Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 13
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Aurinkohuone ja sen asukkaat  (Luettu 125881 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #90 : 25.04.2010 08:45:05 »

Yksin se  aurinko ni siellä 10. kököttää  Wink
Olen hyvin viihtynyt yksin(kin) ja varsinkin lapsena. Muistan miten monesti koin (in my solitude) että en ole yksin  angel enkä siis ole koskaan pelännyt yksinäisyyttä.
Juu, lapsena olin varsinainen "kirjatoukka" kouluaikaan ja kesäisin aina ulkona, hyvä että muistin syömään tulla  Grin


[/quote]

Minullakin  aurinko  oinas yksinään huoneessa 10 ja voisin yhtyä noihin Ippuskan sanoihin  Smiley! Aurinko tekee yhtymän MC:lle, sekstiilin Kuulle, neliön Jupiterille, kolmion ASC:lle, Neliön Junolle ja Vestalle sekä opposition kuunsolmulle.

Syntymästäni tiedän vain sen verran, ettei se helppo ollut. Kaksoisveljeni syntyi kotona ja sitten äiti piti viedä sairaalaan jossa kahden tunnin päästä saivat minut revittyä ulos, kun olin ihan jumissa siellä. Olimme isoja, kun molemmat painoimme 3,500 kg ja olimme yli 50 cm pitkiä. Lapsena olin kuulemma se rohkeampi , vilkkaampi ja rämäpäisempi meistä kahdesta ja ittipäinen tietenkin  :Smiley. Niin kauan kuin muistan on minulle ollut erittäin tärkeää saada olla päivittäin yksin ainakin jonkin aikaa ja ihan rauhassa touhuta omiani. Olen myös aina ollut kova lukemaan ja se on yksi todella tärkeä asia elämässäni.
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #91 : 26.04.2010 12:45:55 »

Hmm...

Aurinkoni on 11.huoneessa, oppositiossa niin saturnukseen kuin plutoonkin. Aurinko neliöi rapuaskendanttia.

Synnyin dramaattisissa merkeissä, eli vaarassa olin niin minä kuin äitinkin. Sydänääneni heikentyivät ja äkkiä puukon alle ja meikäläinen ulos  :Smiley Olisiko osuvaa kun aurinko oppositioi plutoa ja saturnusta???

Synnyttyäni olin erilainen kuin muut Cheesy (aurinko 11.huoneessa) sillä olin valtavan kokoinen ja herätin huomiota sillä että kykenin kannattelemaan päätäni itse Cheesy Olin lähemmäs viisikiloinen vauva ja vahva!
Tosin nykyään olenkin sitten heikkoniskainen rimpula  buck2

Rakastin kaikenlaisia fantasiamaailmassani leikkimistä ( aurinko  aspect_tri  neptunus) ja vampyyritarinoita ja muita satuolentohässäköitä.

tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #92 : 26.04.2010 18:30:58 »

Kuulostaa tosi dramaattiselta ja nuo aspektit sopisivat kuvioon!  Huh

Onko Auringon mukana muita planeettoja tai asteroideja tässä huoneessa? Vesimiehen omaisuuttahan se huone on, joten varmaan sinulla on 'suuret maisemaikkunat' ja ainakin ovi ulos avaraan maailmaan sieltä. Wink
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #93 : 27.04.2010 07:19:06 »

Kuulostaa tosi dramaattiselta ja nuo aspektit sopisivat kuvioon!  Huh

Onko Auringon mukana muita planeettoja tai asteroideja tässä huoneessa? Vesimiehen omaisuuttahan se huone on, joten varmaan sinulla on 'suuret maisemaikkunat' ja ainakin ovi ulos avaraan maailmaan sieltä. Wink


On toki, aurinkooni yhtyy kuu, venus ja mars 11.huoneessa.

Olin lapsena erikoinen; omissa maailmoissani, voimakkaan mielikuvituksen omaava, leikin merirosvoa ja Tarzania Cheesy keksin tehdä vaikkapa sohvasta laivan. Olin melko poikamainen tyttö.
Rakastin satuolentoja ja vampyyreita, toivoin itsekin kai olevani sellainen Smiley

Olin omapäinen ja myös hyvin itsenäinen. Minua ei haitannut se että leikin yksin.
tallennettu
Johanne
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 85


Profiili
« Vastaus #94 : 27.04.2010 10:45:54 »

Vipinää aurinkohuoneessa on minullakin, kartta painottuu juuri siihen huoneeseen:

5. huone sisältää
 merkurius  neitsyt
 pluto  neitsyt
 aurinko  vaaka
 venus  vaaka
 uranus  vaaka

olisi kiva, jos joku ystävällisesti tahtoisi jotain minulle tuosta päätellä..  Smiley
tallennettu

Aurinko - Vaaka
Kuu - Kauris
Asc - Rapu
Mc - Vesimies
Dc - Kauris
Ic - Leijona
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #95 : 27.04.2010 16:06:22 »

Kuulostaa tosi dramaattiselta ja nuo aspektit sopisivat kuvioon!  Huh

Onko Auringon mukana muita planeettoja tai asteroideja tässä huoneessa? Vesimiehen omaisuuttahan se huone on, joten varmaan sinulla on 'suuret maisemaikkunat' ja ainakin ovi ulos avaraan maailmaan sieltä. Wink


On toki, aurinkooni yhtyy kuu, venus ja mars 11.huoneessa.

Olin lapsena erikoinen; omissa maailmoissani, voimakkaan mielikuvituksen omaava, leikin merirosvoa ja Tarzania Cheesy keksin tehdä vaikkapa sohvasta laivan. Olin melko poikamainen tyttö.
Rakastin satuolentoja ja vampyyreita, toivoin itsekin kai olevani sellainen Smiley

Olin omapäinen ja myös hyvin itsenäinen. Minua ei haitannut se että leikin yksin.

Kuulostat oinaalta tai sitten olet leijona!  Wink En muista merkkiäsi. Kuu ja Aurinko samassa huoneessa, tulee mieleen, olisiko isäsi ja äitisi välit hyvät. Joskus olen lukenut tai kuullut, että niiden etäisyydestä myös voisi lukea isän ja äidin välejä riippuen tietenkin aspekteista ja merkeistä. Kun Venus ja Marskin on vielä samassa huoneessa. On tosiaan vilinää Aurinkohuoneessa!! Kuin olisi koko perheesi siinä. Venuksen siinä pyöriessä kuin puna-asuinen keijukainen, on varmaan lisännyt vetovoimaasi ja kauneudentajuasi. Jos et muuten ole tulimerkki, niin Marsin kanssa olet pienestä saanut maskuliinisuutta ja toimintavalmiutta, siitä myös poikamaisuutesi pienenä. Venus on varmaan sitten korostunut sinussa enemmänkin murrosikään tultaessa, kun Mars on kiertänyt omia pitempiä kiertojaan.

Muoks...Piti lisäämäni se, että koska kun (ihana suomenkieleni! Grin) huone on sosiaalisen luovuuden ja erilaisuuden kunnioituksen huone, niin osaat varmaankin toimia jo lapsesta tasa-arvoisessa suhteessa poikien kanssa.  :Smiley
« Viimeksi muokattu: 27.04.2010 16:08:57 kirjoittanut Esmiralda » tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #96 : 27.04.2010 16:23:28 »

Vipinää aurinkohuoneessa on minullakin, kartta painottuu juuri siihen huoneeseen:

5. huone sisältää
 merkurius  neitsyt
 pluto  neitsyt
 aurinko  vaaka
 venus  vaaka
 uranus  vaaka

olisi kiva, jos joku ystävällisesti tahtoisi jotain minulle tuosta päätellä..  Smiley

Mielenkiintoista!  coolsmiley Mikä luovuuden huone sinulla! Huomaa, että päättelyni perustuu nippa nappa teoriaan, jota opiskelun koko ajan ja myös hulluihin mielikuviini intuition pohjalta.

Mutta näkisin, että olet ollut aivan ihastuttava lapsi, hymyilevä ja helppo hoitaa. Venus on lisännyt tuota rakastettavuutta. Uranus on alkanut kurkkia ikkunastasi ja aiheuttanut hämminkiä ehkä vähän vanhempiasikin hämmentävällä omalaatuisuudella. Ehkä olet kiinnostunut aivan toisenlaisista asioista kuin vanhempasi tai jokin on vetänyt sinua vähän toisaalle.  Sinusta ei tullutkaan ehkä sitä miksi vanhemmat uraasi suunnittelivat. Oliskohan osa syynä tuo Aurinkosi taustalla hiljaa lähestyvä Pluto, joka on mullistanut jotenkin maailmaasi, järisyttänyt huonettasi maanjäristyksen lailla, hajottanut, särkenyt jotakin....!? En tiedä kuinka kaukana se on Auringostasi, mutta jossakin on tuo yhtymä tapahtunut, ehkä muurosiässä.

Vaikka 'vuokraisäntäsi' tuossa huoneessa onkin Leijona, sinuun kuitenkin on vaikuttanut tuo Leijonen suojeleva ja voimakas 'henki' ja olet pärjännyt hyvin. Sekä Neitsyt- että Vaakamerkki ovat myös luovia, kauneutta ja järjestystä rakastavia merkkejä, joten en ihmettelisi, jos oletkin hakeutunut jollekin taiteelliselle tai kauneutta suuntaavalle alalle.

Tällaista tuli mieleen. Tosin nyt jäi aspektit syrjään ja nehän kertonevat aivan omaa kieltään. Myös vastakkainen huone 10 joka on Kauriin huone ja josta voi ilmeta vastuu ja velvollisuuden tunne elämääsi. Jopa niin että tämä taiteellisuus ja velvollisuus voivat olla vähän kuin sanakopussa keskenään.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #97 : 28.04.2010 07:26:51 »

Kuulostaa tosi dramaattiselta ja nuo aspektit sopisivat kuvioon!  Huh

Onko Auringon mukana muita planeettoja tai asteroideja tässä huoneessa? Vesimiehen omaisuuttahan se huone on, joten varmaan sinulla on 'suuret maisemaikkunat' ja ainakin ovi ulos avaraan maailmaan sieltä. Wink


On toki, aurinkooni yhtyy kuu, venus ja mars 11.huoneessa.

Olin lapsena erikoinen; omissa maailmoissani, voimakkaan mielikuvituksen omaava, leikin merirosvoa ja Tarzania Cheesy keksin tehdä vaikkapa sohvasta laivan. Olin melko poikamainen tyttö.
Rakastin satuolentoja ja vampyyreita, toivoin itsekin kai olevani sellainen Smiley

Olin omapäinen ja myös hyvin itsenäinen. Minua ei haitannut se että leikin yksin.

Kuulostat oinaalta tai sitten olet leijona!  Wink En muista merkkiäsi. Kuu ja Aurinko samassa huoneessa, tulee mieleen, olisiko isäsi ja äitisi välit hyvät. Joskus olen lukenut tai kuullut, että niiden etäisyydestä myös voisi lukea isän ja äidin välejä riippuen tietenkin aspekteista ja merkeistä. Kun Venus ja Marskin on vielä samassa huoneessa. On tosiaan vilinää Aurinkohuoneessa!! Kuin olisi koko perheesi siinä. Venuksen siinä pyöriessä kuin puna-asuinen keijukainen, on varmaan lisännyt vetovoimaasi ja kauneudentajuasi. Jos et muuten ole tulimerkki, niin Marsin kanssa olet pienestä saanut maskuliinisuutta ja toimintavalmiutta, siitä myös poikamaisuutesi pienenä. Venus on varmaan sitten korostunut sinussa enemmänkin murrosikään tultaessa, kun Mars on kiertänyt omia pitempiä kiertojaan.

Muoks...Piti lisäämäni se, että koska kun (ihana suomenkieleni! Grin) huone on sosiaalisen luovuuden ja erilaisuuden kunnioituksen huone, niin osaat varmaankin toimia jo lapsesta tasa-arvoisessa suhteessa poikien kanssa.  :Smiley

No vanhempani eivät varsinaisesti ole väleissä keskenään. Mutta tuo pitää paikkaansa; lapsena olin kuin poika ja teini-iässä alkoi naisellistuminen Smiley

Olen oinas, nuo kaikki ( aurinko  kuu  mars  venus) ovat oinaassa.

En ole koskaan ymmärtänyt sitä että lapsena minulle sanottiin ettei tytöt voi tehdä sitä tai tätä. Naurettavaa Cheesy Tottakai voi! Poikia oli parhaina kavereina lapsuudessa ja leikit sen mukaiset.

tallennettu
Johanne
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 85


Profiili
« Vastaus #98 : 28.04.2010 09:00:09 »

Vipinää aurinkohuoneessa on minullakin, kartta painottuu juuri siihen huoneeseen:

5. huone sisältää
 merkurius  neitsyt
 pluto  neitsyt
 aurinko  vaaka
 venus  vaaka
 uranus  vaaka

olisi kiva, jos joku ystävällisesti tahtoisi jotain minulle tuosta päätellä..  Smiley

Mielenkiintoista!  coolsmiley Mikä luovuuden huone sinulla! Huomaa, että päättelyni perustuu nippa nappa teoriaan, jota opiskelun koko ajan ja myös hulluihin mielikuviini intuition pohjalta.

Mutta näkisin, että olet ollut aivan ihastuttava lapsi, hymyilevä ja helppo hoitaa. Venus on lisännyt tuota rakastettavuutta. Uranus on alkanut kurkkia ikkunastasi ja aiheuttanut hämminkiä ehkä vähän vanhempiasikin hämmentävällä omalaatuisuudella. Ehkä olet kiinnostunut aivan toisenlaisista asioista kuin vanhempasi tai jokin on vetänyt sinua vähän toisaalle.  Sinusta ei tullutkaan ehkä sitä miksi vanhemmat uraasi suunnittelivat. Oliskohan osa syynä tuo Aurinkosi taustalla hiljaa lähestyvä Pluto, joka on mullistanut jotenkin maailmaasi, järisyttänyt huonettasi maanjäristyksen lailla, hajottanut, särkenyt jotakin....!? En tiedä kuinka kaukana se on Auringostasi, mutta jossakin on tuo yhtymä tapahtunut, ehkä muurosiässä.

Vaikka 'vuokraisäntäsi' tuossa huoneessa onkin Leijona, sinuun kuitenkin on vaikuttanut tuo Leijonen suojeleva ja voimakas 'henki' ja olet pärjännyt hyvin. Sekä Neitsyt- että Vaakamerkki ovat myös luovia, kauneutta ja järjestystä rakastavia merkkejä, joten en ihmettelisi, jos oletkin hakeutunut jollekin taiteelliselle tai kauneutta suuntaavalle alalle.

Tällaista tuli mieleen. Tosin nyt jäi aspektit syrjään ja nehän kertonevat aivan omaa kieltään. Myös vastakkainen huone 10 joka on Kauriin huone ja josta voi ilmeta vastuu ja velvollisuuden tunne elämääsi. Jopa niin että tämä taiteellisuus ja velvollisuus voivat olla vähän kuin sanakopussa keskenään.

Et arvaakaan kuinka oikeassa olet, jotain todella tapahtui kun olin pieni. Yksityiskohtiin menemättä sen kummemmin, tämä asia rikkoi ja pilasi oikeastaan kaiken, koko perheeni ja lapsuuteni, ja vaikuttaa edelleen elämääni kokemusten kautta. Minulla oli erittäin vaikea murrosikä ja nuoruus. Kaiken sen jälkeen, olen todellakin pärjännyt hienosti!  Smiley

tallennettu

Aurinko - Vaaka
Kuu - Kauris
Asc - Rapu
Mc - Vesimies
Dc - Kauris
Ic - Leijona
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #99 : 28.04.2010 21:19:55 »

Mulla 2. huoneessa

 merkurius kalat
 aurinko kalat
 jupiter oinas
 kuunsolmu oinas

Aspekteja auringolle on avautuva neliö nousumerkkiini ( jousimies )
ja  aurinko aspect_opp kuu ..
Vastakkaisessa 8. huoneessa  kuu vaaka

Olisin kiitollinen jos joku osaisi sanoa tästä jotain? Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #100 : 28.04.2010 22:23:37 »

Mulla 2. huoneessa

 merkurius kalat
 aurinko kalat
 jupiter oinas
 kuunsolmu oinas

Aspekteja auringolle on avautuva neliö nousumerkkiini ( jousimies )
ja  aurinko aspect_opp kuu ..
Vastakkaisessa 8. huoneessa  kuu vaaka

Olisin kiitollinen jos joku osaisi sanoa tästä jotain? Smiley

Metsänkeiju! Katson mielelläni jos sallit sen minun 'silmilläni' katsoa.

Tiedätkös, minulla tuli ensimmäiseksi mieleeni tuosta Auringon ja Kuun asetelmasta, että nyt kyllä huoneet ovat vaikeasti asetettuina. Se on vähän sama kuin Fengshuissa, jossa energia vähenee, jos ovista on kulku suoraan toisen oven kautta toiseen huoneeseen ja varsinkin, jos siellä viimeisessä huoneessa on ikkuna. Aurinko on sinun ulkoista energiaa ja Kuu sinun sisäistä.
Ainakin ne ovat väliin keskustelijoita, jossa kumpikaan ei osaa oikein päättää. Kuin bing-bong-pallo.

Ja varsinkin kun Aurinkosi on herkän herkkä Kalat ja haluat olla kaikille hyvä ja mieliksi, et loukata ketään ja kun ilmennät Merkuriusta myös tuon Kalojen kautta, niin päätä pahkaa lähdet auttamaan toisia vaikka siivousavuksi. Mutta oma huone voi olla mullin mallin. Sisäinen Kuusi huutaa tuolta suoraan, että 'pidä parempaa huolta itsestäsi!' Kuu, joka on Vaa'assa vaatii tasapainoa ulkoisen ja sisäisen maailmasi välillä.

2. huone on persoonallisten voimavarojesi ja taloudenpidon huone. 'Vuokraisäntäsi' on Härkä, joka on kovinkin auttavainen ja tulee vaihtamaan lamput ja tarkistaa vesijohdot. Sillä turvallisuudesta huolehdit. Kunhan et keräisi niin paljon tavaraa, monetkohan verhotkin sinulla on! Ja kun Härän planeetta on Venus, niin silmäsi helposti iskee kaikkeen kauniiseen.

On sinulla siellä tulinen Jupiterkin (Oinas) kurkkaamassa ja seuraelämäsi voi olla väliin kovinkin vilkasta. Ehkä mielelläsi järjestelet illanistujaisia. Kunnes väsyt ja sinun tekee mielesi 'muuttaa', häipyä jonnekin, tehdä uutta tai matkustaa (neliö Nousumerkkiin Jousimiehessä), mutta kompastuukohan haaveet Kalojen päättämättömyyteen vai siihen, että rahat menivät taas johonkin muuhun?

Joten monikirjavainen on huoneesi, elämäsi alkutaipaleet, mutta kun löytyy sisäinen tasapaino ja järjestys elämään, tuntuu helpommalta ottaa vastaan haasteita ja porskuttaa iloisesti eteenpäin!

Mutta ota huomioon, että 'katselen' vain Aurinkohuonettasi, sillä muut huoneet ja planeettasijainnit voivat joko vahvistaa tätä tai aivan mullistaa uudeksi. Ja tämä on osaksi myös mielikuvaleikkiä.

Joten sanokaa ihmeessä muutkin jotakin!  Cheesy
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #101 : 28.04.2010 23:40:55 »

Ja varsinkin kun Aurinkosi on herkän herkkä Kalat ja haluat olla kaikille hyvä ja mieliksi, et loukata ketään ja kun ilmennät Merkuriusta myös tuon Kalojen kautta, niin päätä pahkaa lähdet auttamaan toisia vaikka siivousavuksi. Mutta oma huone voi olla mullin mallin. Sisäinen Kuusi huutaa tuolta suoraan, että 'pidä parempaa huolta itsestäsi!' Kuu, joka on Vaa'assa vaatii tasapainoa ulkoisen ja sisäisen maailmasi välillä.

Mulla on juu tässä elämässä ilmeisesti yhtenä oppina muiden auttamisen ja muista huolehtimisen sijaan olla myöskin itsekäs, pitää huolta ja välittää itsestäni (meinaan jättää itseni taka-alalle).

2. huone on persoonallisten voimavarojesi ja taloudenpidon huone. 'Vuokraisäntäsi' on Härkä, joka on kovinkin auttavainen ja tulee vaihtamaan lamput ja tarkistaa vesijohdot. Sillä turvallisuudesta huolehdit. Kunhan et keräisi niin paljon tavaraa, monetkohan verhotkin sinulla on! Ja kun Härän planeetta on Venus, niin silmäsi helposti iskee kaikkeen kauniiseen.

Hmm kotini on kyllä se paikka, josta voin tehdä omine tapoineni ynnä muine sen oman turvallisen paikan. Ja olen tavaran haalija, en oikein osaa heittää pois asioita "koska ne pitäisi ensin lajitella/pestä/kierrättää" tai "niitä voi tarvita".. Grin Rakastan kauniita juttuja. smitten
On sinulla siellä tulinen Jupiterkin (Oinas) kurkkaamassa ja seuraelämäsi voi olla väliin kovinkin vilkasta. Ehkä mielelläsi järjestelet illanistujaisia. Kunnes väsyt ja sinun tekee mielesi 'muuttaa', häipyä jonnekin, tehdä uutta tai matkustaa (neliö Nousumerkkiin Jousimiehessä), mutta kompastuukohan haaveet Kalojen päättämättömyyteen vai siihen, että rahat menivät taas johonkin muuhun?

Halu olisi kova esim. vilkkaaseen seuraelämään mutta toiminnan tasolla asiat jää.
Pää hakee helposti uusia juttuja, mielenkiinnon kohteita, tekemistä.. mutta usein kompastuu saamattomuuteen, ja juurikin siihen että rahat meni hetken huvituksiin tms.! Wink

Joten monikirjavainen on huoneesi, elämäsi alkutaipaleet, mutta kun löytyy sisäinen tasapaino ja järjestys elämään, tuntuu helpommalta ottaa vastaan haasteita ja porskuttaa iloisesti eteenpäin!

Mutta ota huomioon, että 'katselen' vain Aurinkohuonettasi, sillä muut huoneet ja planeettasijainnit voivat joko vahvistaa tätä tai aivan mullistaa uudeksi. Ja tämä on osaksi myös mielikuvaleikkiä.


Joten sanokaa ihmeessä muutkin jotakin!  Cheesy

Kiitos. smitten
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
tähtisiipi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 134



Profiili
« Vastaus #102 : 04.05.2010 17:48:57 »


Hei!

Minulla  aurinko huoneessa 6. neitsyessä ja samoin merkurius, uranus ja pluto, 6. huoneessa lisäksi  venus vaassa sekä  mars sekä  neptunus skorpionissa. Opposiotiossa huoneessa 12. kaloissa  ceres, chiron, kuu ja  saturnus.

Mitäpä tarkoittaneen, itse en oikein vielä hallitse näitä astrologian kiemuroita niin syvältä.

tähtisiipi smitten

tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #103 : 04.05.2010 21:26:04 »


Hei!

Minulla  aurinko huoneessa 6. neitsyessä ja samoin merkurius, uranus ja pluto, 6. huoneessa lisäksi  venus vaassa sekä  mars sekä  neptunus skorpionissa. Opposiotiossa huoneessa 12. kaloissa  ceres, chiron, kuu ja  saturnus.

Mitäpä tarkoittaneen, itse en oikein vielä hallitse näitä astrologian kiemuroita niin syvältä.

tähtisiipi smitten



Kiitos Tähtisiipi! Opiskelun innossa, silloin kun on vire, näitä katselen.  :Smiley

Onpas sinulla iso huone! Ja vilkasta siellä on, suorastaan ahdasta, joskus on voinut tuntua jopa ahdistavaltakin (?). Tuo 6.huonehan on työn ja velvollisuuksien huone. Joten ihmettelenpä, onko sinusta jo lapsesta tuntunut siltä, että jokin taakka painaa eikä omalle itselle tahdo löytyä tilaa, muita asioita on liiemmalti. Mutta olet 'emäntä ollut aina omalla maallasi¨', huomaan, koska 6. huoneen omistaa oikeasti Neitsyt hallitsijana Merkurius....niin oletkin aikamoinen matroona.  Wink Oletkohan aika hallitseva ihminen, ehkä huomaamattasi? Olet tottunut ottamaan vastuuta, joskus sellaisestakin, jonka voisit suosiolla jättää syrjään.

Neitsyt on omalla tavallaan tahtoihminen, vaikka omaa myös aitoa auttajaa ja tukijaa. Sinun aurinkosi loistaa tosi kirkkaasti tuossa tilassa ja sinulla on siellä monenlaista kaveria. Näkisin, että helposti tiedät, missä kaappi seisoo, mutta on muitakin sanojia ja kopua voi syntyä. Uranus vaatii sinua muutoksiin ja Pluto varmistaa, ettei kaikki suju tanssien eikä aina sinunkaan pillin mukaan. Lapsuus ei ehkä aivan ruusuista ole ollut, ja elämä hioo koko ajan särmiä sileämmäksi. Venus pehmittää ääntäsi ja kaunistaa huonettasi. Ja luulen että Neptunuksen kautta kirjahyllysi sisältää muutakin kuin romaaneja, luotaat syvemmälle harrastuksissasi, ja Mars luo jännitystä elämääsi. Sieltä ikkunasta näkyy monenlaista toimintaa, josta itsekin olet välillä hämilläsi, että kuinkas sinä 'tänne jouduitkaan'.

Ja tässä oli niin paljon vilskettä, että vastakkaisesta huoneesta en uskalla sanoa yhtikäs mitään.
Enpäs ihmettele, jos sinusta on tullut sitkeä, taistelunhaluinen ja paljosta tietävä henkilö. Monenlaista olet kokenut.

Hyvää jatkoa ja kaunista kevättä Tähtisiipi, ei kuin välillä vapaasti lentoon vain!  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
tähtisiipi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 134



Profiili
« Vastaus #104 : 05.05.2010 17:14:44 »


Kiitos kommenteista Esmiralda smitten

Olet oikeassa tuosta taakasta ja ahdistuksen tunteesta, kova olen ollut huolehtimaan. Nyt onneksi jättänyt sitäkin vähemmälle. Matroona?Huh   Voi olla. Olen jotenkin tottunut ottamaan hommat haltuun, jonkunhan ne pitää kuitenkin hoitaa, olen hyvä organisoimaan. Voi olla että joku kokee "jyräksi", mutta osaan toki olla varsin pehmeäkin. Toki nousu  harka lisää vielä tuota voima elementtiä. Tuo fiilis, että olisin aina ollut omalla maallani kuulostaa kyllä vieraalta, ehkä nyt vanhemmalla iällä, mutta muuten tuntuu että olen paikkaani hakenut aika pitkään ja hartaasti nimenomaan työelämässä, ehkäpä muutenkin. Olut kaikkea muuta kuin matroona ehkäpä liian varovainen ja hienotunteinenkin.

Lapsuus tosiaankin oli aika kova koulu, jonka osittain vasta nyt olen oivaltanut. Särmiä on hiottu ja onhan niitä ollutkin mistä hioa, toki vieläkin.


Tuon toisten auttamsen ja tukemisen allekirjoitan, teenhän sitä jopa työkseni, ei varmaan mikään yllätys.

Kirjoista puheenolleen ne ovat olleet aina lähellä sydäntäni samoin kuin opiskelu ja aika syvällä mennään ainakin niissä asioissa jotka todella kiinnostavat.


Mukavaa kesää sinullekin smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 13
  Tulostusversio  
 
Siirry: