Sivuja: 1 ... 342 343 [344] 345 346 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5646789 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #5145 : 27.11.2008 01:40:52 »


Hey Lioness, tyylikkään näköiset sivut sulla...  coolsmiley pitää käydä nuuskimassa kun aikaa on...nyt liian väsähdys. kelpaa koirankin päästä noille estraadeille, mikäli muistan koirasi oli  aurinko harka...olenkohan oikeassa muistissa...mitä se tähän kuuluu? ei oikeastaan mitään...nyt unipelloille.
Kiiiitooos  smitten Juu on se  aurinko harka  Smiley Ja nuuski vaan rauhassa kun aikaa löytyy, wuf!  Grin koirahuumori kukoistaa taas..  Tongue
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5146 : 27.11.2008 10:12:24 »

joo, nyt ollaan sillä tuulella. vaikka eilen luin aika syvällisiä tosta magiasta ja luomisesta, silti haluan selvittää mitä tällä pallolla oikein teen. ja se tapahtuu pian. olenko tosiaan syntynyt vain painamaan duunia ja kohtaamaan pölkkypäisiä sielukumppaneita, jotka ei edes tuo hauskuutta. siispä kysyn nopeasti ravulta, pystyykö se olemaan ystävä. näin. ei se seksi oinaankaan kanssa mikään "ratkaisu" ole, mihinkään. ei se enää kirpaise mitä esim rapu sanoo! ihan sama. eihän se tiedä mistään mitään, bisnes seksi tai henki. ja minua ei tarvi kiinnostaa sen maa, esim! heh-

"tasokkaista" miehistä ei ole hajuakaan.. toisaalta niistäkin haluaisi olla vapaa, eli miten voisi olettaa jonkun tarjoavan jotain.

odotan lomaa, valoa joka tulee n viikon kuluttua. katsotaan kevät sitten omana juttunaan. illalla pikkujoulut, niistäkin haluan selvitä nopeesti.

eli äkkiä se sielunsuunnitelma täytäntöön, ja siihen kuuluu mm vapaus. suora toiminta.
« Viimeksi muokattu: 27.11.2008 10:18:39 kirjoittanut ^^Cocijo^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #5147 : 27.11.2008 10:23:03 »

Huomenta  Smiley
Eilen illalla tapahtui hauska juttu ku yks  leijona-mies ( kuu skorpioni  merkurius leijona  venus leijona) soitti mulle ja puhuttiin yli
puoli tuntia puhelimessa  :Smiley
Se on kyllä hauska tapaus... oon aikoinani ollu ihastunut siihen ja seki muhun...enkä tiedä onko mun
tunteen vieläkään täysin kuollut.
mutta nyt "sovittiin" että ollaan ystäviä,tai miten se sen sanoi että kyllä me mun mielestä ainaki
ollaan ystäviä että soittele mulle joskus jos huvittaa... jne

ei mulla enää ollut sen numeroakaan mutta nyt tallensin sen niin voi joskus soitella..
Se sano että oon sen puhelimessa nimellä "aito"   Cool
Kylläpä me senkans melkeen jokaviikko nähdään mutta silleen ei tarkoituksella..

Suklaasilmä oli soitellu sit pitkin yötä varmaan ainaki 12 kertaa... sinnikäs kaveri vaikka tietää
että pidän yöllä äänettömällä. Grin

Kurkku vieläki ihan tukossa ja kipee mutta olo huomattavasti parempi entä eilen. smitten
KIITOS DolceVita  angel sain paljon paremmin nukuttua entä yleensä!
Vois kohta lähtee koirienkans lumiseen metsään!
« Viimeksi muokattu: 27.11.2008 11:08:48 kirjoittanut kengururotta » tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #5148 : 27.11.2008 12:23:31 »

Tää on hyvä päivä  smitten
Käytiin äitinkans kaupassa ja ostettiin jouluvalot pihalle.. pitäs koittaa mennä laittaa niitä sinne...
Sit ostin kaikkee mistä tykkään,suklaavanukkaita,aamupalajuustoa ja vaaleeta leipää,
ja limsan sijaan ostinkin mehua jossa on 10 vitamiinia. Smiley
Ei stressaa mikään vaikka ehkä pitäis ku huomenna pitäis olla kaikkien paperijuttujen valmiina
yms yms.. mutta ku ei tyypit vastaa puhelimiin niin olkoon vastaamatta,
ei mun maailma siihen kaadu.. kyllä ne asiat aina jotenki selviää,
ei se mitään auta jos niitä stressaa kokoajan!

Yksikseni täällä höpötän  Grin
Vois hilippasta suihkuun.
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #5149 : 27.11.2008 12:26:54 »

Astro.comissa on tällä hetkellä eri mielenkiintoinen artikkeli 10 huoneesta..oon ihan  Shocked Huh Cry Shocked
Oliskos tässä nyt se syy miksi saan näitä "hyökkäyksiä"  idiot2 knuppel2
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5150 : 27.11.2008 12:56:39 »

JA TAAS tuli niin suora yhteensattuma ravun kanssa. se oli juuri ollut yhdessä valtavassa kaupungissa ulkomailla, johon tulee meidän kuuluisan tuttavan näyttely (ja siis kutsu mennä sinne). ja sen kielistä tekstiä vielä, mitä rapu paperiin kirjoitteli. en sitten ymmärrä mitä tämä kaikki on nämä yhteensattumat jne, jos ei tarkoita jotain. siinäkin mielessä rapu oli kumma, että kertoi kuulumisensa ja matkansa, työt ja säästöt kuin ei mitään olis tapahtunut, ja kuvitteli että minäkin, no ei sentäs. nollapisteessä.. kuin ei tuntisikaan häntä.. ei aivan.. no katson mitä kerron. asema sillä ei ole edelleen minua parempi.

vai oliko se näiden aikojen energiat vai mikä ihme. siis pankkitilikoron vielä ymmärtää, heh. erittäin levoton olo eilisestä edistää asiat oikeaan malliin. paratiisi josta luin magiatekstissä, onko se nyt vai Atlantilla. arvatkaa olinko juuri Egyptissä ravun kanssa.. ja muuallakin. eräs väitti että oinaan kanssa Idässä..
 


Nämä todelliset nimet ja niiden muodostama matrika-varna on useiden uskontojen kuvaama ihmiskunnan alkuperäinen kieli tai paratiisin kieli, jota myöhemmän ajan okkultistit yrittivät turhaan johtaa hepreasta, Egyptin hieroglyfeistä ja muista muinaisista kielistä.


*No mut nyt alkaa tapahtua, regressiotyttöni soitti. Selitänpä huomenna asiat, on sen verran isot jutut kyseessä. Tietysti helpottaisin elämääni jos vähempi riittäisi, mutta ei.

Eikö maanpäällinen kelpaa vai, täällähän olis kaikkee..  Wink
« Viimeksi muokattu: 27.11.2008 14:45:38 kirjoittanut ^^Cocijo^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #5151 : 27.11.2008 18:13:22 »

Nyt on jouluvalot asennettu.. enkä rikkonut kuin yhden verhotangon siinä samalla  Grin
Vitsi tää elämä on kyllä ihmeellistä,oon miettiny monta päivää että hitto ku en oo muistanu
ostaa hiustenhoitoainetta ja sitä pitäis kyllä saada!
Niin nyt vähä aikaa sitte ku etsin romujen seasta puhdistusainetta niin löysinkin
melkeen täynä olevan hiustenhoitoaineen  smitten
Kyllä toiveisiin vastataan...!
Huomenna aamulla meen nieluviljelyyn kattoo löytyykö kurkusta mitään vai onko tää vaan
viruksen aiheuttamaa.

Nyt muutama paahtoleipä ja aamupalajuustoa päälle  Kiss
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #5152 : 27.11.2008 20:21:40 »

Mac.
Oi, mac, musiikintekijän unelmakone.
Oma asia eri asia kuin Mac. Mutta meninpäs macunelmaan hetkeksi   Cheesy

Hei, tietääkö kukhaan, että mitä vyöhyketerapeuttisesti oikean käden peukalon kärki ja oikean käden etusormen kämmentä läheisin nivel merkkaavat? Meitsillä kesii nahka peukalosta ekaan niveleen asti ja etusormesta just alimman nivelen kohdalta. Weird. Jos joku tietää, let me know.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5153 : 28.11.2008 00:08:25 »

Mulla on varmaan vähän kummallinen elämä.. uglystupid2 2funny
Joo mut ei se mitään...

*jatkaa muumien katsomista youtubesta syöden samalla makaronia höystettynä hernemaissipaprikalla*

Gormet-ruoka ennen kaikkea, laatuviihteestä puhumattakaan..
Pitää vielä kertoa että nukuin tänään yhteen asti vain ja ainoastaan siksi,  Embarrassed että näin unta kahdesta alastomasta miehestä, eikä sitä unta voinut mitenkään keskeyttää.... idiot2 idiot2 crazy2

How log can I go?  Cheesy Grin Morkkistelin sitten liiallisesta nukkumisesta ja tein 20min kävelylenkin, jonka päälle 30min polkemista crosstrainerilla, jonka jälkeen kivan musiikin tahdissa tanssimista (järjetöntä hyppimistä ja pomppimista) 30min...... Aika hyvä reeni siis.. Mutta nyt back to muumilaakso!!
 smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5154 : 28.11.2008 10:34:02 »

onko elämää joulun jälkeen?

mitä toivot keväältäsi?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #5155 : 28.11.2008 12:50:29 »

Lääkärissä käyty... tulehdusarvot 65 ja mulla onki korvatulehdus ja angiina  Undecided
Sain ilmaisnäytteen lääkkeitä joilla pärjään maanantaihin ja maanantaina ku varmat tulokset on
tullu niin ne kirjoittaa mulle sit reseptin.
Ensin joku hoitaja vaan katsoi mun suuhun ja totes että soittele sit maanantaina tuloksista,
sit lähdin kauppaan ja hetken päästä puhelin soi että
"sulla on tulehdusarvot niin korkeella että tuu nyt äkkiä takas tänne!"
Ja sit kaks komeeta mieslääkäriä vielä tutki mun suun ja korvat  angel
Nyt saan ainaki hyvällä omalla tunnolla vaan laiskotella...
Eilen oli taas kivat keskustelut sen yhden  kalat miehen kans mesessä ja pelattiin nettibiljardia  Cheesy

Pikkusisko ( vesimies) tulee tänään viikonlopuks kotiin perhekodilta  smitten

Elwyn: tollaset kengät kelpais mulleki  Grin
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5156 : 28.11.2008 12:57:00 »

Huomenta!

Kivaa lähtee kohta töihin, siis oikeesti.. Kaksi vapaapäivää oli ja alkoi jo tuntua siltä että musta ei oo hyötyä!!  2funny Kun en mä täällä kotona niin hirveen aktiivinen osaa olla... Wink
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #5157 : 28.11.2008 14:32:51 »

On mulla kans kaveri... lupasin sille eilen että voin tänään hakea sille vähä juomista ku niillä on pikkujoulut..
No hetki sitte se soitti mulle ja sanoin että oon tosi väsynyt ja sairas ja kävin lääkärissä yms..,
niin mitä sanoo hän?
"kato aattelin että jos pyöräiltäis Lidliin hakee ne juomat niin tulis halvemmaks!
Mun yks kaveriki ehkä sit haluaa jotain mutta en oo ihan varma vielä... "

Mä sanoin siihen että en todellakaan jaksa lähtee pyöräilemään että oon edelleen sairas..
sit se alko jotain mutisee että
"no onkohan tossa lähikaupassa sit hirveen paljon kalliimpaa...hmm.. mitenhän sitä sit oikeen...no kai se sopii että haet sieltä.."
Sit sanoin että no monenkohan aikaan sulle pitää sit hakea että tiedän olla kotona?
"no hmm.. en mä osaa yhtään sanoa.. no oo koko ilta kotona niin soitan sitte ku pitää
hakea!älä lähde mihinkään."


Siis voi luoja  idiot2
Oonko mä joku sen PALVELIJA! Teki mieli sanoa että en hae sulle mitään.No ainaki tiedän että tää tulee
olemaan viimeinen kerta ku sille haen.
En voi käsittää.. vaikka tietty lupasin hakea mutta että lähtisin sen takia sairaana johonki monen kilometrin
päähän pyöräilemään.

No pitää koittaa ymmärtää...  uglystupid2

Hikoiluttaa kokoajan. Undecided
Pitää kuitenki lähtee käyttää koiria lenkillä ja sit vois mennä vaikka nukkumaan ku ei tässä
muutakaan keksi.. tai sit kehitellä uusia kampauksia ja meikkityylejä,jos jaksaa.
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Asterix
Vieras
« Vastaus #5158 : 28.11.2008 15:36:00 »

Tänään on kansainvälinen Älä Osta Mitään-päivä. Cry

Ja minä olen suunnitellut juuri meneväni hemmottelemaan itseäni shoppailulla
piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkääääääääääääääään aikaan. Undecided
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #5159 : 28.11.2008 17:07:37 »


 Tervehdys tupaan!  smitten

Istahdan hetkeksi tänne hiljaiseen hämärään nurkkaan ja kuuntelen turinaanne.  Smiley
Sytytän kynttilän tuohon lyhtyyn ja laitan Cecilian cd:n soimaan.Rauha. angel
Ja huomaan,että kerrankin vietän jotain kansainvälistä päivää;"Älä osta mitään."
En ole lähdössä kauppaan,vaan saunaan ja vietän rauhallisen illan.
Iloa kaikkien elämään! angel smitten
tallennettu

Sivuja: 1 ... 342 343 [344] 345 346 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: