Sivuja: 1 ... 196 197 [198] 199 200 ... 340
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Energiahoitoa haluavia  (Luettu 1839974 kertaa)
0 jäsentä ja 13 vierasta katselee tätä aihetta.
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2955 : 17.06.2012 22:55:31 »

Kiitos kaikille, siunausta ja valoa.    angel         
Palautetta ois ihan kiva saaha.     smitten   
Jos vaan sattuu olemaan.
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #2956 : 17.06.2012 23:15:27 »

Mä tunsin ensin pistelyä ja sitten kovaa kuumotusta rinnassa mutta sitten isäni täällä
mökillä sai hepulin johon minä tietysti olin syypää ja ties mitä naurettavuuksia Smiley
niin en tiedä johtuiko lopussa kyyneleet kummasta, veikkaan että tuosta viimeisestä
kun oli lähellä etten lähtenyt kotiin kun kuuntelin lapsellista mekastusta.. hih

Kiitos siulle noista tuntemuksista  smitten

-M-
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2957 : 17.06.2012 23:32:33 »

Mä tunsin ensin pistelyä ja sitten kovaa kuumotusta rinnassa mutta sitten isäni täällä
mökillä sai hepulin johon minä tietysti olin syypää ja ties mitä naurettavuuksia Smiley
niin en tiedä johtuiko lopussa kyyneleet kummasta, veikkaan että tuosta viimeisestä
kun oli lähellä etten lähtenyt kotiin kun kuuntelin lapsellista mekastusta.. hih

Kiitos siulle noista tuntemuksista  smitten

-M-

No voi.. Huh Minä tunnen kyyneleet lähes joka lähetyksessä..
Joskus kamalan itkukohtauksen..jo aika alussa.
Monellakin on sydänsuruja..  smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2958 : 18.06.2012 00:53:04 »

Kiitos sulle  smitten
Minä tunsin HYVÄN ja samoin mieheni  Smiley
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2959 : 18.06.2012 08:47:38 »

Kiitos sulle  smitten
Minä tunsin HYVÄN ja samoin mieheni  Smiley



 Wink   Kiss    smitten angel
tallennettu
Vagabond
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50


Profiili
« Vastaus #2960 : 18.06.2012 10:48:08 »

Mulle tulee sellasia "larger than life" hetkiä, ei tosin hoidon aikana mutta noin muuten.
Esim. kun ilta-aurinko heijastelee viereisten talon ikkunoista hienosti ja tulee semmoset
kaihtimien varjot seinille, ja sitten tossa parvekkeella on älyttömän hyvä tuoksu niin...
(Höh, ei ehkä "ihan" välittyny toi tunnelma  Grin)
Ja tänään nukuin puol kymppiin, eli sängystenmeinannu päästä ylös Smiley Joku ihmeen
matalapainetapaus... Ohi kyllä menossa kun tulin tänne lueskeleen. smitten Se on
tosin melki aina kun meen nälkäsenä nukkumaan, ja herään nälkäsenä. Nyt meni nälkä
ohi ku join kupin kahvia (desillä kermaa höystettynä). Viel ku pääsis kunnolla käyntiin
tästä noiden töiden ääreen. Smiley

Kiitosta vaan.  angel

P.S. Naapurilta ennoo tohtinu kysyy vaikutuksia. Ja äidiltä en oo muistanu kysyy  Grin

VB
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2961 : 18.06.2012 11:53:27 »

Mulle tulee sellasia "larger than life" hetkiä, ei tosin hoidon aikana mutta noin muuten.
Esim. kun ilta-aurinko heijastelee viereisten talon ikkunoista hienosti ja tulee semmoset
kaihtimien varjot seinille, ja sitten tossa parvekkeella on älyttömän hyvä tuoksu niin...
(Höh, ei ehkä "ihan" välittyny toi tunnelma  Grin)
Ja tänään nukuin puol kymppiin, eli sängystenmeinannu päästä ylös Smiley Joku ihmeen
matalapainetapaus... Ohi kyllä menossa kun tulin tänne lueskeleen. smitten Se on
tosin melki aina kun meen nälkäsenä nukkumaan, ja herään nälkäsenä. Nyt meni nälkä
ohi ku join kupin kahvia (desillä kermaa höystettynä). Viel ku pääsis kunnolla käyntiin
tästä noiden töiden ääreen. Smiley

Kiitosta vaan.  angel

P.S. Naapurilta ennoo tohtinu kysyy vaikutuksia. Ja äidiltä en oo muistanu kysyy  Grin

VB



Oukei..ja ihan desi sitä kermaa   Huh  :Smiley  Mulle riittää punanen maito.. Tongue
Ko tääl jossain kerroit...et sul eijoo paljoa ystäviä..niin eijoo mullakaann.   coolsmiley
Häippäsivät täs vuojen sisällä.  Huh  .Nooh eipä tuo haittaa, ja ihan samalla tavalla aatellu..et jos sais sen oikeen rakkaan. Wink  smitten
Noh mää oon tavallaan erakko.. Cool En tykkää pahemmin juhlistakaan.. uglystupid2   Grin
Kiitost pallautteesta.. angel
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2962 : 18.06.2012 12:01:45 »

Huomenna 19.6 kello 22.00 ..ois sitä rakkausenergia hoitoa.. angel      angel
Ken tarvii tai haluaa..   smitten smitten
tallennettu
Vagabond
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50


Profiili
« Vastaus #2963 : 18.06.2012 13:35:41 »

Lainaus
Oukei..ja ihan desi sitä kermaa Mulle riittää punanen maito..
Ko tääl jossain kerroit...et sul eijoo paljoa ystäviä..niin eijoo mullakaann.
Häippäsivät täs vuojen sisällä. .Nooh eipä tuo haittaa, ja ihan samalla tavalla aatellu..et jos sais sen oikeen rakkaan.
Noh mää oon tavallaan erakko.. En tykkää pahemmin juhlistakaan..
Kiitost pallautteesta..
Juups, oon niin allerginen melki kaikelle (viljat, kananmuna, pähkinät, puut, pölyt jnejne.) ja sitte on 1-tyypin
diabetes niin en "voi" syödä mitään perunoita, riisiä yms. missä on kauheesti h-hydraatteja kun mulla on niin
törkee insuliiniresistenssi että tota nassetta menis aivan tolkuttomat määrät. Lisäksi oon herkkä vähänkään
kohonneelle sokerille, että jo hiukan yli 6 (normaali on 5) niin alkaa olla tosi huono tuskanen ja väsynyt olo.
Siinä saattaa olla kyllä noiden allergioiden kanssa joku hieno kombovaikutus että menee ihan mahdottomaksi.
Tuorekurkku taitaa olla melki ainoa josta ei tule allergisia oireita. Syön sitte joka ikinen päivä voissa uitettuja
kasviksia ja soijaa (jolle muuten myös olen allerginen, mutta paino tippuu liikaa jossen sitä syö).

Ravintoterapeuttikin nosti handut ylös kun kokeiltiin kaikemmaailman amarantit ja kvinoat (joista tuli sitte niin
karseet vattakivut ettei oo ikään ollu ja kvinoasta nousi kuume ja ökäsin sitte suurinpiirtein sisuskalutkin pihalle...)

Kattelen sitte vaan vierestä ku muut vetää pizzaa ja muuta hyväskää joita en sit ehkä enää täs elämäs voi syödä.
Asustan muutes pizzerian yläpuolella. Ai että on nannaa haistella partsilla ja syödä sitte raakaa parsakaalia.

No yhden kerran oon syöny jätskiä viimesen neljän vuoden aikana. Sit joskus retkahdan ja syön yhden karkin
jos on matalat sokrut, ja sit manaan jälkikäteen kun arvot lähtee taasen lapasesta ja tulee taas ihan p olo.

Nauratti niin kovaa kun viime kaudella BB:ssä porukat ihan parkua väänsi ku ne katto vierestä kun muut söi
jotain hampurilaisia kun he ei ollu syöny "tavallista ruokaa" kokonaiseen muutamaan päivään!!! Ohhoh, mikä
suoritus Cheesy Koittakaapa muutama vuosi niin tiedätte että kysyy muutes kanttia.

Et välillä sitte pikkasen on tota matalapainetta kun ruoan puolesta on välillä ihan taistelua että pysyy hengissä
(2010 joulukuussa oli painoindeksi 16) ja ystäviä ei ole ja muutenkin huomaa ettei tähän pysty toinen ihminen
sillä tavalla samastua että oikeesti ymmärtäis että mitä tämmönen on. Mun pitää elää "ihan muualla" ja huijata
itteeni parhaani mukaan että kotelo kestää, ja siltikin on hiinä ja hiinä. Sit vaan pitää ettii onnellisuutta tosiaan
karteekien varjoista ja semmosista.

No, oon kylläkin ihan todistetusti myös lääketieteellinen ihme kun vuosi sitten kun mitattiin mun betasolut niin
ne oli kymmenkertaistuneet siitä arvosta mikä mitattiin kun jouduin sairaalaan (jolloin myös henki melki lähti
ja olin kolme päivää teholla...). Virallisen tiedon mukaanhan ne ei lisäänny/uusiinnu, mutta minä olen todiste
että kylläpäs uusiintuu. Lääkäri on vaihtunut kolme tai neljä kertaa kun mä en usko niitä ja teen aina oman
pääni mukaan. Lääkärien egot ei tahdo kestää  kun joku tietää enemmän kun he ja uskaltaa väittää vastaan.
Näistä allergioista meinasi myös henki lähteä kun eräs lääkäri meinasi että mulla on vintillä vikaa kun laihduin
vaan, ja väitin että kyllä mä jollekkin oon allerginen. Seuraava lääkäri sit onneks määräs mut testeihin ja henki
pelastu kun huomattiin että oon kananmunalle erittäin allerginen. Se oli ihan päivistä enään kiinni, mulla alko
jo luut vihloa enkä meinannu päästä kävelemään. Ja söin määrällisesti eböyt 2 kiloa päivässä, mutta kun ei imeytynyt.

Ja tietysti on hyvä asia että saan tehdä töitä kotoa käsin ja tällä hetkellä nyt on talousasiat ookoo. Mutta en kyllä
pystyis tod.näk. mitään "tavallisia" töitä tekemäänkään, ainakaan mitään kovin fyysistä. Paino ei pysyis mitenkään.

Niin ja kavereita ei ole senkään takia kun mulla oli ennen näitä tuo paniikkihäiriö melki 10 vuotta niin se aika
tehokkaasti vierotti kaikesta sosiaalisesta. Baarissa en ole ikinä käynyt, eikä mua oo mihinkään juhliinkaan
koskaan pyydetty. Kun on herkät korvatkin vielä (vähänkään kovemmat äänet on kivuliaita, eli kadullakin
on toisinaan tuskallista kävellä). Ankara masennus nyt on tuossa vaan pieni sivuoire ja koitan pysyy positiivisena
niin ettei se häiritsis niin paljoo vaikka noita seinääntuijotuspäiviäkin tulee välillä.

Piiiikkkasen tais mennä OT, mutta tosiaan ihan tarpeeseen tulee rakkausenergiat Smiley

VB
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2964 : 18.06.2012 13:54:36 »

Lainaus
Oukei..ja ihan desi sitä kermaa Mulle riittää punanen maito..
Ko tääl jossain kerroit...et sul eijoo paljoa ystäviä..niin eijoo mullakaann.
Häippäsivät täs vuojen sisällä. .Nooh eipä tuo haittaa, ja ihan samalla tavalla aatellu..et jos sais sen oikeen rakkaan.
Noh mää oon tavallaan erakko.. En tykkää pahemmin juhlistakaan..
Kiitost pallautteesta..
Juups, oon niin allerginen melki kaikelle (viljat, kananmuna, pähkinät, puut, pölyt jnejne.) ja sitte on 1-tyypin
diabetes niin en "voi" syödä mitään perunoita, riisiä yms. missä on kauheesti h-hydraatteja kun mulla on niin
törkee insuliiniresistenssi että tota nassetta menis aivan tolkuttomat määrät. Lisäksi oon herkkä vähänkään
kohonneelle sokerille, että jo hiukan yli 6 (normaali on 5) niin alkaa olla tosi huono tuskanen ja väsynyt olo.
Siinä saattaa olla kyllä noiden allergioiden kanssa joku hieno kombovaikutus että menee ihan mahdottomaksi.
Tuorekurkku taitaa olla melki ainoa josta ei tule allergisia oireita. Syön sitte joka ikinen päivä voissa uitettuja
kasviksia ja soijaa (jolle muuten myös olen allerginen, mutta paino tippuu liikaa jossen sitä syö).

Ravintoterapeuttikin nosti handut ylös kun kokeiltiin kaikemmaailman amarantit ja kvinoat (joista tuli sitte niin
karseet vattakivut ettei oo ikään ollu ja kvinoasta nousi kuume ja ökäsin sitte suurinpiirtein sisuskalutkin pihalle...)

Kattelen sitte vaan vierestä ku muut vetää pizzaa ja muuta hyväskää joita en sit ehkä enää täs elämäs voi syödä.
Asustan muutes pizzerian yläpuolella. Ai että on nannaa haistella partsilla ja syödä sitte raakaa parsakaalia.

No yhden kerran oon syöny jätskiä viimesen neljän vuoden aikana. Sit joskus retkahdan ja syön yhden karkin
jos on matalat sokrut, ja sit manaan jälkikäteen kun arvot lähtee taasen lapasesta ja tulee taas ihan p olo.

Nauratti niin kovaa kun viime kaudella BB:ssä porukat ihan parkua väänsi ku ne katto vierestä kun muut söi
jotain hampurilaisia kun he ei ollu syöny "tavallista ruokaa" kokonaiseen muutamaan päivään!!! Ohhoh, mikä
suoritus Cheesy Koittakaapa muutama vuosi niin tiedätte että kysyy muutes kanttia.

Et välillä sitte pikkasen on tota matalapainetta kun ruoan puolesta on välillä ihan taistelua että pysyy hengissä
(2010 joulukuussa oli painoindeksi 16) ja ystäviä ei ole ja muutenkin huomaa ettei tähän pysty toinen ihminen
sillä tavalla samastua että oikeesti ymmärtäis että mitä tämmönen on. Mun pitää elää "ihan muualla" ja huijata
itteeni parhaani mukaan että kotelo kestää, ja siltikin on hiinä ja hiinä. Sit vaan pitää ettii onnellisuutta tosiaan
karteekien varjoista ja semmosista.

No, oon kylläkin ihan todistetusti myös lääketieteellinen ihme kun vuosi sitten kun mitattiin mun betasolut niin
ne oli kymmenkertaistuneet siitä arvosta mikä mitattiin kun jouduin sairaalaan (jolloin myös henki melki lähti
ja olin kolme päivää teholla...). Virallisen tiedon mukaanhan ne ei lisäänny/uusiinnu, mutta minä olen todiste
että kylläpäs uusiintuu. Lääkäri on vaihtunut kolme tai neljä kertaa kun mä en usko niitä ja teen aina oman
pääni mukaan. Lääkärien egot ei tahdo kestää  kun joku tietää enemmän kun he ja uskaltaa väittää vastaan.
Näistä allergioista meinasi myös henki lähteä kun eräs lääkäri meinasi että mulla on vintillä vikaa kun laihduin
vaan, ja väitin että kyllä mä jollekkin oon allerginen. Seuraava lääkäri sit onneks määräs mut testeihin ja henki
pelastu kun huomattiin että oon kananmunalle erittäin allerginen. Se oli ihan päivistä enään kiinni, mulla alko
jo luut vihloa enkä meinannu päästä kävelemään. Ja söin määrällisesti eböyt 2 kiloa päivässä, mutta kun ei imeytynyt.

Ja tietysti on hyvä asia että saan tehdä töitä kotoa käsin ja tällä hetkellä nyt on talousasiat ookoo. Mutta en kyllä
pystyis tod.näk. mitään "tavallisia" töitä tekemäänkään, ainakaan mitään kovin fyysistä. Paino ei pysyis mitenkään.

Niin ja kavereita ei ole senkään takia kun mulla oli ennen näitä tuo paniikkihäiriö melki 10 vuotta niin se aika
tehokkaasti vierotti kaikesta sosiaalisesta. Baarissa en ole ikinä käynyt, eikä mua oo mihinkään juhliinkaan
koskaan pyydetty. Kun on herkät korvatkin vielä (vähänkään kovemmat äänet on kivuliaita, eli kadullakin
on toisinaan tuskallista kävellä). Ankara masennus nyt on tuossa vaan pieni sivuoire ja koitan pysyy positiivisena
niin ettei se häiritsis niin paljoo vaikka noita seinääntuijotuspäiviäkin tulee välillä.

Piiiikkkasen tais mennä OT, mutta tosiaan ihan tarpeeseen tulee rakkausenergiat Smiley

VB



Ok.. no varmaan enkkuhoito on sitten tarpeen... Huh  tai kuinka vaan koet.. smitten
Minusta tuo MASENNUS sana on nykyisin muoti sana..Eikai sitä ennen kuullutkaan ..en minä ainakaa...
Kaikesta huolimatta..tere tulemasta vaan hoitoihin.. angel   smitten

ps., en tietenkään vähättele noita, mitä kerroit, sorry.. Huh    smitten
« Viimeksi muokattu: 18.06.2012 14:24:20 kirjoittanut unelmassa » tallennettu
Vagabond
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50


Profiili
« Vastaus #2965 : 18.06.2012 15:39:32 »

Niinno, sana on kyllä varmaan muotia ja sitä käytetään mun mielestä hieman liian
keposestikin. Ja tiedä nyt sitten, se menee semmosissa aalloissa, että onko se nyt
kummiski ihan normi arkea. Ny ku oli pikkasen tummaa pilvee tossa varemmin
päivällä ni lipsahti Cheesy Unohda.

Keskityn yleensä ihan muihin asioihin enkä vello noissa.

Lainaus
en tietenkään vähättele noita, mitä kerroit, sorry..
Niin, mitäs noihin ny sanois, "voi voi sentään" Tongue

Ja mukana taas tos seuraavas "lähetyksessä", samalla porukalla ku aina.

Ni pääsee topikki takasi raiteelle Cheesy

- VB
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #2966 : 18.06.2012 16:36:09 »

Minä mukana ja kolme muksua kanssa  smitten
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #2967 : 18.06.2012 17:01:55 »

Mulle päin suapi lähetellä 19.6 klo 22 Smiley
tallennettu
har.za
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 114



Profiili
« Vastaus #2968 : 18.06.2012 17:06:56 »

Heissan! Kertoisin kokemuksia viime energia hoidosta. Makasin sängylläni eikä mitään tapahtunut odottelin vielä hetken aikaan ja suljin silmäni. Heti alkoi tapahtua. Sydän chakrani alkoi " jyskyttää" ja tuntui kuin kehoni olisi ollut jossain keskellä järveä. Kuin olisi ollut aallokossa.
Kiitos sinulle ja voin tulla mukaan seuraavaankin energia hoitoon.

 smitten
tallennettu
Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #2969 : 18.06.2012 17:26:10 »

 smitten
Kiitos eilisestä Unelmassa! Tämä on tätä. Harakka tervatulla katolla, kun pyrstön nykäisee irti, nokka tarttuu. Yhdet asiat korjaantui ja toiset meni pilalle.  Shocked
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
Sivuja: 1 ... 196 197 [198] 199 200 ... 340
  Tulostusversio  
 
Siirry: