Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pluto Suomen kasissa?  (Luettu 16658 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8223


Profiili
« : 23.09.2009 21:21:23 »


Mikäli Astrodienstin tiedot pitävät paikkansa (6.12.1917 klo 15.00, Helsinki)
Suomen radix kartalla Pluto on siirtymäisillään kasihuoneeseen (Placidus) muodostaen
samalla opposition nat. Pluton kaa.

Olemmeko kus...kuusessa, vai kapsahdammeko katajaan?

 Shocked
tallennettu
La Papessa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 290


Profiili
« Vastaus #1 : 24.09.2009 11:51:55 »


    smitten smitten smitten

Hei sideman!
Nostit tärkeän asian esille. Suomen valtion karttoja vain on niin runsaasti, että on vaikea valita, mitä niistä käyttää. Olet ottanut klo 15:00-syntyisen kartan. Olen törmännyt myös seuraaviin:

6.12 1917 klo 15:30 Hki
4.12 1917 klo 14:18 Hki (jotkut trans. ovat osuneet sota-aikana nappiin)
6.12 1917 klo 15:03 Hki /Tuija Uusitalo
6.12 1917 klo 12:20 Hki /Tuononen

Olen yrittänyt katsoa oikeaa aikaa myös "googlettamalla" asiakirjoja. Löytyi yksi hyvä linkki, mutta sieltäkään sitä lopullista totuutta ei oikein löydy. Linkki ohessa: www.uta.fi/suomi80/vko49.htm

Olisi kiva kuulla Tuijan ja Tuonosen perusteluja valinnoilleen.  smitten

Joo, Suomen syntymäaika on kinkkinen kysymys. Itse olen jalkautunut kirjastoon asti tämän asian tiimoilta. Itsenäisyydestä päättänyt eduskunnan istunto muistaakseni aloitettiin 14.00. Tuo 14.18 voisi olla tarkka, jos katsotaan itsenäisyydestä päätetyn silloin, kun edustajat tekivät päätöksensä. 15.03 voisi olla itse asiassa äänestystuloksen julistamisaika, itse olen käyttänyt 15.30 aikaa paremman puutteessa eduskunnan yleisen, edelleenkin voimassa olevan istuntokäytännön perusteella. Modernin Ruotsin kaksikamariseen parlamentarismiin siirtymisille  perustuvalle kartallehan tulee sama nousu, koska se tapahtui myös 6.12. 15.30, tosin tietysti eri vuonna. Minusta tämä olisi jotenkin kuvaavaa maidemme kiinteitä suhteita ajatellen, että kartoilla tosiaan olisi sama  aurinko ja sama  askendentti.

Minusta tuo 15.30 aika on myös sopinut hyvin esim. sota-ajan ja viime laman kuvioihin myös, mutta en ole mitenkään kummemmin esim. 14.12 kartta tarkastellut, sehän voisi olla vielä osuvampi.

Oli miten oli, tuo, että  pluto transitoi tällä hetkellä Suomen nataalikartan  merkurius/ kuunsolmu -yhtymällä ja opposioi nataali- pluto:a, joko 1./7. tai 2./8. huoneen akselilla.  7. huoneen transiitti ei ole mielestäni välttämättä yhtään sen helpompi kuin 8. huoneenkaan, koska 7. huone on mundaaniastrologiassa ulkomaansuhteiden huone. Esim. 7. huoneessa transitoiva  mars jännitteisessä aspektissa syntymäkartan  aurinko:oon ja  saturnus :kseen olisi yksi pelottavimmista kuviteltavissa olevista aspekteista, jos minulta kysytään.

Mutta kuten varmaan jo useampaan kertaan olen jossain todennut,  pluto ei mielestäni ole ollenkaan sellainen planeetta, joka automaattisesti järjestäisi meidät "kuuseen". Toki sillä on tapana tuoda esille piilotettuja jännitteitä ja ns. "julkisia salaisuuksia". Nythän sellaisia onkin jo paljastunut vaalirahakohun yhteydessä. Uskoisin, että  pluto transiitti liittykin lähinnä tähän kuvioon. Nyt puretaan "luutuneita maan tapoja", mutta mahdollisesti parempaa on tulossa.  Suomen jouluun saakka voimassa olevasyyspäiväntasauskartta, samoin kuin AP vuodelle 2009/10, näyttää nimittäin jo tuota paljon paremmalta kuin kartat ovat olleet tänä vuonna.  saturnus aspect_opp uranus toki siellä on, mutta niinpä on Suomen radixillakin. Jotain suurta tulee tapahtumaan, ahdistusta on ilmassa, mutta tehdyt päätökset osoittautunevat oikeiksi.
tallennettu
maallikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 377



Profiili
« Vastaus #2 : 30.09.2009 16:58:49 »

 pluto 8. huoneessa siirtää vallankäyttäjän ns. rahahuoneeseen. Se voi tietää velkaantuneelle tukalia hetkiä. Suomihan ottaa velkaa ensi alkuun 13 mrd euroa. Aika pitkälle se on kaikki syömävelkaa sen sijaan, että olisi sopeutettu menoja pienentyneisiin tuloihin. Ilmeisesti ajatellaan, että tämä velka on kuin silta, joka johdattaa yli talouskuilun. Koko idea on siis se, että maksetaan se velka takaisin sitten, kun menee taas hyvin ja talous nousee monen prosentin vuosivauhtia. Mutta miten sitten, jos talouskuilu onkin laakso eikä talouskasvua kuulukaan niin pian kuin toivottiin?
   Suomen julkisesta sektorin koosta olen kuullut sanottavan, että se vastaa sellaisen valtion julkista sektoria, jossa on 20 miljoonaa asukasta. Kun velanmaksu alkaa, julkiseen sektoriin kajotaan vasta kun on pakko. Sitä ennen otetaan veroina kansalaisten selkänahasta irti kaikki mikä lähtee. Sopii  pluto kauriissa symboliikkaan kuin nenä päähän - rakenteiden muutos varojen puutteen rahoittamiseksi. Jos julkinen sektori jätetään rauhaan, mutta kansalaiset verotetaan ostovoimattomiksi, ei siitäkään hyvä seuraa.
tallennettu

Kerralla kristityksi, sano akka kun virsikirjan söi.
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8223


Profiili
« Vastaus #3 : 08.10.2009 18:13:37 »



Kovia aikoja povataan
8.10.2009 11.27 | Ilkka Lampi | Uutiset

Päiväunelmat kannattaa lopettaa. Nyt on herätyksen aika. Technopoliksen toimitusjohtaja arvioi teollisuuden loppuvan Suomesta viidessä vuodessa. Nordean johtajan Leena Mörttisen mukaan rahasta uhkaa tulla pysyvä pula. Keskuskauppakamarin puheenjohtajan Hannu Penttilän mukaan tästä syöksystä ei selvitä säästämällä ja lainaamalla.
Nämä arviot tulivat yhden vuorokauden aikana. Suomen suurimman teknologiakeskusten ketjun Technopoliksen toimitusjohtaja Keith Silverang arvioi (IS 7.10), ettei Suomessa ole viiden vuoden kuluttua perinteistä metsä-, paperi-, prosessi- tai muuta teollisuutta.
tallennettu
julyette
Vieras
« Vastaus #4 : 08.10.2009 22:13:22 »


Mielenkiintoista nähdä miten tuo metsä- ja paperiteollisuus tosiaan selviää tästä taantumasta. Paperimarkkinoilla on edelleen ylitarjontaa, mikä painaa hintoja alas ja metsäteollisuuden kysynnän kasvu tulee aina viiveellä kun talous joskus lähtee taas nousuun.

Maailman lama tuskin helpottaa, jos tuo Dagens Industrin ennuste Usan uudesta kiinteistökriisistä toteutuu:

Amerikkalaisia rahalaitoksia uhkaa uusi kriisi, joka juontuu liikekiinteistömarkkinoiden notkahduksesta. Pahimpien uhkakuvien mukaan tappiot voivat nousta samalla tasolle kuin asuntomarkkinoilla.

Juuri finanssikriisistä selvinnyttä amerikkalaista pankkilaitosta uhkaa uusi kriisi, joka juontuu kaupallisten kiinteistömarkkinoiden sukelluksesta. Näin arvioi ruotsalainen talouslehti Dagens Industri.
Uudet tilastot osoittavat, että kiinteistöjen vuokrausasteet ovat laskussa samaan aikaan kuin myös vuokrat ovat alentuneet. Liiketiloja on jäänyt tyhjilleen kiihtyvää tahtia investointipankki Lehman Brothersin viimesyksyisen konkurssin jälkeen.
Asiaan on kiinnittänyt huomiota myös keskuspankki Federal Reserve. Wall Street Journalin hankkiman muistion mukaan keskuspankki on huolestunut pankkien heikosta varautumisesta tuleviin tappioihin.
tallennettu
La Papessa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 290


Profiili
« Vastaus #5 : 09.10.2009 10:18:23 »

Nämä arviot tulivat yhden vuorokauden aikana. Suomen suurimman teknologiakeskusten ketjun Technopoliksen toimitusjohtaja Keith Silverang arvioi (IS 7.10), ettei Suomessa ole viiden vuoden kuluttua perinteistä metsä-, paperi-, prosessi- tai muuta teollisuutta.

Silverang oli tänään aamutelevisiossa haastateltavana. Täytyy sanoa, että itse asiassa kuultuna hänen ajatuksensa vaikuttivat huomattavasti fiksummilta kuin toimittajien referoimina.  Toisaalta, Silverang esitti verohelpotuksien antamista nopeasti kasvaville, innovatiivisille  pk-yrityksille, jotka, yllätys yllätys, sattuvat olemaan sitä asiakaskuntaa, jota hänen johtamansa yritys hakee. Wink

Mitä tulee  astrologiaan, ei näin monimutkaista asiaa kuin teollisuustuotannon kehitystä ja  voi ihan pelkästään sieltä 8. huoneesta katsoa. 8. huone on mundaaniastrologiassa kansainvälisten taloussuhteiden huone, joten siellä tapahtuvat asiat kertovat ehkä eniten siitä, millaista vaikutusta kansainvälisillä suhdanteilla on vientiin ja vaikkapa pankkien vakavaraisuuteen. Mutta sisäisestä taloudellisesta kehitys ja kansantalous liitetään mundaaniastrologisessa kirjallisuudessa 2. huoneeseen. 4. huone taas on kansainvälisessä kirjallisuudessa maaomaisuuteen sekä  maatalous- ja kaivostoimintahuone, mutta minä laajentaisin tämän muuhunkin perustuotantoon, eli myös metsäteollisuuteen ja kalastukseen. 6. huonehan taas on se perinteinen "duunarihuone". Tämän vuoden irtisanomiset ja lomautukset teollisuudessa olivat selkeästi esillä Suomen AP-kartalla vuodelle.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #6 : 09.10.2009 17:57:52 »


Päiväunelmat kannattaa lopettaa. Nyt on herätyksen aika. Technopoliksen toimitusjohtaja arvioi teollisuuden loppuvan Suomesta viidessä vuodessa. Nordean johtajan Leena Mörttisen mukaan rahasta uhkaa tulla pysyvä pula. Keskuskauppakamarin puheenjohtajan Hannu Penttilän mukaan tästä syöksystä ei selvitä säästämällä ja lainaamalla.

**mitä ne nyt hourailee taas?? siis uusien bisnesten aika ja mielellä luomisen, jne.. ajat muuttuu.. ihme kun lehdet kirjoittaa tai lausunnot on joskus ihan puutaheinää. toisaalta hyvinhän tuo stemmaisi henkisten tekstien kanssa; mihin rahaa tarvitaan, sehän on vain paperia/metallia ja energiaa jota on loputtomasti; ennen vaihdon välineenä oli oravannahat.. ehkä Nordean kannattaisi harkita siirtymistä niihin  Grin   pluto
« Viimeksi muokattu: 09.10.2009 18:38:04 kirjoittanut **Crystalline** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8223


Profiili
« Vastaus #7 : 09.11.2009 10:45:58 »


Mitenkäs sopii "kasiplutoteemaan" maanalainen vesikatastroofi maan
pääkaupungissa?

 Shocked
tallennettu
La Papessa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 290


Profiili
« Vastaus #8 : 09.11.2009 12:07:40 »


Mitenkäs sopii "kasiplutoteemaan" maanalainen vesikatastroofi maan
pääkaupungissa?
Shocked

Tässä tapauksessa katsoisin myös Helsingin metron karttaa, jonka voisi kaiketi tehdä virallisten avajaisten päivälle, 2. elokuuta 1982. Voi itse asiassa olla mielenkiintoinen paketti, ainakin  mars ja  saturnus transiitteja luulisi tuonne tulevan.

Mutta tokihan tunnelit  on mitä suurimmassa määrin plutoonisia rakennelmia.  coolsmiley Lisäksi  pluto:  on edelleen Suomen  merkurius :ksella. Vaikka pluto :n   aspect_con  merkurius vaikutus on näkynyt tähän saakka lähinnä  joukkoviestinnässä, niin myös valtion kokonaan tai osittain omistamissa liikenneyhtiöissä (Finnair ja VR) ravistellaan rakenteita.



tallennettu
La Papessa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 290


Profiili
« Vastaus #9 : 09.11.2009 13:18:22 »

Helsingin metron kartalla oli eilen hyvin tarkka  tr- mars on tarkassä  aspect_con :ssä kartan  aurinko :oon.   aspect_con  .  tr-  jupiter
 aspect_con  neptunus , jonka on katsottu enteilevän kaikenlaisia vedenpaisumuksia,  tekee  aspect_opp  merkurius :kselle. Olisi mielenkiintoista tietää, mihin kellonaikaan avaaminen on tapahtunut. Sellainen mielikuva minulla on, että julkiset avajaiset ovat  Suomessa yleensä iltapäivätilaisuuksia. Esim. jos avajaisajaksi  oletetaan 14.00,   metron kartalle tulisi kuvaavasti  merkurius  aspect_con keskitaivas (joku  merkurius / keskitaivas kontakti on esim. kaikkien sellaisten F1-kuskien kartoilla, joiden tarkka syntymäaika on yleisesti tiedossa ) ja myös jupiter  aspect_con askendentti (jatkuvaa laajentumista).
tallennettu
maallikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 377



Profiili
« Vastaus #10 : 15.11.2009 05:49:28 »

http://areena-beta.yle.fi/video/82084

Tässäpä linkki Markku Uusipaavalniemen haastatteluun, joka tuli ilmoille radio puheella viime keväänä.
Velkaantumisteemansa puolesta haastattelu sopii tähän ketjuun, vaikka olisi sen voinut johonkin toiseenkin laittaa.
   Tiivistelmänä voin kertoa, että Suomi joutuu käymään läpi erittäin vaikean rakennemuutoksen. Tänäänhän sitä varsinaisesti symboloiva  saturnus aspect_squ pluto aspekti pamahtaa toimintaan. Uusipaavalniemi ennakoi asuntojen hintojen tippuvan Suomessa 50 prosenttia muutaman lähivuoden aikana. Lisäksi hän muistuttaa siitä, että edellisestä lamasta noustiin viennin vetämänä, kun markan arvo oli devalvoitunut 40 prosenttia. Nyt ei voida devalvoida, kun rahapolitiikka ei ole omissa käsissä ja kun ei voida devalvoida on tuotantokustannukset saatava alas jotenkin muuten eli palkkojen on joustettava. Miltä kuulostaisi esimerkiksi 30 prosentin leikkaus nykyisiin tuloihisi?
   En nyt katsonut kuinka tarkasti  pluto transitoi Suomen  merkurius, mutta lakko sopii kuvioon. Plutohan usein halvaannuttaa sen planeetan toiminnan, minkä päälle se tulee. Ja onhan mukana symboliikkaakin - enää ei Suomi lennä.
tallennettu

Kerralla kristityksi, sano akka kun virsikirjan söi.
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #11 : 15.11.2009 13:44:18 »

Ehkä tämä juttu sopii tänne kun rahasta ja sen jakamisesta on kyse.
Lukekaa  ihmeessä, mitä piilossa tehdään....
P.S katsokaapa Googlen hakupalvelusta hakusanoilla Halonen Demla Viljanen Thors Suurpää niin saatatte yllättyä - onko Suomeen rakenteilla varjohallitus...

Yököttää kähmintä onneksi pluto nostaa näkyville.... tickedoff

 Wink Mateve
tallennettu

mateve
La Papessa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 290


Profiili
« Vastaus #12 : 16.11.2009 18:09:08 »

P.S katsokaapa Googlen hakupalvelusta hakusanoilla Halonen Demla Viljanen Thors Suurpää niin saatatte yllättyä - onko Suomeen rakenteilla varjohallitus...

Ja minä kun luulin, että varjohallituksien pito oli meillä Hyvien Veljien yksinoikeus.  Wink Anteeksi ironiani, mutta minun on vähän vaikea uskoa sellaisiin salaliittoteorioihin, joissa jo aivan peruslähtökohtana ei ole se, että salaliiton jäsenille koituu liitosta huomattavasti enemmän hyötyä kuin haittaa.
tallennettu
helinä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 142


Aur Rapu, Kuu Vesmies, Ac Pluto (huone12)


Profiili
« Vastaus #13 : 16.11.2009 19:13:18 »

Nöyrä astro opiskelija (vaikkakin pikkuisen "pirullinen" näin muuten) sain tänään oppia kuunvaiheesta (Astro TV - Johanna).

Katsoin Suomen kartan kuunvaihetta, joka on  aurinko  jousimies  ja  kuu  neitsyt  eli hyvin kauriin kaltainen.

"Ihmissuhde mielessä" tälle maalle sopisi kumppaniksi hyvin Saturnusmainen  kauris  aurinko , jolla olisi tunteet Jousimaisen kaltaisesti laskevassa kolmiossa omaan aurinkoonsa nähden, eli myös neitsyessä   kuu  neitsyt . Ts. Hyvinkin maanläheistä "kaveria" tarvittaisiin.

Mietin mitä tämä Suomelle merkitsee??

Ps. Ja miksi egoni lähti tälläistä miettimään?
Mietin samalla omia "juuriani". Olen pitänyt itseäni aina onnekkaana, koska minusta on vanhemmat jaksaneet huolehtia - vaikka eivät kovin fiksuja (sorry mamma ja pappa) eikä rikkaita olekaan.
Olen saanut hyvin maanläheisen turvan omista vanhemmistani. Nyt aikuisena minusta ei tietty enää tunnu samalta , Siis turvalliselta. Olen kovasti miettinyt pitäisikö lähteä lamaa pakoon Ulkomaille (hyvän koulutuksen omaavana ja lapset koulutettuina)....
Ja katsos kuinka Suomen perääntyvä   jupiter osuu "vapauttavasti" lähelle oman karttani  saturnus  2 astetta  kaksoset huone 9!

Nyt siis mietin myös astron kannalta - pitäisikö lähteä maanpakoon?? Jos Suomen  jupiter  kaksoset onkin huoneessa 12  lahjana maallisten asioiden kouluttajana Itse äiti Maalle. Eikun kaikki ammattilaiset maan-pakoon  Wink
tallennettu
helinä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 142


Aur Rapu, Kuu Vesmies, Ac Pluto (huone12)


Profiili
« Vastaus #14 : 23.11.2009 22:45:38 »

4. huone taas on kansainvälisessä kirjallisuudessa maaomaisuuteen sekä  maatalous- ja kaivostoimintahuone, mutta minä laajentaisin tämän muuhunkin perustuotantoon, eli myös metsäteollisuuteen ja kalastukseen. 6. huonehan taas on se perinteinen "duunarihuone". Tämän vuoden irtisanomiset ja lomautukset teollisuudessa olivat selkeästi esillä Suomen AP-kartalla vuodelle.

Työttömänä mietiskelin  saturnus transiitti kuvioita huoneessa 6  vaaka .
 mars transiitti pyörii pitkin talvea  leijona huoneessa 4.

Mutta mitä huone 12 mahtaa tarkoittaa mundaanissa?
Alkaako "vähäosaisten" / lepovuorolaisten ajat muuttumaan??

Tännehän tulee ensikesäksi  T-RISTI:

 jupiter  aspect_con   uranus  transiitti oinas huone 12.
 saturnus  vaaka ->   neitsyt huone 6.
 pluto  kauris huone 8.

Huone 2  rapu :ssa voisi myös reagoida tähän jotenkin...
Mulle sopisi tulla ainakin jo vähän rahaa  Wink

Voisiko tehdä jotain talvipäivän seisaus ennustusta kuin viime talvena?? Hyvin La papessa osasit silloin arvata vuosi sitten talvipäiväseisauksesta ajatella että Lamaa tulossa...
Vai onko tuo AP-kartta parempi. Ainakin vuoden päästä oltiin aika yksipainotteisessa AP-kartassa - kaikki  jousimies :ssä....
« Viimeksi muokattu: 23.11.2009 23:53:50 kirjoittanut helinä » tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: