Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Spiraali  (Luettu 9551 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Minä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 55



Profiili
« : 19.10.2005 20:33:05 »

Selvänäkijä näki spiraalin ,mutta ei paljon kommentoinut mitä se tarkoitti.Tiedättekö te?  Smiley
« Viimeksi muokattu: 19.10.2005 20:35:58 kirjoittanut Minä » tallennettu
Keho
Vieras
« Vastaus #1 : 19.10.2005 20:46:44 »

Siellä Hengen ja Tiedon messuilla tapahtui "kummallisia" asioita myös meille muillekin ja vain sen takia, että nyt on se uusi Aika tullut VIHDOINKIN!  smitten
ja se myös tuntuu nyt omillakin kehoni energioilla menevän spiraalin muodossa eli sitä oman Jumaluutemme energiaa sillä tavoin nyt tuodaan DNA:hankin. Koska sielläkin tehdään nyt jo muutosta sitä uutta ihmisrotua varten. Joten sen hän vain näki, vaikkei osannutkaan kertoa, että miksi.  Smiley
tallennettu
Aniara
Vieras
« Vastaus #2 : 19.10.2005 22:00:28 »

Kiitos Keho!
Spiraaleja on nähty ja piirretty viime aikoina tässäkin suunnassa ties kuinka paljon. Smiley
tallennettu
Keho
Vieras
« Vastaus #3 : 19.10.2005 22:14:05 »

Viime aikojen suurin saavutus on myös takanapäin, sillä viime lauantaina se Valoputkemme "takapääkin" aukaistiin eli nyt on suora sihti Jumaluudelta Sielujensa sydämiin!  smitten
Joten ei kun vain Valot palamaan!  Smiley
tallennettu
Mio
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482


Ea Mai


Profiili
« Vastaus #4 : 20.10.2005 02:08:41 »

Spiraali eli Olla Yhteydessä
Yhteys, Kosketus, Touch, Touched

Kosketelkaa Toisianne
-Frank Pappa-
tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
Minä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 55



Profiili
« Vastaus #5 : 20.10.2005 08:14:45 »

Voisiko se myös tarkoittaa ,että "vanha minä" saa kyytiä.. knuppel2

Kiitos vastauksista! :Smiley
« Viimeksi muokattu: 20.10.2005 08:17:12 kirjoittanut Minä » tallennettu
Keho
Vieras
« Vastaus #6 : 20.10.2005 10:26:45 »

Kyllä se sitä tarkoitti, että vanha Minäkin sai "kyytiä", sillä siitä tuli aito todellinen Itse, kun yhdisti Sielunsa energioita.  smitten
tallennettu
hopeatähti
Vieras
« Vastaus #7 : 20.10.2005 10:29:39 »

Huh

Osaako joku teistä sanoa mitä sinivalkoinen spiraali (avaruudessa) jonka sisällä seison unessa, tarkoittaa?  Huh Undecided
tallennettu
Keho
Vieras
« Vastaus #8 : 20.10.2005 11:02:29 »

Huh

Osaako joku teistä sanoa mitä sinivalkoinen spiraali (avaruudessa) jonka sisällä seison unessa, tarkoittaa?  Huh Undecided

Kyllä se väri kertoo vain siitä omankin DNA:n muutoksesta ja vieläpä sellaisilla teoillaan kuin sen Gaian eli Äiti-Maan energioilla, jotka myös jo muunnetaan. Kukaan ei voi tehdä muita tekoja kuin niitä, mitä energioita nyt täällä maan päällä edustaa eli tuo on se omasi.  angel
tallennettu
hopeatähti
Vieras
« Vastaus #9 : 20.10.2005 11:15:22 »

smitten

Kiitos vastauksista!
tallennettu
Aniara
Vieras
« Vastaus #10 : 20.10.2005 12:00:54 »

Minäkin taisin saada taas uuden vastauksen. :Smiley
tallennettu
Nina
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #11 : 20.10.2005 17:45:28 »

Mulla on sellainen tilanne, että viihdyn kyllä työpaikalla mutten paikkakunnalla. Tiedän, että kuljen koko ajan kohti jotain, jota en vielä tiedä.

Merkonomin opiskelut aloitin juuri ja tammikuussa menen vielä enkeliterapia koulutukseen.  angel
tallennettu
Nina
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #12 : 20.10.2005 17:48:00 »

Nina71:n on ihan pyörällä päästään kun kirjottelee väärään paikkaan viestejä  idiot2

Edellisen kirjoituksen piti tietenkin olla Lemput töistä -viestiketjuun  Grin
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #13 : 31.10.2005 22:52:48 »

Minusta spiraali on enemmänkin ylöspäin vievää voimaa/energiaa, eli tavallaan noustaan alemmalta tasolta ylemmälle tasolle henkisellä sektorilla, moni jää pyörimään yhteen paikkaan esim. ongelma tilanteessa ja ollaan siinä kohdassa, kunnes ollaan opittu se asia, kun on opittu voidaan siirtyä ylemmälle tasolle spiraali muodossa, kun nyt katsot 10v taaksepäin mietit ystävyys suhteita, millaisia ne on nyt? ja millaisia ne oli silloin ja voisitko enään palata samalle tasolle ystävien joukkoon mitä olit 10v sitten? :Smiley näin minä kokisin spiraalin. Lähdetään alhaalta ja noustaan pikku hiljaa ylös vähä kuin elämänkierto kulku knuppel2
tallennettu
minskusi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« Vastaus #14 : 26.12.2010 01:08:37 »

Heippa, luin tätä ketjua ja aloin miettimään spiraalin tarkoitusta unessa. Selitänpä teille vähän niin ehkä joku sitten osaa kertoa mistä voisi olla kyse Wink

Eli, istuin isoäitini kanssa kalliolla, suuren puun juurella. Kun katsoi eteenpäin, näki suuren 'seinämän' joka oli kaarnasta, ja ne kaarnat tipahtelivat vähän väliä yksi kerrallaan. Oikeassa reunassa oli 'halkeama' josta näkyi meri ja auringonlasku/nousu. Kallio, jolla istuimme oli erittäin korkealla, ja kun katsoi alas, oli suuri kivinen spiraali, jota jotkut ihmiset kulkivat. Tiesin koko ajan että nämä kaikki ovat sortumassa, mutta en tehnyt asialle mitään. Tämä suuri kivinen spiraali alkoi pikku hiljaa luhistua, ja minä ikäänkuin  autoin ihmisiä pois sortuvasta spiraalista. Mukaanlukien koirani.
Sekavasti kirjoitettu, mutta osaiskohan joku edes hieman kertoa mistä voisi olla kyse? (: Kiitos paljon etukäteen!
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: