Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Täysin samana päivänä syntyneitä?  (Luettu 54639 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Annekka
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107



Profiili
« Vastaus #15 : 05.08.2006 16:36:15 »

Sitten olisi kiva tietää, onko mun Rakkaimmalla synttärikavereita, eli 31.10.1978 syntyneitä?  smitten
« Viimeksi muokattu: 13.08.2006 11:18:04 kirjoittanut Annekka » tallennettu

Nousumerkki Rapu
Aurinko Oinaassa
Kuu Vaa'assa
Merkurius Härässä
Venus Härässä
Mars Kaksosissa
Nomadi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 241



Profiili
« Vastaus #16 : 05.08.2006 17:19:07 »

tunteeko kukaan mitään arvioita tai keskiarvoja, että paljonko suomessa syntyy henkilöitä päivässä?
tallennettu

Aurinko - Skorpioni // Kuu - Jousimies // AC - Vesimies
"Sit on my face and tell me that you love me."
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #17 : 05.08.2006 18:56:36 »

Nomadi, en ole ihan varma nykyisestä syntyvyydestä, mutta käsittääkseni Suomessa syntyy vuosittain noin 60 000 lasta? Jaettuna 365 päivään tästä tulee pyöristettynä noin 164 vauvaa päivittäin Smiley Googletin: Vuonna 2003 syntyi 56 645 lasta, joten tyttärellämme on arviolta noin 155 syntymäpäiväkaimaa Smiley

Tunnen yhden naisen, joka on minua 3 päivää nuorempi ja miehen, joka on minua 5 päivää nuorempi, en yhtään täsmälleen samanikäistä. Mitään erityistä yhtäläisyyttä ei meissä taida olla, paitsi että nainen on hyvän ystäväni hyvä ystävä ja mies mieheni ystävä! Kenties sittenkin jotain samaa..?
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
Fiona
Vieras
« Vastaus #18 : 05.08.2006 19:29:07 »

No ei samana vuonna, mutta...samana päivänä kanssani syntyneitä (21.2): Jennifer Love Hewitt, Kimmo Sasi. :Smiley
tallennettu
Nomadi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 241



Profiili
« Vastaus #19 : 06.08.2006 10:20:22 »

Hauskasti muuten yhden ystäväni kaksi exää joiden kanssa hän on edelleen hyvissä väleissä olivat raskaana tänä kesänä ja molempien laskettu aika oli tämän ystäväni syntymäpäivä. Sai kai mies vähän kosmista muistutusta siitä 'mitä olisi voinut olla'  Tongue
tallennettu

Aurinko - Skorpioni // Kuu - Jousimies // AC - Vesimies
"Sit on my face and tell me that you love me."
pluto
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 558


...miau...


Profiili
« Vastaus #20 : 06.08.2006 12:13:41 »

Minulla ja tuolla ystävälläni on myöskin älyttömän paljon samankaltaisuuksia elämässä. Jopa nimikirjaimemme ovat samat! Kummatkin ovat vanhimpia lapsia, kummallakin on vain veljiä, vanhempamme erosivat samana vuonna... ("hörhöt" äitimme ja mielenterveysongelmista kärsivät isämme jäivät keskenään ystäviksi...siis isät keskenään ja äidit keskenään... Cheesy)
Kun minä kärsin masennuksesta, ystävälläni oli syömishäiriö, tyttäremme syntyivät samoihin aikoihin ja jopa miesystäviemme nimet poikkeavat toisistaan vain yhdellä kirjaimella, mikä on kyllä jo vähän liikaa... Grin
Erojakin on. Ystävälläni on yksi veli enemmän kuin minulla ja myös kaksi tytärtä siinä kun minulla on yksi. Myös kun vanhempamme erosivat, hän jäi asumaan äitinsä ja veljensä kanssa ja minä taas isäni kanssa kahdestaan.
Luonteemme kuitenkin poikkeavat radikaalisti. Ystävälläni on Neptunus nousussa  jousimies ensimmäisen huoneen puolella, ja minulla nousuneitsyenä on siinä hieman sulattelemista...
Mutta ainakin Tanhuan mukaan nousuneitsyen pitäisi sisäistää nuo kalamaiset energiat tämän elämän aikana. Ehkä olen siunattu, kun sain oman "harjoitusvastustajani" jo synnytyslaitoksella. Wink

Suuri rikkaus tuo "kaksoseni" on ilman muuta ollut. Asumme eri kaupungeissa, mutta hän on kaikkein läheisin ystäväni, se jolle voi kertoa melkein kaiken.
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #21 : 06.08.2006 13:25:35 »

Täällä astrossa on ainakin "taria" joka on syntymäpäivä kanssani samana päivänä, mutta erivuosina. Taisi niitä olla jokunen muukin, kun tapahtumakalenterissa oli silloin...  Smiley

Sitten on eräs poika joka on syntynyt jopa samana vuonna ja hän on niin ärsyttävän viileä ja hiljanen. (minkäs teet?) Itse kun tykkään puhua palattaa asiasta kuin asiasta ja hiljasta ei ole oikestaan koskaan...
tallennettu
Fiona
Vieras
« Vastaus #22 : 06.08.2006 14:35:31 »

Sitten on eräs poika joka on syntynyt jopa samana vuonna ja hän on niin ärsyttävän viileä ja hiljanen. (minkäs teet?) Itse kun tykkään puhua palattaa asiasta kuin asiasta ja hiljasta ei ole oikestaan koskaan...

Mitäs vikaa on hiljaisuudessa ja viileydessä? Minusta taas puheliaat tyypit ovat ärsyttäviä...ihmiset on erilaisia. Huh
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #23 : 06.08.2006 14:38:32 »

Sitten on eräs poika joka on syntynyt jopa samana vuonna ja hän on niin ärsyttävän viileä ja hiljanen. (minkäs teet?) Itse kun tykkään puhua palattaa asiasta kuin asiasta ja hiljasta ei ole oikestaan koskaan...

Mitäs vikaa on hiljaisuudessa ja viileydessä? Minusta taas puheliaat tyypit ovat ärsyttäviä...ihmiset on erilaisia. Huh

Periaatteessa ei mitään mutta hermostun sellaisten ihmisten parissa jotka eivät vastaa mitään kun niiltä kysytään jotain... Outoa  Cheesy
tallennettu
Fiona
Vieras
« Vastaus #24 : 06.08.2006 15:06:16 »

Sitten on eräs poika joka on syntynyt jopa samana vuonna ja hän on niin ärsyttävän viileä ja hiljanen. (minkäs teet?) Itse kun tykkään puhua palattaa asiasta kuin asiasta ja hiljasta ei ole oikestaan koskaan...

Mitäs vikaa on hiljaisuudessa ja viileydessä? Minusta taas puheliaat tyypit ovat ärsyttäviä...ihmiset on erilaisia. Huh

Periaatteessa ei mitään mutta hermostun sellaisten ihmisten parissa jotka eivät vastaa mitään kun niiltä kysytään jotain... Outoa  Cheesy

Anna heille "vastausaikaa", äläkä odota vastausta "tässä heti nyt". Minä ainakin tarvitsen usein sitä aikaa. Ajatukseni ei kulje niin nopeasti kuin esim. teillä kaksosilla. Wink Ja sitten se paikka missä kysyt ja asiayhteys...jos siinä on ihmisiä ympärillä, minä en ainakaan tykkää puhua henk.koht. asioista. Ja kannattaa olla sillä tavalla oikeasti kiinnostunut toisen mielipiteistä eikä vain retorisen kohteliaasti kysyä jotain että voi jatkaa omaa juttua. Minulla oli ainakin nuorempana niin, että en paljon puhellut niille ihmisille joihin en luottanut...luottamus on tärkeä...että toinen ei heti juorua toisen asioita jollekin vaan osaa pitää salaisuuksia. En toki väitä että tarvitsisit neuvojani tms. mutta ajattelin valottaa asiaa noin yleisesti. Smiley
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #25 : 07.08.2006 22:10:15 »

Kaverini pikkusisko on syntynyt samana päivänä kuin minä, mutta siis 7 vuotta myöhemmin.  Smiley Tämän samaisen kaverini äiti taas on syntynyt samana päivänä kuin yhteinen ystävämme, mutta siis edelleen vuosia aikaisemmin. :Smiley Hassua.

Muuten en ole ikinä tavannut ketään, jolla olisi edes sama syntymäpäivä kuin itselläni, saati sitten vielä samana vuonna.

Olen kyllä tavannut sellaisen ihmisen, jolla on sama etunimi ja sama toinen nimi kuin itselläni. Sukunimi sentään oli eri, mutta silti... Jännää. laugh

Ehkäpä joitakin tähtikaksosia ei sitten ole tarkoitettukaan, että he tapaisivat...  Huh

tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #26 : 07.08.2006 22:18:06 »

Muistin juuri.. äitini ja paras/pitkäaikaisin ystäväni ovat syntyneet samana päivänä
(21 v. eroa tosin), mutta ajoittain huomaan kyllä heissä samoja piirteitä.. :Smiley
tallennettu
Tiikerililja
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #27 : 08.08.2006 11:11:52 »

Kaksi kaveriani on syntynyt tismalleen samana päivänä & vuonna ja äkkisältään en keksi heistä muuta yhteistä kuin aavistuksen kärsimätön oinas-luonne.  Grin
Molemmat ovat kyllä kaverisuhteessakin aika varovaisia eivätkä helposti avaudu asioistaan. Kellonaikaa en ole kehdannut heiltä udella, tuskin antaisivatkaan, kun ottaa luonteen huomioon.  Wink

Yhden oman syntymäpäiväkaiman olen tavannut autokoulun kirjallisessa kokeessa. Smiley

Päiväkaimoja, mutta eri vuonna syntyneitä, tunnen montakin, mutta kuten kaikessa: yksilöitä kaikki kuitenkin.
tallennettu

aurinko neitsyt 11.h
 pluto aspect_con askendentti vaaka 12.h
 kuu  aspect_con mars kaksoset 9.h
Mimia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 91



Profiili
« Vastaus #28 : 08.08.2006 14:21:20 »

Kaverini ja hänen isosisko ovat syntyneet samana päivänä (22.10), mutta eri vuosina. Ainoat asiat, mitkä heitä yhdistää on tumma pukeutuminen ja raskaamman puoleinen musiikkimaku. Muuten he ovat kuin yö ja päivä. Toinen on kiltti ja avulias kotiäiti ja toinen taiteellinen boheemi.


Silloin joskus peruskoulussa ollessani luokallani oli neljä tyyppiä (yksi niistä olin minä), jotka olivat syntyneet peräkkäisinä päivinä. Eli minä 13.5, toinen 14.5, kolmas 15.5 ja neljäs 16.5. Meitä yhdisti ainoastaan sosiaalisuus ja järkyttävä itsepäisyys.


Vuoden vaihteeseen on myös tuuppautunut paljon tuttujani syntymään. Alkaen 28.12, jolloin on syntynyt avopuolisoni täti. Sitten 31.12 kaverini ja serkkuni ovat syntyneet, mutta eri vuosina. Täysin erilaiset persoonat. 1.1 on syntynyt avopuolisoni kummityttö, 2.1 tuttavaperheen tyttö, 3.1 veljeni vaimo, 4.1 kaverini ex-kihlattu, 5. - 14.1 on laskettu veljeni lapsen syntymä alkavaksi. Ja 7.1 on avopuolisoni syntynyt. Kenessäkään ei ole mitään yhteistä.


Lopuksi tuleva isäpuoleni on syntynyt 25.8 ja äitini on 27.8. Ja he ovat luonteeltaan kuin toistensa peilikuvat. Ja kaiken huipuksi he menevät naimisiin nyt 26.8.  smitten
tallennettu

Trooppinen: aurinko harka 11.huone, kuu kalat MC, askendentti rapu

Sideerinen: aurinko oinas 11.huone, kuu vesimies  MC, askendentti kaksoset

Valkoinen planetaarinen koira
Puu-Puhveli

Valkoinen Metalli Tähti
Jasmiini
Fiona
Vieras
« Vastaus #29 : 08.08.2006 22:28:02 »

Sainpas "muistikopastani" kaivettua, että Oskari Katajisto on myös syntynyt samana päivänä kuin minä (21.2), mutta eri vuonna. Hänelläkin on  aurinko ja  kuu  kalat. Jostain syystä olin unohtanut tämän...kenties syystäkin, nimittäin en oikein pidä hänestä... Wink Grin
« Viimeksi muokattu: 08.08.2006 22:32:10 kirjoittanut Fiona » tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: