Äänestys
Kysymys: Oletko Luoja, joka valitsee ja luo kaikki kokemuksensa  (Äänestys päättynyt: 07.06.2007 21:41:07)
Elämä on sen muistamista, että on Luoja - 15 (20.5%)
Olen kutsunut kaikki ihmiset ja kokemukset itse näytelmääni (auttajat, työkaverit, kumppanit, nk vaikeat ihmiset) - 14 (19.2%)
Haluan kokea mahdollisimman paljon ja saada paljon(nuori sielu) - 2 (2.7%)
Haluan jo rauhaa ja analysoida kokemaani ja antaa paljon(vanha sielu) - 13 (17.8%)
Tiedostan kaiken olemassaolon olevan illuusiota, jota voin muokata, en ole sen "uhrina" - 5 (6.8%)
Minulle tapahtuu kaikki ihan sattumalta, menetän, kärsin käsittämättä mitä tapahtuu - 2 (2.7%)
Elämä on oppimista - 18 (24.7%)
Muu filosofia - 4 (5.5%)
Äänestäjiä yhteensä: 27

Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Oletko Luoja vai kenties luoja  (Luettu 34352 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« : 08.04.2007 21:41:07 »

No nyt kun on sellainen aika tasapainoinen ja henkistynyt olo, aloin miettimään tätä usein vastaan tullutta väitettä erilaisilta henkisiltä opettajilta. Miten pitkälle vietyjä johtopäätöksiä siitä voi tehdä?

Tyyliin, voin kokea mitä vain mutta olen oikeastaan (Minä Olen) kaiken koskemattomissa. Minua voi lyödä maahan, nousen aina. Minä voin tahattakin loukata, lähinnä egoa, mutta en oikeastaan voi loukata tai tuhota Luojaa kenessäkään, koska jokainen loukkaus vie Toisen vain lähemmäs Luojaa (kärsimyksen merkitys), jolloin taas tulee vastaan itse Vahingoittumaton.

Voitko luoda kaiken, mitä haluat. Tai mitä koet tarvitsevasi? Mitä rajoituksia ja esteitä Sinulla on saada haluamasi? Oletko halunnut jotain, mitä ei olisi kannattanut ja kenties saanut sen? Mitä on vielä saamatta?

Ymmärrätte varmaan mitä ajan takaa, any thoughts on the subject?

Tunnen olevani jossain määrin uudesti syntynyt taas.. ei ehkä uskonnollisin termein, mutta kuitenkin. JA myös; onko jotain syitä uskoa jollain toisella tavalla kuin näin?  Cool Cool
« Viimeksi muokattu: 12.04.2007 14:13:55 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 08.04.2007 22:54:30 »

Onpas kinkkiset kysymykset Seikkailujen Sielu! Moniulotteiset.

Tuosta sinun 'nimestäsi' jäinkin miettimään oletkohan sinä luonut kaikki 'seikkailusi'?


Minä uskon itseeni Luojana. Luon varmaan kaikki hankaluudetkin tai ainakin vedän niitä kummasti joskus puoleeni.

Etupäässä kait minä luon Unelmia. Ja kas kummaa, kun ne joskus toteutuu!  Cheesy

Joten unelmia kannattaa sekä luoda että kantaa!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Brida
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 298


" Elän tässä ja nyt, täynnä elinvoimaa "


Profiili
« Vastaus #2 : 08.04.2007 23:03:03 »

Heh, haluaisin jo rauhaa mutta joudun tilanteisiin joka opettavat, tavalla tai toisella... Todellakin moniulotteinen kyssäri ja noi vastaukseni tuli aika spontaanisti. Wink
tallennettu

May your day be uplifted
filled with sunshine and warmth
the shining rainbows of hope
the white clouds of dreams
the gentle softness of breeze
the sweet smell of fresh air.

May your day be uplifted
from start to end
filled with joy and happiness
untroubled and serene.

May your day be
Iskariot
Vieras
« Vastaus #3 : 09.04.2007 00:53:52 »

No nyt kun on sellainen aika tasapainoinen ja henkistynyt olo, aloin miettimään tätä usein vastaan tullutta väitettä erilaisilta henkisiltä opettajilta. Miten pitkälle vietyjä johtopäätöksiä siitä voi tehdä?

Oleminen luoja - johtopäätöksien sijaan se antaa valmiuksia ottaa haltuun
oma elämä, olemassaolo ja ikuisuus.
Haltuunottaminen on tulemista itseään puolitiehen vastaan;
kykyä olla aina jollakin tiedostettavalla tavalla mukana siinä, mitä kohtaa.

Lainaus
Tyyliin, voin kokea mitä vain mutta olen oikeastaan (Minä Olen) kaiken koskemattomissa. Minua voi lyödä maahan, nousen aina. Minä voin tahattakin loukata, lähinnä egoa, mutta en oikeastaan voi loukata tai tuhota Luojaa kenessäkään, koska jokainen loukkaus vie Toisen vain lähemmäs Luojaa (kärsimyksen merkitys), jolloin taas tulee vastaan itse Vahingoittumaton.

Kärsimys on tarkoitushakuista mutta tarkoituksetonta.
Ihmismieliä kalvanut kärsimys-myytti on hiljalleen väistymässä.
Ja todellakin: vahingoittumaton on jokaisen itse.

Lainaus
Voitko luoda kaiken, mitä haluat. Tai mitä koet tarvitsevasi? Mitä rajoituksia ja esteitä Sinulla on saada haluamasi? Oletko halunnut jotain, mitä ei olisi kannattanut ja kenties saanut sen? Mitä on vielä saamatta?


Saan sen, mitä olen tilannut. Aina en vaan muista tilanneeni.
En useinkaan saa sitä, mitä olen halunnut, mutta saan vahvistusta sille puutteelle, joka pani minut haluamaan lisää illuusiota.
Vielä on saamatta paljon siitä, mitä en tiedä jo omaavani.
Eniten olen kokenut tarvitsevani elämättömyyden vajentumista,
so. sisältöä elämääni.

Haluaminen itsessään on jo rajoitus ja este sille, että tyytyisin olemaan sujut elämän kanssa.

Ja kyllä, olen halunnut kannattamatonta ja saanut turhuutta.  Smiley

Lainaus
Ymmärrätte varmaan mitä ajan takaa, any thoughts on the subject?

En ehkä ymmärrä, mutta seuraan mestarin askellusta.  smitten

Lainaus
Tunnen olevani jossain määrin uudesti syntynyt taas.. ei ehkä uskonnollisin termein, mutta kuitenkin. JA myös; onko jotain syitä uskoa jollain toisella tavalla kuin näin?  Cool Cool[/color]

Iloitsen uudestisyntyisyydestäsi.  Kiss

Uskominen, jota pitää selitellä, on järkeilyä.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4 : 09.04.2007 07:37:19 »

Koin uudesti syntymistä siinä mielessä, että tunsin olevani viaton ennen tiettyjä kokemuksia, ihan lapsen seurassa/maailmassa. Muistin että kaikki on elokuvaa.. mutta mihin se kaikki meni, sitä voidaan kysyä. Tuntui äkkiä että moni kokemus, mitä oli vetänyt puoleensa, oli kadonnut/ ei painanut enää tai ei ollut niin välttämätöntä, että ne oli kokenut. Puhun nyt suhteista, ja kaikesta muusta koetusta. Siinä pisteessä aloin sitten miettiä, olenko TODELLA luonut kaiken ja vetänyt sen puoleeni - ja miksi?*

Olen nyt ihan onnellinen ja täysi näin, keskellä seikkailun, kaikki voisi vaikka loppua nyt, paljon on nähty, mutta jatkan vielä, sisäisesti hyvässä olossa, sellaisessa jota ei voi horjuttaa..  Cool näin hyvältä tuntui joskus ennen kaikkea..joka nyt on kadonnut?

*Sisällönkö takia, että kokisi kaiken "todelta" vaikuttavana, vaikka sisällä tietää että se on leffaa, kaikki mikä tapahtuu, saaminen ja menettäminen, tavoittelu jne on vain juuri tätä "sisällön tuottamista". Moni voi tosiaan käsittää filosofisesti kaiken, mutta ei koe niin paljon. Toiset taas kokevat, mutta eivät oivalla. Siksi kai tässä jaetaan kokemuksia täälläkin.  smitten
« Viimeksi muokattu: 09.04.2007 08:28:20 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Valkeinen
Vieras
« Vastaus #5 : 09.04.2007 23:47:29 »

Elämässä tosiaan, muistaa luojuutensa ja sillä välin simuloida tietoisuudella mielen ohi ikään kuin jo täysin muistaisi - tehdä temppuja ja AUTS, nytkin ottaa nauloja päähän kun liian typeriä yrittää kirjoittaa.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #6 : 10.04.2007 06:39:12 »

Onko elämä teidän mielestänne tosiaan enemmänkin oppimista kuin sen muistamista, että on jumalainen? Hmm..
« Viimeksi muokattu: 12.04.2007 14:13:17 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Iskariot
Vieras
« Vastaus #7 : 10.04.2007 09:06:51 »

Onko elämä teidän mielestänne tosiaan enemmänkin oppimista kuin sen muistamista, että on jumalainen? Hmm..

Oppiminen liittyy mielestäni enemmän elämässä selviytymiseen,
muistaminen sen sijaan olemassaolostaan riemuitsemiseen.

Jonkinlaista tasapainoa näiden välille kaipaan.

Pitkään ihminen on vaatinut itseltään oppiläksyjen kurinalaista läpikäymistä,
mutta oman jumalaisuutensa muistamista on pikemminkin harjoitettu salaa.

Haltuunottaminen, oman jumala-osallisuutensa haltuunottaminen lienee päivän sana?

- Jotakin on päivitettävä uudelleen,
eikä siinä pidemmän päälle auta kantapääkikat ja niksien opettelu...
vaan "syvämuistaminen".

Sen mieleen palauttaminen, minkä on unohtanut lähtiessään elon tielle.
Oman sielunsanomansa kuunteleminen.

 Smiley
« Viimeksi muokattu: 10.04.2007 09:15:47 kirjoittanut Iskariot » tallennettu
Vajra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1057


om tare tuttare ture soha


Profiili WWW
« Vastaus #8 : 15.04.2007 11:00:46 »

Lainaus
Vs: Oletko Luoja vai kenties luoja


Tota noinnin. Tosta on olemassa nimitys.

Narsistinen jumaluuskompleksi missä henkilö kuvittelee olevansa
Jumala (ylin auktoriteetti) tai sen valtuuttama. Se on huonosta
itsetunnosta johtuva neuroottinen pakokeino jolla vältetään
omien virheiden kohtaamista.

Sitten on kanssa Shaivite käsitys siitä että kaikki olisi Shivoja
ja Shivaa. Sitä ei ole hankalaa ymmärtää sillä Shiva on vain
nimitys energialle joka muuttuu, tuhoutuu. Ja mikään tässä
maailmassa ei ole sellaista mikä ei muuttuisi.
« Viimeksi muokattu: 15.04.2007 11:02:29 kirjoittanut Bamboo » tallennettu

Some are tortured with initiation rites,
others say 'hum', 'phat' and always count their rosary,
others eat shit, piss, blood, semen and meat,
others meditate the yoga of channels and winds,
but all are deluded

- Virupa
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9 : 15.04.2007 11:15:13 »

Ei tällä ole mitään tekoa narsismin kanssa, joka on tunteettomuutta ja rakkaudettomuutta, vaan sitä että ottaa ohjat omiin käsiinsä, ei ole muiden hyppyytettävänä vaan tiedostaa mitä tekee.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #10 : 15.04.2007 11:15:43 »

Sitten on kanssa Shaivite käsitys siitä että kaikki olisi Shivoja
ja Shivaa. Sitä ei ole hankalaa ymmärtää sillä Shiva on vain
nimitys energialle joka muuttuu, tuhoutuu. Ja mikään tässä
maailmassa ei ole sellaista mikä ei muuttuisi.

 smitten dynaaminen jännite,
 smitten jatkuvan sisään-ulos-hengityksen turbulenssi,
 smitten henki ja elämä, kaikessa, meissä
tallennettu
Vajra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1057


om tare tuttare ture soha


Profiili WWW
« Vastaus #11 : 15.04.2007 11:17:26 »

vaan sitä että ottaa ohjat omiin käsiinsä, ei ole muiden hyppyytettävänä vaan tiedostaa mitä tekee.

Sehän on hienoa jos pystyy unissaankin olemaan tietoinen siitä kaikesta
mitä tekee.
tallennettu

Some are tortured with initiation rites,
others say 'hum', 'phat' and always count their rosary,
others eat shit, piss, blood, semen and meat,
others meditate the yoga of channels and winds,
but all are deluded

- Virupa
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #12 : 16.04.2007 09:48:50 »

Millaista elämäntapaa haluaisitte luoda jos voisitte elää ideaalioloissa, taloudellisesti ja henkisesti? Minä ainakin elän jo tätä ideaalia pitkälle, ja laajennan siten että pääsen todella rajattomaan olemiseen/ elämäntapaan. Päätän omat työaikani, voin tehdä kunnianhimoisia projekteja jos tahdon, tai sitten luon muuta pääomaa.

Aineellista tai henkistä, niin että näen mihin pystyn. Luomiseen minun nähdäkseni liittyy oman kapasiteetin kehittäminen. Ymmärrän jos joidenkin mielestä luominen on mielentilaa, sydäntä tms.  angel


Vai kiinnostaisiko esimerkiksi tällainen ulottuvuuksien hahmottaminen enemmän?? Nappasin tämän toisaalta, mutta tämäkin liittyy oman todellisuuden luomiseen laajassa mittakaavassa. Nämä ovat näitä 2012 juttuja.


BHClow

to receive Pleiadian teachings in a intimate, useful, personally satisfying manner
to see a Pleiadian teacher embody the Pleiadians
to better understand the role hands-on healing has in our
attainment of higher consciousness
to truly understand the nine dimensions described in The Pleiadian Agenda,
by fuller explanations and by personal experience
to be able to take the nine-dimensional model into our everyday lives,
for fuller, richer daily life
to identify a dimension that may have been calling to us, but
we were unable to know what it was
to assist other teachers in using this material in their own classes,
and for healers to use the nine dimensions in their healing practices
and to be more powerful, present, conscious in our everyday lives.
« Viimeksi muokattu: 16.04.2007 12:32:58 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Vajra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1057


om tare tuttare ture soha


Profiili WWW
« Vastaus #13 : 17.04.2007 17:21:38 »

Hm, ilmeisesti et halua olla luoja.    2funny

Miksi haluaisin?

Miksi en haluaisi?
tallennettu

Some are tortured with initiation rites,
others say 'hum', 'phat' and always count their rosary,
others eat shit, piss, blood, semen and meat,
others meditate the yoga of channels and winds,
but all are deluded

- Virupa
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #14 : 17.04.2007 20:36:12 »

Niin, ideaaleja elämäntapoja? Vai elättekö sellaisessa jo nyt?  angel
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: