Sivuja: 1 ... 212 213 [214] 215 216 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5646399 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3195 : 18.08.2008 19:51:43 »

Mua LOHDUTTAA hirveästi että en ole ainoa tietyllä tapaa yksinäinen susi...
No mun sisko kuuluu tähän samaan genreen, se on valokuvaaja ja kuuntelee tosi erikoista musiikkia.. kauris

Hirveen usein ihmiset luulee että oon joku kamalan sosiaalinen luonne.

Joo istun päivät pitkät netissä kirjottamassa elämästäni, jossa ei tapahdu mitään.  laugh

Nauroin sille kohdalle missä Elwyn kirjoitti juoneensa viinaa,
se oli jotenkin absurdi ajatus.  smitten

En osaa taas yhdistää lauseita enkä ajatuksia ja puhun joka lauseessa eri asiasta.

Voin kuvitella että te osaatte tanssia...
Mä en osaa liikkua pehmeästi... Voisin osata stepata tai tanssii riverdancea.
Kävelytyylikin on nopea ja hirveen voimakas eteenpäin jylläävä..
 leijona ystävä nauraa aina kun kävelen sitä kohti, kun näytän kuulemma
siltä että olen tulossa hakkaamaan jonkun.. Hyvä ryhti ja katse eteen PÄIN !

Joo, ehkä vähän sotilaallinen olen... 2funny

Mutta jos on korkkarit jalassa on pakko yrittää kävellä edes vähän naisellisesti... Smiley
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #3196 : 18.08.2008 20:30:59 »

 Undecided

Voi!Olen kauhean pahoillani jos joku loukkaantui tuosta palvontapohdiskelustani. Cry
Luin vain pätkiä sieltä ja täältä ja käsitin että heititte vain zoukkeja toisillenne.
Kait olisi pitänyt lukea tarkemmin,mutta kirjoituksia on aina niin paljon.

Lähdin sitä ihan omasta kokemuksesta pohtimaan ja minulle kun ei sovi sellainen,niin en tykkää.
Ryhmissäkin teen mieluiten yhdessä,tai sitten ihan yksin,mutta en pidä siitä että joku nostetaan jalustalle.
Se tuo yleensä riitaa ja kaataa koko homman käsiin.

Meillä on nyt hyvä ryhmä,eikä koskaan tule kinaa mistään.Kaikki saavat sanoa mielipiteensä,emmekä ole valinneet johtajaa sun muutakaan erityisjäseniä.

En tarkoittanut kohdistaa tuota kommenttiani kenellekään.Kunhan pohdiskelin sanaa.
tallennettu

Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3197 : 18.08.2008 20:32:21 »

Chandra... smitten

Minun käsittääkseni kukaan ei ole loukkaantunut!
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3198 : 18.08.2008 20:56:22 »

SPORT! SPORT  ja sport. veikkaan että eräätkin herrat on yhtä liimaantuneet olympialaisiin.. ne "kypsemmät ja vähemmän kypsät" urheilufriikit.. joo.. no ei se mitään, jos olin liian kypsä nainen eräälle, joku on tarpeeksi kypsä minulle ja määrätietoinen. Oli muuten kiva oinaskaveri  mars tänään ja rapuserkku  venus , tosiaan pidän heistä.
« Viimeksi muokattu: 18.08.2008 20:59:51 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Synapsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili
« Vastaus #3199 : 18.08.2008 21:57:51 »

MUUTEN! Ykköseltä tulee kymmenen aikoihin kosmologiaan liittyvä dokkari. Monia voisi kiinnostaa se!

Kyllä kiinnostaa, Esko Valtaoja on mielettömän hyvä tyyppi, olen fanittanut häntä jo pitkään. Kemistä kotoisin oleva avaruusproffa, en löytänyt syntymäaikaa googlettamalla, pahus! Mies näyttää aivan menninkäiseltä, katsokaa miten hänen silmät tuikkii ja mikä lämpö koko olemuksessa.
Viime maanantain jakso oli hyvä, siinä käsiteltiin alkuräjähdystä. Tänään on aiheena elämä ja tajunta.
tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #3200 : 18.08.2008 21:58:55 »

Voisko lekuri määrätä rauhottavia vakavaan ihastumiseen?  Huh

Sietämätöntä. En voi hallita itteeni  Cheesy
« Viimeksi muokattu: 18.08.2008 22:00:32 kirjoittanut Lionheart » tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #3201 : 19.08.2008 00:03:05 »

 
  Smiley

 No hyvä sitten,että kaikki ok! Kiss smitten
Ja juu!Tylsyys vaivaa täälläkin! Undecided En tiedä miksi olen kokenut koko päivän jotenkin raskaana ja painostavana,pysähtyneenäkin.
Ahdistavaa,vaikka pari työtäkin sain väkerrettyä.Onpa sitten ilmennyt lohtusyömisenä.Se vihon viimeinen juttu vielä itselleni tuli tehtyä. buck2
Nyt pursuaa korvista kaikki mähkitty ja paha olo.

DAWNCHILD! smitten
Juuri tuota samaa olen kokenut.Ei kritisointia,eikä eri mieltä missään asiassa.Eipä siinä syntynyt sitten paljon keskusteluakaan.Ja sellainen jumalointi,joka ei tunnu yhtään aidolta,vaan kuristavalta. buck2
Ja liitin tuon palvonnan jotenkin kirkkoonkin.Siinä kun alistetaan palvomaan sitä yhtä ja ainoaa oppia.
Onko positiivista palvomista lainkaan?Tai jos,niin millaista se voisi olla ja mihin suuntautua?
Jos nyt yksi kohde olisi pakko valita,niin ehkä se olisi luonto.
Ja se ei taatusti ylpisty,eikä pyri saamaan valtaansa niin,että minun polkuani pitkin kävelevät vain nuo henkilöt ja te menette tuota reviiriä pitkin ja,,, Grin
Jopa on pohdiskelun aiheet mulla. uglystupid2
Kertonee tylsyydestä sekin.

Onneksi väsymys käy käpälään ja huomenna saa luvan olla parempi päivä ja sitten sinne luontoon tuulettamaan vähän tätä nuppia!Hyvää yötä kaikille! angel smitten


 
tallennettu

Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3202 : 19.08.2008 01:54:43 »

Jos palvoisi elämää ja rakkautta?

Tulin juuri Elvikseltä kahvilta, tosin kahvia en juonut...
Istuin siellä ja poltettiin röökiä ikkunan ääressä...

Kuunneltiin musiikkia ja se näytti kaikkia kuvaamiaan videoita ja valokuvia...
Hänellä riitti puhumista mä olin pääasiassa hiljaa ja kuuntelin.. Se kysyi miksi oon niin hiljaa ja sanoin että mietin ja kuuntelen ja prosessoin kuulemaani.... :Smiley

Joidenkin ihmisten kanssa pitää vaan kuunnella ensi alkuun paljon, ennen kun osaa antaa mitään itsestään ulospäin.. Harvemmin meen kenenkään seurassa näin hiljaseks mutta kun se vaan puhuu niin mahdottoman paljon ja on niin montaa mieltä niin monesta asiasta et häkellyn, kun oon tottunut siihen että puheenkulku on mun "vastuulla" niin nyt olikin toistepäin.. En saanut hallita tilannetta.. Ja nyt se vaan kyselee mitä mieltä hänestä oon... Plääh, en tiedä............ idiot2

Kun hän selvästi esitti jotain muuta kuin mitä on. Se tekee oloni vaikeaksi.
Tykkään luonnollisista ihmisistä jotka ei kerskaile keksiäkseen puheenaiheita....

Ja täällä taas keskellä yötä kun normaalit ihmiset nukkuu..............
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3203 : 19.08.2008 09:09:29 »

Kiinan keskushallinto on suunnitellut investoivansa 1000 miljardia
renmimbi yuania 8 seuraavan vuoden aikana 12.05.2008 voimakkuudeltaan
7.9 Mw maanjäristyksessä tuhoutuneen alueen jälleenrakentamiseen.



 angel
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3204 : 19.08.2008 10:13:03 »

minulla on ainakin hyytynyt kaikki tunteet miehiin ravun tempun jälkeen, ehkä kun kaikkea katsoo pelinä. totuus vapauttaa!  oli sielua tai ei. hassua sinänsä kun tietää mitä jäi uupumaan ja mitä pitäisi olla. taidettiin mennä bileestä toiseen. silloinhan joku näyttää parhaat puolensa. tuolla jossain ketjussa puhutaan ihmeistä, ihme olisikin jos.. ei kiitos enää tutustumisia ja äkkiloppuja.   kauris kin aikanaan sanoi miten paljon voin antaa jollekulle, mutta mies?

eli hauskaa RANKKAsadepäivää missä olettekin. tuleekohan kuntouinnista mitään? aktiivista toimintaa ei estä mikään, mutta tunteet no-no

että kylmä vesisaavi päähän vaan Leijona!
  Wink

auttelen toipilas-äitiäni.. auton korjausta jne-

Tongue
  Wink
« Viimeksi muokattu: 19.08.2008 10:30:00 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #3205 : 19.08.2008 10:33:57 »

Mä lähin koulusta jo ekan tunnin jälkeen ku olo oli viis vaille kuolema. Ei hyvin mee.

Ja vettä kyllä tulee, ei siinä mitään. Nyt kun on piikkikortti ja kotari alla niin sai ihan kivan vilakan suihkun tuossa kun kotiin ajelin. Läpimärkänä ja viluissani istun nyt tässä ja yritän saada kiinni teidän jutuistanne. Ei onnistu.

Rapu piristää silti..  :Smiley
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3206 : 19.08.2008 10:36:29 »

ou nou..

muista että rapuja on kritisoitu eniten. ne on kieltämättä ihmeen herkkiä aikansa. riippuen mihin vertaa. jos kaurismieheen. mutta, kuori on myös tarpeen tullen kova. pehmosisuksen suojelu.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #3207 : 19.08.2008 10:39:01 »

No mutta kyllä näillä kynsillä avataan sulkeutuneemmankin ravun kuori..  Wink Grin

On se vaan ihana. Ihan erilainen ku jellona. MUTTA jellona on silti ykkönen  smitten :Smiley
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3208 : 19.08.2008 10:40:55 »

mihin tarvitset siis kaksi? Tigriksellä sama kokemus kuin minulla, rapukin osaa muuttua kylmäksi selittelemättä.

anyway, glad it´s over! vaikka miten käsittämätöntä.

en todella halua kuulla lätinöitä, jotka loppuu kun x kuukautta on mennyt (keskimäärin tammikuussa siis, jos alkaa lokakuu, sikisipä varon kun  venus menee  jousimies ) > anteeksi mikä suhde?  Grin


 There may not be any tangible reason why you feel as you do, but you will need to be wary of projecting past worries onto a current dilemma that may not have any link
« Viimeksi muokattu: 19.08.2008 10:44:14 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #3209 : 19.08.2008 10:44:52 »

Mul on vaan yks, tää toinen vaan.. öööhh.. noh, ei se oo mikään oikee juttu, kunhan leikitään (kai?)

Mut musta kyl tuntuu, että ihan hyvin pärjäisin ton ravun kanssa, muuttu se suuntaan tai toiseen. Tai no.. Leijonan egoni ainakin sanoo niin, pystynhän mihin tahansa kun vaan haluan  Grin
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Sivuja: 1 ... 212 213 [214] 215 216 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: