kehu meidän työilmapiiriä.

Ja ne puhuu ittestänsä, NE tuntee ittensä siellä tarpeettomiksi. Ihan perus psykologiaa. Siihen kun
vielä lisätään tuo että sosiaaliset taidot on hatarat niin ei se muuta tartte kun työilmapiiri on tuo.

Tsemii Smiley

Huumorin kukka..  Wink  soon maailman kaunein kukka .. kukkii talvellakii.. Cheesy   
Ai tämä ei ollukkaan mulle..sorry VB    coolsmiley     Tongue             smitten
« Viimeksi muokattu: 21.06.2012 19:54:57 kirjoittanut unelmassa » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #3004 : 21.06.2012 20:18:15 »

Hei Unelmassa, mä ilmottaisin itteni lisäksi tähän vielä lapsetkin, ja NAAPURIN.
Mä tarvin tyyneyttä ja rauhallisuutta ja viisautta ja diplomatiaa.
Muuten menee raivoamiseksi ja semmoseski käyttäytymiseksi, ettei siitä seuraa kun ikävyyksiä vain.
tallennettu
Vagabond
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50


Profiili
« Vastaus #3005 : 21.06.2012 20:46:12 »

MW: Tuohan on johtajan/johtoportaan ammattitaidottomuutta jossei osata esittää asioita rakentavasti.
Kun mä olin "johtotehtävissä" (pieni perheyritys, mut kummiski) niin mä aina heitin asiat huumorin
kautta jos oli jotain huomautettavaa työntekijälle. Aina siis naurettiin päälle. Ihmiset tottu siihen että
sanoo pläjäytin suoraa mutta huumorilla, ja kaikki aina poikkeuksetta kehu meidän työilmapiiriä.

Ja ne puhuu ittestänsä, NE tuntee ittensä siellä tarpeettomiksi. Ihan perus psykologiaa. Siihen kun
vielä lisätään tuo että sosiaaliset taidot on hatarat niin ei se muuta tartte kun työilmapiiri on tuo.

Tsemii Smiley



Huumorin kukka..  Wink  soon maailman kaunein kukka .. kukkii talvellakii.. Cheesy   
Ai tämä ei ollukkaan mulle..sorry VB    coolsmiley     Tongue             smitten

Juups, huumorin kukka on kaunis ja kestävä, pärjää säässä kun säässä Cheesy
Ja vieläpä aika yleinen siiheks ettei sitä kirjoista löy-y Tongue

Niijuuja kyl määki tääl kommenteeraan vähä vaiks mihi.
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #3006 : 21.06.2012 20:47:32 »

Hei Unelmassa, mä ilmottaisin itteni lisäksi tähän vielä lapsetkin, ja NAAPURIN.
Mä tarvin tyyneyttä ja rauhallisuutta ja viisautta ja diplomatiaa.
Muuten menee raivoamiseksi ja semmoseski käyttäytymiseksi, ettei siitä seuraa kun ikävyyksiä vain.


Ok,no minäpä sulle toivottelen rauhaa.. angel
Miksi sulla ne naapurit häiriköi.  idiot2 ,eipä silti ,voi sitä ihan selvinpäinkin häiriköidä ja ihan pariskunta vielä. Cool
Et tapellaan kauheesti.. Huh Huh Eikö heille saa mittään ns."kuria"
Kukapa sitä saa alkaa hillumaan,kaikillehan ne on samat säännöt.. police police
tallennettu
har.za
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 114



Profiili
« Vastaus #3007 : 21.06.2012 21:18:53 »

Hei jos ehdin vielä mukaan niin tulen ilomielin
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #3008 : 21.06.2012 21:44:56 »

Hei jos ehdin vielä mukaan niin tulen ilomielin


Hei ja ehit ihan hyvin..tere tulemast..  angel
tallennettu
kosmonautti
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 394



Profiili
« Vastaus #3009 : 21.06.2012 21:52:49 »

Mukana!  Smiley
tallennettu

aurinko aspect_con askendentti kaksoset kuu kaksoset
merkurius aspect_con venus harka
mars kuunsolmu vesimies

Metallisika
Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja
Mirikka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19



Profiili
« Vastaus #3010 : 21.06.2012 22:03:23 »

Mukana.....vähän myöhässä..... mutta OLEN  Smiley
tallennettu

~ Aurinko vesimies, nousu jousimies, kuu leijona ~
unelmassa
Vieras
« Vastaus #3011 : 21.06.2012 22:50:17 »

Kiitos kaikille..     angel
Energiahoitoa ois tarjolla 23.6 ..klo 22.00, elikkä lauantaina.
Jos joku tarvitsee/haluaa.     angel    angel

Rauhaa ja valoa kaikille..   smitten smitten

Niinja hyvvää Jussinpäivää .. smitten
« Viimeksi muokattu: 21.06.2012 23:47:43 kirjoittanut unelmassa » tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #3012 : 21.06.2012 23:05:22 »

Mää tunsin pientä pistelyä rinnassa ja on tosi hyvä mieli kun haukotuttaakin jo..

Mä tulen lauantainakin mukaan kun kerran saan  Cheesy

Jussit tältä erää ja kiitos  smitten

Minna
tallennettu
Mystery Woman
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 163



Profiili
« Vastaus #3013 : 22.06.2012 15:53:24 »

MW: Tuohan on johtajan/johtoportaan ammattitaidottomuutta jossei osata esittää asioita rakentavasti.
Kun mä olin "johtotehtävissä" (pieni perheyritys, mut kummiski) niin mä aina heitin asiat huumorin
kautta jos oli jotain huomautettavaa työntekijälle. Aina siis naurettiin päälle. Ihmiset tottu siihen että
sanoo pläjäytin suoraa mutta huumorilla, ja kaikki aina poikkeuksetta kehu meidän työilmapiiriä.

Ja ne puhuu ittestänsä, NE tuntee ittensä siellä tarpeettomiksi. Ihan perus psykologiaa. Siihen kun
vielä lisätään tuo että sosiaaliset taidot on hatarat niin ei se muuta tartte kun työilmapiiri on tuo.

Tsemii Smiley

Kiitos!  smitten smitten se on kaikista kaameinta että se ihminen kuvittelee meidän olevan aivan samanlaisia  Cheesy työntekijät sanoivat jo heti aloitettuani tuolla, että olen ihmisenä ja toimintatavoiltani aivan toinen ääripää...  Smiley no, näillä mennään...
tallennettu

Aurinko vaaka, Kuu neitsyt, Asc Skorpioni
Sädetär
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13



Profiili
« Vastaus #3014 : 23.06.2012 14:55:50 »

Mukana tänään.. :Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 199 200 [201] 202 203 ... 340
  Tulostusversio  
 
Siirry: