Sivuja: 1 ... 937 938 [939] 940 941 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5618116 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #14070 : 12.08.2011 17:02:06 »

minäpä ihan itte Cheesy tyttäreni kans
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #14071 : 12.08.2011 18:05:06 »

Emmää saa.  Wink
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #14072 : 12.08.2011 19:35:16 »

Haa, ironia. No niin, et tietenkään voi kertoa mitä kävi...nyt tekis heti mieli kysellä kaikenmoista Cheesy

Minä itse sain viime yönä nukuttua hyvin viime yönä, en siis nähnyt minkäänlaisia unia. Pyysin kyllä yläkerrasta, että josko saisin unettoman yön Wink, ja antoivatkin joka suhteessa, sillä vaikken herännyt omiin häiritseviin uniini, niin tyttö vinkui ja viksi ja piti hereillä. Elikkä pyyntö kyllä toimi.Heko, heko.
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #14073 : 12.08.2011 19:39:08 »

mutta semmä saa sanoo, että huamenna kuvataan ADHDn kasvot valokuvaprojektia samassa paikassa Grin
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
faerie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528


Profiili
« Vastaus #14074 : 13.08.2011 08:28:40 »

mutta semmä saa sanoo, että huamenna kuvataan ADHDn kasvot valokuvaprojektia samassa paikassa Grin

nyt taidetaan ironiaa viedä, ja lujaa! Ihanaa! Smiley Ja pakko sanoa, sulla on aivan ihanat hiukset.
tallennettu
faerie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528


Profiili
« Vastaus #14075 : 13.08.2011 13:41:17 »

Tuntuu, että täälläkin päin on energiat taas koholla. Luovuutta pursuaa elämään nyt ovista ja ikkunoista, saas nähdä minne se minut syksyn aikana vie. Piti pistää ihan tauon paikka ja lähteä välillä kaupunkiasioille ja spinningtunnille. Nyt oottelen keiton valmistumista. Rakastan näitä yksinäisiä päiviä, koska oon ihan parasta seuraa. Smiley
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #14076 : 13.08.2011 14:33:37 »

mutta semmä saa sanoo, että huamenna kuvataan ADHDn kasvot valokuvaprojektia samassa paikassa Grin

nyt taidetaan ironiaa viedä, ja lujaa! Ihanaa! Smiley Ja pakko sanoa, sulla on aivan ihanat hiukset.

kiitosta vaa Cheesy  luannonkiharaa Cheesy väri toki purkista- mä en osaa olla ko punatukkanen.
Hyviä kuvia ja kokemusta roimasti. Kuvat saa toki julkasta vasta myöhemmin.
Uusia tuttavia saatiin ja ihana fiilis, kun ei kilpailla toisiaan vastaan. mun mielestä se on paras juttu.

tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #14077 : 13.08.2011 17:58:59 »

Luomisen vimma on näköjään suuri, kun kalusteet vaihtavat taas paikkaa ja tavarat myös. On tullut ommeltua, lähinnä sisustuksellisia juttuja. Oviverho pitäisi tälle illalle vielä saada tehtyä likan vaatekaappiin, kun liukuovat menivät hajalle.

Kaikkea luovaa sitä tosiaan tekisi, muttei niitä pakollisia hommia, jotka odottavat ihan tuossa nenän edessä. Mälsää.

 Cheesy
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
faerie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528


Profiili
« Vastaus #14078 : 14.08.2011 09:46:47 »

Sisustusinto on täälläkin. Tosin sitäkin enemmän haluaisin tehdä koruja.
Ja kaulakoru, itsekin olen katsellut, kuinka ystäväni kerää katseita tupakoidessaan pihalla aamutakissa. Onko se jotenkin paheksuttavaa, vai mitä, vai miksi sitä pitää niin tiiviisti tuijottaa? Grin Mene ja tiedä.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #14079 : 14.08.2011 20:13:24 »

Haa! Hienoa että muitakin tuijotetaan! Minua on koko ikäni töllötetty, enkä syytä tiedä vieläkään, mutta eräskin ajoi pyörällä päin liikennemerkkiä minua tuijottaessaan. Ja vaikka olisin paksun harmaan villakangastakin, huppujen ja kaulaliinojen alla piilossa, minua tuijotetaan..lapset mollottivat joskus ja supisivat toisilleen että kato, onko toi nyt semmonen muslimi?!
Ehkä se syy kuitenkin on sitten jotenkin poikkeavassa ulkonäössä, sillä minua on aina myöskin sanottu jonkun julkiksen näköiseksi ( parhaimpia on Carmen Electra, josta olen hyvin kaukana Cheesy )tai sitten kysytty että olenko sen ja sen tai sen pikkusisko tahi serkunkumminkaima.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #14080 : 14.08.2011 21:03:37 »

Saaren Cheesy Cheesy Loistavaa...toimiskohan tuommonen taktiikka jos haluaisin jonkun ostavan mulle auton?  Grin Olisin menopeliä vailla nimittäin Cheesy
tallennettu
faerie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528


Profiili
« Vastaus #14081 : 14.08.2011 22:08:48 »

Käteväähän tuo olisi, jos tuolla tavalla saisi itselleen uuden auton Grin Minäkin nimittäin kerään katseita kaupungilla kulkiessani, enkä tosiaankaan tiedä miksi. Minulle ei ole kuitenkaan tultu koskaan saarta myymään, tosin minusta on tarjottu 100 kamelia ja 50kg banaaneja. Grin;D
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #14082 : 14.08.2011 22:53:39 »



      Mieki jotenki vaivautu tuohon tuijotteluun.. Huh Varsinki parvekkeilta.. coolsmiley
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #14083 : 14.08.2011 23:06:34 »

Mäkin koen olevani aikamoinen tuijotusmagneetti, erityisesti silloin kun haluaisi vain maastoutua..  crazy2

Mua alkoi tässä riemastuttaa, kun tuntuu, että elämä tuo ihmisiä mun eteen.  smitten

Mä olin tosiaan ajatuksissani kutsunut erästä serkkuani, jonka kanssa ei olla oltu paljoakaan yhteyksissä. Lapsena hän oli tärkeä mulle. No se telepatia toimi, hän otti yhteyttä ja nyt ollaan kesän aikana lähennytty. Tänään hän avautui minulle eräästä yliluonnollisesta kokemuksestaan, selvänäkökyky on alkanut avautua. Ihanaa löytää läheinen ihminen, jonka kanssa voi keskustella näistä henkimaailman jutuista! angel
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #14084 : 14.08.2011 23:16:38 »

Niin ja sitten tämä serkkuni oli vielä todistamassa mun ja oinas-miehen ensitapaamista. Se oli mun elämäni paras ilta. Jotenkin tuntuu merkitykselliseltä, että sain jakaa sen serkkuni kanssa.  Kiss

Tänään mä näen kaikki elämän värit voimakkaammin.  smitten
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Sivuja: 1 ... 937 938 [939] 940 941 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: