Äänestys
Kysymys: Mikä on ihannekumppanisi aurinko- tai nouseva merkki ja miksi? Voit äänestää kahdesti jos haluat tuoda molemmat ilmi Smiley
Oinas - 29 (7.3%)
Härkä - 32 (8%)
Kaksoset - 27 (6.8%)
Rapu - 40 (10%)
Leijona - 39 (9.8%)
Neitsyt - 21 (5.3%)
Vaaka - 29 (7.3%)
Skorpioni - 53 (13.3%)
Jousimies - 44 (11%)
Kauris - 21 (5.3%)
Vesimies - 28 (7%)
Kalat - 37 (9.3%)
Äänestäjiä yhteensä: 213

Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ihannekumppanisi aurinko- tai nouseva merkki?  (Luettu 64710 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Jinx
Vieras
« Vastaus #75 : 01.09.2006 17:49:41 »

Ootteko te Leijonat "eläimellisiä"?
Grräyyh...(http://forum.redfish.org.pl/images/smilies/grr.gif) OLLAAN, ainakin me naaraat.. (http://ze-forum.org/Smileys/default/mosking.gif)   Grin

Hyvä juttu!!!  Grin
Pitää välillä ainakin olla...
Kai meissä kaksosissakin joskus tulee esiin eläimellinen puolemme...
Meistä kun on moneksi! Smiley  Grin
tallennettu
DreamCatcher
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9



Profiili
« Vastaus #76 : 03.09.2006 09:51:00 »

Taidan olla vähän hullu, mutta kaikista vastaväitteistä huolimatta, että Oinas ja Oinas on pahinta mitä voi tapahtua, valitsin  oinas ja  jousimies. Minulla on monta oinasta ystävinä ja vaikka se on haastavaa, se on myös antoisaa. Harva merkki ymmärtää oinaan sielunelämää paremmin kuin toinen oinas. Tuntee olevansa vähemmän "alien" kaltaistensa joukossa.  Cool Jousimies taas on sopivasti hullu, kuten oinaskin, mutta jotenkin myös tasapainottaa oinaan pahimpia piirteitä. Ainakin näin olen sen kokenut. Kaurista en ottaisi enää koskaan. Vapaasielu oinas tukehtuu kauriin kanssa alta aikayksikön. Lähipiirissäni on paljon kauriita, mukaan lukien ex-avomieheni - jokaisessa heissä on tietynlaista läheisriippuvuutta, halua omistaa ja hallita toisen elämää - ja sitähän oinas ei kestä kuin hetken. Juuri sen hetken kun ensi huumaa riittää. Sitten alkaa naru kiristyä ja pakomatka alkaa. Kaksonen houkuttelee kyllä, mutta ei siitä päästä merkkiä, joka tielleni on sattunut - täysin huikenteleva, vastuuton taivaanrannanmaalari... Ehkä vähän kypsempänä Kaksosessa olisi juuri ne ominaisuudet, jolla oinas saadaan lopullisesti kesytettyä!?  Wink

Joku mainitsi että oinas on paras ystävänä ja se on varmaan totisinta totta. Uskon että oinaan parhaat ominaisuudet tulee esille kun ei ole mustasukkaisuutta ja omistushalua sotkemassa asioita.  Tongue Ehkäpä juuri sen vuoksi tälläkin hetkellä toinen oinas saa minut tolaltani enemmän kuin kukaan koskaan, mutta on myös samaan aikaan upea ystävä, josta en luopuisi mistään hinnasta... Olemmeko jotenkin hankala merkki?!  :Smiley
tallennettu

"We are The Fallen Star..."
- WHITE WOLF, CROW
the_planet
Vieras
« Vastaus #77 : 03.09.2006 12:06:58 »

Heh, miksi neitsyet eivät ole niin haluttavia? Smiley

Exäni isä on neitsyt ja hänellä on oinas-vaimo ja hyvin meni. Tietty muutkin tekijät vaikuttavat taustalla. Tämä Neitsyt-mies kyllä piti hyvää huolta taloudesta ja oli erittäin tarkka muistakin asioista.

Myös äitini on neitsyt. Tuntunut viihtyvän paljon sellaisten miesten kanssa, joita hän yrittää kovasti parantaa esim. viinaan menevät jne. Kovin on tarkkaa touhua myös äidilläni. Entiset aviomiehet vaaka ja vesimies. Hmm  :Smiley

Myös kaverini mies on neitsyt, joka on lähes jokaisessa asiassa aivan uskomattoman tarkka. Hän haluaa olla paras kaikessa, eikä ollenkaan hyväksy sitä että on huonompi kuin joku toinen.

Kyllä silti sanosin, että tykkään kun miehessä on sarvipäistä tulisuutta  Wink

tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #78 : 23.10.2006 02:12:53 »

Oinas-miehistä omalla kohdallani sen verran, että ex-avomies oli Oinas ja toimi tosi hyvin kaveripohjalla, mutta se siitä sitten.

Sama on muuten Jellonissa: tulen tosi hyvin toimeen Leijonien kanssa, mutta sitten siellä yksityispuolella sänkykamarissa ei toimi...

Siinä asiassa parhaat ovat -yllätys yllätys -  kalat ja  kauris


Minulla on ihan samat kokemukset niin Leijonasta kuin Oinaksestakin. Smiley Minulla ja kun sinullakin on  aurinko kauris ja  kuu  rapu niin luulisi, että samoja mieltymyksiä olisi, mutta minä en kyllä kalojen kanssa ole koskaan tullut kovin hyvin toimeen

No niin, kaurisenergiaa, kyllä sinä vain taisit tässäkin asiassa olla oikeassa. Nyt olen nimittäin kohdannut upean kalamiehen ja voi että kun sukissa pörrää niin vimmatusti.  Cheesy Saa nähdä tuleeko tästä mitään, voi että, olinpa väärässä - onneksi.  Wink  Cheesy
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #79 : 24.10.2006 22:14:35 »

skorpioni
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #80 : 25.10.2006 08:57:46 »

Tjaa...
Itse koen, että minulla/toisella osapuolella vaikuttaa tuo  kuu merkki aika paljon.. tosin en tiedä onko mitään 'ihanne'kumppania edes olemassa, enkä semmoista ole edes etsinyt... tuntuu, että jokainen on sitten loppupeleissä ollut juuri se ihanteellisin kumppani siihen hetkeen missä on kohtailtu...  Kiss

Mutta selkeästi olen huomannut, että tähän asti tuota 'viehtymystä' on löytynyt  vaaka :hin,  leijona :iin,  kalat :hin ja kun niihin ymppää johonkin  askendentti :lle tai  kuu  :lle oinas :ta  skorpioni :na ja  jousimies :tä tai jopa  vesimies :tä niin aika ihanteellisesti tuo ihanteellisuus täyttynee...
 Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #81 : 02.11.2006 07:56:28 »

No hyvä että Joukkari kakkosena.. heh.. täytynee laittaa tänne tämä lista taas.. aika selkeesti menee sen mukaan mitä elementtiä itse on. Hyvä uskoa ajoissa ennenkuin elämä on lopussa!  smitten 2funny Paremmuusjärjestyksessä/soveltuvuus au, nousu tai kuumerkiksi.
oinas
leijona
vaaka
jousimies (?)
vesimies
kaksonen
rapu
härkä
neitsyt
skorpioni
kalat
kauris
« Viimeksi muokattu: 02.11.2006 08:00:33 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #82 : 04.02.2007 22:45:33 »

vastasin että vesimies joka on nouseva neitsyt...ainakin tällä hetkellä se tuntuu oikealta.tässä vesimiehessä on ainakin haastetta itselle...ja osaa olla niin sanoin kuvailemattoman romanttinen kun vaan jaksaa sille päälle sattua.  smitten
tallennettu

mirka222
Vieras
« Vastaus #83 : 05.02.2007 00:45:01 »

Itse tunnen ainoastaan näitä kehittymättömiä skopuja, joihin olen valitettavasti tuntenut vetoa(fyysistä?), mutta jotka aikaa myöten saavat pääni kiehumaan tickedoff. Leijona mielestäni machoilija ja todella itserakas, haluaa suhteessa olla se "loistava" osapuoli, mutta paremmalla/rehellisemmällä tavalla mielestäni kuin oinasmies: siinä vasta ärsyttävyyden, omistavuuden ja dominoinnin perikuva knuppel2... Minä valitsin härän: turvallisuutta ja miehekkyyttä, mutta ei sillä machoilu tavalla Wink Voi kyllä olla,että olen itse suhteessa se dominoiva/ esillä oleva puoli uglystupid2
tallennettu
althema82
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #84 : 05.02.2007 11:21:56 »

Nykyinen tosi rakkautteni on leijona.Leijonissa on jotain mikä saa tälläisen neitsyt naissen sekaisin.Niissä on sitä jotain mitä minä en voi vastustaa

 smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten
tallennettu

NEITSYT

nousumerkki: Jousimies
Aurinko: Neitsyessä
Kuu: Leijonassa
Merkurius: Vaa assa
Venus: Neitsyessä
Mars: Skorpionissa

vesi-koira

Sininen Magneettinen Myrsky
Asterix
Vieras
« Vastaus #85 : 05.02.2007 12:12:05 »

Pakko kyllä lisätä tähän listaan eräs Vaaka-Härkä. smitten

Voi herran jumala, se mies on jumala!  Shocked :Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #86 : 05.02.2007 12:56:46 »

Joukkarit ja skorpparit (?) korkealla!

Miehet ei ole Jumalia.. kuules.. oinas puolivälissä vaikka toisaalla vaikein?
« Viimeksi muokattu: 05.02.2007 13:00:02 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
tähdistön enkeli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10



Profiili
« Vastaus #87 : 05.02.2007 13:56:42 »

Olin naimisissa vaa`an miehen kanssa ja riitoja oli ja eron jälkeen vedän kummasti varattuja kalamiehiä ja vapaita rapumiehiä. Oli yks vapaa skorpiooni, joka paljastuikin varatuksi, mutta se jäi tosi lyhyeksi se suhde. Itse olen kuumerkiltäni vesimiäs idiot2
tallennettu
E.T
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13



Profiili
« Vastaus #88 : 20.02.2007 12:08:28 »

Mikä olisi sopiva aurinko skorpioni, nouseva kaksonen, kuu kauriissa naiselle?? smitten coolsmiley
tallennettu
rita70
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


sielu täynnä rakkautta


Profiili
« Vastaus #89 : 22.03.2007 18:16:44 »

 aurinko vaaka askendentti neitsyt

Minulla on kokemusta skorpionista  Undecided Kaikki on hyvin mikäli nainen pysyy neljän seinän sisällä ja mies saa tehdä mitä lystää, nauttia vapaudestaan ja omista suunnitelmistaan vaikka olisi aviossa ja jaloissa pyörisi kaksi lasta. Jos  vaaka erehtyy lähtemään kotiovesta ulos, niin puhelinterroristi skorpionimies vaatii naisensa palaavan heti kotio ja epäilee hänen uskollisuuttaan! Ehkä sitten skorpionimies puuhailee itse selän takana kun ei kykene luottamaan omaan puolisoonsa. Skorpioni ei kykene keskustelemaan ongelmista koska niitä ei hänen mielestään ole olemassakaan. Skorpionin seksuaalisuudesta kun paljon puhutaan, niin voisi sanoa, että siinäkin suhteessa liika itsekkyys häiritsee toiselle nautinnon tuottamista! Poikkeuksia saattaa olla?!

Vaakanainen saattaa olla vaativa, mutta mikäli suhde on luottamuksen arvoinen puolin ja toisin niin tilaa annetaan. Vaakanainen vakuuttuu ainoastaan rakkaudesta eikä minkäänlainen suhteella/ tunteilla leikkiminen ole sallittua. Silloin suhteella ei ole jatkuvuutta!

Vähäisiä kokemuksia on myös  neitsyt miehestä, mukava ja lämmin kotioloissa, mutta ulkona saalistaja jonka mielestä naisten valloittaminen on samalla itsetunnon kohottamista. Kaikki varatut käy.

 oinas sopii kuulemma parhaiten, mutta sekin jonka tapasin olikin sattumalta varattu, mutta mukava ja huomaavainen kyllä! Hän vakuutteli kyllä suhteen olevan loppumetreillä, mutta taisin olla valloituksen kohde, sille tielle en lähtenyt. Voisin kyllä tutustua toiseen  :oinas:mieheen!

 kauris on liian varovainen ja seurailee yhtä tarkasti toista osapuolta kuin  vaaka. Nämä yhdessä ei kykene heittäytymään elämälle.

 leijona sopii kuulemma myös, vaikkakin saattaa karjahdella niin on myös hauska ja turvallinen.

Luonteissa on siis eroja, mutta mitenhän tosiaan löytäisi sen itselle sopivan  smitten

Mukavaa kevättä kaikille  Smiley terveisin  vaaka
tallennettu

Aurinko vaaka
Kuu leijona
Mars neitsyt
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: