Sivuja: 1 ... 180 181 [182] 183 184 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5646786 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #2715 : 31.07.2008 21:12:38 »

voi lionheart!!!! JAKSAMISTA!

mulla kivut on jo lieventyny, mutta lupasin tosiaan mennä huomenna töihin ja heti nous taas lämpö päivällä. aion silti herätä kello viis aamulla ja mennä postille.

hitto ku näin iltasin pitää tunkea itteensä kaikenmaailman syömistä. ihan ku ei ilman pärjäis.

hei niin, voiko antibiootit aiheuttaa mun naamaan finnejä tms? ku suun ympäristö rupes suorastaan kukkimaan! oikea ruusutarha! pitää vissiin nukkua ens yö suupielet hammastahnassa..
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2716 : 31.07.2008 21:44:12 »

Lionheartille jaksamista ja tsemppiä!! Onneks et ottanu muita lievityksiä tyyliin reseptilääkkeitä..ne ja viina yhdessä on total killer -> huumausaineiden väärinkäyttö jne.

Jeah.

Noh, tässä nyt sitten ollaan loppuloma käsi paketissa.. Vitutuksen määrää ei voi sanoin kuvailla ja jellona kääntää vaan veistä haavassa.

Kyllä ollaan taas niin edustava pari, toisella jalka kipsissä ja toisella käsi.

Loppuillan aion olla täysin naamat. Viru Valget ja fantaa. Ja jos kesken loppuu ni leijonaa naamariin.. Hyvästi selvä päivä.

Ja kierros kaikille kelle maistuupi, minä tarjoan.

EDIT: Ja juu, ei viina murheita hukuta. Ne perkeleet osaa uida.. vai miten se meni..
« Viimeksi muokattu: 31.07.2008 21:46:48 kirjoittanut Lionheart » tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2717 : 31.07.2008 21:58:31 »

Tylsää tai ei, tässä tapauksessa se on silti melkeinpä välttämätön paha. Saas nähä josko pitäis putkee päällä yli viikonlopun ja kävis puolselvänä täällä kommentoimassa kuinka paha olo on. Varmaan kiinnostais teitäkin.

Jippiaijee!  buck2

Noh, juotan jellonalle väkisin niin ei tartte yksin riehua. Tosin, harvoja ovat ne päivät joina tuo jätkä jättää viinakset suosiolla nauttimatta. (Harvoja = olemattomia)

Ja nyt lähtee..

Hyvät illanjatkot. Muistakaa syyä lettuja.
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #2718 : 31.07.2008 22:04:06 »

Äh, Leijona älä viiti, teetät vaan töitä meille modeille jos hirveesti kännissä sepustat.  Angry Kun oon monesti seurannu ja joununu poisteleen ikäviä viestejä...  Angry

Mutta myötätuntoa sulle! Kyllä sä siitä paranet!  Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #2719 : 31.07.2008 22:18:01 »

Niin, pahaa oloa kyllä saat poistaa täällä, sitä vartenhan ystävät ovat, mutta älä hirveesti viitsi kännissä jutella.

Minä kun yleensä katselen täällä viikonloppuisin, ja nyt meillä on hauska viikonloppu kun pikku-Leijonalla on synttärit.  Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2720 : 31.07.2008 23:23:10 »

muuten kun tein vähän toivelistaa kumppanille, niin ei se ollut niin täydellinen ja galaktisesti tiedostava ja megarikas, siis ne toiveet, ettei kaikkeus sellaista pystyis toimittamaan.. Raha ja elämäntehtävää myös kiva kerrata. gonatt. oli hyvä ajatella edellisen hyvät puolet - silloin kun ne kemiat ja sielut kohtaa, katsoo vaan paljon sormien läpi koska sitä ei kokisi muuten. jos ei ens kerralla tarttisi niin paljon hyväksyä asioita... ja se voisi olla taas aika fresh.

Lionheart, nyt nyt, otahan iisisti. Kun minulla muuten meni LUJIMPAA viime talvena  - mitä kaipailen jo - tuli rannemurtuma ja pyydän vaan sen täydellistä parantumista. Silloin oli kyl menoa, töitä, partya, suhdetta jne jne.. pysäytys oli aika raju ja sai taas kulkea sairaaloissa..
« Viimeksi muokattu: 31.07.2008 23:45:56 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2721 : 31.07.2008 23:51:45 »

ajatelkaa jos kaikki todella tapahtuisi yhtaikaa. ei olisi mitään rytmiä. se voisi olla epämukavaa.

kaikkeus pystyy toimittamaan ihan mitä vain, koska en pysty keksimään mitään mitä ei olisi olemassaolon piirissä. vai pystynkö! no ehkä ihmisen jolla olisi oudon muotoinen kroppa, mutta sellaista ei ehkä toivota.. en olekaan ajatellut tuota vähään aikaan. kun me olemme Jumaliakin kaiken lisäksi. on luotu tarkoituksenmukaisia muotoja. esim delfiini, miten ne liikkuvat vedessä (ja ulottuvuuksissa). voi kuvitella jotain mitä ei ole, eikä sitä ole syytä olla.Cheesy


Ymmärtää ja kokoaa tunteesi ja halusi
Negatiivinen energia saadaan heitettyä pois
ei-halutut hahmotelmat huuhtoutuvat pois
Tiedostamisen lisääntyminen
« Viimeksi muokattu: 01.08.2008 00:22:12 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2722 : 01.08.2008 11:31:02 »

Kuten ennen liikkeelle lähtöä saatoin ajatella että illalla tulee tapahtumaan kaikennäköistä, en ihan osannut odottaa sellaista katastrofia, mikä koko illasta tuli.  2funny

No parasta oli se että näin Elviksen.. Ja se oli suloinen, hymyili oikein kivasti.. Mutta kun me ei juteltu paljon mitään kun se mun hölösuu  jousimies- poika-kaveri oli messissä ja äijät sitten puhuivat autoista ja ties mistä...

Mutta luulen siltikin tehneeni vaikutuksen.. :Smiley Olin havaitsevinani jotain hämmennystä Elviksessä, kun katsoin sitä suoraan silmiin vaikka miten kauan.. Se katsoi enemmän  jousimies :n päin kun muhun..
Lähdön jälkeen tuli viestiä, että tavattaisko seuraavan kerran kaksin.. Niin ja että jos hän joskus vastasi kuviani koskevaan kysymykseen että ne kestävät katseen jos toisenkin, niin nyt hän on sitä mieltä että vielä kolmannen ja neljännenkin, ettei hän tajunnut miten hyvännäköinen olenkaan.. Grin

Sitten hän kirjoitti siinä orastavasta suhteestaan, että se ei ole vielä seurustelua eikä hän nyt ehkä ole lainkaan niin varma haluaako hän enää että siitä tulisi sellaista...

En taida enää uskoa siihen että peli olisi menetetty...  Wink

Lionheart, auts.... Tongue
Rakkautta ja paranemista kädellesi, mutta sitäkin enemmän kärsivällisyyttä ja hermoja sinulle... Wink


 Smiley
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2723 : 01.08.2008 11:35:36 »

Auts auts ja kiitos kiitos. Huomenta.

Huhhuh. Ei oo edes paha olo vaikka eilis-ilta meni miten meni. Jeeah.

Kaylee ja Elvis ne yhteen soppii..  Tongue Anteeks, ei oo muutakaan tekemistä  Undecided
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2724 : 01.08.2008 11:56:27 »

No mulla taasen on ihan järkky darra... Tongue

Niin tiivistetysti eilisestä kohelluksesta.  jousimies kaatoi siiderit syliini. Saimme riesaksemme kaksi 40v miestä, jotka molemmat yrittivät iskeä minua, hipelöivät yms eivätkä tajunneet lopettaa vaikka  jousimies huomautti asiasta. Vaihdoimme baaria, mutta tyypit seurasivat. No siitä meinas tulla lopulta turpiinvetokisa kun  jousimies lla paloi pinna ihan totaalisesti, mutta onneks joku meni väliin.

Jouskarilla on tyttöystävä ja se ei kuulemma ole oikeen ihastunut siihen tyttöön enää, mutta se tyttö on ihan tosissaan.. Se tyttö tiesi että hän on mun seurassa tänään, soitti missä olette ja pamahti paikalle. Jotenkin heti ymmärsin, miksi ei kiinnosta.. Aika lapsellisen oloinen. Mutta  jousimies on vaikee jättää sitä kun se on sen parhaan kaverin pikkusisko. Anyways, tämä tyttöhän alkoi heti käyttäytymään melko kummallisesti mua kohtaan, oli mukamas niin niin ystävällinen mutta mitä piikittelyä.. Hymyilin vaan takasin.. Se sanoi sitten oikeen maireesti "olipa kiva nähdä sut vihdoinkin kun toi **** puhuu aina susta"..

Sitten olikin mun aika lähtee niin hyppäsin vielä  jousimies :n kaulaan ja moiskautin pusun suoraan sen suulle ja kiitin kivasta illasta  Cheesy ... En tiedä mikä muhun meni, mun oli vaan pakko tehdä niin ihan ehkä vaan provosoidakseni.. Lopun arvaatte, mustasukkainen känninen teinityttö on vaarallinen! Se kävi mun päälle niin kuin yleinen syyttäjä, muttei mitään kerennyt sattuun kun sain heti sen ranteista kiinni niin ettei se pystynyt tekeen mitään.. Sanoin että otahan iisisti, mua ei kiinnosta sun mies pätkääkään muuta kuin kaverina... Mutta joo... Ei varmaan uskonut.

Ja sitten kotiin.. Ja nyt on darra... Ja poltin eilen jotain muutakin kun tupakkaa, mut ei se mitään..
Oli taas hetken mielijohde...
« Viimeksi muokattu: 01.08.2008 11:58:02 kirjoittanut Kaylee » tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #2725 : 01.08.2008 12:07:11 »

 
   smitten

Hyvää huomenta! Cheesy

Olikos se nyt Kaylee (Tigr,,,?)joka oli asuntoa saamassa? Huh
Ja vielä tuon Elviksenkin näköjään saa,,, :Smiley ONNEA IHAN MAHDOTTOMASTI JA SYDÄMEN POHJASTA! smitten

Rakkauden valo! angel
Tuossa kohtaa poikkeamme kyllä suuuuuunnattomasti toisistamme. 2funny
En kuuntele järjen hippustakaan kun rakkaudesta on kyse.Niin,paitsi ehkä jos kyse olisi pettämisestä yhdessä asuessa. Embarrassed
Voin olla vanhanaikainen,mutta omaan elämääni sellainen ei vaan kuulu.En enää samoin katsoisi,en ajattelisi suhteesta,vaan siihen tulisi jokin hiertävä kivi väliin kaihertamaan.
Ja tokihan sinä TIEDÄT,mikä on sinulle oikein. smitten
Tarinasi oli VAAN NIIN ROMANTTINEN ja itse tässä mielentilassa. Cheesy

ANTEEKSI DAWNCHILD! Grin Olen koko ajan lukenut nikkisi noin ja miettinytkin että miksiköhän olet tuollaisen valinnut.Ei siis ollut hetken lukihäiriö. Grin

Eilen oli tämän kesän ehdottomasti paras päivä. Grin
Aamulla poljin torin läpi kirjastoon palauttamaan cd-levyt,joista napsahti kuitenkin sakkoa.Päivän myöhässä.
No,näin IHANIA PERULAISIA INTIAANEJA JA KORUJA,INKOJEN JUMALTEN KUVIA,SOITTIMIA,,, Cheesy
Lupasin tulla illalla takaisin.
Sitten olikin sen ajelun aika ja välillä kuvittelin että olen vapaa lintu,joka kiitää ilmavirrassa.
Käytiin taas yhessä kirkossa,josta ostin kynttilöitä noita istuntoja ja hoitotilanteita varten.
Kirkon opas oli tuttu ja oli ihana nähdä häntäkin.

Sitten vaeltamaan koskelle ja ihanan lämmin ilma.Rämmin siellä raunioissa ja miespolo oli sydän kurkussa,kun siinä lukee sortumavaara. Grin
Sanoin että jos on siinä 1300-luvulta asti jököttänyt,niin se on kohtaloa,mikäli nyt niskaani kaatuu.
Takaisin kahvittelun ja pitkän kävelyn jälkeen.Oli sellaiset vanhat,jalkaan hyvin istuvat maiharit jaloissa.Elikäs kait niitä DAWNCHILD voi pitää vaelluskenkinäkin.
Matkaa nyt tuli kuitenkin jotain 160km,joten sain kyllä istua tällä erää tarpeeksi.

Sitten poljinkin torille ja kuuntelin yhden intiaaniryhmän soittoa ja laulua. smitten
Olivat parhaat päällä.
Toisten luo ja nyt siinä oli hieman vanhempi mies myös.Kun näki tuon tatuointini (intiaanin pää),niin minä sain lahjaksi kahdet korvikset ja kaiken ostamani niin halvalla,etten oikein tiedä maksoinko juuri mitään. Shocked Grin
Parasta oi kuitenkin se,että halasi minua useaan otteeseen ja tuntui kyllä niin hyvältä.Kuin vanhan ystävän jälleen näkeminen.
Tarina jatkuu vielä,vaan enpä tällä erää kiusaa teitä enempää.

IHANAA PÄIVÄÄ KAIKILLE! angel smitten
tallennettu

Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2726 : 01.08.2008 12:25:30 »

Eiii kun se oli kengu joka saa asunnon... Cheesy

Ihana halaileva intiaani...! Lämmitti sydäntä lukea...
Mutta sydäntäni ei nyt lämmitä yhtään se perhanan huoltomies joka tulee taas tänne kun taas mun WC-pönttö on rikki, se vaan lirisee.. Tiedän että siellä on jossain kohtaa vaan joku pieni roska mennyt sellaiseen väliin ja kaikki tuo sen takia. niin kun en jaksais venata sitä huoltomiestä enää, kun haluisin vaan sänkyyn makaamaan ja miettimään minkähänlaista olisi pussailla Elviksen kanssa.... :Smiley

Juu ei tää ole mikään sellainen juttu välttämättä mistä jotain tulisi, kyllähän sillä on nyt se toinenkin tässä kuvioissa että yritän nyt olla innostumatta ja suunnittelematta liikoja...
tallennettu
Atomi
Vieras
« Vastaus #2727 : 01.08.2008 12:38:51 »

Mulla on vierotusoireita.  Sad Ukko nalkutti eilen niin paljon, että aattelin antaa sille tilaa ja odottaa josko se sitten ihan ite antas pusun mulle. Ny oon ollu ilman pusua jo 24 tuntia eikä pusuja vieläkään näkyvissä. Pitäskö mun ite antaa periksi? Vaan kun tuo  vesimies aina vaatii sitä tilaa itselleen ja ymmärrän sen, koska itekin tarviin tilaa. Mutta ilman pusuja en halua tilaa itselleni. Mulla on ikävä omaa ukkoani, vaikka se on saman katon alla.  Cry
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2728 : 01.08.2008 13:52:31 »

KIITOS JUMALALLE NOPEISTA HOKSOTTIMISTA..

Näin melkein puoli vuotta ilman telkkaria eläneenä en ole tullut seuranneeksi ohjelmia enkä katsonut ainuttakaan leffaa..

Tänään tajusin sitten (niin, ilmeisesti vaadin krapula-olotilan tajutakseni asioita).. että hetkinen.
heeetkineen...

Miksi en katso tietokoneelta leffoja? DAA!  crazy2

No parempi tajuta myöhään kuin ei milloinkaan,
mutta tätä en kyllä kerro kenellekään..
Vuokrasin sitten pari DVD:tä ja pian alan katselemaan... Jes!
Cheesy
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #2729 : 01.08.2008 14:46:08 »

Huh, viikko poissa foorumilta, ja olenko ehkä eläkeläinen...? Teidän elämässä tapahtuu niin paljon, että kauris kattelee silmät selällään Shocked

Maalta tuli mukaan ihana rauhallisuus, levollisuus ja ihana heinänuha  Smiley
Nyt töissä, ja hitaasti kiiruhtaen selaan fomppaa.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Sivuja: 1 ... 180 181 [182] 183 184 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: