Äänestys
Kysymys: Missä merkissä mars sijaitsee kartallasi?
oinas - 30 (8.3%)
härkä - 19 (5.3%)
kaksonen - 37 (10.2%)
rapu - 32 (8.9%)
leijona - 43 (11.9%)
neitsyt - 28 (7.8%)
vaaka - 23 (6.4%)
skorpioni - 40 (11.1%)
jousimies - 19 (5.3%)
kauris - 31 (8.6%)
vesimies - 31 (8.6%)
kalat - 28 (7.8%)
Äänestäjiä yhteensä: 308

Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Missä merkissä mars luuhaa kartallasi?  (Luettu 84051 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hansuli
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 281


Profiili
« Vastaus #60 : 18.07.2006 12:39:03 »

Kaksosissahan tuo. Isi kaksonen, mies kaksonen, 70% läheisistä miesystävistä kaksosia tai muuten kaksospainotteisia karttoja.

Jaa mitenkä näkyy? Cheesy No näkyy ja kuuluu, levottomuutta, ailahtelevaisuutta, impulsiivisuutta, kilpailuviettikin on kova (vaikka enempi se nuilla mars leijonilla ja oinailla näkyy), hävitä osaan, vaikka paras täytyisi olla, tekiskö nousuleijona vähän lisäponnetta tuohon.

Mars kaksoseen sopii mielestäni aikuisiän ADHD -kuvaus hyvin Smiley. Tiedostaahan tuo on hyvä, että jotain saa oikeasti tehtyä valmiiksi asti, ettei pääse eläkkeellä sanomaan, kuinka olisi ollut hyvä siinä ja siinä ja siinä ja siinäkin  Cheesy.

Niin.. Rakastan kaksosluonnetta miehessä, sitä eloisuutta, huumoria ja nuorekkuutta. Lapsi aikuisen ruumiissa. Vesimiehet lisäsuosikkeja..
tallennettu

Aurinko kalat, AC leijona, kuu kauris, venus/merkurius vesimies, mars kaksonen
althema82
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #61 : 19.08.2006 01:33:24 »

skorpionissa. En ole itse asiassa ikiuna seurustellut skorpparin kanssa. Kiinnostus on ollut pahasti jelloniin vaikka eivät kai minulle sovikkaan eka rakkauteni jellona ja nykyinen rakas jellona. Ehkä mars skorpparissa vaikuttaa minulla seksuaalisuuteen olen meinaan ja paljon sitä en tahdo saada kyllikseni koskaan.Enkä voi ymmärtää naisia jotka sanovat ei jaksa päätä särkee ja väsyttää.aina jaksaa.... Wink Wink Wink Wink Wink smitten
tallennettu

NEITSYT

nousumerkki: Jousimies
Aurinko: Neitsyessä
Kuu: Leijonassa
Merkurius: Vaa assa
Venus: Neitsyessä
Mars: Skorpionissa

vesi-koira

Sininen Magneettinen Myrsky
integral
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32



Profiili
« Vastaus #62 : 19.08.2006 13:13:11 »

leijonassahan se on.. Ja se näkyy. Riidellessä ja sängyssä räiskyy ja kovaa  Cheesy

Yksikään miehistäni ei ole ollut leijona, vaan mieluiten jousimies tai oinas.. Isäni kylläkin on leijona ja tosi hyvä ystäväni on leijona. Tietysti itselläni on myös au leijonassa niin en siksi tule täysin toimeen au leijona-miesten kanssa.
tallennettu

aurinko, kuu, mars: leijona
ac: kauris
venus ja merkurius: rapu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #63 : 21.08.2006 22:10:33 »

Mars jouskarissa ja jokapaikanhöylä ilmoittautuu!!!

Täällä taitaa aika vähän olla näitä mars-jouskarissa immeisiä?Huh
Rakastan ainakin liikuntaa ja tykkään myös toimia sosiaalisissa ryhmissä, (esim. kuorossa).
Kun tartun johonkin toimeen, siinä ei yleensä kauaa nokka tohise. En pidä vatuloinnista enkä pilkunviilauksesta.
Ja miut saa helposti innostumaan asioista, tulee sitten joskus sellainen tunne, että sisälläni aivan pirskahtelee joku innostuksen energia ja se pitäisi päästä purkamaan.
Se lienee tuon marsin aikaansaannoksia....
Ja tulen helposti jouskareitten kanssa toimeen.
Ah niin, ja joskus tulee kohellettua aika jouskarimaisesti Cheesy

Toki hieman riippuu mistä roikkuu...
« Viimeksi muokattu: 21.08.2006 22:12:44 kirjoittanut selkälokki » tallennettu
Mamie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 416



Profiili
« Vastaus #64 : 22.08.2006 09:02:46 »

Löytyvätköhän muskelimiehet ja heitä ihailevat Marsin maa- ja tulimerkeistä? Wink


Minä ainakin rakastan lihaksia smitten Jousimies mars olen ja pidän kovasti ihmisistä joilla paljon jousimiestä kartalla  Smiley  Itse olen utelias, aktiivinen ja itsenäinen.
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
Missa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 256



Profiili
« Vastaus #65 : 22.08.2006 13:02:42 »

Löytyvätköhän muskelimiehet ja heitä ihailevat Marsin maa- ja tulimerkeistä? Wink

Ei. Itselläni Mars neitsyessä ja välitän älystä ja viisaudesta huomattavasti enemmän kuin lihaksista. Jääkaappipakastin-yhdistelmän kokoiset salilla asuvat miehet eivät sytytä lainkaan... Lips Sealed
tallennettu

aurinko vaaka kuu oinas askendentti neitsyt
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #66 : 22.08.2006 13:17:06 »

Mars Jellonassa ja se varmaan tuo meikäläiseen sitä tarvittavaa potkua, etten olisi liian kesy ja saamaton Wink

"Mars haluaa kyllä hallita elämää ja maailmaa, mutta sen aktiivinen into ja toimeliaisuus kumpuaa silti enemmän tarpeesta toteuttaa itseään ja tehdä omaa juttuaan kuin siitä, minkä vaikutuksen se tekee toisiin. Suuri osa nimenomaan tuli-Marsin elämänilosta ja elinvoimasta pohjaakin juuri siihen, että se todella menee paineista vapaana omia teitään, se ei kuuntele muita eikä toteuta toisten toiveita."
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #67 : 22.08.2006 15:07:53 »

Löytyvätköhän muskelimiehet ja heitä ihailevat Marsin maa- ja tulimerkeistä? Wink

Ei. Itselläni Mars neitsyessä ja välitän älystä ja viisaudesta huomattavasti enemmän kuin lihaksista. Jääkaappipakastin-yhdistelmän kokoiset salilla asuvat miehet eivät sytytä lainkaan... Lips Sealed

Tjaa, mistäköhän tuon maamerkkijutun tuohon nappasinkaan, kun tosiaan omallakin ei-atleetti-miehellä on Mars Neitsyessä. Eihän tuo bodaus Neitsyen merkkiin sovikaan, käsityöt pikemminkin. Smiley
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #68 : 25.08.2006 18:34:58 »

no minulla tuo marskin ylläripylläri kaksosissa... Ja enpä paljon tunne vetoa kaksosmiehiin! Paitsi muutamaan ehkä oon tuntenut... Mutta kun tietää mitä ne on, nii tietää pysytellä kaukana... Wink
tallennettu
the_planet
Vieras
« Vastaus #69 : 17.10.2006 18:33:51 »

Mars leijonassa, ja ompa noilla miehillä aina tuntunut jokin  aurinko, askendentti tai  kuu olleen leijonassa  smitten
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #70 : 17.10.2006 18:54:19 »

Minulla Mars on Jousimiehessä.   mars jousimies
Eli tulta ja tappuraako... No, kyllä !  Smiley
tallennettu
MetalLady
Vieras
« Vastaus #71 : 17.10.2006 19:04:06 »

Ozzette sulla hyvin tanat pystyssä. Cheesy



Mars lymyää neitsyessä eli huone 11
Voi kuinka viehättävää -->> mars neitsyt

Tosin en nyt tiedä ketään neitsyt miestä muuta, kuin mun isoveli. idiot2
« Viimeksi muokattu: 17.10.2006 19:16:45 kirjoittanut MetalLady » tallennettu
Alegría
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 70



Profiili
« Vastaus #72 : 22.10.2006 02:56:26 »

 Smiley

mars leijona huone 7.  Tongue
Mitä enemmän tapahtuu ympärillä sen parempi.  Cheesy Energiaa mulla kyllä riittää, joskus on ehkä vähä liikaaki tekemistä yhelle ihmiselle.
Olen huomannut että kiinnostun miehessä ns. leijonamaisiin piirteisiin. Fyysisen olemuksen pitää olla voimakas.

Tällä hetkellä oon ihastunu yhteen  leijona mieheen, kuinkas ollakkaan.  smitten smitten

tallennettu

Au rapu
Kuu skorpioni
Asc jousimies
Topaasi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 248


Because you never saw your eyes like I did...


Profiili
« Vastaus #73 : 22.10.2006 04:39:34 »

Mulla mars on rapu mutta myös
 aurinko ja merkurius sijoittuvat  rapu uun. Rapu on ainut vesimerkeistä kartallani, joka muuten on ilma-tuli painoitteinen, mutta näkisin että ravun vaikutus lisättynä paljoon tuleen tekee mut aika tunteelliseksi, myös ailahtelevaksi ja ajoittain tempperamenttiseksi. buck2

Rapumiehistä tulee nyt heti mieleen kaksi tapausta. Molemmat osoittautuivat homoiksi niin, etten huomannut. :Smiley ja juu, ensin olin ihastunut, mikä vielä nolompaa. Lips Sealed Toiseen en ole vuosiin pitänyt yhteyttä, kaveruus hiipui silloin aikoinaan. Mutta tämä toinen on mitä parhain ystävä mulle nyt, on ollut jo vuosia (enkä minäkään enää vuosiin häneen ihastunut! Grin) Eikä ole mikään "jokanaisen homokaveri" vaan oikein tosi ystävä. Pitäis joskus tsekata hänen kartta (en oo kysyny syntymäaikaa) ja katsoa, onko meillä paljonkin synastriaa.

Kyllä rapumiehet aina silloin tällöin kolahtaa, osaavat jotenkin erottua edukseen heti ensitapaamisella. Ja kai sekin tekee mun olon helpoksi rapumiesten seurassa, että oma  aurinko (ja vielä kommunikoinnin planeetta merkurius) on ravussa.

Nykyinen mies on härkä. Toimii hyvin. Smiley

Ja liikkuvuus, lihakset, toiminta yms. on ehkä jotenkin rapumaisen "pehmeää", ei ainakaan mitään atleettista tai sporttista. Pyöreyttä löytyy, mutta aiemmin oon ollut hoikempi. Oon tunteellinen, mm. innostun, masennun, vihastun, järkytyn, lepyn ja piristyn helposti.

Mutta vääryksiähän me au-ravut emme ikinä unohda... Grin
tallennettu

Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
ekoalanen
Vieras
« Vastaus #74 : 22.10.2006 08:25:14 »

Tällä peräytyvä Mars kaksosissa ja 7. huoneessa.

Mulla on aina monta rautaa tulessa ja mitään en saa valmiiksi  buck2
En tiedä kuinka paljon toi peräytyminen vaikuttaa planeetan energioihin.

En tunne ensimmäistäkään kaksosmiestä, mutta huomaan ihastuvani ihmisiin, joiden humoristinen puhetaito iskee suoraan tajuntaan. Kielellä (siis suomen) kikkailijat ovat ihania! Siksi mä varmaan tykkään alivaltiosihteeristäkin  laugh
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 11
  Tulostusversio  
 
Siirry: