Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 18
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: tarokorteista katsominen  (Luettu 177256 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ametistitar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38


Profiili
« Vastaus #60 : 22.02.2007 11:30:30 »

Kiitos, Annamariia  Wink
tallennettu
kaapokisu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 119



Profiili
« Vastaus #61 : 22.02.2007 18:52:27 »

Hei Annamariia  smitten

Haluaisitko katsoa miltä näyttää tuleva vuosi ja ihmissuhde ? Jääkö se junnaamaan paikallaan, vai olenko minä liian hätäinen  idiot2

Kiitos kaunis etukäteen  Smiley
tallennettu

Aurinko vaaka
Nouseva skorpioni
Kuu vaaka
keijulapsi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


Where you stumble, there lies your treasure


Profiili
« Vastaus #62 : 24.02.2007 01:00:12 »

Heippa Annamariia,

voisitko katsoa mitä minulle on luvassa miesrintamalla. Tuntuu että miesehdokkaita tuntuu olevan yksi jos toinen ja en tiedä mitä pitäisi tehdä niiden kanssa kun ei voi valita kuin yhden  Huh

kiitos kaunis sinulle  angel
tallennettu

Aurinko: Härkä
Kuu: Leijona
Mars: Kaksonen
Venus: Rapu
Asc: Leijona
Punainen kosminen käärme
Hevoskastanja
annel
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 57


Profiili
« Vastaus #63 : 24.02.2007 11:35:52 »

Moiks Annamaaria  Smiley,

Etsäviitsisitsä katsoa minulle ja angel? Olen muuttamassa toiselle paikkakunnalle työn perässä, mutta uusi koti on vielä hakusessa Undecided. Minkähän kautta sen löydän ja millasta on luvassa,ajankohta myös kiinnostaisi :Smiley  Huh.

Odotellessa...

tallennettu
annel
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 57


Profiili
« Vastaus #64 : 24.02.2007 15:04:27 »

Kaunis kiitos Annamaaria smitten
tallennettu
keijulapsi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


Where you stumble, there lies your treasure


Profiili
« Vastaus #65 : 24.02.2007 15:20:02 »

Kiitoksia Annamariia  Smiley

jokseenkin paikkaansa pitivät nuo "kuvaukset", yhden suhteen en tiedä pitäisikö alkaa vaiko ei, toisesta en ole varma yhtään, sitten kolmannesta olen ollut kiinnostunut suunnilleen alusta lähtien mutta en tiedä onko siinä enää järkeä, kun en viitsi udella siltä mitään kun olen jo tavallaan itseni "munannut"  Undecided ainakin omasta mielestäni.

Mitä tuohon sitten tulee että ehkä tapaisin uuden ja jättäisin muut vaihtoehdot niin tällä hetkellä olen työttömänä enkä opiskele vaikka aikomus on vielä kuluttaa koulunpenkkiä. Mutta mistäs tuon koskaan tietää   Smiley
tallennettu

Aurinko: Härkä
Kuu: Leijona
Mars: Kaksonen
Venus: Rapu
Asc: Leijona
Punainen kosminen käärme
Hevoskastanja
belle
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148


Profiili
« Vastaus #66 : 25.02.2007 11:50:51 »

Hei annamaria näit minulle oikein kun kysyin sitä työpaikka juttua.
Ajattelinkin vielä kysyä olen hakennut uuteen abc myymälään joka avataan äitienpäiväksi olisi oman alan töitä näkisitkö onko mahdollisuuksia vai jäänkö vielä keskussairaalan pesulaan töihin. Nyt on määräaikainen sopimus,mutta abc olisi vakituista työtä. Smiley
tallennettu
belle
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148


Profiili
« Vastaus #67 : 25.02.2007 12:01:45 »

Niin sawotarkin näki hyvin sen vaalean asun ,jos satut täällä vierailemaan ja näkemään tämän tilanteen kiitos kummallekin. laugh
tallennettu
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #68 : 27.02.2007 17:00:11 »

 Smiley Heipä hei!
Alkoi arveluttaa hiukan tämä pienimuotoinen työ jota aloin tekemään, tuleeko siitä mitään?
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #69 : 28.02.2007 15:14:10 »

Hei ja kiitos  Smiley
Satuin olemaan "linjoilla" samanaikaisesti niin kommentoinpa samointein. Työn alussa olen riippuvainen muitten avusta, on vähän nihkeää...Siksi epäröinkin olinko hölmö kun lähdin mukaan vaikka olen varma että pitäisin työstä JOS alkuesteet ohitettaisiin.Lisäksi vastaavasta työstä on hiukkan huonoja muistoja, mikä voi myös ruokkia pessimismiäni  Wink.
Kivana harrastuksena tämä sivubisnes olisi tarkoitus ottaa, ärs. vaan kun sitä alkutuuppausapua tosiaan tarvitsen muilta ja heitä taas ei oikein jaksa kiinnostaa.  Angry






Smiley Heipä hei!
Alkoi arveluttaa hiukan tämä pienimuotoinen työ jota aloin tekemään, tuleeko siitä mitään?

Auringonkukka,
Miksi tähän tulee tällainen vanhan poisto ensin... Olisiko sinun setvittävä jotakin taustalla olevaa, puhdistaa jotakin... Vasta sitten se kunnolla lähtee alkuun. Häiritseekö joku tai jotkut sinua... Sitkeyttäsi kysytään nyt ainakin. Oma sydämesi tietänee jo paljon vastauksia ja lähde siitä sitten, rakkaudesta.

Annamariia
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
belle
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148


Profiili
« Vastaus #70 : 28.02.2007 19:36:01 »

Kiitos annamaria jään odottelemaan tulisiko haastatteluun kutsua.
tallennettu
karttu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 29



Profiili
« Vastaus #71 : 02.03.2007 21:49:23 »

Hei!

Kun ehdit, niin voisitko katsoa, että miltä työ ja rakkausrintama näyttäytyy? Terveys kiinnostaisi myös.

Kiitos etukäteen!  angel
tallennettu
höyhen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 87


Järki tietää, sydän tuntee


Profiili
« Vastaus #72 : 03.03.2007 11:11:17 »

Hei!
Voisitko auttaa myös minua? suuria muutoksia on tulossa elämääni, mutta epäröin vielä, miten ja milloin alan toteuttamaan niitä. työ., parisuhde ja asuinasiat mielen päällä.kiitos, jos jaksat tehdä tulkinnan. smitten
tallennettu
karttu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 29



Profiili
« Vastaus #73 : 03.03.2007 14:27:25 »


Kiitos kovasti.  Smiley

"Työrintamalla on vaikeuksia, mutta ne eivät sinua latista, kestät hyvin. Jotakin ihan uutta on sinussa itsessäsi viriämässä, suurempaa kuin tämä työhön liittyvä vaikeus. Uusi ei välttämättä ole ihan tietoisessa mielessäsi, mutta kasvamassa kyllä. Luota sen voimakkaaseen eteenpäin vientiin."

Voisitko vielä tarkentaa jos pystyt, eli ovatko vaikeudet yleisiä vai näetkö niiden koskevan minua itseäni? Tarkoititko, että tämä uusi liittyisi kuitenkin työhön? Olen nimittäin aloittanut juuri uudessa työssä ja tunnelmat ovat olleet itselläni vähän liiankin leppoisat enkä tiedä onko se hyvä vai huono asia. Yleensä olen kova stressaamaan, mutta nyt antanut itselleni luvan olla stressaamatta... Tai sitten olen kasvanut jossain suhteessa.  Huh
tallennettu
höyhen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 87


Järki tietää, sydän tuntee


Profiili
« Vastaus #74 : 03.03.2007 14:49:42 »

kiitos ani smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 18
  Tulostusversio  
 
Siirry: