Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten riitelet ?  (Luettu 43819 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #60 : 08.12.2006 19:59:04 »

Miksi pitää riidellä rajusti? Seksuaalisen kiihotuksenko takia? En jotenkin pidä sitä itselle ominaisena käytöksenä.  Cool
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Irish
Vieras
« Vastaus #61 : 08.12.2006 20:01:42 »

Miksi miksi miksi miksi?  Cheesy
Miksi minä teen näin, sinä noin ja hän vielä eri tavalla.. Kas siinä pulma.. coolsmiley
Eihän mitään "pidä" tehdä mutta silti tehdään..
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #62 : 08.12.2006 20:06:32 »

Miksi on jousimiehen pääkysymys, eikä vain että tehdään tietämättä miksi. Siinäpä se huvi!  Wink

Tiedostamisen kannalta; eikös kaikki ole vähän kyseenalaista;

riitely
seksi
viha

jne jne.. Grin
« Viimeksi muokattu: 08.12.2006 20:08:13 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #63 : 08.12.2006 20:32:13 »

Oletteko muuten huomanneet, miten eri tavalla toinen ihminen saattaa hahmottaa esim. esineitä (asioista puhumattakaan) siis jos näkee niitä ollenkaan. Mulla meni asioista sanominen vähä järkevämmille urille ja paljon nimen omaan itse tekemiseksi, kun tajusin, että toinen ei edes näe, mistä puhun. Sittenmiten olen tajunnut, että liittyy asioiden hyväksymiseen sellaisenaan ja oleellisen havaitsemiseen. Haluan yksinkertaistaa elämää ja siihen tämä sopii. Toisen mielestä meillä mahtaa olla vähän tavaraa ja kaikki järjestyksessä. Hieno juttu. Tahtoo oppia kanssa näkemään tollai. Mutta ei tästä nyt vieläkään saa riitaa  Embarrassed tai no voishan sitä huutaa suu vaahdossa, että eksä nyt näe tollo.

Tämä oli myös hieno pointti ja NIIN YLEINEN ONGELMA  Grin .Me kiinnitämme jokainen huomion eri asioihin ja se mikä sinulle on tärkeintä on toiselle ihan olematon juttu, mutta se mikä toiselle on tärkeää ei merkitse sinulle mitään  Cheesy .
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #64 : 09.12.2006 00:23:15 »

Useasti nykyään mieheni kanssa, mä kun olen aina niin ärsyttävän suora laukoja ja mieheni ärsyyntyy niin hemmetin pienestä eikä osaa ottaa mitään huumorilla. Tuntuu että nykyään tulee sota ihan pikkujutuista.
Mä kun suutun silmän räpäyksessä ja lepynkin tosi nopeesti, puolen tunnin päästä en ees muista koko asiaa...Mieheni on ihan vastakohta, mä sit inhoon mököttäjiä  tickedoff
Mun mielestä pitää pystyä puhuun asiat heti halki, mut aika vaikee jos toinen ei voi ees sanoa mistä suuttu  idiot2
 
                smitten   Oinas73

                  askendentti kuu jousimies
                  venus oinas
                  mars kauris
tallennettu
kultainen sulka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 570



Profiili
« Vastaus #65 : 10.12.2006 00:27:31 »



Miten riitelet  idiot2

Inhoan riitelyä.
Kurjaa että täälläkin riidellään  Cry
En lähde siihen mukaan.

Parisuhteessa pitäisi puhua asiat ainakin ennen nukkumaan menoa, mutta itse en valitettavasti kuulu siihen joukkoon. Voin tarvittaessa olla hiljaa (mykkäkoulussa) pitkään ja sitten taivas repeää  tickedoff

En suosittele kenellekkään.



Riitelyssä parasta on sopiminen  smitten


tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
             ***
* Sininen lunaarinen yö  *
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #66 : 10.12.2006 00:42:07 »

kultainen sulka, niin vaakamaista, niin vaakamaista.  Cheesy
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
kultainen sulka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 570



Profiili
« Vastaus #67 : 10.12.2006 00:51:23 »



 Cheesy Cheesy Cheesy

tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
             ***
* Sininen lunaarinen yö  *
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #68 : 10.12.2006 12:39:34 »

Ilmankos viihdyn KS seurassa. Kiitos Venus!  venus  vaaka jousimies  jupiter Olen alkanut tsekkailla ketkä täällä ovat nousuvaakoja, se olisi hyvä lähtökohta miehelleni.
« Viimeksi muokattu: 10.12.2006 12:41:20 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Nauha
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #69 : 10.12.2006 13:04:26 »

En ole nyt jaksanut selata koko hommaa läpi, sieltä olisi voinut löytyä vaikka mitä mielenkiintoista, mutta näin aamuisella ei oikeen riitä kärsivällisyys.

Oinaana olen äkkipikainen, ei sitä ole kieltäminen. Suutun helposti ja tulisesti, mutta lepyn myös melko nopeasti. Kovin ailahtelevaa.  Smiley
Yleensä en pyri loukkaamaan ihmisiä syvästi, mutta pieniä piikkejä heitän. Minun on myös tärkeää saada sanotuksi aina se viimeinen sana, riita ei lopu, jollen minä ole se, joka saa toisen luovuttamaan. Äänenvoimakkuus kohoaa yleensä todella korkeaksi. Toisaalta se, että kuumerkkini on leijona, vaikuttaa siihen, että ylireagoin hyvin helposti kaikkeen.

Joskus toisaalta en huuda ja pidä meteliä, vaan hiljenen täysin, mikä sekin kyllä on muiden mielestä hyvin ärsyttävää. Ovat varmaan odottaneet, että alan ärjyä ja saada tahtoani läpi, mutta kun en käyttäydykään niin, menee heiltä hermot. Silloin en ehkä näe tarpeelliseksi sitä, että pitäisi alkaa meuhkata.

Jostain luin, että oinaiden kanssa parhaiten tulevat toimeen vaa'at ja toisinpäin. En allekirjoita tätä väitettä, sillä pikkusiskoni (okei, tällä voi olla vaikutusta) on niin tyypillinen vaaka, että näen punaista hänen käyttäytyessään hyvin vaakamaisesti Cheesy Nouseva merkki hänellä on rapu, ja kun nyt luin hieman, miten se vaikuttaa häneen, niin saattaa syynsä olla myös tällä. Hyvä ystäväni sen sijaan onv aaka, mutta hänen vaakamaisuutensa on niin vähäistä, että meillä ei verisiä riitoja ole ollut.

Muiden oinaiden kanssa en ole riidellyt lainkaan, sillä ei ole mitään syytä. Tiedämme kaikki oman erinomaisuutemme Grin, eikä kenelläkään ole syytä kyseenalaistaa toista. Vain oinas ymmärtää toista oinasta. Olisi "kiva" kuitenkin joskus ottaa mittaa oinaasta.  knuppel2
tallennettu

Aurinko oinas | Asc neitsyt | Kuu leijona
Irish
Vieras
« Vastaus #70 : 10.12.2006 13:10:08 »

Tunsin kerran yhden oinaan, joka oli erittäin huvittava. Todella aito ja ystävällinen, mutta suora ja äkkipikainen.

Muistan aina sen, kun olimme oppilaskunnan huoneessa välitunnilla pelaamassa korttia. Pelissä oli mukana ehkä noin 5 henkeä, mutta koko huoneessa jotain 20 tyyppiä seuraamassa peliä.

Ei ollut kauaa mennyt, kun joku pelasi niin, että tämä oinas ei saanut korttiaan laitettua sinne minne piti. Hän sitten heitti koko pakan ilmaan, huusi että ***** ei tästä mitään tule, pelatkaa keskenänne ja lähti ovet paukkuen..  Grin Ja tuli parin minuutin päästä takaisin niinkuin ei mitään ja kysyi pelataanko vielä yks peli..  Cheesy Grin 2funny
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #71 : 10.12.2006 13:15:19 »

Hah, minun paras ystäväni on  aurinko oinas kuu leijona askendentti kauris mutta hän ei kyllä ole minusta mikään hirveä tempperamenttitapaus?  idiot2 Vaikka kartallani on rapu hallitsemassa monessakin jutussa, niin silti me olemme toistemme parhaimmat ystävät. Kyllä varmasti ärsytän häntä, mutta ei hän minulle kyllä ikinä suutu. Ehkä se on sitten se hänen  askendentti  kauris ja minun nouseva jupiterini, joka tuo hieman sellaista tasapainoa tähän suhteeseemme? Huh Tulen muutenkin todella hyvin yleensä toimen oinaiden kanssa, mikä ei ole itseasiassa Kauriille/ravulle/härällekään kauhean yleistä. Olen miettinyt ja veikkaan että se johtuu tosiaan siitä, että minun nouseva merkkini on jupiter, joka on myöskin oinassa, eli ehkä minussakin on sitten jotain oinaan piirteitä. Smiley
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
the_planet
Vieras
« Vastaus #72 : 10.12.2006 13:20:31 »

Edellisistä tulikin mieleen, että olen aivan järkyttävän huono häviämään. Monesti oikein mahassa tuntuu, jos joku peli ei mene niinkuin haluan. Tällaisia Irishksen mainitsemia "ovet paukkuen pois" kohtauksia sain nuoruudessa mitä ihmeellisimmissä asioissa, nyt olen pyrkinyt ihan tietoisesti hallitsemaan "vihaa" häviämistä kohtaan  Grin
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #73 : 10.12.2006 13:49:01 »

Oinas ja joukkari=toimii
oinas ja vaaka=toimii  :Smiley en ottaisi oinaan tuoksahduksia todesta, nehän on söpöjä eteenpäinmenijöitä
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #74 : 10.12.2006 20:25:59 »

Tulen muutenkin todella hyvin yleensä toimen oinaiden kanssa, mikä ei ole itseasiassa Kauriille/ravulle/härällekään kauhean yleistä.

Minäpä oinas tulen älyttömän hyvin toimeen kauriiden kanssa! Johtuneeko sitten kaikkien taiteellisuudesta vai mistä  :Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6
  Tulostusversio  
 
Siirry: