Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 13
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Aurinkohuone ja sen asukkaat  (Luettu 125945 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #45 : 20.04.2010 20:09:12 »

Kiitos, minusta on kauhean mukava lukea ja katsella tätä huonetta. Se on niiiiiin moninainen, että keskittyä pitäisi monelta kantilta.

Mutta opiskella sen mitä ehtii ja pystyy.

Sanokaa ihmeessä jos jotakin tulkitsen aivan päin honkia!  En ehdi kaivaa kirjaakaan esiin joka välissä, joten lauon ensivaikutelmia vain.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #46 : 21.04.2010 15:45:36 »

Ja pinnalle ei hevin nosta tuo asuinkumppani Neptunuskaan, sehän vie sinua väliin maailman tuuliin, illuusioihin ainakin!  Wink Se kun onkin Jousimiehessä!
Grin Tuota, joo... Illuusiot kyllä on tuttuja, keksin kyllä mielikuvituksessa mitä ihmeellisimpiä juttuja, ja kertomuksia olen kirjoitellut "muista maailmoista", eräänlaista fantasiaa.
Lempiohjelmiani televisiosta ovat mm. Maajussille morsian ja Unelmien poikamies(nykyinen on tosi mun makuun, nam)  2funny Huom. mulla on myös venus vaa'assa.
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #47 : 21.04.2010 16:11:44 »

Hei Esmiralda,

mun aurinkohuone ON aurinkohuone.

 aurinko 7´13 astetta 5.huoneessa.
 neptunus tekee siihen on samassa huoneessa 1´21 yhtymässä aurinkoon.
Edellisten lisäksi kauriissa vielä  jupiter 20´42 asteessa ja Vertex piste tulee 23´48

Tarkin aspekti kartallani on  aurinko  aspect_opp Persephone, kuolleiden kuningatar huoneessa 11.

Max 2 asteen erolla:
 aurinko
puolineliö  0s venus  vesimies
puolineliö -2a    saturnus skorpioni
 aspect_sex 2s  pluto  skorpioni
 aspect_kvi -2s   chiron  kaksoset
 aspect_squ -2a  juno  vaaka


Tämmöttii löyty minun kartaltani, mitäs tuumaat?
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #48 : 21.04.2010 16:41:59 »

Mutta Aurinkohuone on varmasti se suuri tupa, missä ensiaskeleita opetellaan.

Mulla on aurinkohuoneessa (5.) kyllä paljon kavereita, mutta onko tuo huone nyt sitten aina se mistä lähdetään liikkeelle? Mun raskas 4. huone on selkeästi ollut se mun leikkikenttä, tai tässä tapauksessa leikkikenttä, jossa ei leikitty. Viime viikonloppuna sain tulkintaa, jonka mukaan mä olen päässyt/pääsen sinne 5. huoneeseen vasta kun ne 4. ongelmat on käyty läpi.

Olin tosiaan sellainen oikein tyypillinen pikkuvanha  kauris. Todella ujo ja mulla oli sisäänrakennettu ajatusmalli siitä, että kukaan ei kaivannut mua seuraansa (tai no siitä ei ole vielä päästy eroon). 3-vuotiaana mulla oli kaksi mielikuvituskaveria.  uglystupid2 Mitenköhän noi näkisi kartalta  :Smiley

« Viimeksi muokattu: 21.04.2010 16:44:52 kirjoittanut Casperiina » tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #49 : 21.04.2010 17:25:35 »

Viidennen huoneen Aurinkolapset, Indiima ja Casperiina! Onneksi olkoon. Voin vain kuvitella kun itse Aurinko on omassansa, niin sehän on kuin patruuna tai itse valtiatar isona ja loistavana ja niin kuin muut huoneet olisivat vain sivuhuoneita. Tietenkin Leijona kiillottaisi sen täyteen loistoonsa.

Casperiinalla Kauris tekee Auringosta vähän maanläheisemmän, kuin mattapintaisen. Olen lukenut, että Aurinkomerkkisi ja huoneesi on vaikuttamassa ihan varhaisimpiin vuosiisi ja nousumerkki vasta sitten murrosiän ja vanhenemisen myötä. Mutta oikeassa olet, kyllä se on aina työläin huone, missä on kaikki mahdollinen varastoitu tupaten täyteen. Sen puhdistaminen kestää. Ja sitten kiillottuu Aurinkosikin. Ja tuo pikkuvanhuushan kuvaa hyvin kuitenkin Aurinkosi esilletuloa, vaikka ujo olet ollutkin.  Wink Tuo mielikuvituskaveri voisi tulla Neptunuksen kuvion kautta? Onkohan sinulla sellaista? :Smiley
Mitkä ovat Aurinkosi aspektit?

tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #50 : 21.04.2010 17:35:11 »

Esmiralda, tässäpä kartta.  Smiley
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #51 : 21.04.2010 17:37:16 »

Hei Esmiralda,

mun aurinkohuone ON aurinkohuone.

 aurinko 7´13 astetta 5.huoneessa.
 neptunus tekee siihen on samassa huoneessa 1´21 yhtymässä aurinkoon.
Edellisten lisäksi kauriissa vielä  jupiter 20´42 asteessa ja Vertex piste tulee 23´48

Tarkin aspekti kartallani on  aurinko  aspect_opp Persephone, kuolleiden kuningatar huoneessa 1

Mikähän sinun Aurinkomerkkisi olikaan, Indiima? Neptunus samassa huoneessa luo minulle huoneestasi kuvan kuin oltaisiin jossakin Liisan ihmemaailmassa. Luulen, että sinun seurassasi ei ole koskaan pitkästyttävää.  Wink Sillä Neptunushan osaa tehdä maailman vaikka minkäväriseksi. Toisaalta se voi myös olla yllättävän pettävää ja välillä voi pudota kuin kuusesta allikkoon ja kipeääkin voi käydä. Neptunus ei ole tylsä huonekumppani! Joskus vain on vaikea saada sitä kuriin kun se intoutuu. Silloin on huoneessa taas ihan toinen järjestys!  Grin Mutta varmaan aina muistat, että Aurinko paistaa pilvenkin takana, vedät verhot vain syrjään ja puhdistat pölyt! Ja jos siellä on vielä Jupiterikin, niin on tavaraa! Sinun koti ei taida olla hevin askeettinen, ainakaan siellä lapsuudessa.  :Smiley

Ja mikään ei olisi minusta ihanampaa kuin päästä noiden asteroidien ihmeelliseen maailmaan, sillä sellaiseen joskus kurssin kävin. En vain ehdi kaikkea. Tuntuu vain, että kummitteleeko Aurinkohuoneessasi väliin? Samoin en nyt vain 'näe' noita aspeketejasi.

Mutta onhan tässä jo turinaa! Grin
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #52 : 21.04.2010 17:39:45 »

aurinko löytyy 8.huoneesta  neitsyt, muita huoneen asukkeja ovat  venus rapu ja  juno leijona. Kyllähän noita aspekteja tuolle auringolle löytyy. Laitanpa vaikka listan.

 aurinko aspect_squ askendentti
 aurinko aspect_kvi mars
 aurinko aspect_squ jupiter
 aurinko aspect_sex chiron
 aurinko aspect_tri neptunus
 aurinko aspect_sex pluto

2.huoneesta löytyy ainoastaan  kuunsolmu kalat ja  pallas vesimies.

Hmm, mitähän sanoisin tuosta huoneestani. Oma aurinko tuntuu aika vieraalta osalta omaa persoonaa tai no tuota  neitsyt en koe lainkaan osaksi persoonaani. Liekö syynä sitten tuo  aspect_squ askendentti, jollain tasolla ulkoinen ja sisäinen persoona eivät aina ihan kohtaa. Kyllähän tuo 8.huone tekee minusta sellaisen vahvasti tuntevan ja intohimoisen. Aikalailla niin kuin N222 kuvaili, tosin itsellä ei ole tuota tulista  oinas  siellä =) En kyllä tosin näe itseäni kauhean omistavaksi, mutta toisaaltahan N222 oli tuo  harka tuolla huoneessa =) Tai no mustasukkainen kyllä olen, mutta en juuri toimi sen mukaan tai anna sen vaikuttaa.

No lainaampa nyt sitten itseäni ja jatkan tätä pohdiskelua =) Niin lapsena olin sellainen aina touhukas ja rasavilli. Ehkä se neitsyt lapsonen näkyi minussa siten, että olin aina mukana kotitöissä, pidin tiskaamisesta, ruuanlaitosta ja järjestelin nukeille nättejä mehukutsuja =) Olenpa useammat puhelimetkin tiskannut =D Tuohon 8.huoneeseen liitän sen, että minulla ne innostuksenkohteet vaihtuivat aika usein, välillä saatoin tehdä jotain asiaa jatkuvasti ja sitten se loppui kuin tyhjään, varsinkin harrastuksissa.  
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #53 : 21.04.2010 17:48:56 »

Viime viikolla eräs paljon arvostamani kampaaja-hieroja-reikisti-parantaja antoi minulle pitkään aikaan ihanimman kohteliaisuuden:


"Olen ajatellut sinua paljon, ihanaa, että tulit käymään. Sinussa on läsnä sellaista voimaa, jota useat 50-70 -vuotiaat opettelevat käyttämään. Sinussa on todella paljon voimaa!"

Tiedän, mistä hän tällä puhuu ja ajattelen, että se on perusvoimani-aurinkoni käytön helpous ja vaivattomuus minulle itselleni. Tarttua toimeen ja tehdä se. Olla läsnä. Syöksyä. Hengittää.

Tällaisia asioita.

Muut henkilökohtaiset planeettani ovatkin sitten muissa merkeissä, toisin kuin karttakaksosellani Casperiinalla. Olisi muuten hauska tavata joskus Casperiina!
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #54 : 21.04.2010 17:51:40 »

^ Kuin myös indiima  coolsmiley
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #55 : 21.04.2010 17:53:45 »

Esmiraldalle:

Kauriissahan tuo  aurinko paistaa!

Lapsuudessa läsnä olivat voimakkaasti kirjat, mielikuvitus, leikit x 1000, varsinkin sellaiset, joissa rähjättiin koko päivä likaisissa vaatteissa jossain pellonlaidassa seikkailemassa ja pelastamassa maailmaa.

Ehkä tuo Persephone asteroidin voima tuntuu siinä, että kuolema on mulle jotenkin läsnäoleva voima  idiot2 koko ajan. Uneni ovat myös todella intensiiviä ja voimakkaita. Se voi olla kuvittelua tai ei, mutta mielelläni olen kontaktissa tuonne yläkertaan edesmenneisiin sukulaisiin, jotka lahjovat minua viisauksilla.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #56 : 21.04.2010 17:57:04 »

Esmiralda, tässäpä kartta.  Smiley


Casperiina, onpas sinulla mielenkiintoisen näköinen kartta, sehän on kuin yöpurjehdus keinuvilla mainingeilla. Eli karttasi on yöpuolella ja olet vähän kätkeytyvä ja sisäänpäin kääntyvä, sanotaan siitä. Valoon kurottautuu tuo Kheiron johon ovat yhteydessä Saturnus, Uranus ja Neptunus suurimmaksi osaksi todellakin 4.huoneesta. Siinäpäs!

Näen tuon  jupiter aspect_opp askendentti, mikä varmaan on sopivasti haastamassa sinua 'hereille'.  Wink
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #57 : 21.04.2010 18:03:36 »

Esmiraldalle:

Kauriissahan tuo  aurinko paistaa!

Lapsuudessa läsnä olivat voimakkaasti kirjat, mielikuvitus, leikit x 1000, varsinkin sellaiset, joissa rähjättiin koko päivä likaisissa vaatteissa jossain pellonlaidassa seikkailemassa ja pelastamassa maailmaa.

Ehkä tuo Persephone asteroidin voima tuntuu siinä, että kuolema on mulle jotenkin läsnäoleva voima  idiot2 koko ajan. Uneni ovat myös todella intensiiviä ja voimakkaita. Se voi olla kuvittelua tai ei, mutta mielelläni olen kontaktissa tuonne yläkertaan edesmenneisiin sukulaisiin, jotka lahjovat minua viisauksilla.

No niin, et ehkä sitten ole ihan estraadi-diiva, vaan juuri se mistä tuli mieleeni ystäväni Kauris, josta juuri sanottiin samaa, vieläkin ihmiset sanovat (koska hän muutti muualle), Ai hän, hän oli sellainen valovoimainen ihminen. Niin oli! Hän oli sellainen, joka laittoi hattunsa (piti usein hattuja) hyllylle laittaen myös itsensä sinne, sillä hänen ei tarvinnut korostaa itseään. Hän kaivoi aina toisesta esiin kaikki hyveet! Hmm....siis hänen huoneensa oli varmasti juuri SE AURINGONHUONE!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #58 : 21.04.2010 18:11:21 »

Näen tuon  jupiter aspect_opp askendentti, mikä varmaan on sopivasti haastamassa sinua 'hereille'.  Wink

Tuossa onkin aspekti, jonka pitäisi auttaa sosiaalisessa laajentumisessa. Väittääpä tuo Seppo vielä, että se toisi kyvyn tulla hyvin toimeen kaikkien tapaamieni ihmisten kanssa. Keinuttaisikohan se vielä joku päivä purjeveneen auringon valoon.  :Smiley
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #59 : 21.04.2010 18:11:43 »

Ratkaisu; pikkuäiti, halunnut olla leikeissä äiti tai opettaja, tehnyt koteja sammalmättäille tai pöydän alle, paljon hoidokkeja, suuttunut helposti, jos toinen on sotkinut tai häirinnyt mielikuvia.

Oli näköjään jäänyt huomaamatta koko viesti =D Mutta aika oikeaan kyllä osui. Niin kuin tuossa äsken kirjoitin, niin tosiaan olin sellainen pikkuäiti. Majoja ja koteja löytyi kyllä joka paikasta, kaiken maailman vilteistäkin rakenneltiin pesiä ja metsässä viihdyin ja sieltäkin löytyivät noitamajat. =)

Mistä muuten moiset päätelmät? Nimittäin aika hyvin osui kohdilleen =)
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 13
  Tulostusversio  
 
Siirry: