Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 13
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Aurinkohuone ja sen asukkaat  (Luettu 126292 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #30 : 19.04.2010 23:46:40 »

Suljin, kysyisinpäs sinultakin, kun on tullut esiin tuo Aurinkohuoneen yksinäinen aurinko, että liittyykö siihen taito osata olla tai nauttia yksinäisyydestä ja omasta rauhasta?

Ja varsinkin, jos harrastat taiteita, sehän laajentaa itseä siten, että viihtyy itsensä kanssa.  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #31 : 20.04.2010 00:03:50 »

Mulla  aurinko sijaitsee aivan VALTAVAN kokoisessa 1. huoneessa  oinas merkissä.
Samaisessa huoneessa majailevat 

askendentti kauris
pallas kauris
ceres vesimies
juno kalat
merkurius kalat
vesta oinas

Aspekteja auringolle ovat
 aspect_squ neptunus
 aspect_tri uranus
 aspect_inc saturnus
 aspect_tri jupiter
 aspect_ssx venus
 aspect_con merkurius

Aika kamalasti kamaa siis! Grin


AthaMaarit, voin kuvitella sinut valtavan suureen huoneeseen, jossa on iso avotakka hehkuttamassa lämpöään ja valtavan iso kirjoituspöytä täynnä papereita, kirjahyllyjä tupaten täynnä opuksia. Lapsena et varmasti koskaan saanut tarpeeksi olotilaa itsellesi, oli pakko rikkoa rajoja, että 'mahduit'. Jos ei muuten, niin huutamalla, kapinoimalla tai juoksemalla pois.

Ja sinulle ei riitä mikään pikkuruinen ikkunareikä, vaan maisemaikkuna se pitää olla ja siitä pitää näkyä koko maailma! Ainakin kuusi planeettaa!!! Ne paistattelevat huoneeseesi, kirkkaimmin Jupiter ja Uranus! Ilmankos sinulla on laaja tietous ja lahjat puhua sitä ulos! Ja tuo Merkurius hyvänä kaverina siinä vierelläsi.

Sinulla on Pallas ja Vestakin siellä (se avotakka hehkuttamassa)! Ja Ceres-sisar ja ukko-Junokin!
Pallas on henkinen soturirooli sinussa, henkinen aurinko. Ajatella, 1-huonetta hallitsee kaksi Aurinkoa! Mikä kommuuni! Taidat jopa välillä väsyä kaiken hulinaan. Tarjoaisikohan tuo Neptunuksen neliö sinulle vuodesijaa, jossa häivyt välillä unien ihmemaahan?

Huh, jokin tuossa huoneessasi sai minut intoutumaan. Ehkä se että minullakin on tuo  neptunus aspect_squ aurinko . Sieltä väliin nousevat tällaiset illuusion pyörteet! Ei voi mitään.  Cheesy

Mutta miten itse tunnet Aurinkohuonetta asuttavasi AthaMaarit?
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Iloinen lumikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173



Profiili
« Vastaus #32 : 20.04.2010 07:07:18 »

                              Hei Esmiralda!


Pitää paikkaansa, etten riidoista piittaa, tosin olen niitä joutunut harrastamaan entisen
aviomiehen kanssa 20 vuotta (kauris hänkin).Lapsuudesta on jääneet hyvät muistot,
enkä muista, että olisin jäänyt paitsioon (kiitos kauris- äitini, joka taisi nähdä minut
maailman ihmeellisempänä olentona?) Sössöttämisestä ja mössöttämisestä en tiedä,
mutta välillä huomaan, että hermostun, jos asiat eivät mene ihan niinkuin minä haluan.

Uteliaisuuttani katsoin tietenkin lasteni aurinkojen sijainnit: Vanhemmalla pojallani on aurinko
kalojen huoneessa 9, eikä mitään muuta. Nuoremmalla  on aurinko ravussa 11-huoneessa,
kuu kaksosissa 10 huoneessa, mars ja rapu myös siellä. Hän on hyvin auttavainen ja
sopii terveydenhuoltoalalle, missä toimiikin. Mutta suuttuessaan, muiden on paras mennä
kauas.

t.Musta lumikki smitten
tallennettu
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #33 : 20.04.2010 08:03:54 »

Aurinko Kauris,
 Kauriin alkuasteilla,
ja se sijaitsee just ja just toisessa huoneessa, yhtyen Kauriin hallitsijaan Saturnukseen ensimmäisen huoneen lopulla, Jousimiehen viime asteilla.

 Erittäin velvollisuuden- ja vastuuntuntoinen.

 Lupaan vähän, mutta pidän aina lupaukseni, muuten saan omantunnon pistoksia.

 Toisessa Härän huoneessa sijaitessaan, näen sen siten, että olen hyvin turvallisuushakuinen taloudellisessa mielessä.
Rahaa täytyy olla aina hieman jemmassa. Varmat, säännölliset tulot.
Eteenpäinkin elämässä kaikki pitää olla taloudellisesti turvattua. Laskut tulee aina ensisijaisesti olla maksettuna.

Saturnus Aurinkoon yhtyessä voi olla kohdallani sitä, että ainakin nuorempana olin hyvin itsekriittinen. Kaikessa tunsin, että en riitä mihinkään, aina pitäisi olla parempi. Paras.
Nyt se on jo tullut todistettua… Wink( Kauriin huumoria) ja osaan rentoutua tietäen olevani ihan riittävän hyvä.

Aurinko ja Saturnus eivät kummatkaan tee haastavia kuvioita, vaan ovat sekstiilissä Neptunukseen ja kolmiossa Plutoon.

Nepparin sekstiilissä se on tuonut minuun empatiaa heikompiosaisia kohtaan, auttamisenhalua ja kiltteyttä.
Myös taiteellisuutta ja estetiikan kaipuuta. Piirrän ja maalan tauluja. Oma suosikkini vanhoista taidemaalareista on Edefelt.
Herkkää, mutta vahvaa, ei lällärikamaa.

Kaiken pitää ympärilläni, jos se minusta riippuu, olla kaunista ja harmoonista, kodin sisustuksesta lähtien.
 Olen erittäin tarkka kotini ulkoisesta siisteydestä, kuten sen silmääni miellyttävyydestä.

 Koska tuo Neppari on 11. huoneessa, olen päivittäin tekemisissä  eri taiteellisten alojen osaajien, humaanisen työn taitajien, alkoholistien, maahanmuuttajien, pakolaisten, romanien, mielenterveysongelmaisten ja ihmisten parissa, joilla on vaarana ” syrjäytyä” tässä yhteiskuntajärjestelmässämme.
Minä Kauriina autan ja tuen heitä vahvistamaan itseään, jotta he selviävät tämän elämän vaatimuksista ja he taas opettavat minua ymmärtämään elämän monimuotoisuutta. Näin minä sen näen ja koen.

Pluton kolmioon, 9 huone, koen sen vaikuttavan itseeni siten, että pohdin paljon elämää, elämäntarkoitusta, oikeudenmukaisuutta, kaikkea etiikkaan liittyvää.

Oikeaa ja väärää.

Kaiken elämämme tarkoitusta.

 Osaan myös nykyään nauraa elämän pienille ongelmille, yhteiskuntajärjestelmällemme, ja osaan nähdä ihmisen, myös itseni pienenä osana koko kaikkeutta.

Joudun myös 9:n huoneen teemoihin liittyen paljon tekemisiin ulkomaalaisten kanssa, ihan arkipäivässä, työssäni, kuten Kauriille sopiikin, liittyen.


Siinäpä kuvaus yhdestä puolestani, Auringon valostani…mutta se on vain yksi puoli minusta… Smiley


Lisäystä:
Hyvin tarkka ulkoisesta kuvastani..siitä, minkä kuvan toisille annan.
Vain parhaat ystäväni tietävät miten kahjo olen yksityiselämässä. crazy2
-Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat! Cool

Ja onneksi tuo  saturnus luo säännöt ja rajat, muuten  :neptunus:veis mennessään...

« Viimeksi muokattu: 20.04.2010 09:15:38 kirjoittanut rovatar » tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Soile
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 238



Profiili
« Vastaus #34 : 20.04.2010 09:13:39 »

Mulla  aurinko sijaitsee aivan VALTAVAN kokoisessa 1. huoneessa  oinas merkissä.
Samaisessa huoneessa majailevat 

askendentti kauris
pallas kauris
ceres vesimies
juno kalat
merkurius kalat
vesta oinas

Aspekteja auringolle ovat
 aspect_squ neptunus
 aspect_tri uranus
 aspect_inc saturnus
 aspect_tri jupiter
 aspect_ssx venus
 aspect_con merkurius

Aika kamalasti kamaa siis! Grin

Tarjoaisikohan tuo Neptunuksen neliö sinulle vuodesijaa, jossa häivyt välillä unien ihmemaahan?

Huh, jokin tuossa huoneessasi sai minut intoutumaan. Ehkä se että minullakin on tuo  neptunus aspect_squ aurinko . Sieltä väliin nousevat tällaiset illuusion pyörteet! Ei voi mitään.  Cheesy

Mutta miten itse tunnet Aurinkohuonetta asuttavasi AthaMaarit?

Kumma, että sitä on tuolle omalleen kartalleen sokea...Tai ei kiinnitä asioihin huomiota. Nyt innostuin taas katsomaan tarkemmin, niin miullakinhan on tuo  aurinko aspect_squ neptunus Joten samassa veneessä teidän kanssa! Ykköshuone alkaa miulla  kauris ja päättyy  kalat . Sieltä löytyy  venus kaurismerkurius kuunsolmu aurinko  vesimies . Vesta on asteen päässä noususta, mutta 12 huoneen puolella.

Auringolle tulevat aspektit  aurinko aspect_sex askendenttiaurinko aspect_inc plutoaurinko aspect_squ neptunusaurinko aspect_squ jupiter.

Lapsuus oli suht ankaran ja suojelevan, joskin rakastavan kasvatuksen ympäröimää. Luin hulluna kirjoja yökaudet taskulampunkin valossa peiton alla, jos milloin isä tuli sanomaan, että nyt valot sammuksiin. Olin esikoinen ja pikkusisko syntyi kun olin 10v. Nukkeleikkejä en juuri harrastanut, kavereitten kanssa tehtiin jekkuja, leikittiin paperinukeilla, retkeiltiin ja sensemmoista ja siskon syntymän jälkeen häntä tietty hoitelin ja vaalin. Ainekirjoitus oli mukavaa koulussa ja joskus olen haaveillut kirjoittamisesta enemmänkin, mutta ei kai sitten kuintekaan se ole minua varten. Olen sosiaalinen ja kuitenkin yksinäisyyttä rakastava. On ollut vaikea sanoa ei ja olen aika sovitteleva, nyt aikuisena on sisua tullut ja oman tien kulkeminen kutsuu yhä enemmän ja osaan jo pitää paremmin puoleni. Semmosta.
tallennettu

aurinko vesimies  askendentti jousimies
kuu skorpioni  mars jousimies
Ave^^
Vieras
« Vastaus #35 : 20.04.2010 13:04:00 »

Minulla  aurinko  jousimies kasihuoneessa, yksinään.  Smiley Huoneen kärki  skorpioni.
No sellainen yksinäinen tieni tallaaja olen aina ollut.. sitä kun lapsena tuli usein muuteltuakin, niin mitään sellaista vahvaa sidetta ei ole kehenkään jäänyt.
Syvälle sukeltaja ja kaikenmaailman piilotettujen asioiden tonkija.  Tongue
Hmm, ehkä voisi sanoa myös että aika valtavat tunteet on.. välillä aika lailla pinnan alla.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #36 : 20.04.2010 14:04:11 »


AthaMaarit, voin kuvitella sinut valtavan suureen huoneeseen, jossa on iso avotakka hehkuttamassa lämpöään ja valtavan iso kirjoituspöytä täynnä papereita, kirjahyllyjä tupaten täynnä opuksia. Lapsena et varmasti koskaan saanut tarpeeksi olotilaa itsellesi, oli pakko rikkoa rajoja, että 'mahduit'. Jos ei muuten, niin huutamalla, kapinoimalla tai juoksemalla pois.

Ja sinulle ei riitä mikään pikkuruinen ikkunareikä, vaan maisemaikkuna se pitää olla ja siitä pitää näkyä koko maailma! Ainakin kuusi planeettaa!!! Ne paistattelevat huoneeseesi, kirkkaimmin Jupiter ja Uranus! Ilmankos sinulla on laaja tietous ja lahjat puhua sitä ulos! Ja tuo Merkurius hyvänä kaverina siinä vierelläsi.

Sinulla on Pallas ja Vestakin siellä (se avotakka hehkuttamassa)! Ja Ceres-sisar ja ukko-Junokin!
Pallas on henkinen soturirooli sinussa, henkinen aurinko. Ajatella, 1-huonetta hallitsee kaksi Aurinkoa! Mikä kommuuni! Taidat jopa välillä väsyä kaiken hulinaan. Tarjoaisikohan tuo Neptunuksen neliö sinulle vuodesijaa, jossa häivyt välillä unien ihmemaahan?

Huh, jokin tuossa huoneessasi sai minut intoutumaan. Ehkä se että minullakin on tuo  neptunus aspect_squ aurinko . Sieltä väliin nousevat tällaiset illuusion pyörteet! Ei voi mitään.  Cheesy

Mutta miten itse tunnet Aurinkohuonetta asuttavasi AthaMaarit?

Minä en astrologisesti osaa kuvailla Aurinkohuonettani, koska olen astroilussa ihan käsi. Kuvauksesi osui kuitenkin hyvin oikeaan! Kunhan asetun joskus jonnekin aloilleni, mitä todennäköisimmin haalin kasan minulle rakkaita kirjoja (pääasiassa varmaan sarjakuvia ja taidekirjoja) isoon kirjahyllyyn. Takka olisi ihana, olen kerran saanut asua talossa, jossa oli takka. Takan sijaa kotona ajavat joka päivä vuoden ajasta riippumatta palavat kynttilät.

Haavemaailmaan ja eteenkin NUKKUMAAN täytyy päästä! Voisin nukkua kellon ympäri ja olla täysin tyytyväinen siihen, että päivä on mennyt nukkuessa, koska minusta nukkumalla aika ei mene koskaan hukkaan. Nukkuessahan sitä vasta tekeekin vaikka mitä!

Ja minä olen aina, AINA ollut kauhean katkera siitä, ettei maapallon taivaalla näy planeettoja kuin pieninä kirkkaina tähtinä, jos on selkeä yö! Minusta taivaalla pitäisi oikein möllöttämällä möllöttää justiinsa joku kaunis Jupiter tai ihanan värinen Neptunus. Minusta kuutamokin voisi ihan hyvin olla punainen marsimo Grin Olin pudota tuolilta innostuksesta, kun kuulin, että maapallon syntyaikaan kuu oli 15 kertaa lähempänä kuin se on nyt, eli toisin sanoen 15 kertaa nykyistä isompi. Vähänkö MINÄ haluan sellaisen kuun möllöttämään taivaalle! Kaupungeissa nyt pääasiassa asuneena kaipaan maaseutukorven talviöiden pimeyttä, jolloin linnunradan pikkiriikkisemmätkin tähdet näkyvät selkeästi...
Haluaisin kodin, josta olisi näkymä isoista ikkunoista kauas, esim. kaupungin yläpuolelle (koska öinen kaupunki valoineen muistuttaa minusta tähtitaivasta). Oikeastaan haluaisin monta erilaista kotia. Ehkä pääsen asumaan kaikissa sellaisissa jossakin vaiheessa!

Lapsena ei tosiaan ollut tilaa, asuimme hyvin ahtaalla ja isäni oli ankara oinas, joka piti vähän liiankin tiukkaa kuria. Itkeä mökötin aika usein teinivuosina, koska molemmat vanhempani ymmärsivät minua ihan väärin (enkä tiedä ymmärtävätkö vieläkään oikein!). Muutettuani kotoa olen nauttinut siitä, että saan vallata oman tilan rauhoittumiseen ja elellä haluamallani tavalla. Vanhempien luona asuessa minulla oli kerran oma huone 3kk ajan sen 19 vuoden aikana. Muuten kehitin itselleni jonkun ahterin kokoisen nurkkauksen jonnekin, jossa sain rauhoittua esim. koulun jälkeen.

En tiedä mitä Ceres-Sisar ja Ukko-Junon ykköshuoneessa kohdallani merkkaavat, ehtisitkö vielä tarkentaa sitä?
Kiitän!
tallennettu
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #37 : 20.04.2010 14:20:56 »

Enpä ole aikaisemmin miettinytkään ykköshuonetta ja lapsuutta, ja mitä siitä sitten on seurannutkaan...
Olen joulukuisen tiistaiaamun lapsi.
 askendentti   jousimies ja siitä muutaman asteen päässä  neptunus ja  kuunsolmu .
 merkurius ja  aurinko siinä puolenvälin molemminpuolin,
 venus ja  vesta kimpassa siellä loppupäässä.
Siihen loppui  jousimies , 2.huone alkaa  kauris :sta.

Siinähän ne lapsuuden leikkikaverit on samassa huoneessa.
Koto on maalla, missä naapureina asui pelkästään vanhuksia, oltiin ainoa "nuori" perhe sillä kulmalla. Veljen kanssa leikittiin pitkin peltoja ja mettiä, ja jos alkoi kyllästyttämään, ainakin oli tilaa vaipua omiin (  neptunus ) leikkeihin. Kaipasin kyllä leikkikavereita ja muistankin kysyneeni äidiltä että eikö me voitais muuttaa kirkolle. Mamma ja paappa asui samassa talossa, huolehti meistä kun vanhemmat oli töissä. Aina oli kahvi valmiina kun tultiin koulusta kotiin!

Kun niitä kavereita ei ollut, opin olemaan yksisteen, leikkien niillä 1. huoneen palikoilla ja nautinkin yksinolosta. Aloin jo alle 10 vuotiaana kaipaamaan pois kotoa, ei sillä että siellä niin kauheaa olisi ollut, kai se on vahva  jousimies .
Yhä edelleen näin aikuisena, kaipaan omaa tilaa ja rauhaa. Tulen ja menen ja tapaan ihmisiä, mutta kyllä se vaan on kiva tulla omaan kotiin hiljaisuuteen. Annan muiden pitää puhetta yllä, tarkkailen sivusta. Tutuissa, turvallisissa, pienissä ympyröissä kyllä pälätän mitä mieleen juolahtaa...

 saturnus on 7.huoneen viimeisillä asteilla, se varmaan jarruttelee niitä kontakteja muihin ihmisiin;
lapsuudessa olosuhteiden pakosta, aikuisena omasta vapaasta tahdosta.

Tällaiset eväät on annettu, niitten kanssa on kasvettu omaksi persoonaksi ja eteenpäin mennään onnellisena että saan olla oma itseni. Eipä tässä mitään valittamista ole!
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #38 : 20.04.2010 14:21:46 »

Lainaus
N222; 'Minä itte-lapsi', toiminnallinen, aloitteellinen ja idearikas, ei ole tarvinnut paljoakaan leikkuja kun keksii hommia vaikka mistä. Kaikki mikä liikkuu, toimii tai on monimutkainen, kiinnostaa. Nukke tai auto, siinä pitää olla tekniikkaa. Ja olet miettinyt tarkkaan, kuka kaveri saa mihinkin koskea. Askartelu oli kiintoisaa ja roskia lattia täynnä.

Ainakin tuo on totta, että kuka saa ja mihinkin koskea Tongue Tykkäsin askarrella ja piirtää, olin hyvin taiteellinen lapsena, ja vieläpä taidokas Smiley Joo, kaikki monimutkaiset vekottimet mua kiinnosti paljon..






tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #39 : 20.04.2010 14:28:25 »

Lainaus
Kyllä mä kuulemma kaikin puolin pimeän tyypin maineessa olen, ja pitää nyt todeta että kun tuo yhtymä on Skorpionissa, niin Pluto korostuu joka tapauksessa Auringon kustannuksella. Planeettojen vahvuuksissakin Pluto on ykkösenä ja Aurinko vasta kolmantena. Toisekseen, tuon yhtymän perushankaluus tulee siitä, että se yhtymä on kuin tehty äärimmäisiä tilanteita eikä mitään arkista latteutta varten, ja kun ihmiset yleisesti ottaen uskottelevat elävänsä arkisessa latteudessa, niin se energia näyttää siinä maailmassa oudolta, liioitellulta ja pelottavaltakin.

Kato Vega vaikuttaa ainakin tekstiensä perusteella mielenkiintoiselta tyypiltä coolsmiley
tallennettu
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #40 : 20.04.2010 16:40:51 »

Suljin, kysyisinpäs sinultakin, kun on tullut esiin tuo Aurinkohuoneen yksinäinen aurinko, että liittyykö siihen taito osata olla tai nauttia yksinäisyydestä ja omasta rauhasta?

Ja varsinkin, jos harrastat taiteita, sehän laajentaa itseä siten, että viihtyy itsensä kanssa.  smitten

No tuota.. Tykkään mennä ja olla ihmisten seassa ja
välillä ihmisten kanssakin, mutta oma rauha on
tärkeää ja sitä pitää olla aina välillä..

Ja luovuuden parissa ei tosiaan tarvitse muita, eikä
tahdo muutenkaan häiriöitä.. Ellei sitten ole kyse
bänditoiminnasta.. Mutta eniten saan aikaan yksin :Smiley

edit: Eli osaan nauttia omasta seurastani,
mutta kaipaan myös välillä mm. seikkailua, joka on
kivempaa, jos on poikaystävä tai kavereita mukana Cheesy
« Viimeksi muokattu: 21.04.2010 21:03:36 kirjoittanut Suljin » tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #41 : 20.04.2010 16:43:22 »

 aurinko  skorpioni 7.huoneessa, jossa majailee myös  neptunus jousimies.

 aurinko  aspect_opp  askendentti
 aurinko  aspect_con  merkurius
 aurinko  aspect_tri  saturnus

Blah. En tunne itseäni mitenkään sosiaaliseksi, pikemminkin päinvastoin. Kivat juhlat silloin tällöin ovat kyllä piristäviä. Miessuhteet on olleet ok. Vaistoan herkästi toisten tunnetiloja ja perimmäisen luonteen, ilmeisesti  neptunus -vaikutusta.
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
T
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53


Profiili
« Vastaus #42 : 20.04.2010 19:36:11 »

Minulla on  aurinko 5.huonessa neitsyessä kuin myös  merkurius . Sen lisäksi 5.huoneessa on  mars ja  pallas Vaa'assa.

Auringon tekemät aspektit on:
 aurinko  aspect_tri  kuu (9.huone)
 aurinko  aspect_tri  saturnus (9.huone)
 aurinko puolitoistaneliö  keskitaivas

Mitäköhän se mahtaa tarkoittaa?  idiot2
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #43 : 20.04.2010 19:59:02 »

aurinko  skorpioni 7.huoneessa, jossa majailee myös  neptunus jousimies.

 aurinko  aspect_opp  askendentti
 aurinko  aspect_con  merkurius
 aurinko  aspect_tri  saturnus

Blah. En tunne itseäni mitenkään sosiaaliseksi, pikemminkin päinvastoin. Kivat juhlat silloin tällöin ovat kyllä piristäviä. Miessuhteet on olleet ok. Vaistoan herkästi toisten tunnetiloja ja perimmäisen luonteen, ilmeisesti  neptunus -vaikutusta.

Minä olen aina ymmärtänyt, että Aurinkohuone on myös oppihuone aika lailla. Tiedän skorpionin; osaa yhtäaikaa olla niin kamalan puoleensavetävä ja loittoneva. Skorpioni luotaa niin syvälle ja toisenkin on osattava, ajattelen tässä toista poikaani. Ja pinnalle ei hevin nosta tuo asuinkumppani Neptunuskaan, sehän vie sinua väliin maailman tuuliin, illuusioihin ainakin!  Wink Se kun onkin Jousimiehessä!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #44 : 20.04.2010 20:06:39 »

Minulla on  aurinko 5.huonessa neitsyessä kuin myös  merkurius . Sen lisäksi 5.huoneessa on  mars ja  pallas Vaa'assa.

Auringon tekemät aspektit on:
 aurinko  aspect_tri  kuu (9.huone)
 aurinko  aspect_tri  saturnus (9.huone)
 aurinko puolitoistaneliö  keskitaivas

Mitäköhän se mahtaa tarkoittaa?  idiot2

Kuule, Merkurius vipeltelee siellä Aurinkohuoneessa kuin vilkas pieni hiirulainen, se kun on niin lähellä Aurinkoa tuossa ihan fyysisessä maailmassakin, aina 28 asteen päässä Auringon molemmin puolin. Kauemmaksi se ei pääse. Joten Merkurius varmasti tekee meistä kaikista jollakin lailla vuorovaikutteisia ja oppivia olentoja. Se että Marskin on samassa huoneessa, jolla on jo paljon laajempi etäisyys, tekee sekä Auringosta että Merkuriuksesta paljon toimivamman ja kun se on Vaa'assa myös hillitysti toimivan. KUitenkin olet aloitteellinen ja ehkä rohkea henkilö. Ainakin pienenä olit, ja kukapa sinua olisi hidastanut. Ikkunastasi loistaakin sitten iloinen Kuu. Se tekee olosi kodikkaaksi ja olet ehkä helposti kotona missä vain. Wink
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 13
  Tulostusversio  
 
Siirry: