Sivuja: [1] 2 3 ... 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Avioliiton kartta  (Luettu 52555 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« : 30.07.2007 21:24:57 »

Ovatkos naimissa olevat/olleet tehneet avioliitolleen syntymäkarttaa? Miten ovat toimineet? Sen tekemiseenhän tarvitaan vihkimisen ajankohta ja paikka.

Tänään katsoin juuri ystäväni avioliiton karttaa ja se näytti kovasti parisuhteelta. Aurinko Kaksosissa, Vaaka nousumerkkinä ja askendentin hallitsija 7. huoneessa Härässä. 7. huoneessa myös Saturnus, joka tosin hiertää neliöaspektilla Kuuta ja Neptunusta Vesimiehessä 4. huoneessa. Uranus on väljässä yhtymässä kahteen edelliseen. Aurinko sijaitsee yhdessä Marsin kanssa 8. huoneessa. Viimeksi mainittu on oppositiossa Plutoon.

Näillä kahdella on ollut melko perinteinen avioliitto noin ulkoisesti, mutta se kärsii molemminpuolisesta arvostuksen ja kunnioituksen puutteesta. He riitelevät usein. Nainen ei saa tarpeeksi hellyyttä (hän on Aurinko- ja DC-Kalat) ja mies on ajoittain mustasukkainen ja saattaa olla tällöin väkivaltainen.

Eron partaalla he ovat parin vuoden välein, mutta yhteinen lapsi ja talovelka pistää yrittämään. Rakkauttakin on kaikesta huolimatta 9 avioliittovuoden jälkeen.

Mitä muut saavat irti tällaisista kartoista?
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Sanna
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #1 : 31.07.2007 08:33:45 »

Miten sellainen kartta tehdään ??  idiot2
tallennettu

May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 31.07.2007 08:46:08 »

Omani olen tehnyt ja kylläpä kartta näyttääkin aivan yhtä ristiriitaiselta kuin tunnelmat avioliiton solmimishetkellä. Vaikeuksia onkin ollut ihan riittävästi, joskin yhdessä on silti pysytty viitisentoista vuotta. Liekö sitten vain peräänantamattomuutta, karmaa vai mitä lie. Eroakin on yritetty, mutta monet kohtalonomaiset tapahtumat on sitoneet uudelleen yhteen.

Avioliiton karttoja ajatellessa pitäisi myös muistaa, että aina ei avioliiton motiivina suinkaan ole rakkaus - tai ainakaan pelkkä rakkaus, niin mukava kuin olisikin ajatella niin. Joku hakee liitosta henkistä turvaa, joku toinen taas taloudellista turvaa, kolmas haluaa päästä pois vanhempiensa kodista jne.. Jos kumpikaan ei aivan erityisesti kaipaa suurta, romanttista rakkautta, muista syistäkin solmittu avioliitto voi toimia ihan tyydyttävästi. Eli ihan jokaiselta avioliittokartalta ei välttämättä kannatakaan etsiä klassisia suuren rakkauden kuvioita.

En toki väitä, etteikö ihan vain puhtaasta rakkaudestakin solmittuja liittoja olisi olemassa. Eri asia sitten onkin, onko niillä loppujen lopuksi paljoakaan paremmat mahdollisuudet onnistua, sillä niinkuin Evea sanoi, rakkaushan on tahdon asia. . Ihmiset vain tahtovat sekä avioitua että pitää liittonsa koossa eri syistä. Voi olla, että olen vanha, kyyninen skeptikko, mutta tämä on oma näkemykseni.  crazy2

Nebra,
teet vain ihan tavallisen syntymäkartan, samanlaisen kuin omasi, mutta laitat syntymähetkeksi avioliiton solmismishetken ja paikan.

tallennettu

Sanna
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #3 : 31.07.2007 09:52:10 »

Tän näköinen tuli, olen jo eronnut 17 vuotta sitten mutta avioliitosta syntyi ihana tyttäreni ainokaiseni.
Nimittäin lasta en olisi ruvennut tekemään jos en olisi ollut avioliitossa, vahinkoa ei olisi tapahtunut kun en meinannut tulla raskaaksi, jouduin käyttämän hormooneja ja vasta vuonna 1985 syntyi tyttäreni kovan yrittämisen jälkeen.
joka on elämän iloni ja innoittajani.

Jumalansormi tökkäs tän avioliiton solmimis aikaan.
En muista olleeni rakastunut, en tainnut edes tietää mitä on rakastaa.
 https://www.astro.fi/images/radix_web/04.06.1983_18:00_0_-03:00_60.32_-22.12_00.png
Jumalan sormi:
https://www.astro.fi/images/radix/04.06.1983_18:00_0_-03:00_60.32_-22.12_11.png


Viime vuonna löysin vasta rakkauden ja voi olla että siitä syntyy uusi avoiliitto.
« Viimeksi muokattu: 31.07.2007 10:02:59 kirjoittanut Nebra » tallennettu

May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #4 : 31.07.2007 10:11:10 »

Näkyypä Nebra kartalla olevan kaksikin sormea toinen toistaan tökkimässä.... Lisäksi ikävä Pluto ja Saturnus tarkasti Ascendentilla. Ei mikään helppo kartta, ei....
tallennettu

Sanna
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #5 : 31.07.2007 10:21:49 »

Näkyypä Nebra kartalla olevan kaksikin sormea toinen toistaan tökkimässä.... Lisäksi ikävä Pluto ja Saturnus tarkasti Ascendentilla. Ei mikään helppo kartta, ei....

Onneksi on mennyttä aikaa. Wink
Ei meillä ollut toisillemme antaa mitään muuta kuin tämä lapsi. Joka on taivaan lahja.
Emme olleet lainkaan samalla aaltopituudella, sitä vaan mentiin naimisiin pää sumussa,
en ollut enää 4 vuoden seurustelun jälkeen oma itseni, olin jo silloin kadottanut oman tahtoni joka oli vahva ennen seurustelua.

Mutta 6 ja puoli vuotta jaksoin elää siinä liitossa, sitten lähdin tyttäreni kanssa,
ja olin pystyyn kuollut yksinäinen muumio siinävaiheessa.
« Viimeksi muokattu: 31.07.2007 10:32:42 kirjoittanut Nebra » tallennettu

Atomi
Vieras
« Vastaus #6 : 31.07.2007 10:30:06 »

Tää on kyllä tosi mielenkiintoinen aihe. Tein kyllä kartan avioliitolle jo ennen kuin sanoimme tahdon, mutta enpäs osannut sitä tulkita. Sen vuoksi sitten päätimme mennä naimisiin maksoi mitä maksoi valitsemanamme päivänä. Nytpä kiinnostaa tietää mitä tuli tehtyä.

Alkuun päästäkseni nappasin tuosta Lillin viestistä pohdittavia asioita ja niissä olisi....
"7. huone ja sen merkki ovat avainasemassa" ja minulla on 7. huoneen kärki oinaassa ja menee vielä härän puolelle vissinpuolet. Kumpi näistä on sitten merkittävämpi? Huoneen kärki?

Planeetoista puolestaan
 kuu   29°   harka      
 aurinko   03°   neitsyt   
 merkurius   15°   leijona   
 venus   10°   vaaka   
 mars   14°   harka
 jupiter   17°   vaaka
 saturnus   05°   leijona   
 uranus   09°   kalat   
Neptunus   15°   vesimies   
 pluto   21°   jousimies   
 chiron   28°   kauris   
 askendentti   20°   vaaka

Huh huh.. Nyt kun olen saanut nuo kerättyä pitänee ryhtyä pohtimaan niiden tarkoitusta. Vinkkejä otetaan vastaan mielellään, jos joku kiinnostuu moisesta asetelmasta. Minä hipsin välillä aamiaiselle...    Smiley
tallennettu
Sanna
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #7 : 31.07.2007 10:35:40 »

Niin jos minulle joku olisi tulkinnut ennen avioliittoa minun naimisiinmeno karttaani niin olisin kyllä jäänyt ilman tätä tytärtä.
Kaikella on tarkoitus  Smiley
tallennettu

Atomi
Vieras
« Vastaus #8 : 31.07.2007 10:48:48 »

Niin jos minulle joku olisi tulkinnut ennen avioliittoa minun naimisiinmeno karttaani niin olisin kyllä jäänyt ilman tätä tytärtä.
Kaikella on tarkoitus  Smiley
Olet aivan oikeassa! Vaikka tuo meidän karttamme näyttäisi mitä tahansa sotatilaa, niin tuskin olisimme valinneet toisin. Tämä liitto oli tähtiin kirjoitettu tapahtuupa sitten mitä tahansa. Jo numerologian mukaan meillä pitäisi olla sota joka toinen vuosi, joten ei tässä yhdestä tähtikartastakaan kannata hermostua. En tänäkään päivänä valitsisi toisin.  Smiley
tallennettu
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #9 : 31.07.2007 11:11:48 »

Niin jos minulle joku olisi tulkinnut ennen avioliittoa minun naimisiinmeno karttaani niin olisin kyllä jäänyt ilman tätä tytärtä.
Kaikella on tarkoitus  Smiley

Totta! Eli ei tosiaankaan kannata lähteä elämään kartan mukaan vaan kartasta huolimatta.  smitten
tallennettu

Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #10 : 31.07.2007 11:26:47 »

Voisin Nebran kohdalla todellakin kuvitella, että avioliiton päätarkoitus on nimenomaan ollut saattaa lapsi maailmaan.

AC-Skorpioni  aspect_con Pluto-Saturnus
Aurinko 8. huoneessa.

Ensimmäisessä viestissä mainittu ystäväni on myös tekemällä tehnyt lapsen. Kovin rankkoihin hoitoihin heidän ei tarvinnut ryhtyä, mutta perinteinen luomumenetelmä ei tuottanut tulosta.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #11 : 31.07.2007 11:45:53 »


AC-Skorpioni  aspect_con Pluto-Saturnus
Aurinko 8. huoneessa.

Juuh, ja Kuukin on aivan asteentarkasti 5. huoneen kärjellä....  Smiley
tallennettu

Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #12 : 31.07.2007 11:47:50 »

Niin ja mitenkäs Atomilla planeettojen huonesijainnit?

Vaaka on kyllä mukava nousumerkki avioliitolle.

May, hyvä huomio.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Sanna
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #13 : 31.07.2007 12:18:27 »

Voisin Nebran kohdalla todellakin kuvitella, että avioliiton päätarkoitus on nimenomaan ollut saattaa lapsi maailmaan.

AC-Skorpioni  aspect_con Pluto-Saturnus
Aurinko 8. huoneessa.

Ensimmäisessä viestissä mainittu ystäväni on myös tekemällä tehnyt lapsen. Kovin rankkoihin hoitoihin heidän ei tarvinnut ryhtyä, mutta perinteinen luomumenetelmä ei tuottanut tulosta.

Ehkä tässä ystäväsi liitossa on myös tarkoitus saada vain lapsi maailmaan,
minusta velat ja lapsi ei saa estää avioeroa,
lapsi kärsii myös siitä jos äiti ja isä eivät toisistaan tykkää ja asiat eivät suju,
ja kummankin niin sanottu henkinen kasvu ei pääse kasvamaan.

Kyllä niihin velkoihin joku ratkaisu löytyy.

Me myytin asunto pois ja aloitettiin nollasta.
Tietysti jos pelkää sitä nollasta aloittamista on hankalaa.
Minua se ainakin kasvatti.
« Viimeksi muokattu: 31.07.2007 12:20:48 kirjoittanut Nebra » tallennettu

Atomi
Vieras
« Vastaus #14 : 31.07.2007 12:27:48 »

Niin ja mitenkäs Atomilla planeettojen huonesijainnit?
Arvasin että jätin taas jotain huomioimatta.    Sad  Tässä tulee:

 kuu   huone 8     harka     
 aurinko   huone 10     neitsyt   
 merkurius   huone 10     leijona   
 venus   huone 12     vaaka
 mars   huone 8     harka (on vain minuutin verran 8:n puolella, mutta se kai riittää?)
 jupiter   huone 12    vaaka
 saturnus  huone 10     leijona   
 uranus   huone 5     kalat   
Neptunus   huone 4    vesimies 
 pluto   huone 3    jousimies 
 chiron   huone 3    kauris   
 askendentti   20°    vaaka
kuunsolmu   huone 6   oinas

Mukavaa kuulla vahvistus sille, että vaaka sopii nousumerkiksi. Sitä nimittäin itsekin silloin ajattelin, kun karttaa etukäteen katselin. Olen kuitenkin foorumilla lukenut myös päinvastaisia mielipiteitä etenkin auringonpaluukartan yhteydessä. Nyt sitten pitänee lähteä tuon aviosiipan kanssa kauppaan ja palaan sitten tutkimaan karttaa ja mitä ajatuksia se on teissä muissa herättänyt.    Smiley
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 6
  Tulostusversio  
 
Siirry: