Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Erotilanne päällä  (Luettu 12663 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Alma*
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« Vastaus #15 : 23.12.2008 19:56:14 »

14.6. 1964 klo 2. 40 onn minun aikani, mies on 8.4.1970

Kiitos.

Eikö kukaan voisi vähän tulkata näistä tiedoista?
tallennettu
Alma*
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« Vastaus #16 : 29.12.2008 21:42:45 »

Onko minut unohdettu? :Smiley

Vai näyttääkö niin pahalta, että kukaan ei raaski kertoa?
Olen huomenna menossa selvännäkijälle, samalle joka aikanaan tiesi koko tämän stoorin alusta loppuun.

tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #17 : 30.12.2008 23:12:25 »

Hmm kun muut eivät ole katsoneet niin vilkaisin tuota karttaasi.

Huh huh sanoisinko että sinulla on ollut aika kovaa Pluto koulua ja pitkään.

tr. Pluto on mennyt 7. ihmissuhteiden huoneessasi ja on nyt siirtymässä 8.huoneeseen. Sieltä se tulee oppositioon karttasi noususolmun ja Venuksen kanssa.

Kyse siis on ilmeisesti jonkunlaisesta karmallisesta suhteesta, mutta nyt kun Pluto siirtyy pois 7.huoneesta niin se antaa sinulle mahdollisuuden uudistua syvemmin ja päästää irti niistä suhteista, jotka ovat kuolleet ja antaa niiden olla. Sinulla on suunta eteenpäin.

Sinulla on pahan näköisiä t-ristejä kartallasi. Pahin ja tarkin taitaa olla tuo missä kärkenä on  kuu neliössä  neptunus jupiter

Ihmettelin että miten kuu leijona suvaitsee tuollaisen miehen kanssa olla, mutta tuosta t-rististä ja neptunuksen neliöstä se vastaus löytyi...

Sanoisin että älä haikaile menneitä. Nämä muutokset ovat olleet sinulle hyväksi. Nyt sinun tehtäväsi on vain pitää huoli, ettet enää mene samanlaiseen kuvioon mukaan  uudestaan. Jos ja vaikka sattuu niin anna sattua. Päätä, että haluat oppia tästä jotain niin varmasti tapahtuu.

Ihmettelin myös miten kiinalainen Lohikäärme voi jäädä Koiran jalkoihin.  Huh Minä itse olen Koira ja pelkään Lohikäärmeitä...  Shocked Grin

Nyt nainen sinulla on paljon itsearvostusta löydettävänä. Sinussa on luovuutta, innostuneisuutta ja voimaa vaikka kuinka. Mutta jotenkin sinut on onnistuttu latistamaan. En ymmärrä miten se on ollut mahdollista, ehkä nuo t-ristisi... mutta nyt olet läksysi oppinut.  Suosittelen itsetutkiskelua. Mikä negatiivinen puoli sinussa on nyt jyrännyt kaikki hienot ominaisuutesi ja mahdollisuutesi ja jotenkin latistaa sinut. Etsi itsestäsi sellaisia arvokkaita puolia, joita sinussa on, mutta jotka ovat jääneet varjoon. Kuten esim se luovuus.

minulla nousi karvat pystyyn kun luin tuon talitiaisen hengenpelastustarinan. Niin... Et sinä pelastanut tätä narsistimiestä vaan hän itse päätti lopulta suostua hoitoon. Itse hän sen hoidon kävi. Pelastajat voivat mennä itseensä ja kysyä itseltään mikä osa heissä kaipaa sellaista ihmistä elämäänsä, jonka voivat "pelastaa"... Hyvä sinänsä, että tuossa tapauksessa sai apua, mutta halusin puuttua tuohon ajatukseen kun se on niin tuhoisa kaava ihmissuhteissa.

Alma voimia sinulle, ja toivottavasti sinulla oli antoisa käynti selvänäkijällä.  Smiley
tallennettu
Alma*
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« Vastaus #18 : 31.12.2008 18:37:12 »


Sinulla on pahan näköisiä t-ristejä kartallasi. Pahin ja tarkin taitaa olla tuo missä kärkenä on  kuu neliössä  neptunus jupiter

Ihmettelin että miten kuu leijona suvaitsee tuollaisen miehen kanssa olla, mutta tuosta t-rististä ja neptunuksen neliöstä se vastaus löytyi...



Mitä nämä t-ristit tarkoittavat?

Minulla on ollut paljon hankaluuksia elämäni aikana. Myös suhteeni vanhempiini on hyvin ongelmallinen.
Tämä mies on myös selvännäkijän mukaan "hyvin hankala ja vaikea", kiltti, mutta jos ei mennä hänen tahtiinsa, alkaa oikuttelu.
Hän näki tämän tilanteenkin oikutteluna, jostain kiukuttelee mikä ei ole mennyt hänen tahtonsa mukaan.

Mä olen ihan rikki.
Joskus minulle sanottiin että 40:n ikävuoden jälkeen alkaisi elämäni helpottaa, näkyykö sellaista kartalla?

On kamalaa kun kaikki unelmat menevät pirstaleiksi ja jatkuvasti kerrotaan, että olen hullu ja sekopää. Mies on itse hyvin "mukava seuraihminen" kaikki pitävät hänestä.
Kotona minulle jotain ihan muuta. Kamalaa nälvintää ja paikanosoitusta.


Kiitos sinulle, että avasit hieman tätä.
Vielä jos kertoisit, mitä nuo t-ristit tarkoittavat.
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #19 : 01.01.2009 16:15:47 »

Hei, en itsekään ihan täysin noita erikoiskuvioita ymmärrä tai osaa tulkita, mutta jos teet tällä sivustolla syntymäkarttasi niin sieltä näkyy myös kohta näytä erikoiskuviot kartalla varmasti tuosta t-rististäkin siellä enemmän selitystä.

Onko sinulla ollut ongelmia enemmän äitisi kanssa? Mietin vain tuota kuu neliö neptunusta. Itselläni on sama aspekti omalla kartallani ja oman äitini kanssa ollut vaikeaa.

Helpommin sanottu kuin tehty, mutta yritä nyt pitää tuohon mieheen etäisyyttä. Tuo liittyy juuri siihen narsismiin että toisille esittää mukavaa ja sitten sinulle kiukuttelee ja nälvii.

Unohda nyt ne ikävät sanat miten mies on sinulle sanonut ja yritä löytää sellaista seuraa, joka huomaa hyvät piirteesi ja mainitsee niistä. Mikä tärkeintä yritä itse nyt miettiä mitä sinussa on hyvää. Itsetunto kärsii tuollaisessa höykytyksessä, mutta yritä nyt jonkinlaiset itsekunnioituksen rippeet edes koota ja niistä rakentaa positiivisempaa kuvaa itsestäsi. Sekä myös todellisempaa. Vaikka kuinka tunnet itsesi loukatuksi niin yritä ajatella, että toisen pahat sanat ovat vain sitä paikanosoitusta ja manipulointia eikä kerro sinusta mitään.

Vaikea yhtäkkiä kartalta nähdä että milloin elämä alkaa helpottaa. Luulen että kun parin vuoden päästä tuo pluto oppositio noususolmu ja venus on ohi niin elämäsi rauhoittuu huomattavasti. Sen jälkeen ei näy enää mitään niin voimakasta tai painostavaa kuviota. Luulen että tuo tr.  pluto aspect_con kuunsolmu avaa sinulle vielä paljon sitä ennen, jonka ansiosta elämä sitten aikanaan rauhottuu.

Suosittelen, että yritä löytää hyvä terapeutti, jonka kanssa voisit puhua ongelmistasi vanhempiesi kanssa ja menneisyydestäsi. Sekä myös tuosta suhteesta ja miehestä. Niin kauan kuin olet jotenkin pihalla menneisyytesi kanssa niin on vaikea avoimesti katsella eteenpäin.

Sinulla on varmasti voimat vähissä, joten keräile rauhassa voimia. Mihinkään ei ole kiire eikä asioita voi päivässä selvittää, mutta pikkuhiljaa... Pyydä itsellesi apua kun selvästi olet nyt tuen tarpeessa.

Voimia!  smitten
tallennettu
Alma*
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« Vastaus #20 : 01.01.2009 22:02:13 »

Onko sinulla ollut ongelmia enemmän äitisi kanssa? Mietin vain tuota kuu neliö neptunusta. Itselläni on sama aspekti omalla kartallani ja oman äitini kanssa ollut vaikeaa.

Helpommin sanottu kuin tehty, mutta yritä nyt pitää tuohon mieheen etäisyyttä. Tuo liittyy juuri siihen narsismiin että toisille esittää mukavaa ja sitten sinulle kiukuttelee ja nälvii.
...


Ongelmia on molempien kanssa, äitin kanssa rankempaa kyllä.

Etäisyyttä koetan pitää.
Tänä aamuna olin hyvin heikossa kunnossa ja tilasin ajan terkkaripäivystykseen.
Jouduin pyytämään miestä ottamaan koiraa hoitoon, ei vastausta, kunnes tuntien päästä tuli viestinä, että sori, ei voi kun eilen meni niin pitkään jne... ei voi ajaa autolla.
Kotiin tullessani näin että hänen autonsa on kotipihalla, eli ihan muualla kuin piti.
Tuo valehtelu on minusta hyvin loukkaavaa.

Mietinkin jossain vaiheessa, onko hän narsistinen... No hänen mielestään minä olen narsisti.
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: