Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Entiset elämät  (Luettu 64160 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
keijuhelina73
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« Vastaus #45 : 31.10.2005 16:14:23 »

ihan ehdottomasti just-nyt-heti haluaa selvittää entisiä elämiään, niin ensien elämien tulkitsijan pakeille vaan.. Suora lainaus.... Mutta mistä sellaisen ihmisen löydän joka niitä tekee???
tallennettu

Totuus on taruakin ihmeellisempi.
Maisa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 75


Profiili
« Vastaus #46 : 31.10.2005 17:45:19 »

Mitä useampi entinen elämä minulle on "palautunut", se että kuka ja missä on tullut merkityksettömäksi. Tärkeää on vaan se, miten se tähän hetkeen vaikuttaa. Esim mieheni kanssa meillä on parisataa  :Smiley yhteistä elämää, eikä ollut kovin mukava tajuta että keskinäiseen vääntöön on noin sikana hukattu muuten "ihan hyviä" elämiä. Noh...

Meditaatiossa olen usein pyytänyt saada palata johonkin entiseen elämään, ja hoidoissa niitä tulee vahvoina tajuntaan. En tiedä onko täällä uusilla sivuilla sitä auttajalistaa, joka vanhoilla sivuilla oli, mutta sieltä pitäisi löytyä yhteystietoja.

(*edit* kirjoitin pitkät pätkät, mutta vaan osa tekstistä tuli näkyviin... mur! )
« Viimeksi muokattu: 31.10.2005 17:49:39 kirjoittanut Maisa » tallennettu

Au Jouskari, AC Skorpioni, Kuu Jellona
Keltainen Solaarinen Aurinko
Kiinalainen Tiikeri
Dniwfoffup
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30



Profiili
« Vastaus #47 : 04.11.2005 00:49:51 »

Kävin regressioillassa. Oli todella kiva kokemus. Rentoutuminen oli tosi vaikeaa aluksi (jalat tärisivät hullun lailla  :Smiley). Mielikuvia tuli muutama, hienommasta naisesta ja yksin elävästä miehestä. Lopussa tuli ihan älyttömän kylmä, ensin tuli vilunväreitä tosi paljon ja sitten lopussa melkein tärisin kylmyydestä. Ja paikassa kuitenkin oli ihan lämmin  Shocked. Mistä mahtaa johtua  idiot2? Vasta autoon päästyämme vilu loppui.
tallennettu
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #48 : 04.11.2005 10:04:11 »

Mulla on parista edellisestä inkarnaatiosta jonkinlainen käsitys, edellisimmästä oikeastaan liiankin selkeä. Mutta joskus ammoisina aikoina olen ollut myös joku leopardinnahkaan ja sandaaleihin pukeutunut mustaihoinen hyypiö keihäällä ja jousella varustettuna jossain Välimeren rannalla. Tongue
tallennettu
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #49 : 04.11.2005 18:03:11 »

Dniwfoffup,

Aika moni alkaa palella regressiossa. En tiedä mistä se johtuu. Itselleni ei kyllä näin käy, mutta esim. kun kävin regressioterapeutilla, hän antoi minulle peiton päälle juuri tästä syystä.

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
Alice
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 35


Profiili
« Vastaus #50 : 04.11.2005 18:25:11 »



Entisten elämien lisäksi mielenkiintoa johonkin seutuun voi lisätä se, että olet jo siellä Shocked

Kun jumalkipinä irtaantuu Lähteestään, niin se alkaa kehittyä hitaasti kokemustensa myötä eri kehollistumissa esim maapallon olosuhteissa saavuttaen eläinten laumasieluisuuden jälkeen lopulta riittävästi kapasiteettia kehittyäkseen yksisieluisena. Kun sielu on saavuttanut eri inkarnaatioiden myötä lisää kapasiteettia, niin se pystyy jakautumaan voidakseen kokea samanaikaisesti enemmän. Nämä sielunsirpaleet voivat inkarnoitua uudelleen tänne, tai sitten osa voi olla ns. verhon takana, eli ei kehossa täällä....

Riippuu täysin sielun 'jaloontuneisuudesta' montako osaa siitä on kokemassa eli moneenko osaan se on jakautunut. Niitä voi olla useitakin.

Jatketaan ajatteluketjua:  sinä eläisit kaksoiselämää, unen aikana kohtaisit toisen rooliminäsi, mutta sen kokemukset ja oivallukset tulevat kuitenkin sinulle korkeamman minäsi myötä - nyt kun 'verho' ohenee koko ajan, nämä kokemukset alkavat tulla sinulle konkreettisemmiksi. Deja vú -tyyliin, että jos menisit New Orleansiin (oletetaan, että 'sinä' asut siellä) niin saattaisit löytää kotiovellesi ihan noin vaan Smiley

Eräälle ystävälläni vastaavanlainen kokemus oli sikäli rankka, että hän tunsi ja koki ajoittain toisen sielunsirpaleensa elämänkuvioita. Kun tämä toinen sitten koki auto-onnettomuudessa tasonvaihdon, niin ystävällänikin oli ahdistava tunne jonkin aikaa. Undecided

Itse nautin suuresti päästessäni viime syksynä lähelle toista 'minääni'. Outo paikkakunta, mutta olin siellä erittäin hyvin omassa keskuksessani, tunsin itseni 'suureksi ja vahvaksi' ja suuri onnellisuus kumpusi sisimmästäni. Meillä ei ollut ilo tavata. En tiedä hänen nimeänsä, ainoastaan asuinkaupungin, mutta ymmärtääkseni meillä on sama missio tässä elämässä. Tapaamme kuitenkin vielä fyysisesti, kunhan tässä vielä pari 'tenttiä' saan loppuun Wink Smiley



Tämä onkin mielenkiintoista. Kiitokset kommentista. Jäin ihan pohtimaan tuota, että "olisin" New Orleansissa, ajatus tuntuu lämpimältä ja kotoisalta. Jos se onkin minun kotini.  Olisi kyllä mielenkiintoista matkustaa sinne ja katsoa, millaiselle ovelle intuitio minut johdattaisi.
tallennettu

Alice

Nouseva jousimies
Aurinko vaa'assa
Kuu kaloissa
Merkurius vaa'assa
Venus neitsyessä
Mars leijonassa
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #51 : 04.11.2005 18:58:57 »


Tämä onkin mielenkiintoista. Kiitokset kommentista. Jäin ihan pohtimaan tuota, että "olisin" New Orleansissa, ajatus tuntuu lämpimältä ja kotoisalta. Jos se onkin minun kotini.  Olisi kyllä mielenkiintoista matkustaa sinne ja katsoa, millaiselle ovelle intuitio minut johdattaisi.

Kiitos   smitten

itsekin haluaisin matkata Philadelphiaan, katsomaan löytyisinkö sieltä  2funny
tallennettu
Vajra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1057


om tare tuttare ture soha


Profiili WWW
« Vastaus #52 : 04.11.2005 19:27:30 »

On hyvin mielenkiintoista
katsoa eri eliölajeja ja niitä mahdollisuuksia
mitä heillä on oivallukseen sekä tietenkin
sitä tapaa millä esimerkiksi vaikkapa villieläimet
viettävät aikaansa ja muita monituisia asioita.

Itselläni välähti kerran päähän suihkussa entisestä
elämästäni hyvinkin vahva valokuvan tapainen kuva
jostain keskitysleirin tiloista... aikaisemmin olen nähnyt
unen jostain höyryjunasta menemässä tuohon paikkaan.

Aikaisemmin olen kylläkin tuntenut vihaa natseja ym kohtaan
se ei kylläkään johda mihinkään. Me oltaisiin kaikki varmasti
yhä apinoita jos jatkaisimme silmä silmästä periaattella,
karma ei toimi sillä tavalla.
tallennettu

Some are tortured with initiation rites,
others say 'hum', 'phat' and always count their rosary,
others eat shit, piss, blood, semen and meat,
others meditate the yoga of channels and winds,
but all are deluded

- Virupa
sawotar
Vieras
« Vastaus #53 : 04.11.2005 22:36:03 »

Sad Itse olen nähnyt paljon sellaisia unia, että sotilaat teloittaa minut, että olisin ollut juutalainen mies, olin rivissä ja ammuttiin suoraan rintaan ja muistan kun kaaduin ja olin vielä siinä elossa, niin sotilaat tulivat eteeni, muistan unessa ne pitkävartiset nahkasaappaat mustat ja niskalaukauksella lopetettiin Embarrassed tää on järkkyä lukea/nähdä unessa, mutta jotenkin aina olen inhonnut''saksan kieltä'' ja tuntuu tutulle juutalaisuus ja itkin katsoessani ''polttouhrit'' Cry Cry
Itseasiassa minulla on rinnassa oikealla Suomenkartan muotoinen syntymämerkki aika isokin ja niskassa luomi kanssa Undecided joten se voi olla merkki siitä entisen elämän kohtalosta ja jännää sinällään, että ex mieheni oli innokas saksan kielen lukija ja asunut saksassa 3kk tunsin heti siinä suhteessa, että joudun suorittamaan edellisen elämän karmaa, kun se oli suoritettu, ero tuli ja oli aika helppo ei surua, ei vihaa/katkeruutta ei mitään vaan hyvä olo Smiley
tallennettu
spikehead
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14



Profiili
« Vastaus #54 : 17.11.2005 00:15:52 »

Ihan näin extempore-kysymyksenä, miten voi saada selville mikä on ollut edellisessä elämässään? Useat asiat nykyelämässä joita vasta kunnolla miettimällä olen havainnut, ovat tulleet jotenkin oletuksena...että voisiko olla jollain tapaa sidoksissa entiseen elämään tms? Olen aina palanut suuresti halusta tietää, millainen/mikä olen edellisessä elämässäni/elämissäni ollut...
tallennettu

Aurinko: Kauris | Kuu: Rapu | Nouseva: Neitsyt
Puu-Puhveli
Sininen Yliääni Myrsky
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #55 : 17.11.2005 01:03:49 »

Spikehead,

Ihan ensimmäiseksi kannattaa tehdä listoja. Esim. maista tai alueista, jotka kiehtovat tai ovat vastenmielisiä. Samoin aikakausista ja kulttuureista. Mahdollisista fobioista tai selittämättömistä peloista. Kannattaa miettiä myös, missä olet lahjakas - varsinkin jos olit jo lapsena. Myös muut lapsuuteen liittyvät asiat voivat olla hyviä vihjeitä.

Kannattaa pitää unipäiväkirjaa. Monet unet ovat selkeästi suoraan entisistä elämistä, mutta myös merkityksettömiltä tuntuvat asiat voivat saada selityksensä myöhemmin. Nukkumaankäydessäsi voit pyytää itseltäsi tai henkioppaaltasi, että saisit nähdä jotakin tärkeää entisistä elämistäsi.

Voit mennä regressioterapiaan tai kokeilla itse-regressiota. Monet näkevät menneisyyteensä myös meditoidessaan tai reikihoidon aikana. Minä näen usein spontaaneja välähdyksiä juuri ennen kuin nukahdan - niihin pitää vain osata kiinnittää huomiota. Astrologian avulla voi löytää tärkeitä maantieteellisiä alueita ja vuosilukuja. Jotkut selvännäkijät näkevät entisiä elämiäsi. Voit käyttää myös esim. heiluria, jos se sopii sinulle.

Mitä enemmän näihin asioihin perehdyt ja syvennyt, sitä enemmän alat muistaa ja ymmärtää intuitiivisesti. Se voi kuitenkin olla hidasta eikä muistoja edes tule, ellet ole niihin valmis tai niiden aika ei muusta syystä vielä ole. Kärsivällisyys kuitenkin palkitaan ja matkalla opit paljon itsestäsi ja maailmasta.

Onnea!

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
Neilikka
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 65



Profiili
« Vastaus #56 : 17.11.2005 11:42:11 »

Its sain kuvauksia entisistä elämistäni meediolta.Minulla on näkyvällä paikalla ruusutatuointi ja kun hän näki sen,hän heti tiesi,että "mennään" entisiin elämiini.Olin aikoinaan sen ruusutatuoinnin/vastaavan merkin vuoksi menettänyt henkeni.Merkki oli merkinnyt "lainsuojatonta" Olin siinä elämässäni ollut Ranskassa niin naisellinen ja kaunis nainen,että,jos kymmeneltä mieheltä olisi kysytty seksikkäintä naista,se olisin ollut minä Kiss
Silloin merkki kuulemma oli kyllä ollut pyllyssä.. (punastuu)
Kun sitten seuraava elämäni oli ollut tuon vastapainoksi aivan erilainen,olin ollut nunnana Italiassa.Vaikka meedio ei sitä suoraan sanonutkaan,tulkitsen tuon kyllä niin,että taisin olla ilotyttönä Ranskassa..Noloa...
Olen myös saman meedion mukaan elänyt intiaanina ja hän näki minut myös piirtelemässä jotain kiinalaisia merkkejä eli luultavasti olen ollut sielläkin. Olin elänyt myös Intiassa,johon liityi vaikeita aikoja ja pahoja muistoja Sad
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #57 : 17.11.2005 13:31:12 »

....Olin aikoinaan sen ruusutatuoinnin/vastaavan merkin vuoksi menettänyt henkeni.Merkki oli merkinnyt "lainsuojatonta" ...Silloin merkki kuulemma oli kyllä ollut pyllyssä.. (punastuu)...taisin olla ilotyttönä Ranskassa..Noloa..

Kyseessä on ns. ranskan lilja ja se taidettiin laittaa polttomerkkinä toiseen pakaraan.  Kiss

(kurkistitko peilin kanssa, että onko siinä syntymämerkki - mie olisin kurkannut - siis itseltäni Wink       )

Eikä ilotyttönä olemisessa ole mitään noloa, se on ollut silloinen sielun suunnitelma. Smiley
Eikä nähtävästi ole jäänyt rooli päälle  :Smiley Tarkoitan, että kun nunnana olet  olet ymmärtänyt näitä syrjäytyviä, ja ettet ole kulkenut nenä pystyssä tuomitsemassa, vaan pystynyt viljelemään suvaitsevaisuutta, oletan.  angel
tallennettu
Neilikka
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 65



Profiili
« Vastaus #58 : 17.11.2005 15:07:36 »

No niin,googlettamalla löytyi ranskan liljasta seuraavaa tietoa: Ensimmäisiä tatuointeja käytettiin Ranskassa kuolemaantuomituilla (ranskan lilja)
Syntymämerkki tarkastus täytyy vielä tehdä Tongue
Oma ruusutatuointini on malliltaan ehkä ranskan liljan tyyppinen eli pystyasentoinen ruusu,jossa alhaalla kaksi terälehteä. Tämä tatuointi on olkapäästä ylöspäin,osittain niskan-osittain kaulan puolella.
Mistä maasta tribaali-tatuoinnit ovat kotoisin? Niitä minulla on kaksi kappaletta,mutta ne ovat käsivarsissa,joten niitähän meedio ei nähnyt. Toinen on yllätys-yllätys! tribaali-risti ja toinen tribaali-sydän.
Mielenkiintoista,miten asiat loksahtelevat paikolleen..
tallennettu
Ivan
Vieras
« Vastaus #59 : 18.11.2005 10:16:32 »

Mul tuli mieleen, et ko olen miettiny sitä mun omituista ovi kammoa...niin ni mulla on varmasti edellisessä elämässä jääny joku paikka oven väliin.
Tiiäks?

Athoksen vaimolla oli pyllyssä sellanen tatuointi.
« Viimeksi muokattu: 18.11.2005 10:19:03 kirjoittanut Ivan » tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8
  Tulostusversio  
 
Siirry: