Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 13
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Aurinkohuone ja sen asukkaat  (Luettu 126313 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #120 : 08.06.2010 19:08:48 »

 aurinko on 10 huoneessa MC:lla ja harassa ja on onnenpisteen vieressa-samassa huoneessa on myos  mars ja  merkurius molemmat  kaksoset:ssa-etta kamaa loytyy, mutta mita kaytannossa?
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #121 : 08.06.2010 21:25:59 »

aurinko on 10 huoneessa MC:lla ja harassa ja on onnenpisteen vieressa-samassa huoneessa on myos  mars ja  merkurius molemmat  kaksoset:ssa-etta kamaa loytyy, mutta mita kaytannossa?

Diamond! Minä en valitettavasti ole se, kuka voi sanoa 'mitä käytännössä', kun enimmäkseen maalailen tässä vain mielikuvia. Toki tiedän, että kuuntelet kyllä myös metafooria ja visioitakin. Siksi uskallan Aurinkohuonettasi katsoa, jos siitä jotain sinulle mielenkiintoista ilmaantuisi.

Ensimmäiseksi tulee mieleen, että jo lapsesta tahtosi ja elämäsi suunta on ollut selvää kuin vesi, onnistut kaikessa mihin tartut. Jo lapsena tiesit mitä tahdot ja miten toimia, et arkaillut etkä jäänyt sormi suussa oven pieleen. Uskalsit ottaa myös vastuuta asiasta, eli tohdit puhua suoraan asioista.
10. huonehan on vähän kuin Kauriin vastuulla ja antaa leimaa tekemisillesi.

Näen sen näin, koska itse 10 huone on työn ja uran huone ja sinulla on siellä sopivat asukkaat Mars ja Merkurius. Kaksoset-energia antaa niille ulospäinsuuntautuneisuutta, uteliaisuutta, päämäärätietoisuutta ja tahtoa, vaikka Härkä-energiasi väliin jää puhisemaan paikalleen vankoilla jaloillaan. Ehkä tuo Härkä onkin ollut uhmakkaampi varhaislapsuudessasi ja joskus on hyviä asioita sen vuoksi mennyt sivuunkin, mutta jos sinulla on tämän huoneen planeetoilla helpot aspektit nousumerkkiisi, niin  tuo härkämäinen jurri kevenee. Ja jos pitää paikkansa tuo etäisten huoneiden auringon heikko energia, niin Kauris ja Kaksonen on leimannut tätä huonetta paljonkin. Lisäksi vastapäätä oleva neljännen huoneen Rapu antaa omaa hellää tunnelmaansa mukaan.

Joten Aurinkohuoneessasi on touhunnut välillä vähän arvaamatonkin pieni tyttö, jota varsinkin isä on joskus jäänyt pitkään myhäilemään. Ja joutunut usein antamaan sinulle myöten.  :Smiley
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
mirka222
Vieras
« Vastaus #122 : 09.06.2010 00:10:51 »

Hei, mulla on aurinkohuone 8.huone ja  aurinko oinas, siellä majailee myös  kuunsolmu harka 0 astetta sekä  venus  harka 8. huoneen lopussa 11 astetta. Aspekteja  aurinko aspect_ssx kuu .... kuu on jo 9.huoneen puolella  harka 17 astetta...Lisäksi on muiden planeettojen aspekteja auringolle mutta käsittääkseni tässä oli kyse auringon tekemistä aspekteista muille?... Mitähän tämä minun 8.huoneeni kertymä mahtaa kertoa?
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #123 : 09.06.2010 09:57:31 »

Kiitti Esmis-en kylla sanoisi, etta onnistun kaikessa mihin tartun-on ollut myos virhelaskelmia!
Muuten isallani taisi olla kovat paikat joskus kanssani-nyt vasta tajuan...kun han oli tunteellinen kala.
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #124 : 23.06.2010 12:45:18 »

Odottakaas hetki, kun juuri tulin kotiin. Pihanurmi ensin kuntoon ja pahimmat rikkaruohot pois. Työ ensin sitten huvi!  Wink
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #125 : 26.06.2010 10:12:00 »


Viides huone on minulla täysin tyhjä. En tiedä, miksi aurinkohuoneesta puhuttaessa minulle tulee aina eka huone mieleen. Johtuukohan vain siitä, että oma aurinkoni on ykkösessä   vesimies. Ekasta huoneesta löytyy auringon lisäksi  venus  kauris ja  merkurius  vesimies

 aurinko aspect_ssx askendentti
 aurinko aspect_ssx venus
 aurinko aspect_tri mars
 aurinko aspect_tri saturnus
 aurinko aspect_squ chiron
 aurinko aspect_sex neptunus
 aurinko aspect_tri pluto

Mitähän nämä kertoo?


Nytpäs palailen tänne Aurinkohuoneisiin, vaikka ajatukset ovat Suur-ristissä ja aivan ihan muualla.
Solenna, näin varmaan olisikin loogista, että 1.huone Aurinkohuone, kun se kuitenkin on sen persoonallisen minuuden huone. Eli ymmärtäisin, että sinun oma energiasi loistaa hyvin, jopa kadehdittavan hyvin, kun merkkisi on Vesimies, jonka kuuluu näkyä ja viedä tilaa.
Siis lapsuutesi aurinkokammari on iso ja valoisa, isot ikkunat ja tilaa vaikka tanssahdella! Vuokraisäntäsi, eli huoneen valtiasmerkkinä toimii Oinas, joka antaa sinulle tulta ja tappuraakin vähän. Kuin olisi iso avotakka huoneessasi. Lämmin huone! Se voisi kertoa myös siitä että olet isän tyttö. (?) Sieltäpäs sitten olet katsellut maailmanmenoa suurista ikkunoista hyvinkin uteliaana, halu tietää laajemmasti tätä elämää on aika suuri ( merkurius vesimies). Ihan ketä tahansa et huoneeseesi päästä näitä asioita ihailemaan, sillä olet ihmissuhteissa vähän varautunut  venus kauris, mutta olet uskollinen niille ketkä olet hyväksynyt.

Sinulla on lapsena ollut aika hyvät välit Marsin, Saturnuksen ja Pluton kanssa. Ehkä isäsi on opettanut sinua toimimaan myös hänelle mukavalla tavalla, sanellut myös rajoja, jotka olet hyväksynyt. Elämä on alkanut turvallisesti. Mutta Kheironin neliö kertonee ehkä joistakin ongelmista, joita lapsena olet kohdannut terveytesi kanssa tai sitten lähipiirissäsi on ollut sairautta, joka on vaikuttanut sinuun.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #126 : 26.06.2010 10:32:04 »

Hei, mulla on aurinkohuone 8.huone ja  aurinko oinas, siellä majailee myös  kuunsolmu harka 0 astetta sekä  venus  harka 8. huoneen lopussa 11 astetta. Aspekteja  aurinko aspect_ssx kuu .... kuu on jo 9.huoneen puolella  harka 17 astetta...Lisäksi on muiden planeettojen aspekteja auringolle mutta käsittääkseni tässä oli kyse auringon tekemistä aspekteista muille?... Mitähän tämä minun 8.huoneeni kertymä mahtaa kertoa?

8.huone on tullut niin tutuksi, koska itsellänikin on Aurinko siellä. Sen kautta olen myös oppinut ymmärtämään omaa elämänkulkuani. Ja kun sinä olet Aurinko-Oinas, on oman elämän tarkkailu varmaankin sinun yksiä tehtäviäsi tässä elämässä. Oinas on herkästi omaan napaansa tuijottava muutenkin, herkkä loukkaantumaan, ihan syyttä joskus, koska joskus on vaikea nähdä asioiden kokonaisuuksia. Olen puolustellut näitä alkupään merkkejä usein sillä, kuinka tärkeää on ottaa oman elämän ohjakset käsiin eikä elää muiden kautta tai uhrautumalla. Usein nämä 'omat ohjakset' nähdään vain itsekkyytenä.

Joten löydän tästä 'lastenhuoneesta' aika jääräpäisen, omaa tahtoa noudattavan lapsen, joka on elämänsä ensi opit ottanut lyödessään usein 'omaa päätänsäkin seinään'. Venus-Härkä sinussa on sitten itkeä tillitellyt ja surrut ja ihmetellyt joskus pitkäänkin maailman pahuutta. Kestää aikansa, ennen kuin huomaa omat asenteet. Mutta siitä olet kasvanut turvalliseksi ja ymmärtäväiseksi ystäväksi muille. Syvempien asioiden ymmärtämistä opettaa myös vuokraisäntäsi Skorpioni, joka hallitsee tuota huonetta ja ohjaa sinuakin omilla energioillaan. Kauniin Kuun aspektin tulkitsen mukavana kasvuympäristönä, turvallisen hyvänä kotina. Siitähän on ollut hyvä ponnistaa ja kasvattaa tervettä minuutta.  Wink
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #127 : 28.06.2010 14:40:37 »

Voi kun osaisin tarvittavat tiedot antaa, mutta jos kiinnostaa kurkistaa, niin syntymäaikani ja -paikkanihan sinulla jo on. :>

No terve taas Naurivi!

Sinulla on Aurinko-lapsuudenhuoneessasi toisena asukkina Merkurius, molemmat Oinaassa, joten olet ollut hyvin innokas jo lapsesta uusista asioista ja halu oppimaan kaikenlaista on ollut suuri. Aurinko on huoneessa 7, joka on ihmissuhteiden ja parisuhteen alue. Joten lapsena olet varmaan ollut kamalan iloinen saadessasi kavereita ja olet mielelläsi jakanut leikkejäsi heidän kanssaan. Olet Leijona-isännän vuokralainen, joka on osoittaa myös sellaista iloista seurallisuutta sinulle. Näiden kahden tulimerkin suojissa sinusta on kasvanut iloinen ja valoisa persoona. Vastapäinen huone 1. joka sinulla on Vaakamerkissä, mutta on Oinaksen hallussa, takaa samaa toimintalähtöisyyttä, mutta Vaa'an myötä myös tasapainoon ja sovittelevaan malliin.

Kun sinulla on sitten toinen Vaaka-asetelma tuolla Nousumerkissäsi, se vain vahvistaa luonteesi lempeyttä (tulimerkkien taustalla) vaikka välillä kipunoita ja sanelet asioita suoraan. Tuo Nousumerkkisi eli askendentti on oppositiossa Aurinkoosi ja siinä se kipuilu ja kasvunpaikkasi on sitten. Tunnet ehkä välillä loukatuksi itsesi ja hiljaisuudessa nuoleskelet haavojasi. Samaa kaliberia sinulle tuo (eli murheita) Auringon neliöt Neptunukseen, Uranukseen ja Kheironiin. Vaikka päälle päin olet nauravainen, auttavainen ja lempeä, niin kipuja et voi välttää eikä haavoittuvaa mieltä.

Itsellanikin on tuo neliö Neptunuksen kanssa ja olen joutunut sen myötä ehkä taistelemaan herkkyyteni kanssa, antaako jollekin osalle itseä periksi, vai pitääkö järkeä pinnalla. Uranusko se sitten energioillaan kutsuu tällaisten hörhöjen pariin tännekin foorumille, josta kyllä mielenkiintoa ja jännitystä löytyy, kunhan et anna heti kohta koko kättä.  Wink Neliö Kheironiin on ehkä tuonut sairautta lähellesi, josta ymmärryksesi heikompia kohtaan kehittyy.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #128 : 28.06.2010 14:49:33 »

Mietiskelin tuota Aurinkohuonetta tai auringon lähellä olevia kumppaneita kuten myös aspekteja, josta alkuenergia on lähtöisin, lapsuusen ensiaskeleet ja voimavarat. Ja aika yksinkertaistahan se on, jos ajattelee sitä siten, miten nuo muut planeetat lähtevät liikkeelle ja miten ne koskettelevat planeettoja synt.kartalla paluineen.

Koska Venus ja Merkurius ovat Maan ja Auringon välillä, nehän siinä viilettävät taitse ja editse koskettaen omilla energioillaan ja kuvioillaan synt.kohtaasi ja elämä on aika vilkasta. Samoin Mars ehtii pyöriskellä ympärillä monta kertaa lapsuuden aikoina. Jos Venus kokoaa ja yhdistää, niin Mars luo ja toimii yksilön ilmaisupuolella. Näin sanoo Nikula.

Puhumattakaan sitten hitaampien planeettojen väliintulosta! Ja asteroideilla on sitten aivan omaa sanottavaansa. Näitä puolia voi opiskella sitten transiiteista, joita Seppo on mukavasti tulkannut tuolla oman astron puolella. Mielenkiintoista tämä on!!!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
mirka222
Vieras
« Vastaus #129 : 30.06.2010 11:22:52 »

Kiitos myös tulkinnasta Esmiralda, nappiin se meni Wink Tosin tuo positiivinen kuun aspekti viittaa lähinnä äiti-, ystävä- ja sukulaissuhteisiin..Isäsuhteeni on ollut puolestaan aivan kaamea, liekö saturnuksen ja marsin opetuksia 4.huoneessa crazy2 Kovatahtoinen jääräpää mutta herkkä loukkaantumaan: siinä on jo oppimista yhdelle elämälle.
tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #130 : 08.07.2010 17:47:53 »


Mun kohdalla ainakin pitää paikkansa se, ettei Aurinko kovin voimalla loista.  Aurinko kauriin huoneessa ja kauris nousumerkkinä on peittäny Aurinkoa ainakin mun mielestä.


Lehtirannan opuksessa "Astrologia ja Henkinen Tie" oli sitten vastaus tähänkin kysymykseen.  Suoraan lainatakseni:
"..kun Aurinko tekee yhtymän Marsiin.  Tällöin punainen planeetta aina heikentää Aurinkoa ja pyrkii nostamaan esiin sen merkki- ja huonesijainnin hankalat piirteet."

Wouh.  Ei ole montaakaan aikaa, kun hiljaa mielessäni pohdiskelin tätä mun Jousimies- Kauris -ongelmaa.  Mietiskelin, että mussa näkyy molempien merkkien ei-niin-hyvät ominaisuudet, ja tässähän se nyt tuli!  Lehtirannan mukaan tämä kertoo aiemmista elämistä peräisin olevaan ratkaisemattomiksi jääneisiin vihaan, kiukkuun ja suuttumukseen, ja se pitäisi nyt saada kanavaoitua ja purettua jollain rakentavalla, positiivisella tavalla.

Henkisen astrologian käyttämällä Porphyryn huonejaolla kymppihuoneessa on vain nämä kaksi,  aurinko ja mars
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #131 : 08.07.2010 19:07:15 »

No voihan!

Harmi kun en vielä ole päässyt lukemaan tuota Lehtirannan kirjaa. Pitäis ihan kirjakaupasta tilata...

Olet kovin kriittinen itseäsi kohtaan, Meimi! Mutta aina se helpottaa, kun löytää itseään, myöntää ja fundeeraa mitä tehdä.  Wink
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #132 : 08.07.2010 20:26:06 »

Kyllä se kriittisyys on ihan totta, mutta vähenemään päin!   Cheesy
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Edel
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17


Profiili
« Vastaus #133 : 08.07.2010 22:45:49 »

Hei Esmiralda. Olen aivan uusi ja untuvikko tällä palstalla ja erittäin kiinnostunut opiskelemaan astrologiaa enemmän. Olen lukenut tätä viestiketjua silmät ihmetyksestä suurina  Shocked , tekemäsi analyysit aurinkomerkeistä ovat todella hauskasti laadittu ja ihailen suurta tietämystäsi tällä alalla smitten

Voisinko pyytää apuasi myös minun aurinkomerkkien tulkitsemiseen? Olen siis ihan aloittelija vasta, toivottavasti saat näistä tiedoista jotain irti.. :Smiley

 aurinko  kaksoset 10.huone 19 kaksoset 51'51
 aurinko oppositio  neptunus 0'45
 aurinko kolmio  pluto 3'21
 aurinko neliö  kuunsolmu 7´21 


Suuri kiitos jo etukäteen!!! Smiley
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #134 : 09.07.2010 13:08:47 »

Hei Esmiralda. Olen aivan uusi ja untuvikko tällä palstalla ja erittäin kiinnostunut opiskelemaan astrologiaa enemmän. Olen lukenut tätä viestiketjua silmät ihmetyksestä suurina  Shocked , tekemäsi analyysit aurinkomerkeistä ovat todella hauskasti laadittu ja ihailen suurta tietämystäsi tällä alalla smitten

Voisinko pyytää apuasi myös minun aurinkomerkkien tulkitsemiseen? Olen siis ihan aloittelija vasta, toivottavasti saat näistä tiedoista jotain irti.. :Smiley

 aurinko  kaksoset 10.huone 19 kaksoset 51'51
 aurinko oppositio  neptunus 0'45
 aurinko kolmio  pluto 3'21
 aurinko neliö  kuunsolmu 7´21 


Suuri kiitos jo etukäteen!!! Smiley

Edel, tupsahditpas siihen niin, että piti alkaa itsekin ihmettelemään, että mitä minä oikein olen tehnyt. Huhhuh! Joskus on virtaa, toisenlaista ja toisenlaista. Olen opiskellut, tutkinut ja ihmetellyt. Pienillä tiedoillani olen pintaa raapaissut ja antanut mielikuvien vain virrata.

Asia on kuitenkin varmaan niin, että täällä ollaan niin hienotunteisia ja ymmärtäväisiä opiskelua kohtaan, ettei kamalasti kukaan teilaa, vaikka meneekin päinmäntyä, virnuilevat ehkä.

Mutta kun pyydät, niin katson sitä huonetta, lapsuutesi leikkikammaria, mistä alkuenergiasi on lähtenyt. Olet iloinen, avoin, ulospäin suuntautunut lapsi, tartut vesi kielellä silmät ristissä jo lapsena kaikkeen kiinnostavaan ja haluat tutkia, tonkia ja hajoittaa. Olet terävä, näsäviisas ja ihastuttava lapsi. Ehkä olet ollut vähän yksinäinen. En tiedä onko sinulla muita planeettoja tuossa 10.huoneessa? Tuo Pluton kolmio on vauhdittanut jonkinlaista vapaata tilaa kaikkeen tuohon edellämainittuun. Neptunuksen oppositio on sitten jotakin sellaista, että et ole aina osannut ennakoida tilanteita, vainuta 'hankaluuksia' ja olet lyönyt pääsi seinään. Oletkohan ollut kovin vahingoille ja pikku tapaturmille altis tai riidoille, väärinymmärryksille? Vauhdissasi et aina ole kuunnellut 'sisäistä varoitusääntä'. Liekö vieläkään uskonet intuition juttelua?  Cool

Voi olla, että lapsuutesi on kuitenkin ollut aika valvottua, kurinalaista ja rajattuakin. Ehkä tuo em. pikku rasavilli ei ole päässyt ilmaisemaan itseään niinkään vapaasti, sillä tuo 10-huone oikeasti kuuluu Kauriin valvomaksi (10-huone on Kauriin). Se saattaa paljonkin jarruttaa olemistasi, mutta olet oppinut vastuuta. Ehkä vasta kypsemmässä iässä koulutuksen ja työn avulla vapaudut pikkuhiljaa ja toimit kuten Kaksosen kuuluu. Aurinkohuoneesi on nimittäin 10. huone on uran, ammatin, aseman ja elämäntarkoituksen aluetta.

Tällaista aanailisin... Wink
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 13
  Tulostusversio  
 
Siirry: