Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Näkyykö epäonni rakkaudessa jotenkin kartallanne?  (Luettu 55911 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Melodrama
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10



Profiili
« Vastaus #15 : 05.10.2006 18:06:22 »




Itsetunto on mulla ehkä vähän tuunattu ylikin, mikä varmaan kertoo sitten sen puutteesta. Nämä on monisyisiä juttuja nämä. Erityylisiä ihmisiä on kyllä riittänyt elämässäni, samoin "raukkoja". Tykkään ihmisten kanssa olemisesta ja minulla on paljon kavereita, ihastun helposti ja toisaalta sitten taidan olla aika takertuvakin. Takertuminenkin voi johtua siitä, että en luota siihen, että toinen voisi pysyä miun elämässä. Että ehkä se on kuitenkin sitä huonoa itsetuntoa. Milläpä sitä muulla toisaalta kasvattais ku onnistumisen kokemuksilla tällä saralla? Olen huomannut, että minuun on myös helppo ihastua, mutta sitten vakavammasta suhteesta ei paljon voi puhuakaan.  Kiss

Rakkausasiat on mielenkiintoisia. Smiley

  Shocked Huh,KissaKuu,viet sanat suustani!!Mulla on nää asiat täsmälleen samoin.Toivotaan,että "onni" kääntyy joskus..Meikä 1.12.74 Naistenklinikka,Hki 19:04 Jos joku haluaa analysoida munkin rakkausonnea,olen tietysti kiitollinen.Voimia kaikille! smitten
tallennettu

Amor vincit omnia

Aurinko Jousimiehessä,Kuu ja Asc Ravussa
Buf~
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 249



Profiili
« Vastaus #16 : 07.10.2006 17:15:11 »

Voi olisi hyvin mielenkiintoista jos munkin karttaa vilaistaisiin.. Epäonnisia suhteita täälläkin.. syntynyt olen siis Helsingissä Eiran sairaalassa 12.11.1971 klo 2.00 (yöllä siis).
tallennettu

Aurinko Skorpioni Kuu Neitsyt
Nouseva Neitsyt
Metalli-sika
Sininen planetaarinen yö
kultainen sulka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 570



Profiili
« Vastaus #17 : 07.10.2006 18:29:59 »



Kyllähän ne taitavat näkyä  Angry

 chiron aspect_squ venus
 uranus aspect_squ venus
 pluto aspect_squ venus

ja tuntua myös!



tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
             ***
* Sininen lunaarinen yö  *
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #18 : 08.10.2006 15:01:11 »

Saturnus huoneessa 5...

October 8, 2006
The planetary aspect may mean that romance seems rather dead today. The wonderful person you met only yesterday already bores you to death, and besides that, you have so little in common (kauris, oinas, skorppari). You need a fresh outlook and somewhere different to go to find the love you have been seeking (ulkomaat). You have been gathering cobwebs and need a breakthrough. It will come soon enough!

Tänään taidenäyttelyssä muistin miten paljon oli yhteistä ja rakkautta joukkarin kanssa, mutta savuna ilmaan elämästäni hän haihtui. Rasittavinta on päästää ihmiset lähelle ja hukata sitten. Siksi en päästä. Wink
« Viimeksi muokattu: 08.10.2006 15:04:17 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sofie75
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #19 : 08.10.2006 22:07:43 »

Mitähän sanoo mun kartta? On ollut salarakkaita, pettämistä ymym.
1.3.1975, 8:30 Helsinki kätilöopisto

Tack etukäteen...
tallennettu

aurinko kala & nouseva härkä.
sunflower
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 116



Profiili
« Vastaus #20 : 15.10.2006 16:30:02 »

minulla se näkyy  venus neliö  neptunus   Cry

olen varmaankin liian idealistinen ja kukaan ei tunnu täyttävän ihanteitani, ja pettymyksiä tulee ennenkuin mitään ehtii tapahtuakaan  Undecided

ja  aurinko neliö  kuu

siinä henkilökohtaisia ristiriitojani   Shocked

näiden kanssa on jo niin hankalaa että olenkin mieluummin yksin kuin tulen petetyksi  buck2
« Viimeksi muokattu: 15.10.2006 16:32:57 kirjoittanut sunflower » tallennettu

aurinko: oinas
kuu: kauris
AC: skorpioni
merkurius: kalat
venus: kalat
mars: rapu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #21 : 12.04.2013 12:53:57 »

Onko lisättävää tähän ketjuun?

tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #22 : 12.04.2013 15:13:24 »

No, ei lisättävää oikeastaan, pikemminkin jo esille tulleen vahvistusta.
Mulla Venus-Mars-Vesta-Kuu Stellium, joista kuu oinaassa ja muut kaloissa  aspect_squ neptunus joka asuu ykköshuoneessa.
Ja noususolmu on seiskassa, ravussa.

Ja noh jos olen aurinko vesimies, nouseva jousimies, kuu oinas ja Uranus ja Jupiter tekee yhtymän nousulla, niin eikö sitä siinäkin ole? Pikaisiin ja hätiköityihin ratkaisuihin taipuivainen persoona, vaaleanpunaisilla laseilla ja yliherttaisella sydämellä varustettuna, joka ei kuitenkaan ole taivutettavissa toisten tahtoon, ja mitä enemmän sitä joku yrittää niin sitä enemmän tulee ongelmia?
Ja sitten vielä täytyy ajatella tuo Uranuksen ja Jupiterin oppositio tuonne DC;lle.

Jalat on huonosti maassa, sitä sais kartalla olla vähän enemmän kun Chiron ja laskusolmu...ja no 10 huoneen Saturnus on varmaan ihan hyvä maan kannalta.

Ja no niin, Chiron vitosessa.
« Viimeksi muokattu: 13.04.2013 21:11:23 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1334



Profiili
« Vastaus #23 : 12.04.2013 15:57:14 »

Rakkaus? Onko se jotain syötävää?  2funny

Mun rakkauskuviot ovat liian universaaleja, jotta voisin pettyä. Minuutin päivässä voi olla rakastunut, millon mihinkin.
Tänään ollut kolme tapahtumaa, jossa olen tuntenut rakkauden ailahduksen rinnassani. Ei voi liikaa rasittaa sydäntään turhilla tunteilla.
Tänään rasitusta on ollut jo reilut viisi minuuttia. Pitänee pitää taukoa ailahduksille muutama päivä.
 Grin
« Viimeksi muokattu: 19.04.2013 14:30:52 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #24 : 12.04.2013 16:52:48 »

Minulla menee suurin piirtein niin, että mitä vähemmän tunteita, sitä harmonisempi parisuhde. Tunteiden vähyydestä johtuen ne kuolevat jossain vaiheessa kuitenkin pystyyn, hienosti sanotusti kasvetaan erilleen. Suuret tunteet ennakoivat yleensä suurta katastrofia. Transitoiva Pluto Kuulle tai Auringolle on ollut asialla näiden tuhoon tuomittujen rakkaustarinoiden kohdalla.

Jos syntymäkarttaa katsoo, niin onhan se aika rakkaus- ja seksivetoinen, kun Venus on AC:lla, Neptunus 5. huoneessa, missä sijaitsee myös Mars. Sinkkukaudet ovat olleet sinänsä lyhyitä, mutta eipä minulla ole takana onnellista parisuhdetta. Olenkin tuumannut, josko tuo Kauris DC-merkkinä ja Saturnuksen -DC:n hallitsijan oppositio Marsille pilaisi kaiken. Usein parisuhteissani karttani Saturnus-Mars -oppositio on silmiinpistävässä asemassa synastriassa. Karmaakin on selvästi ollut mukana ajoittain, ja tällöin Lilith tai Kuunsolmut ovat olleet synastriassa tärkeitä. Onhan tuo Aurinkokin karmahuoneessa (12).

Saturnus/Kauris parisuhteen hallitsijoina eivät ole tietenkään pelkkiä ankeuttajia, voihan joillakin olla myös pitkiä ja erittäin onnistuneita suhteita vaikkapa Kauris-DC:llä.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Brida
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 298


" Elän tässä ja nyt, täynnä elinvoimaa "


Profiili
« Vastaus #25 : 13.04.2013 19:19:37 »

Haluaisikohan joku vilaista myös karttaani?
Kaikki suhteet aina olleet vaikeita ja olen hakeutunut yhteen haasteellisten tyyppien kanssa, kovin oinasmaista, mutta onko jotain muuta?
Erosin lapseni isästä 8 vuotta sitten ja sen jälkeen on ollut hiljaista, tavallaan tietoisestikin. Joitain yrityksiä tosin on ollut, mutta edelleenkään ei tahdo liian tavalliset ja tasapainoiset tyypit kolahtaa. Niitä kyllä riittäisi. Liian haasteellisiin suhteisiin taas en halua enää lähteä lapsen takia. Olihan se juuri se syy eroonkin.
Herkkä olen, niin herkkä, että ottaa kongreettisesti sydämestä elämän myrskyt.
Tavallaan kovin haikeeta, tämä suhteettomuus... Rakkautta kaipaan mutta pelkään myös sitoutua, ellen tahdo itse sitoa.

16.4.1977 klo 20:05 Turku (Heideken)

Kiitos  Smiley
tallennettu

May your day be uplifted
filled with sunshine and warmth
the shining rainbows of hope
the white clouds of dreams
the gentle softness of breeze
the sweet smell of fresh air.

May your day be uplifted
from start to end
filled with joy and happiness
untroubled and serene.

May your day be
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #26 : 14.04.2013 11:31:30 »

Jos Brida laittaisit sen kartan näkyviin, niin saat varmemmin kommentteja.

Omassa tuttavapiirini koostuu muuten ihmisistä, joista suurin osa valittelee vaikeaa rakkauselämää. Taidan tietää omasta ikäluokastani (40-50) yhden pariskunnan, joka on ollut suhteellisen onnellisesti yhdessä 30 vuotta.

Vierestä katsoen on usein helpompi nähdä, mikä toisella on se henkilökohtainen haaste, joka aina kaataa suhteet. Nousu-Skorpioneilla se on usein mustasukkaisuus, omistushalu ja ehdottomuus- jos ei itsellä, niin sitten sillä toisella osapuolella. Jos Kauris tai Vesimies on on tärkeänä osana parisuhdekuvioita, niin hyvän alun jälkeen on vuorossa joko henkinen tai fyysinen etääntyminen. Parisuhdetta on vaikea pitää yllä, jos välimatkaa on vaikkapa 3000 km. Vaaka-nousuiset ovat yleisesti ottaen hyvätapaisia ja miellyttäviä, mutta parisuhteessa saattavat olla yllättävänkin itsekkäitä (DC Oinas). Neptunus-Saturnus -aspektit joko omalla kartalla tai synastriassa ovat taas tyypillinen "ihastutaan päättömästi ->petytään ankarasti" -kuvio. Jotkut merkit (Vesimiehet, Kaksoset ja Jousimiehet nyt etunenässä) ovat niin vapaudenkaipuisia, että eivät kestä mitään sitomisyrityksiä ja kammoavat sitoutumista. Hankala yhtälö, jos kuitenkin samanaikaisesti kaipaa läheisyyttä, rakkautta ja seksiä). Leijona voi kaivata niin paljon huomiota, että jos ei sitä kotona saa, niin hakee sitä sitten jostain muualta. Sitten ovat myös nämä täydellisyydentavoittelijat, esim. Kauris ja Neitsyt, joille ei kukaan ole koskaan riittävän hyvä. Ja voihan sitä ajatella niinkin, että Kauris tai Neitsyt ei pidä itseään tarpeeksi hyvänä hyvälle kumppanille ja löytää siksi jonkun kamalan.

Silti nämä kaikki ne haasteet, jotka johtuvat joistakin henkilökohtaisista peloista/vaikeuksista voidaan myös kohdata ja kääntää voitoksi. Mutta kokemukseni mukaan asia ei mene niin, että vain täydelliset ihmiset löytäisivät täydellisiä parisuhteita. Keskeneräisilläkin ihmisillä voi käydä mäihä, ja he löytävät kumppanin, jonka avulla he voivat kasvaa ja kehittyä, ja löytää rauhan elämäänsä.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Brida
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 298


" Elän tässä ja nyt, täynnä elinvoimaa "


Profiili
« Vastaus #27 : 14.04.2013 16:42:38 »

Kiitos Lilli vinkistä. Tässä kartta.
tallennettu

May your day be uplifted
filled with sunshine and warmth
the shining rainbows of hope
the white clouds of dreams
the gentle softness of breeze
the sweet smell of fresh air.

May your day be uplifted
from start to end
filled with joy and happiness
untroubled and serene.

May your day be
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #28 : 14.04.2013 18:23:34 »

Mullahan on rakkausasioiden suhteen täysin katastrofaalinen  venus aspect_con uranus aspect_opp chiron ja  aurinko aspect_con pluto. Käytännössä tarkoittaa lähinnä jonkinmoista jännityksenhakua, esim. sitä että mulla on usein ollut useita samanaikaisia suhteita päällekkäin, ja ihan ehtaa sitoutumiskammoa, jonka vuoksi häivyn kuvioista esim. pienimmänkin mustasukkaisuuden osoituksen johdosta. Olen seukannut myös parin julkkiksen kanssa - en suosittele kokeilemaan samaa. Lips Sealed

Parhaillaan riivaavat takaisin yrittävät exät. Painukoot hiiteen. knuppel2 
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #29 : 15.04.2013 09:16:11 »

Brida, oikeastaan kerroit tuossa edellä jo sen, mikä kartastakin on äkikseltään luettavissa. Kartta on omalla tavallaan suhdevetoinen, mutta sehän ei tarkoita, että parisuhteet olisivat helppoja, vaan ne voivat olla melkoinen oppiläksy.

Aikamoinen läjä planeettoja Oinaassa, DC:llä, Mars 5. huoneessa. Uranus 1. huoneessa. Suhteeseen mennään täysillä ja sähäkästi tai ei sitten ollenkaan. Nyt ei kaiketi sitten ollenkaan. Vaikka Oinaan tunteet syttyvät nopeasti, niin ne voivat myös sammua yhtä nopeasti. Pidemmissä suhteissa onkin joskus vaikeuksia, kun alkuhuuma on ohi. Puolisossa pitää olla sopivasti haastetta, jotta mielenkiinto pysyy yllä. Haasteellisuuden ei kuitenkaan tarvitse tarkoittaa mitään persoonallisuushäiriöistä örkkiä, ehkä vain itsellistä ihmistä, joka tietää, mitä tahtoo.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: