Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 10
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vastauksia Jumalalta  (Luettu 74379 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #15 : 13.02.2007 16:24:14 »

En puhu elämästä vaan kaiken alusta ja lopusta, selkeä vastaus. Ei arvailuja.  +alpha omega-  Wink Cool Olisi ihanaa jos se tapahtuisi kuten Ystävyys Jumalan kanssa kirjassa, mutta ei ehkä niin julistusmielessä.

Eikös se ELÄMÄ nimenomaan ole se jonka kautta ihmisellä on ylipäätään mahdollisuus kokea Jumala tai Jumaluus??  Wink
Heh, kaiken alku ja loppu vai? Eikä arvailuja...  Grin
Varmaan ne vastaukset löytyykin kirjoista ja muiden kokemuksista...  Cheesy Tai muusta hörhellyksestä...
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #16 : 13.02.2007 16:26:01 »

Äläs taas turhaudu Inanna  Wink .. elämä on välivaihe alun ja lopun keskivaiheessa, ei "elämä" vastaa eksakteihin kysymyksiin! Elämä on Luoja ilmenneenä, ilmenemätön on se lepo, mutta en kysynytkään tästä vaan sielujen jaosta. ENKÄ hae sitä muiden vaan omasta kokemuksesta, mutta korkeammasta ulottuvuudesta.
« Viimeksi muokattu: 13.02.2007 16:28:58 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #17 : 13.02.2007 16:33:05 »

Äläs taas turhaudu Inanna  Wink .. elämä on välivaihe alun ja lopun keskivaiheessa, ei "elämä" vastaa eksakteihin kysymyksiin! Elämä on Luoja ilmenneenä, ilmenemätön on se lepo, mutta en kysynytkään tästä vaan sielujen jaosta. ENKÄ hae sitä muiden vaan omasta kokemuksesta, mutta korkeammasta ulottuvuudesta.

Heh, vai turhaudu taas... mistä moinen näkemys???  :Smiley Huvittavaa...
Minua ei turhauta nämä kysymykset ollenkaan.... olen suht rauhassa jo niiden kanssa.  Wink
Elämä nimeomaan vastaa näihin kysymyksiin, jos uskaltaa kohdata ne.
No joo, en taas kerran häiritse topicciasi.  Smiley Onhan se ikävää, etten pönkitä sinun näkemyksiäsi.  Smiley
tallennettu
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #18 : 13.02.2007 17:35:05 »

"Joku tunnisti itsensä tästä"  Cheesy vaikka lujille ottaa Embarrassed  "näin julkisesti" vaan tottahan se on eli:
Tälläisiä pieniä viestejä minä olen saanut lähiaikoina toiveistani.  Tupakka ei ota syttyäkseen, sytkäri tippuu vähän väliä, eilen kurkkuani vihloi ja viime kertaa en edes muista. Kun nämä tapahtuu huomaan selvästi että tämä on "viesti". Vaikka voisin mieltää ne silleen että kiinnitän vain niihin nyt huomiota kun olen asiaa miettinyt. Vaan huomaan eron, tunnen sen. Ajatukset ovat olleet tupakan polton lopetuksessa ja jotenkin vaan ne "pikku" viestit pistää aina vain enemmän miettimään. Vasta muutamia päiviä sitten olen edes ruvennut harkitemaan että yritän ja aina ennen olen sen ajatuksen hyljännyt syistä jotka ei loppuunsa ole minun terveydelle tärkeitä vaan "muille" kuvituksissani ainakin Cheesy. hihih noh jäin näköjään höpöttelemään omia ajatuksiani mutta ehkä joku tunnistaa itsensä tästä. Toivotaan että osaan lyödä nyrkin pyötään kun kerran olen nyt ajatukselle mahdollisuuden antanut. Smiley

No kylläpä -  smitten  Kiss juuri veit sanat suustani parahin Gmusic  Kiss...ihan saman kanssa olen minäkin-  kaksoset, on jossain seppo kirjoittanut että juuri  kaksoset tupakoivat ja terveys on lujilla... Cry   -täällä jo jonkin aikaa ollut eli tupakoinnista irrottautumisen - lopettamisen kanssa -  ja juuri samoja juttuja on käynyt ja samoin olen ajatellut että viestiä pukkaa...olen jo päässyt eteenpäin... tulipa mukava olo sinun viestistä joka selkeästi oli "viesti tuolta ylhäältä" ja itse olen tätä pyytänyt...sitä se oli se "roskisviestikin- kerrottakoon nyt koko asia-eikä vain parempi puoli - ettö olin juuri sammuttanut savukkeen" ja siinä se viesti oli eli  " huolehdi itsestäsi ja ympäristöstä"..... smitten
« Viimeksi muokattu: 13.02.2007 17:49:38 kirjoittanut Rakkaudenliekki » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #19 : 13.02.2007 18:44:33 »

Miksi ei voisi saada vastauksia. Jos Jumala antaa vastauksia esimerkiksi kanavoijille/kirjailijoille , miksi ei muille. Tarkoitan vähän monimutkaisempia kysymyksiä. Siis melkeinpä teologisia kysymyksiä, ei vain "yleistä sujumista" ja ongelmanratkontaa tms.
« Viimeksi muokattu: 13.02.2007 18:50:29 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #20 : 13.02.2007 19:16:39 »

Minäkin luotan jokahetkiseen elämään viestintuojana. Kaikenlaista on tullut kyseltyä suoraankin, mutta heikko usko on vesittänyt tätä.  Lopulta päätin, että jos esitän kysymyksen korkeimmalle, minun on myös luotettava, että vastaus ei voi tulla mistään muualta. Hiljennyn, kysyn mielessäni ja vastaus tulee...

smitten  smitten  smitten

Tässä päivässä on kyllä liikkeellä SITÄ JOTAKIN aivan  niinkuin mondo  kirjoitaa: elämä on viestintuojana Smiley jotenkin tässä päivässä osuu kaikki kohdalleen kun kuuntelee ja katselee sydän avoinna...kirjastossa olin käymässä sillä reisulla kun löysin sen "roskisviestini"...en oikeastaan sitä viestiä tajunnut vasta kun nyt kun olen lukenut  näitä teidän viestiänne. Pienet purot kasvaa valtamereksi Smiley Kertaskaikkiaan tämän päivän otsake voisi olla : miten saat viestejä Jumalalta- käytännön harjoittelua ja kokemuksia... smitten

Niin olin kirjastossa ja lainasin yhden kirjan ihan nimen perusteella-kävelin yhden hyllyn luo-ja siinä se kökötti " Jos olet , ole nyt", Irja Askola ja on ihan pakko kirjoittaa tämä runo, jonka luin kirjoitettuani vastauksen Gmusicille :
 
Olisiko jokin toisin,
jos huomaisit tuon hymyn,
Luojasi hymyn,
kun hän katselee luomaansa.

mitä tapahtuisi,
jos ottaisit todesta tuon katseen
hymy tarttuisi ja
alkaisit katsella itseäsi
Luojan lailla
  " hyvä ja riittävän kaunis,
    elämän iloon kutsuttu.

olisiko jokin toisin, jos todella uskoisit, että SELLAISENASI olet kylliksi
itsellessesi ja Jumalalle.

Hienoa. Näin se homma joskus pelaa. angel smitten .

Melkoinen viesti/vastaus-sade on ollut ja on tämä aihe - ainakin itselleni ;
Lainaus
Kirjoittanut: mondo
Luotto kasvaa, kun konkreettisesti näkee/kokee asioiden menevän parhaalla tavalla.


 Kiss  smitten
tallennettu
Yulunga
Vieras
« Vastaus #21 : 14.02.2007 00:13:38 »

Kun tarvitsen apua, olen tosissani kahden kesken Jumalan kanssa. Mielialani on sitten millainen tahansa, saan vastaukset todella pian. Nopeammin silloin kun itken, olen surullinen, ja rukoilen ja rukoilen..missä ja milloin vaan..sitten se vastaus tulee, aivan kirkkaana.

sama homma! sitä olen ihmetellyt että miksi niin? miksi pitää itkeä ja huutaa että saa selityksiä...?  idiot2
tallennettu
inkivääri
Vieras
« Vastaus #22 : 14.02.2007 13:12:11 »

Olen niin onnellinen tänään!!!

Eilen heristelin nyrkkiä Jumalalle, että on se nyt p..., ettei tämä asia järjesty.
Ja tänään yhtäkkiä asia järjestyi.. ei niin kuin halusin, mutta oikein hyvällä tavalla.

Näin Jumala puhuu ja minä puhun Hänelle...



 smitten
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #23 : 14.02.2007 13:24:16 »

No minun vuoro varmaankin heristellä tänään  Cry

Jospa vielä joskus iloksi taas muuttuis   Undecided
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #24 : 14.02.2007 13:25:05 »

Voihan olla että minulle ei vaan kerrota kaikkea..(kaukainen tuleva)

No mitäs kun IHMINEN päättää että uskoo vaikka kuin NDWalsch sanoo, eikä kuten Raamattu? Edelleen saa päättää mikä lähde tuntuu joltain? Entäs jos ateisti halustaan huolimatta ei saa yhteyttä mihinkään? Mikä ateistin vakuuttaisi - jos ateisti on älykäs? JOKIN henk. koht. hengellinen kokemus?

Jälleen ei ole sanottu millaisen jumalakuvan ateisti kehittäisi. Tai jos ei-uskova ei kehitä edes kiinnostusta siihen mitä Jumala tahtoo, toimiiko Jumala silti jotenkin hänen kanssaan?

Jos ateisti HALUAA mahdollisimman kauas Jumalasta MUUHUN kuin Jumala-kokemukseen, mikä vetää takaisin?

 Grin Luulin jo että "prosessori" aikoi levätä tänään..
« Viimeksi muokattu: 14.02.2007 13:29:10 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #25 : 14.02.2007 13:37:28 »

Jumala toimii koko ajan ja kaikessa, sillä kaikki on jumalaa - myös kaikki nämä viestit tässä, näppäimistö, näyttö, bittiavaruus, ihmiset ympärillä, ilma, tuoli jolla istun jne.

Jos joku on ateisti eikä halustaan huolimatta saa yhteyttä, syy voi olla yksinkertaisesti siinä, ettei ihminen ole vielä valmis ottamaan vastaan tuollaista kokemusta ilman, että se aiheuttaisi hänessä häiriöitä. Klassisia esimerkkejä liian nopeasti saavutetusta tietoisesta yhteydestä henkimaailmaan/kanavien avautumisesta on mm. skitsofrenian puhkeaminen. Mieli sairastuu, kun sille kasaantuu liikaa tavaraa, jota se ei pysty käsittelemään.

Samoin jos joku päättää uskoa johonkin uskonkappaleeseen, on kyseessä minun mielestä jo ennen syntymää valittu tapahtuma: tässä elämässäni olen tämän uskontokunnan kannattaja ja jäsen. Opin siitä tätä ja tätä ja se auttaa minua näin ja näin. Oppi voi olla kenties se, että sielu viimeinkin oppisi luottamaan Jumalaan ja siihen, että kaikki järjestyy. Oppi voi myös olla, että ihminen alkaisi ajatella omilla aivoillaan ja uskaltautuisi repäistä itsensä irti uskonnosta. Vaihtoehtoja on yhtä monia kuin sielujakin.

Ihmisen suurin ongelma jumalyhteydessä - minun näkemykseni mukaan - on se, että ihminen kuvittelee Jumalan olevan "tuolla jossain". Jossain itsensä ulkopuolella: taivaassa, henkimaailman tasolla, pakkaantuneena vain Alkulähteeseen. Totuus on kuitenkin, että kaikki on Jumalaa. Jumala on tässä ja nyt, eikä tuolla jossain joskus. Tästä tulikin pieni tarina mieleeni, jossa Jumala päättää piilottaa itsensä ja ihmisen sielun voiman ihmisen itsensä sisään. Se on viimeinen paikka, josta ihminen lähtisi sitä etsimään. Hän koluaisi ensin koko muun maailman ja vasta viimeiseksi katsoisi sisäänsä (jos hoksaisi katsoa sittenkään).

Jumala vaikuttaa elämäämme, mutta ei halua rikkoa vapaata tahtoamme. Siksi hän on piilossa Wink

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #26 : 14.02.2007 13:39:01 »

henkimaailmaan/kanavien

*Onko tuo Jumalan selkein tapa puhua? Joidenkin mielestä Jeesus+Jumala on ihan eri juttu. (vrt KJK kirjat ja A Course in Miracles)

Ihmisillä on monta tulkintaa sisäisestä äänestä.. joillain se ei kuulu.

NE kysymykset joita minulla on mielessä, ne voidaan ratkoa logiikan avulla, ainakin KUVITELLA että asia olisi näin, mutta ei ole takeita ovatko ne "Jumalan" mielestä niin. Jostainhan kirjailijat ovat silti saaneet teoriansa sieluperheistä (jotka lähtevät matkalle ja palaavat), alusta ja lopusta jne.< vai tiedättekö te muut tuosta? Mitä sitten tapahtuu? Olenko jo niin paljon kokenut ja kärkyn pääsyä ylös mutta mietin, miten sielunkumppanien matka käy?


Sielu, niin, moni ei käänny sinne vaan hukuttautuu ulkomaailmaan.  :Smiley Huh Cool Tuo allaoleva antoikin minulle taas muistiinpalautuksen siitä miksi ihmiset pelkäävät.

"Mieli sairastuu, kun sille kasaantuu liikaa tavaraa, jota se ei pysty käsittelemään."
« Viimeksi muokattu: 14.02.2007 13:57:21 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #27 : 14.02.2007 13:58:08 »

No siis Jeesus ei ole Jumala sanan varsinaisessa merkityksessä (monethan palvovat Jeesusta ihan Jumalana Jumalana, josta Jeesus itsekin harmistui ja yritti muistuttaa, että hän on vain Jumalan välikappale, ei itse Jumala). Allekirjoitan sen, että Jeesus on yhtä jumalallinen olento, osa Jumalaa, kuin kuka tahansa meistä mutta ei kuitenkaan itse Iso Herra (Tai Rouva xD).
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #28 : 14.02.2007 14:04:49 »

atha maarit

oli todella kiva lukea tuota kirjoitustasi.olisinpa itse osannut asian ilmaista yhtä hienosti.kiitos tuosta. smitten
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #29 : 14.02.2007 14:06:49 »

Atha, sinähän voisit helpottaa dilemmaani.  Kiss  Miten sinä käsität alun ja lopun ja sielujen / sieluryhmien luomisen, ja sen MINNE IHMINEN menee jos ei valitse Jumalaa? Jos joku sieluryhmästä ei valitse Jumalaa?

Kadotus? Tai jokin puolittainen olemassaolon tila? (Fyysisesti voi olla mahtavakin ja aktiivinen olotila, valtaa, mammonaa ym) Meneekö kaikki Ykseyteen väistämättä vai ei? Kiitos! Uskon että olet sen verran viisas että voit toimia "Jumalana" ! 

Toisaalta tulee mieleen energian häviämättömyyden laki, eli ei kukaan voi hävitä (ellei ole 100% paha) vaan on olemassa toisella tasolla kuin toinen. Lopulta on kyse vain siitä missä muodossa olemassaolon taaplaa? Ei-uskovaa ei välttämättä häiritse ateisminsa ("sieluttomuutensa"), ellei jotain koetuksia kokien tule valinnan paikkoja?  angel smitten



 smiley6600 laugh angel angel :Smiley Huh Kiss                       angel coolsmiley

Tässäpä se olikin pähkinänkuoressa.
« Viimeksi muokattu: 14.02.2007 14:28:47 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 10
  Tulostusversio  
 
Siirry: