Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tietääkö joku  (Luettu 2904 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« : 27.06.2008 21:22:39 »

Haluaisin nyt muistaa sielunsopimusten tekemiset eri ihmisten kanssa, vaikkapa ihan päivittäiset sellaiset kun kuulin, että näitä sopimuksia voi tehdä ihan jatkuvalla syötöllä. Onko mitään käsitystä? Kun koetin muistaa, näen unia ihan eri ihmisistä ja ihan eri elämänvaiheista. No en tiedä viittasiko yksi uni aiempaan sielukumppaniin, kun unessa tuli tieto että hän on vaikeuksissa jossain tosi kaukana. Ennenhän menin apuun.

Miten voisi muistaa tällaisia, kun sanotaan että moni kumppanuus, vaikka työsuhde tai liikekumppanuus voisi olla sovittu juttu, sielun tasolla. Erityisesti haluaisin siis muistaa mitä sovitaan joka yö.


 Smiley
« Viimeksi muokattu: 27.06.2008 21:25:44 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1 : 04.07.2008 08:08:47 »

Luulenpa etten itse ainakaan kovin hyvin muista näitä ilman regressiota tai jotain kanavoijaa. No nyt sitten kun en ehkä näe erään kanssa enää, en tiedä, on hyväksyttävä se että henkimaailmassa sitten, tai sielun sopimus on voinut olla kohtaaminen ja erilleen meno, tosin aika ikävä exit, tietysti se on jo muuttanut käsityksen hänestä. En ollut tullut ajatelleeksi tällaista, ajattelin että vaikka toinen olisi opettaja ja toinen oppilas eikä mikään suhde, niin ei tapahtuisi katoamista. Mutta sellaistakin kuulema tapahtuu. (ja tietty voi olla että näemme vielä..)

Jollain miehellä oli 2 kertaa vaimo ja lapset kadonneet kotoa. Aikamoista. Joku oli juuri menossa naimisiin, mies sai pestin ulkomaille, pari puhelua ja se siitä. Ei kuullut enää!

Siis lähteneet selittelemättä, mitä muuta voi kuin antaa anteeksi.


Jos toinen ei halua oppia niinkuin tuo ei vaikuttanut, vaikka luulin, niin mitä hän sitten kuuntelisi. Jos maalliset huvit vetää puoleensa niin paljon enemmän. Kai hän oppii jotain jossain vaiheessa. No itse en ole valmis uuteen intensiiviseen tuttavuuteen, olisi hyvä etukäteen tietää mikä on sielunsopimus, koska sen toteutus voisi tuottaa iloakin.. en vielä tiedä tuottiko tuo iloa.. tai ajatus ensi talvesta itsekseen, niin no, ajoitukset. Uutta ei tule ennen kuin entinen käsitelty ja nyt tuli tavallista enemmän käsiteltävää.. olin hyvin iloinen kun tavattiin ja rakkauden taso oli jotenkin korkealla.. ainakin minulla, minussa. Sellainen halu opettaa ja olla yhdessäkin. Jotain uppiniskaista hänessä kai oli viimeksikin.. ottaako kaiken liikaa vitsinä.. no hänellä on omat koulunsa, omiani olen jo kulkenut. Eikä toisesta koskaan täysin tiedä. Täysi anteeksianto kaikille syille ja tekijöille.

Voi olla että tapahtunut oli tarkoitettu, että sallin sen jollain tasolla, mutta arkimielessä sitä ei tajua, siksi olisi niin tärkeä muistaa. Jotkut henkiset auttajat, siis ihmiset, pääsevät katsomaan mm aikakirjoja, ja näitä sielunsopimuksia.. se on harvinaista, mutta olen tavannut nyt aika paljon erilaisia auttajia.


Ai niin vielä tännekin, tuo mitä olen vähän ajatellutkin, henkimaailmassa ei ole tunnekehoa, eli kun meidän mukana syntyy tai seuraa ne aiemmat elämät ja tunnekeho, niin vain näitä voi loukata.. sielun taso on eri, eli anteeksianto liittyy just maanpäälliseen elämään.. mutta sielu siis säilyy, vaikka nämä muut kehot vaihtelisivat.

Jos nyt sitten kesänviettoon..
« Viimeksi muokattu: 04.07.2008 08:18:56 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2 : 04.07.2008 17:19:57 »

Niin tai sitten tuo tunnekeho, jota ei siis ole henkimaailmassa. Olettaisin että hänellekin tulee tapahtumaan epämiellyttäviä asioita - tunnetasolla.

Jos olisi henkimaailmassa, olisi siis kirkas näkemys siitä mitä sielu haluaa, mitä se tekee. Aiemminkin olen kuullut tämän, että olemme halunneet tulla tänne oppimaan sitä ja sitä. Henkimaailmassa ei siis olisi tunteita. Täällä on. Tunnekeho voi kokea jonkun asian eri tavalla kuin sielu. Tunnekeho on toisaalta kai astraaliainesta, ja astraalitasolla saa asiat aikaa ajatuksen voimalla?

Fyysinen- eteerinen- astraali- kausaali- buddhinen..

Olen aiemmin ihmetellyt samaa, eikö evoluutiota voi olla ilman maapalloa ja siis että jos tavoitteena on taivas, miksemme voi olla siellä. No EHKÄ maapallon tasoa kohotetaan ja tästä tulee joku taivas tms, tosin en kyllä vielä näe sitä. Ihmiset ovat edelleen tunteellisia ja harva aistii sielun asioita, helpompaa niille jotka esim näkevät aurat jne.

Joten kaipuu sinne on vieläkin päällä. Yritetään muistaa miksi tänne on todella tultu. On se sitten joku tehtävä jota en vielä 100% käsitä, henkeen ja sieluun liittyvä - meistähän tulee siis pian moniulotteisia?? tai nämä läksyt, joissa mm sielukumppanit auttaa. Rauhan tunne ja se että kaikki menee oikein.. joskus vaikeaa. Ihan siis tunnekehon tasolla, ei älyllisesti ja sielussa. Sielu ehkä oppii niin, että se saa nämä (eri elämien) kehot, mm tunnekehon, joiden kautta oppii henkisiä ominaisuuksia, kuten anteeksianto, tms. Kai se on näin "kömpelöä".. (ja riippuu siitä onko valinnut nopean vai hitaan edistyksen) Wink Grin Sielujen välillä voi korkeintaan olla karmaa, mutta ylimmällä tasolla ykseyttä ei voine rikkoa. Siksi se kannattaisi aina muistaa..
« Viimeksi muokattu: 04.07.2008 17:53:38 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: