Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Suunta elämässä...?  (Luettu 4796 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Freyja
Vieras
« : 12.05.2007 11:38:23 »

Voisiko joku tulkata karttaani. Tilanne on se, että olen todella voimakkaasti tiennyt, että tulen tekemään idealistista maailmanparannustyötä. Nyt on idealismit heitetty mettään, järjestö jossa toimin on niin sekaisin että minun on pakko lähteä sieltä pois. Olen kahden vaiheilla: jättääkö koko ala vaiko sinnitellä. Luottamus ihmisiin on mennyt. Toinen vaihtoehto on kansainvälisyyskasvatus... tai sitten kokonaan toinen uravalinta. Mielessä on jopa käynyt että kävisin jonkun vaihtoehtoisen hoitajan koulutuksen, mutta... sitten kuitenkin sydämeni sanoo ei. En voisi hoitaa toisia vielä nyt.

« Viimeksi muokattu: 14.05.2007 11:39:57 kirjoittanut Ardith » tallennettu
Harschi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 152


Profiili
« Vastaus #1 : 12.05.2007 17:53:51 »

Hei Arduth,

kyllä sinulle varmastikin sopii jokin hoiva- tms. ammatti, jossa saa toteuttaa sosiaalista kyvykkyyttä ja ihmisten kanssa olemista. Sinulla on erityinen kyky yhdistää lempeys ja päättäväisyys - planeetta, jolla on eniten sanottavaa ura-asioidesi suhteen, on Venus, se on Oinaassa ja neliössä Marsiin eli tässä juuri yhdistyy pehmeys ja sovittelevuus tehokkuuteen ja taistelutahtoon, rauhanrakentaminen maailmanparannustyöhön. Vaikka aspekti on neliö, eli nämä puolet ovat aika ajoin sinulla ristiriidassa, päättäväinen ja sovitteleva puoli sinussa kuitenkin ymmärtävät ja arvostavat toisiaan ja pystyvät näin ollen toimimaan yhteistyössä.

Venuksen asteen saabinen symboli on "mies, joka ilmaisee itseään menestyksellisesti kahdella eri alueella yhtä aikaa" ja nämä alueet voisivat viitata juuri tuohon rauhanrakentamiseen toisaalta ja päättäväisyyteen toisaalta. Mars on 12. (Koch-)huoneen kärjellä, joka viittaa sairaaloihin ja vankiloihin, eli ura voisi senkin takia löytyä sosiaalipuolelta.

Noin yleensä ottaen sinulla on viime kuussa alkanut uusi yhdeksän vuoden vaihe elämässäsi eli Kuu-firdaria. Kuu on Askendentti-hallitsijasi eli se viittaa henkilökohtaiseen onneen ja hyvinvointiin ja se on 4. (Koch-)huoneessa eli kotona, omassa rauhassa aika privaatisti sijoittuneena. Voi olla, että elämäsi muuttuu ainakin vähitellen seuraavina vuosina kotikeskeisemmäksi ja siinä on vähemmän hyörinää ja pyörinää. Toisaalta maailmanparannustarve ei tule häviämään minnekään ja oman rauhan tarve ja toisaalta tarve vaikuttaa maailmaan tulevat olemaan jossain määrin ristiriidassa keskenään - välillä on toinen niskan päällä, välillä taas toinen.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 12.05.2007 19:00:17 »

Entä jonkinlainen toiminta pakolaisten tai muiden maahanmuuttajien parissa? Sopeuttaminen, ohjaus koulutukseen/kouluttaminen, jne?

Raskas huone 11 viittaa kansainvälisyyteen, mutta ura-asioissa muistan ottaa sen Saturnuksenkin aina huomioon. Se luuraa mm. maanpakolaisia symbolisoivassa 12. huoneessa, tosin melkein askendentilla.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Freyja
Vieras
« Vastaus #3 : 13.05.2007 13:41:38 »

Kiitos kiitos kiitos! Kannustatte minua jatkamaan siinä mitä jo teen  Smiley Tuo pakolaisjuttu voisi tietysti olla yksi  :Smiley. Olen tosin kuullut että se on erittäin rankkaa työtä.  Huh Mutta toisaalta sopeuttaminen on eri asia kuin taisteleminen heidän oikeuksien puolesta, mitä tuttavani tekee.

Lilli, tarkoititko juuri Saturnuksella sitä että saattaisin olla hyvä pakolaisten kanssa - vai jotakin muuta tuolla mainitsemallasi "maanpakolaisuudella"?  Huh

Elwyn, siitä minulla juuri onkin jo pitkä sivuaine tutkinnossa  Smiley

Harschi suurkiitos analyysistasi!!!
Talven aikana silmäni aukenivat todellisuudelle ja jouduin näkemään rumemman puolen tästä maailmasta. Vaikka kuinka tekisi hyvää toisille, niin aina ei toisessa päässä kunnioiteta meidän yritystä avittaa asioita, vaan rahat menevät omiin taskuihin.  Embarrassed Sitten pitäisi vielä uskoa, että kyllä avunanto ("kumppanuus"  Shocked ) kannattaa...  Huh

Lainaus
Noin yleensä ottaen sinulla on viime kuussa alkanut uusi yhdeksän vuoden vaihe elämässäsi eli Kuu-firdaria. Kuu on Askendentti-hallitsijasi eli se viittaa henkilökohtaiseen onneen ja hyvinvointiin ja se on 4. (Koch-)huoneessa eli kotona, omassa rauhassa aika privaatisti sijoittuneena.

oho  Shocked Eli olisiko niin että tämän vuoksi en saa mitään mielikuvaa urastani, jos koti vetää puoleensa? Toisaalta takana on niin suuri pettymys siihen miten maailmassa toimitaan, että sekin vie aikaa jotta toivun ja pystyn rakentamaan luottamukseni ihmisiin uudelleen  idiot2

Pitääpä tulostaa tämä keskustelu  Smiley
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #4 : 13.05.2007 15:12:59 »

Ardith,

yksittäisistä planeetoista  saturnus viittaa havaintojeni mukaan yleisimmin ammatilliseen uraan ja kun se sijaitsee huoneessa 12, niin työ pakolaisiin liittyen voisi olla yksi vaihtoehto.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Freyja
Vieras
« Vastaus #5 : 13.05.2007 20:38:13 »

ok.  Smiley Laitoin jo hakemuksen yhteen paikkaan  Grin
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #6 : 13.05.2007 22:54:06 »

Minullakin lievää suunnan vaihtoa tai suunnitelmien arviointia..

May 14, 2007
You can expect some big changes to occur in your life. All of the hard work that you have been doing on developing your confidence and self-esteem is showing definite fruit, and this is attracting opportunity to you like bees to honey. On top of all this, your passion is at full throttle right now, so be sure to set aside some private time with your mate. Plan a romantic evening, open a good bottle of wine and celebrate together!
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Harschi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 152


Profiili
« Vastaus #7 : 16.05.2007 17:16:45 »

Kiitos kiitos kiitos! Kannustatte minua jatkamaan siinä mitä jo teen  Smiley Tuo pakolaisjuttu voisi tietysti olla yksi  :Smiley. Olen tosin kuullut että se on erittäin rankkaa työtä.  Huh Mutta toisaalta sopeuttaminen on eri asia kuin taisteleminen heidän oikeuksien puolesta, mitä tuttavani tekee.

12. huonehan symboloi jo perinteisestikin maanpakolaisuutta, että se kyllä viittais sinne suuntaan... sun Saturnus on mun nähdäkseni selkeästi Askendentilla, mutta tosiaan tuo Mars on 12. Koch-huoneen kärjellä hyvin tiiviissä kanssakäymisessä MC:n almutenin Venuksen kanssa. Kuin alleviivaten kuviota Kuu kuljettaa valoa Venukselta Marsille 12. huoneen kärjelle: Kuu eli mieli, vaistot, hoiva vie Venuksen rauhantahtoisen ja sovittelevan viestin pakolaiselle eli 12. huoneen kärjellä olevalle Marsille.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: