Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Enkeleitä vieraaksi kotiin  (Luettu 81709 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
susanna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 110



Profiili
« Vastaus #75 : 30.10.2010 15:28:46 »

Hei. Minä haluaisin enkeleitä kotiini. Voisiko joku auttaa asiassa??  smitten
tallennettu
siala
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 65


Profiili
« Vastaus #76 : 31.10.2010 14:58:52 »

mulla olis "antaa" enkeleitä joillekki?!
tallennettu
aava1
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 194



Profiili
« Vastaus #77 : 02.11.2010 21:21:04 »

minulle tuli eilen enkelit vierailulle ja ajattelin antaa väliaika tietoa....
ennenkuin avasin oven tein suojauksen ja pyysin omalta enkeliltä jos tulijat ovat ei toivottuja "kulkijoita" niin ei saa päästää sisään...
En ole tuntenut mitään että enkelit olisivat läsnä..en tiedä ovatko tulleet vai oisivatko
olleet ei toivottoja niin eivät päässeetkään sisään...
vähän on pettynyt olo  Sad

aava1
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #78 : 02.11.2010 21:31:36 »

En ole kokeillut, enkä lähetellyt. Jokin tässä mielestäni mättää ja olen ihmetellyt tätä ketjua. Ei enkeleitä tuolla tavalla tarvitse joidenkin ihme rituaalien kautta itselleen kutsua tai kenellekään lähetellä. Pelkkä hiljainen pyyntö riittää.  angel  smitten Eivät oikeat enkelit halua mielestäni itsestään tällaista "numeroa" pitää...  :Smiley
tallennettu
Lonelylight
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34



Profiili
« Vastaus #79 : 02.11.2010 23:49:35 »

Mullekin tuli eilen ne enkelit... en tuntenut mitään erityistä, mutta tänään päivällä loukkasin jalkani niin että joudun kepeillä kävelemään, ja sen lisäks koirakin karkas... tickedoff Paljon miellyttävämpää energiaa on tullut kun on "hiljaisesti" pyytänyt heiltä apua ja tuntenut aiemmin läsnäolon miellyttävänä.
En kyl näitä kavereita ota vastaan toista kertaa, vaan luotan siihen, et omat enkelit/oppaat ovat aina lähellä ja muita ei tarvita. (tämäkin piti sitten vain kirjaimellisesti taas kantapään kautta oppia!!  Cheesy )
tallennettu

-Lonelylight-
Sissis
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 300



Profiili
« Vastaus #80 : 03.11.2010 09:46:19 »

En ole kokeillut, enkä lähetellyt. Jokin tässä mielestäni mättää ja olen ihmetellyt tätä ketjua. Ei enkeleitä tuolla tavalla tarvitse joidenkin ihme rituaalien kautta itselleen kutsua tai kenellekään lähetellä. Pelkkä hiljainen pyyntö riittää.  angel  smitten Eivät oikeat enkelit halua mielestäni itsestään tällaista "numeroa" pitää...  :Smiley

Tämä enkelivierailu on nyt tullut eteen sähköpostin ja kirjeen muodossa ja minä
myös kovin ihmettelen.. olen usein tuntenut enkelini lähelläni, eikä siihen ole
tarvittu ovien avaamisia, kukkia, kynttilöitä ym.

Olisiko tämän liikkeelle laittanut ajatellut, että näillä toimilla saataisiin kiireiset ihmiset
pysähtymään ja huokaisemaan "luvan kanssa"? Vaikea sanoa, mutta minä uskon, että
minun ja muiden enkelit saapuvat viimeistään kun heitä tarvitaan. 

Sissis  smitten
tallennettu

aurinko &  kuu Leijona
nousu &  merkurius Rapu
venus Neitsyt
mars Skorpioni
Tuli-Vuohi
Keltainen Spektraali Siemen

http://kuutarha.nettisivut.fi/
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #81 : 03.11.2010 18:08:40 »

Ja mä näin painajaisia koko yön  Angry Heitän ne pellolle tänään.   knuppel2

Minulla oli kanssa kauheita painajaisia vierailun aikana.

Täällä puheltiin aiemmin, että negatiiviset kokemukset voivat olla osa puhdistusprosessia tai vastaavasti heikon suojauksen puutteeksi. Itse pienen elämäni näiden asioiden kanssa puuhanneena voin sanoa, että omalla kohdallani kyse ei ainakaan ollut puhdistusprosessista. Puhdistusprosessin energia tuntuu aivan erilaiselle, vaikka se aiheuttaisikin esimerkiksi painajaisia, fyysisiä vaivoja ja alakuloa.
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #82 : 03.11.2010 18:26:21 »

Minun kotonani on jatkuvasti enkeleitä, ei niitä tarvitse erikseen tänne pyytää.  Smiley Ja jos haluen tietoisesti heitä tänne tai jonkun tietyn Arkkienkelin käymään, niin pyydän. On lohdullista tietää, että ajatuksissakin tehty pyyntö menee perille ja siihen vastataan.

 smitten
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #83 : 03.11.2010 18:59:29 »

Olen täysin samaa mieltä SA:n kanssa  smitten
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #84 : 06.11.2010 15:08:12 »

Jokin tässä mielestäni mättää ja olen ihmetellyt tätä ketjua. Ei enkeleitä tuolla tavalla tarvitse joidenkin ihme rituaalien kautta itselleen kutsua tai kenellekään lähetellä. Pelkkä hiljainen pyyntö riittää.  angel  smitten Eivät oikeat enkelit halua mielestäni itsestään tällaista "numeroa" pitää...  :Smiley

Minulla tuli intuitiivisesti olo, ettei kannata vastaanottaa heitä. Tuntuu tosi oudolta kun pitää ovia olla availemassa. Ainakin voin täysin luottaa, kun itse pyydän enkeleitä kotiini.  Smiley

Olisiko tämän liikkeelle laittanut ajatellut, että näillä toimilla saataisiin kiireiset ihmiset
pysähtymään ja huokaisemaan "luvan kanssa"?

Tämähän ois järkevä selitys, totta!
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #85 : 06.11.2010 21:49:20 »

Mulla ne tulee paikalla lähinnä silloin kun ei mene niin hyvin kuin nyt  Grin

Jep. Ne kattoo, että hyvin sä vedät ilman apuakin ja osaat sitä pyytää, kun sen aika tulee.  Wink
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Lonelylight
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34



Profiili
« Vastaus #86 : 07.11.2010 17:26:50 »

Täytyy vielä kertoa, että ikävän alun jälkeen kaikki muuttui. Koko huushollimme muuttui harmoniseksi, tunnelma oli ihan eri luokkaa kuin yleisesti. Ja huomasin jotain positiivista siinä loukkaantumisessakin (tosin huomio oli negatiivinen); eräs hyvin läheinen ihminen paljasti todelliset karvansa. knuppel2 Ilman tuota onnettomuutta, tämä narsisti olisi vetänyt rooliaan ties kuinka pitkään! Tokihan hän tiesi menneensä liian pitkälle, paljastaneen todellisen luonteensa ja on yrittänyt siitä lähtien olla ylimukava...mut nyt tiedän olla varuillani, ja siksipä en voi olla muuta kuin kiitollinen negatiivisistakin tapahtumista!
 Smiley
tallennettu

-Lonelylight-
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #87 : 07.11.2010 18:13:46 »

Kerroin jo aiemmin kokemuksestani, koskien tuota vierailua ja hyvä olo jatkuu..
Siis tavallaan hyvä olo, joka sisältää pientä surua ja asioiden hyväksymistä.

Saatiin vihdoin äitini kanssa keskustelukanavat auki. Välillämme ei ole enää niitä pahoja salaisuuksia, mitä ollaan kannettu puolin ja toisin. Elämänmittaiset haavat voivat vihdoin parantua, samoin välimme.
Toiveeni toteutuvat pikkuhiljaa  Smiley
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
tari73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 285



Profiili
« Vastaus #88 : 08.11.2010 16:21:55 »

Kerroin jo aiemmin kokemuksestani, koskien tuota vierailua ja hyvä olo jatkuu..
Siis tavallaan hyvä olo, joka sisältää pientä surua ja asioiden hyväksymistä.

Saatiin vihdoin äitini kanssa keskustelukanavat auki. Välillämme ei ole enää niitä pahoja salaisuuksia, mitä ollaan kannettu puolin ja toisin. Elämänmittaiset haavat voivat vihdoin parantua, samoin välimme.
Toiveeni toteutuvat pikkuhiljaa  Smiley
Ihanaa :smitten:Tuli oikein hyvä mieli sun puolesta smitten
tallennettu
monikakson
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 259


Look thru' the light


Profiili
« Vastaus #89 : 09.11.2010 19:52:44 »

mullakin kävi enkelit jokin viikko sitten. Kauhee hommahan se oli, kun ei normaalisti valvo niin myöhään niin siinä sitte ootella ja yrittää olla skarppina ettei sieltä ovesta livaha mitään muuta. en nyt tiedä oliko niistä mitään apua, ehkä ne toi turvaa kun mies lähti samana päivänä ulkomaille.
 Mulla oli kanssa tunne, etten halua lähettää niitä eteenpäin vaan että palautan Rakkaudessa sinne mistä olivat tulleetkin. Vaikka yritti niitä toiveita hyvin miettiä, niin jälkeenpäin tuli mieleen kaikkea mitä olis viisaampaa toivoa...

tallennettu

Feel the life in you and you want to live
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 11
  Tulostusversio  
 
Siirry: