Sivuja: 1 ... 202 203 [204] 205 206 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5642991 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #3045 : 12.08.2008 11:32:24 »

Ihanaa että toinenkin "intiaanifani" on löytänyt tiensä kahvitupaan  smitten
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #3046 : 12.08.2008 11:36:22 »

Ihanaa että toinenkin "intiaanifani" on löytänyt tiensä kahvitupaan  smitten

Kiitos kengururotta! On myös ihana asia, että täällä astrofoorumilla on teitä Intiaanihenkisiä ihmisiä smitten

P.S Minä haluaisin kovasti tietää, mitenkä pitkään ja kuinka laajasti te intiaanifanit ootte olleet inkkarifaneja?? Oisko teillä kenelläkään halua liittyä "meidän foorumiimme" kanssa juttelemaan kaikkea Intiaaneista?? Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #3047 : 12.08.2008 11:42:02 »

No mä oon ainakin ihan pikkutytöstä asti tuntenut jotain syvää intiaaneja kohtaan,
mutta vasta noin vuoden verran ehkä sen kunnolla sisäistänyt ja alkanut pohtimaan asiaa...
Intiaaneista tiedän kuitenkin loppujen lopuksi aika vähän.
Mä voisin kyllä ainakin käväistä kurkkaamassa mitä siellä teidän foorumilla höpistään  coolsmiley angel
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #3048 : 12.08.2008 11:47:39 »

No mä oon ainakin ihan pikkutytöstä asti tuntenut jotain syvää intiaaneja kohtaan,
mutta vasta noin vuoden verran ehkä sen kunnolla sisäistänyt ja alkanut pohtimaan asiaa...
Intiaaneista tiedän kuitenkin loppujen lopuksi aika vähän.
Mä voisin kyllä ainakin käväistä kurkkaamassa mitä siellä teidän foorumilla höpistään  coolsmiley angel

Meidän foorumia ei pääse kurkkaamaan kuin vain etusivua... Hmmm... en vielä laita sitä tähän. Se on aika sisäpiiritietoa. Mutta etsi ahkerasti lisää vaan kengururotta tietoa inkkareista niin tietämys vain kasvaa lisää ajansaatossa. Kokeileppas laittaa googleen sana; lännen, musketit... Voipi löytyä vaikka mitä mielenkiintoista Smiley Wink
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #3049 : 12.08.2008 11:49:56 »

Joo pitääpä googlettaa  Wink smitten
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #3050 : 12.08.2008 12:41:00 »

Kaikille inkkarifaneille hyvä linkkivinkki Wink

p.s Täälä löytyy mm intiaaniasuja, jos tekee mieli omaa asua.

http://www.punanaamio.fi/
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #3051 : 12.08.2008 12:44:57 »

Voi ei  Cheesy KIITOS tuosta linkistä!! Vitsit,oonkin jo kauan miettinyt että myytäisköhän jossain kaikkea tuollaista kivaa...  smitten Ainakin meen ihailemaan vaikkei rahaa olis ostaa mitään...
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #3052 : 12.08.2008 12:54:16 »

Onko teillä inkkarifanit tarvetta haluta ostaa itsellenne intiaanitaidetta? Jos on kova hinku saada sellainen ihana inkkarimies seinälle komeilemaan, niin mulle voi laittaa yksityisvietiä.

Myyn Intiaanitaidetta ja työni ovat erittäi upeita ja laadukkaita Smiley

tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #3053 : 12.08.2008 12:58:03 »

Laitan yv:tä  Smiley
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3054 : 12.08.2008 15:48:15 »

...
Ei mun töissä oo yhtään jännää. Oon vanhainkodissa, joka on täynnä pöpejä mutta suht harmittomia mummoja ja pappoja.. Aika itseään toistavaa hommaa se on... Smiley Pitää varmaan olla hullu että jaksaa pyyhkiä niin paljon ihmisten p**seitä ja haistella p**kaa... Noniin anteeks kun puhun rumasti mutta sitähän se on melko paljon... 2funny Ja syöttämistä ja vaatteiden vaihtamista... Tykkään kyllä valita vaatteita niille, kaikkia ihania kukkamekkoja sun muita... Cheesy

Kaiken muun siedän, mut'en vanhusten parjaamista  uglystupid2 Shocked tickedoff

Ovatko hoitajasi "hulluja" tehdessään NIIN kun ITSE olet vanha ja avun tarpeessa???
 idiot2 crazy2 buck2 Cry Cry

SORI: meni YLI mun huumorintajun - JOS tuo sitä oli   idiot2

Luulenpa hyvinkin että tulevat hoitajani ovat "hulluja". En tiedä mikä saisi "terveen" ihmisen tekemään huonopalkkaista työtä, jossa yksin pienenä ihmisenä joutuu nostelemaan painavia ihmisiä, hoitamaan ihmisiä kiireen vuoksi kuin liukuhihnalla vaikka se ei tunnu olevan oikein, ottamaan omaisten syytöksiä niskaan huonosta hoidosta, ottamaan asukkailta milloin raapaisuja, milloin nyrkkiä ja potkuja. Ja siis eikä se paskan siivoaminen mikään maailman suloisin asia vaikka kyllähän nenä siihen tottuu.

Jos tuon otit parjaamisena, niin kuulisit jokapäiväiset kahvitaukokeskustelut missä tahansa vanhainkodissa...

En minä vanhuksia parjaa, rakastan heitä hyvin paljon...

Mutta ilman huumorintajua tätä työtä ei jaksa. Ja mitä rankempaa on työ, sitä rankempaa on huumori. Tähän mennessä kierointa huumoria olen kuullut ensiapupolilla, mutta se on ymmärrettävää.
Jos lentelee verta ja suolenpätkiä, on elvytystilanteita, riehuvia narkkareita yms. niin pakkohan siitä on vitsailla. Ei sitä muuten jaksa katsella, vaikka hyvästä sydämestä ja kutsumuksesta sitä työtä tekisi.
« Viimeksi muokattu: 12.08.2008 16:14:48 kirjoittanut Tigris~miau » tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3055 : 12.08.2008 15:54:52 »

V*tuttaa tämä työ siksi että ketkään muut kuin sitä tekevät eivät osaa arvostaa eivätkä ymmärrä sen henkistä kuormittavuutta ennen kaikkea.

Valitetaan joka maailman pienimmästä asiasta, jopa puolitosissaan heitetyistä letkautuksista.

Ei hoitajat voi olla koko aika sisarhentovalkoisiaihaniatäydellisiä enkeleitä ja vaikka potilaille olisivatkin niin johonkin se mielipaha ja väsymys on purettava, jollekin se on kerrottava, jossakin muodossa.

Tulin just töistä niin väsyneenä kuin olla ja voi, selkään sattuu ja jalat on ihan makaroonia..

Mutta nyt meen sellaselle lenkille että oksat pois ja alotan uuden elämän,
v*tuttaa kaikki niin paljon!!
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3056 : 12.08.2008 16:11:48 »

En voinutkaan mennä lenkille koska pakko ensin kirjoittaa... Grin

Olen väsynyt ja kiukuttelen, mutta se meni jo ohi.  2funny (kaksonen....)

En viitsi kuitenkaan poistaa noita tunteenpurkauksiani,
koska ne ovat osa minua, en häpeä niitä.  Smiley

IPPUSKA rakkaani, ymmärrän että et tarkoittanut sitä tuolla tavalla,
minä otin sen ylireagoiden ja liian herkästi
ja kun ajattelin asiaa pari minuuttia niin ymmärrän kyllä pointtisi.  Smiley


Mutta minäkin olen ihminen  Cry joskus hyvin tökerö ja keskeneräinen  Undecided ...
Tiedän ettet tarkoittanut etten tekisi työtäni hyvin.. angel

Valitsin sanani ehkä turhan huolettomasti, koska meillä on töissä oma tapamme puhua asioista, kaikesta puhutaan suoraan ja epäsuoraan, useimmiten epäsuoraan ja silloin se menee ehkä kieron huumorin puolelle.. Mutta mielestäni tärkeintä on, että ne asiat saadaan ilmaistua tavalla tai toisella, koska se keventää kuormaa... En aina ymmärrä että en voi missä tahansa ja kelle tahansa puhua samaan tyyliin, koska se aiheuttaa väärinymmärryksiä.

Voi nyt iski kauhea avautumisen tarve... Nimittäin haluaisin kertoa koosteen lukemastani kirjasta "auttajan varjo" jossa käsitellään ns auttaja-ammattia harjoittavien ihmisten "pimeästä puolesta"...
Tärkeintä on että tunnistaa ja oppii työstämään sitä "varjoaan" koska jos sen olemassaolon kieltää ja leikkii kaiken jaksavaa sankaria, niin tulee OIKEASTI hulluksi tai tekee työllään pahaa niille autettaville.

Kiitos. Anteeksi. Nyt olen puhunut.  Grin
Rauhaa ja rakkautta, kaikki hyvin?  Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3057 : 12.08.2008 16:54:33 »

ansaitset ihanan miehen. T @. kaikkea hyvää.

nyt minä painan yhtä nappulaa Kaikkeudessa ja sinulle lähetetään ihana ritari.


 Kiss

ps muilla aloilla on oma huumorinsa vrt raksa ("Miehekkyys").. tänään oli kaunis syyspäivä korkealla kalliolla, nauttia valosta ja saada ajatuksia järjestykseen. meri kimmelsi ja pojat hyppi uhkarohkeina veteen.. 
« Viimeksi muokattu: 12.08.2008 17:07:28 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3058 : 12.08.2008 17:22:48 »

Siis mitä?  Grin

Siis minulleko sen ritarin lähetit WS vai kelle?  Huh

No SIINÄ tapuksessa kiitos!!  :Smiley Cheesy Ja sinulle samanlainen mutta vähän erilainen kuitenkin!

Tuodaanko se ovelle,
vai pitääkö se hakea postista?  Smiley

Tekipä muuten hyvää, kävin tunnin juoksulenkillä...
Kyllä hiki lensi ja olin vähän liian lämpimästi pukeutunut,
huhhuh... Shocked Mutta jotenkin se puhdisti ... Olen kuin uusi... Taas hetken aikaa!
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #3059 : 12.08.2008 18:27:38 »

Huh... nyt on osa tavaroista viety kämppään,illalla meen vielä pesemään lattiat ja laittamaan verhoja yms...
jos sitä enää jaksaa sitten..
Ritareista puheenollen,mä nään huomenna  kalat miehen  angel
Jos se tälläkertaa olis vaikkapa selvinpäin... Meen varmaan sen luo katsomaan jotain leffaa tms.
Odotan kyllä aika paljon sitä. Smiley
Mutta nyt hetkeksi lepäämään.

TIGRU,rauhaa ja rakkautta  smitten  Cheesy
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Sivuja: 1 ... 202 203 [204] 205 206 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: