Sivuja: 1 ... 142 143 [144] 145 146 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1668413 kertaa)
0 jäsentä ja 14 vierasta katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #2145 : 19.02.2013 14:14:12 »

 Grin

Nää on ihania, kun joku saa päivän lounaansa nenänkautta nautittuna näistä kieliasioista. Kiintoisaa, että mikä ketäkin ärsyttää. Minua ei ärsytä juurikin, itseasiassa pidän siitä...minusta se korostaa vaikutelmaa että aivan näin, ihan, täsmälleen, tarkalleen. Se on tavallaan sama, kuin  erittäin juuri :Smiley
No mutta minä pidän siitä kun kieli muuttuu ja elää ja ulottuu uusiin juttuihin...mutta on joitain perussääntöjä, joiden muuttaminen on ihan järkyttävää minustakin; kuten nyt vaikka Ketä-kuka akseli. HYI!
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #2146 : 19.02.2013 15:15:21 »

Grin

Nää on ihania, kun joku saa päivän lounaansa nenänkautta nautittuna näistä kieliasioista. Kiintoisaa, että mikä ketäkin ärsyttää. Minua ei ärsytä juurikin, itseasiassa pidän siitä...minusta se korostaa vaikutelmaa että aivan näin, ihan, täsmälleen, tarkalleen. Se on tavallaan sama, kuin  erittäin juuri :Smiley
No mutta minä pidän siitä kun kieli muuttuu ja elää ja ulottuu uusiin juttuihin...mutta on joitain perussääntöjä, joiden muuttaminen on ihan järkyttävää minustakin; kuten nyt vaikka Ketä-kuka akseli. HYI!

Niin, kaipa niistä joku pitää, kun kerran käyttävät  Grin

Minäkin pidän kielestä, sanoista, murteesta ja kielen muuttumisesta. Mutta se on juurikin parhautta ketä osaa käyttää kieltä rikkaasti. Jaksuhalit kaikille meille kielipoliiseille - ihquu kun annetaan kaikkien kukkien kukkia.
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #2147 : 19.02.2013 15:37:18 »

Mutta se on juurikin parhautta ketä osaa käyttää kieltä rikkaasti. Jaksuhalit kaikille meille kielipoliiseille - ihquu kun annetaan kaikkien kukkien kukkia.

Voi Yep  2funny smitten
Ketä-kuka akseli tosiaan on kauhea! Hyi! Silloin kuin minä elin vielä maalla, ketä ja KEKKÄ oli monikkoja ja kuka oli yksikkö ja nihhh!

Kukaan ei vielä maininnut sanaa voimaannuttava. Siksi lie mua se ärsyttää, kun en ite keksi koskaan paikkaa käyttää sitä.  uglystupid2 Grin
Mun mielestä asiat on piristäviä ja ilostuttavia mutta voimaannuttavia? Öömmömmm... möm...  idiot2 crazy2
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #2148 : 19.02.2013 15:44:55 »

Mutta se on juurikin parhautta ketä osaa käyttää kieltä rikkaasti. Jaksuhalit kaikille meille kielipoliiseille - ihquu kun annetaan kaikkien kukkien kukkia.

Voi Yep  2funny smitten
Ketä-kuka akseli tosiaan on kauhea! Hyi! Silloin kuin minä elin vielä maalla, ketä ja KEKKÄ oli monikkoja ja kuka oli yksikkö ja nihhh!

Kukaan ei vielä maininnut sanaa voimaannuttava. Siksi lie mua se ärsyttää, kun en ite keksi koskaan paikkaa käyttää sitä.  uglystupid2 Grin
Mun mielestä asiat on piristäviä ja ilostuttavia mutta voimaannuttavia? Öömmömmm... möm...  idiot2 crazy2

Ok. Korjataan asia; se on juurikin voimaannuttavaa parhautta ketä osaa käyttää... 2funny
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #2149 : 19.02.2013 15:47:55 »

Ai niin vielä tämä; lopputulema! Tulemme siis siihen lopputulemaan, että...

Mulle tulee väkisinkin aina mieleen miehen orgasmi. Eikös se ole varsinainen lopputulema?  Cheesy
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #2150 : 19.02.2013 16:06:34 »

Lopputulema  2funny

No niin, minä vihaan innovatiivisia asioita, ja kaikkea muutakin yritysmaailman englanninkielisestä ammattislangista taittuneita sanoja...ärsyttäviä Cheesy
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #2151 : 19.02.2013 16:11:08 »

Lopputulemakin mainittu. Nyt sitten juttu on näin: Siitä pitää lähteä, että tähän on nyt tultu.  knuppel2

Paitsi että mulla on seuraavana murheena tiskivuoro ja -vuori, joten en jouda puimaan tätä tulemisasiaa tämän innovatiivisemmin. Lips Sealed

Peeäs, mää en voi sietää Koto Living-lehteä.
« Viimeksi muokattu: 19.02.2013 22:37:01 kirjoittanut Indium » tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #2152 : 19.02.2013 18:05:15 »

Lopputulema  2funny

No niin, minä vihaan innovatiivisia asioita, ja kaikkea muutakin yritysmaailman englanninkielisestä ammattislangista taittuneita sanoja...ärsyttäviä Cheesy

Voisitko vähän avata tuota?
No niin, nyt sekin on mainittu  Grin
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #2153 : 19.02.2013 22:36:26 »

Avaaminen, joo-o  Grin

Downshifting.  buck2 Tai kankea käännöksenpuolikas downshiftaus. Blöö.
tallennettu
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #2154 : 19.02.2013 23:03:12 »

 Grin   Grin   Grin

Ja edellämainitun lisäks mua ärsyttää ihmiset jotka on niin kiireisiä et niiden täytyy kattoo kalenterista koska niillä on mahdollisuus viettää laatuaikaa, eli aikaa läheisten kanssa, tai yksinäisyydessä tai hiljaisuudessa. Oisko esim keskiviikkona pari tuntia että "oltais kaikki yhdessä ja kyseltäis toisten kuulumisia" ? Ja miten ois, oisko perjantaina tossa 18.00-19.30 jos päättäisin että olen nyt ihan yksin ja luen laaturomaania; ja tossa ens maanantaina 19.30-21.30 ajattelin nauttia ihan vaan hiljaisuudesta.
tallennettu

.
Indium
Vieras
« Vastaus #2155 : 20.02.2013 10:11:09 »

^^ joo. Ko. ihmisten kanssa ei saa tehtyä spontaanisti oikein mitään!
 "Mulla on tää ja ens viikko NIIN täyteen buukattu, et jos käydään siel kahvilla ens viikon torstaina puol 5  ku sielt multa peruuntu yks toinen jutska?"
Ja sit kun sinne kahville viimein pääsee, ei kerkiä olla hiljaa (jep, minä lähden kahville olemaan myös hiljaa) kun pitää kertoa montako rautaa siellä tulessa taas olikaan.

Ha, siinäpä lisää inhokkisanoja: "täyteen buukattu"
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #2156 : 20.02.2013 16:11:01 »

Grin   Grin   Grin

Ja edellämainitun lisäks mua ärsyttää ihmiset jotka on niin kiireisiä et niiden täytyy kattoo kalenterista koska niillä on mahdollisuus viettää laatuaikaa, eli aikaa läheisten kanssa, tai yksinäisyydessä tai hiljaisuudessa. Oisko esim keskiviikkona pari tuntia että "oltais kaikki yhdessä ja kyseltäis toisten kuulumisia" ? Ja miten ois, oisko perjantaina tossa 18.00-19.30 jos päättäisin että olen nyt ihan yksin ja luen laaturomaania; ja tossa ens maanantaina 19.30-21.30 ajattelin nauttia ihan vaan hiljaisuudesta.

Mun yks kaveri laittoi lapsensa päiväkotiin vuoden ikäisenä (vaikka ei ollut taloudellista pakkoa), koska lapsi oli päiväkotikypsä. Sanoi viettävänsä laatuaikaa lapsen kanssa iltaisin. Kun sitten soiteltiin töiden jälkeen, hän istutti lapsen Pikkukakkosta katsomaan ja antoi keksin käteen ruokaa odotellessa, jotta saatiin rupatella rauhassa. Laatuaikaa...  Wink
tallennettu
Nefarian
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 327



Profiili
« Vastaus #2157 : 21.02.2013 19:19:15 »

downshiftaus.. oon kyl kuullu jossain koulutuksessa, mut emmäätiä mitä vidua seki tarkottaa..

mua ärsyttää ihmiset jotka kuvittelevat olevansa niin v.......n kaikkitietäviä ja neuvovat vaikka eivät edes tajua kysymystä tai asiaa ja on ihan pakko puhua ja puhua ympäripyöreitä yksinkertaiseen asiaan ihan vaan sekottaakseen kaikkien pään tai kuullostaakseen fiksulta kun todellisuudessa eivät itse tajua yhtään mitään ja pyörivät vaan sen oman pikku navan ympärillä tai tässätapauksessa ison egonsa kanssa kiusaamassa kanssaeläjiään jotka yrittävät kaikkensa selviytyäkseen kun näiden he......tin sankareiden ei tarvi tehdä yhtään mitään.. mitä ihmettä on pielessä..  tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff
vastaan itselleni..
"no joo, sä oot valinnu tän elämän ja se on sellaisen..oppiläksyjä.. ja vi....t"

kiitos ja anteeks.. toi oli mun ihanasta pomosta tänään.. kyllä helpotti.. vaikka tuota paasausta vois jatkaa loputtomiin.. Cheesy
tallennettu

..just go with the flow..
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2158 : 22.02.2013 21:42:14 »

Menis tää viikonloppu nopeesti ohi. Maanantaina saan sit lisää tietoa vaikka olen jo ihan tietoinen siitä mistä nää oireet johtuu. Haluun kuitenkin tietää lisää ristikkäisallergioista
Tekis mieli vetää känni  crazy2

Raivostuttaa et vaikka olen paskaoloissain siivonnut, tuulettanut, pessyt pyykkiä, vaihtanut vuodevaatteet, heittänyt tekstiilejä menee ei nää yliherkkyysoireet katoa. knuppel2
Mulla on jopa hengityssuoja, ei mitään kirurginmaskii vaan sellanen missä on filtteri.

Mä taidan olla olla oikeesti hullu. Tässä asunnossa olen kokenut niin fyysistä kuin henkistäkin väkivaltaa, kokenut paranormal ilmiöitä enemmän kuin tarpeeks sekä sairastanut pitkään.
Silti en haluu lähtee ennen kun löydän täydellisen kodin.
Turha kai sit vinkuu.

tallennettu
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #2159 : 23.02.2013 01:59:25 »

Jostain syystä ollut huono olo koko päivän, muttei oksua siltikään ole tullut. En ole kyllä kauheasti syönytkään tänää, mutta tuntuu ettei kauheasti pystykkään.  Huh
Ja siitä toisesta huonosta asiasta en halua puhuakkaan.... hohhoijaa.
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
Sivuja: 1 ... 142 143 [144] 145 146 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: