Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tyhjät huoneet??  (Luettu 3113 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Difu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« : 26.11.2007 16:31:40 »

Moi! Olen pidemmän aikaa jo seikkaillut näillä sivuilla ja yrittänyt pähkäillä karttani kuvioita. Nyt pyytäisin teiltä kokeneimmilta apua.
Olen syntynyt 11.05.1988 Helsingissa klo 5:35. Kartaltani löytyi muutama tyhjä huone ja niiden merkitykseen en ole oikein löytänyt mitään selityksiä, eli siitä ainakin jos joku osaisi neuvoa niin olisin kovin kiitollinen  Smiley Ja muutenkin voi tulkita niin tiedän sitten olenko ollut ollenkaan oikeilla jäljillä  Grin
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1 : 26.11.2007 18:22:51 »

No sen verran astrologiian perehtymättömänä tyhjistä huoneista osaan kertoa, että kuulemani mukaan tyhjät huoneet kertovat sellaisista osa-alueista, jotka eivät ole tärkeitä tässä elämässä. Sinun tehtäväsi ja työsi tässä elämässä sijoittuvat jonnekin muualle.

Tyhjä huone ei tosin koskaan ole ihan täysin tyhjä, sillä asteroidikarttaa katsomalla tyhjiinkin huoneisiin asettuu astreoideja, jota tuovat oman sävynsä kartallesi.
tallennettu
Harschi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 152


Profiili
« Vastaus #2 : 27.11.2007 16:09:35 »

Kyllä mun nähdäkseni kaikki huoneet ovat yhtä tärkeitä - perinteisesti katsotaan huoneen hallitsijaa eli voi katsoa, mikä merkki on tyhjän huoneen kärjellä ja mikä planeetta sitä traditionaalisesti hallitsee (Saturnus - Kauris ja Vesimies; Jupiter - Jousimies ja Kalat; Mars - Oinas ja Skorpioni; Aurinko - Leijona; Venus - Härkä ja Vaaka; Merkurius - Kaksoset ja Neitsyt ja Kuu - Rapu). Katsotaan siis huonehallitsijan sijainti, missä huoneessa se on.

Ajattelisin, että huone ja sen kärki ilmaisee jotain tarvetta, esim. raha (2), koti (4), kumppani (7), ura ja asema maailmassa (10) jne., huoneen hallitsijan oma huonesijainti kertoo, mitä kautta tätä tarvetta lähdetään toteuttamaan. Esim. seiskahuoneen hallitsija kolmoshuoneessa kertoo, että kumppani voi löytyä esim. omien sisarusten kavereiden parista (näin on käynyt mm. mulle nuorena), koska kolmoshuone liittyy sisaruksiin. Käytän itse tässä sideeristä eläinrataa, joka on merkkihallitsijoiden suhteen hyvin ratkaiseva tekijä, ja huonesysteemillä on myös paljon merkitystä etenkin näin pohjoisilla leveysasteilla. Itse käytän joko Regiomontanusta tai Alkabitiusta, en ole täysin päättänyt vielä.

Mutta jos huoneiden tyhjyys ahdistaa, niin taivaalta löytyy 10 000+ asteroidia, varmasti löytyy mötikkä joka huoneeseen  Wink
tallennettu
Bast
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 121



Profiili
« Vastaus #3 : 06.12.2007 13:10:12 »

Hej!

Itselläni on 1, 7, 8, ja 9 huone tyhjiä syntymäkartalla(länsimaisella). En ole kauhean perehtynyt vielä huoneiden merkitykseen. Ajan kanssa sitten, kun saa kimmokkeen ja uuden tajunnan energisen virtauksen, jotta vielä hyvinkin tajuaisi ne asiat syvällisemmin. On se silti oma matkansa päätyä ymmärtämään omassa itsessään näitä huoneiden merkityksiä, jne jne. Mutta, en ole vaipunut epätoivoon kun ne on vielä hieman peitossa minulle nämä asiat. Paljon ymmärtää, mutta vielä enemmän tulee sitten kun on sen aika. Tutkiskelemalla ja pohdiskelemallahan sitä niitä vastauksia elämässään löytää. Elämä on ihana matka tietoisuuden kanssa  uglystupid2
tallennettu

"We can acccept god becoming man to save man, but not man becoming god to save himself"
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: