Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Enkeleitä vieraaksi kotiin  (Luettu 81684 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #90 : 06.11.2010 21:49:20 »

Mulla ne tulee paikalla lähinnä silloin kun ei mene niin hyvin kuin nyt  Grin

Jep. Ne kattoo, että hyvin sä vedät ilman apuakin ja osaat sitä pyytää, kun sen aika tulee.  Wink
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Lonelylight
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34



Profiili
« Vastaus #91 : 07.11.2010 17:26:50 »

Täytyy vielä kertoa, että ikävän alun jälkeen kaikki muuttui. Koko huushollimme muuttui harmoniseksi, tunnelma oli ihan eri luokkaa kuin yleisesti. Ja huomasin jotain positiivista siinä loukkaantumisessakin (tosin huomio oli negatiivinen); eräs hyvin läheinen ihminen paljasti todelliset karvansa. knuppel2 Ilman tuota onnettomuutta, tämä narsisti olisi vetänyt rooliaan ties kuinka pitkään! Tokihan hän tiesi menneensä liian pitkälle, paljastaneen todellisen luonteensa ja on yrittänyt siitä lähtien olla ylimukava...mut nyt tiedän olla varuillani, ja siksipä en voi olla muuta kuin kiitollinen negatiivisistakin tapahtumista!
 Smiley
tallennettu

-Lonelylight-
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #92 : 07.11.2010 18:13:46 »

Kerroin jo aiemmin kokemuksestani, koskien tuota vierailua ja hyvä olo jatkuu..
Siis tavallaan hyvä olo, joka sisältää pientä surua ja asioiden hyväksymistä.

Saatiin vihdoin äitini kanssa keskustelukanavat auki. Välillämme ei ole enää niitä pahoja salaisuuksia, mitä ollaan kannettu puolin ja toisin. Elämänmittaiset haavat voivat vihdoin parantua, samoin välimme.
Toiveeni toteutuvat pikkuhiljaa  Smiley
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
tari73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 285



Profiili
« Vastaus #93 : 08.11.2010 16:21:55 »

Kerroin jo aiemmin kokemuksestani, koskien tuota vierailua ja hyvä olo jatkuu..
Siis tavallaan hyvä olo, joka sisältää pientä surua ja asioiden hyväksymistä.

Saatiin vihdoin äitini kanssa keskustelukanavat auki. Välillämme ei ole enää niitä pahoja salaisuuksia, mitä ollaan kannettu puolin ja toisin. Elämänmittaiset haavat voivat vihdoin parantua, samoin välimme.
Toiveeni toteutuvat pikkuhiljaa  Smiley
Ihanaa :smitten:Tuli oikein hyvä mieli sun puolesta smitten
tallennettu
monikakson
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 259


Look thru' the light


Profiili
« Vastaus #94 : 09.11.2010 19:52:44 »

mullakin kävi enkelit jokin viikko sitten. Kauhee hommahan se oli, kun ei normaalisti valvo niin myöhään niin siinä sitte ootella ja yrittää olla skarppina ettei sieltä ovesta livaha mitään muuta. en nyt tiedä oliko niistä mitään apua, ehkä ne toi turvaa kun mies lähti samana päivänä ulkomaille.
 Mulla oli kanssa tunne, etten halua lähettää niitä eteenpäin vaan että palautan Rakkaudessa sinne mistä olivat tulleetkin. Vaikka yritti niitä toiveita hyvin miettiä, niin jälkeenpäin tuli mieleen kaikkea mitä olis viisaampaa toivoa...

tallennettu

Feel the life in you and you want to live
susanna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 110



Profiili
« Vastaus #95 : 18.11.2010 18:31:03 »

Mun vieraat lähtivät tiistaina.  Smiley Oli kieltämättä mielenkiintoinen kokemus. Torstaina saapuivat ja saman yönä hajosi lasimaljassa olevat valot. Huh  Noh..ajattelin, että ehkäpä se oli merkki saapumisesta. Samana yönä näin kamalasti unia harmaista palloista..hieman kuin saippuakuplista, mutta savun täyttämistä sellaisista. Seuraava yö meni samoissa merkeissä...kamalasti unia. Kolmantena ja neljäntenä päivänä olin jostain syystä kamalan itkuinen ja jotenkin agressiivinen. Kostonhimoisia ajatuksia vaikka en usko sellaiseen...ikäviä uutisiakin sain aivan yllättävältä taholta. En tiedä yrittikö vieraani sanoa minulle jotain jolta olin sulkenut silmäni. Sad. Viidentenä päivänä alkoi tapahtua positiivisiä asioita ja hyvällä harmonialla on jatkettu vierailun jälkeenkin  smitten. Sanoisin myös, että jälkikäteen mietittyäni toiveeni olisivat voineet olla selkeämmät. En oikein itsekkään tiedä miksi toivoin niin ristiriitaisia asioita  idiot2.
« Viimeksi muokattu: 19.11.2010 17:48:54 kirjoittanut sunna » tallennettu
susanna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 110



Profiili
« Vastaus #96 : 30.11.2010 10:01:38 »

Hei...haluaako kukaan Enkeleitä vieraaksi 13.12?  angel.
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #97 : 30.11.2010 10:06:05 »

jos niitä saa uudestaan ottaa nii toki. josko ny ste tuntuis joltain...
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
susanna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 110



Profiili
« Vastaus #98 : 30.11.2010 11:44:50 »

Laita I-Ronja yv,llä osoite minne Enkulit lähetän  Smiley. Minä ainakin realisoin toiveitani viimekerrasta ja kyllä he olivat sen verran mukavia vieraita, että pyysin ystävältäni heidät uudestaan.  :Smiley
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #99 : 02.12.2010 02:05:15 »

En ole edelleenkään pyytänyt enkeleitä tätä kautta vieraaksi, enkä pyydä. Toissapäivänä tapahtui kuitenkin minullekin eräs enkelijuttu. Kävelin ulkona, tuolloin ei satanut lunta tai mitään muutakaan kun yhtäkkiä eteeni leijaili valkoinen höyhen ja tuli mielettömän vahva tunne enkelin läsnäolosta.  smitten  angel
tallennettu
susanna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 110



Profiili
« Vastaus #100 : 02.12.2010 09:07:47 »

 Smiley Olisi ihana kokea jotain tuollaista kuin sinä Rakkauden valo. Minulla olisi vielä yksi enkeli "vapaana" jollekkin halukkaalle.  angel
tallennettu
siala
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 65


Profiili
« Vastaus #101 : 07.12.2010 13:14:46 »

mullakin enkelit kävi, tosin en ollu silloin paikalla kun tulivat enkä paikalla kun lähtivät. ja kynttilää en polttanu. ja kirjotinki vain kaks toivetta paperille ja yhen vain toivoin ilman kirjotusta. ja Kelle/minne menivät niin en kysyny. kaks toivetta on toteutunu ja kolmaskin osittain siihen ei saa vastausta ennenkö loppuu elämä Cheesy niin ja enhän mie polttanu edes kynttilää saati että laitoin omenaa viereen.
tallennettu
Xuelai
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 161



Profiili
« Vastaus #102 : 07.12.2010 22:29:43 »

Minä haluaisin kovasti enkeleitä vieraaksi tai sais jäädä vaikka meille asumaan. Voitko lähettää enkelitä meillekkin.
tallennettu
susanna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 110



Profiili
« Vastaus #103 : 08.12.2010 09:02:25 »

Moikka Zodiac. Mun enkelivieraat saivat paikat, mutta jos laitat yv,nä osoitteesi ja sp.osoitteesi, niin voin pyytää työkaveriani laittamaan heidät sun luo.  angel
tallennettu
Xuelai
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 161



Profiili
« Vastaus #104 : 08.12.2010 10:13:24 »

Voi minä olen niin uusi täällä palstalla, mulla ei ole hajuakaan kuinka laittaisin nuo pyytämäsi osoitteet  Cry
tallennettu
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 11
  Tulostusversio  
 
Siirry: