Sivuja: 1 ... 5 6 [7]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Hämmentävä elämäntilanne  (Luettu 49579 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #90 : 20.01.2006 22:37:26 »

Siitä on niin kauan kun muistan minkäänlaisia ekstaattisia kokemuksia, kaikki värit on mun maailmassani taittunu mustaan ja harmaaseen ja muodot kadonnu äärettömyyteen... konkreettinen elämä ei oo siis tuntunu kauheen houkuttelevalle tai mukavalle.

Oon paennu sitä mieltämällä itteni jotenki "henkisenä" ja lukenu, kirjottanu, pohdiskellu paljo.

Nyt oon erittäin hämmentyny kun tuntuu että ne värit ja muodot on palannu ja se on myös hämmentävää kun muutkin asiat kiinnostaa ku lukeminen ja tällanen "älyllinen puuhastelu". Haluais tosiaan maistella sitä konkreettista elämää ja nauttia siitä sellasenaan. Mutta kun en oo tottunu sellaseen ollenkaan ja nyt on jotenki sellanen hämmentyny ja tyhjä olo kun ei oikein tiedä miten pitäis toimia tai olla.  Huh

Mä en oo löytäny sitä aluetta, jolla mä olisin hyvä ja uusia harrastuksia on korkee kynnys alottaa kun asetan ittelleni heti niin korkeet vaatimukset, että vähemmästäki masentuu.  Undecided

Itse asiassa toi kuvais aika hyvin mun koko elämäntilannetta; ihan niinku mä menisin elämäni ensimmäiselle pianotunnille kun mä en koskaan oo nähny pianoo. Siitä huolimatta mä oon kuullu muiden pianon soittoo ja mun tavotteet on korkeella. Sitte siellä tunnilla mä tunnen vaan olevani ihan täys hölmö ja oon ihan hirveen pettyny ja hämmentyny. Lopetanko heti alkuunsa ettei tästä tuu mitään vai vedänkö syvään henkee ja mietin minkä takia haluan oppia soittaan pianoo ja sitten vaan kestän sen etten heti oo täydellinen virtuoosi. Kas siinä pulma. Kun kumpikin vaihtoehto tuntuu yhtä vaikeilta omalla tavallaan.  Huh
tallennettu
Mio
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482


Ea Mai


Profiili
« Vastaus #91 : 20.01.2006 22:57:34 »

Tärkeämpää on kuulla pianon ääni sisällään kuin koskettaa sitä.

Toi sun juttus kuulostaa perfektionismihakuiselle. Siitä muodostuu eittämättä ongelmia jos asiat ei onnistu tyyliin että ne pitäis jostakin syystä onnistua.

Kannattaa ehken kokeilla antaa mennä vaan taktiikkaa. Siis tehä jotain mistä ei oo mitään aavistustakaan mitä siitä seuraa.  crazy2
tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #92 : 20.01.2006 23:09:13 »

Tiedän, täydellisyydentavottelu on niin turhaa ja typerää kun vaan olla ja voi, mutta minkä teet  Embarrassed

Lukion jälkeen olin elämäni tähän asti ainoon kerran sellasessa mielentilassa, etten nyt tiedä sitte yhtään mitä tästäkin jutusta seuraa, mutta kokeillaan nyt kun ei oikeen muutakaan keksi. (tää liitty opiskeluihin. en päässy sinne minne halusin ja sitte lähdin summissa ihan toiseen suuntaan. Sillä tiellä oon edelleen  Wink )

Mutta siis pitäis jostain löytää se vire, että hemmetti ei mitään hajua mistään mutta kokeillaan. Jos menee ihan totaalisen hutiin niin sitte menee, mutta jos onnistuu niin ei ainakaan tarvi jossitella.

(kuka toi ihminen on, haluis taas ajatella ja oikeesti tuntee noin!)

Edit: onko kenelläkään hyviä vinkkejä miten elämäänsä sais lisättyä "luovaa hulluutta"...?
« Viimeksi muokattu: 20.01.2006 23:20:00 kirjoittanut Alzbeta » tallennettu
Mio
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482


Ea Mai


Profiili
« Vastaus #93 : 21.01.2006 00:25:10 »

ÖöÖ kokeile toimia impulsiivisen toiminnan kautta yhdistäen siihen intuitiota ja herkkää vaistoa.

Opettele näkemään itsesi olevassa ja elä sisäisen liikkeen ja rytmitajun mukaisesti. Cheesy

Uskalla toimia päättömästi ilman huolta seuraamuksista.  buck2

Ole vapaa rajoituksista joita tiellesi on asetettu. Pura ne näkemällä mielesi läpi.

Opi siis nauttimaan hetkestä ja mukaudu siihen että kosmoksessa on kaikki helvetin hyvin.  smiley6600

Syleile elävää  smitten
tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #94 : 21.01.2006 12:43:37 »

No kiva kiva, teen noin. ja helvetin hyvin menee.
tallennettu
mastodontti
Vieras
« Vastaus #95 : 21.01.2006 12:50:03 »

Absintti voisi lisätä luovuutta. Kehitä asennettasi ja pakota itsesi huomaamaan kuinka erinomainen yksilö olet. Äläkä välitä pikku jutuista. Jos koet jonkun kommentit ym. luokkaaviksi niin loukkaa takaisin. Äläkä anna periksi kenellekään; omapa on elämäsi. Ja ehdottomasti unohda kaikki turhanpäiväiset henkimaailma-paskanjauhannat.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #96 : 21.01.2006 13:04:41 »

Alz, tappelen tavallaan saman elämään luottamus kysymyksen kanssa varsinkin viime vuoden jälkeen. Mun pitää luottaa nyt vähän yhteen jos toiseen asiaan. Tiedän, miehiin en luota, se on selvä asia. Mutta ehkä kuitenkin luotan siihen että elämä on seikkailua jossa saa kokemuksia, mitään ei kannata hirveesti surra vaan eteenpäin.

Kun yksi ovi menee kiinni, toinen aukeaa. Jotain sellaista koin ainakin tossa viime syksynä rahan kanssa ja suhteiden kanssa joulukuussa, vaikka vieläkin olen vaiheessa, niin näen tämän "kannattelun" tuloksia muutaman kk:n sisään.

Kyllä se on vaan pakko visualisoida että asiat menee oikein. "oikein" sanon edelleen eilisen pahan riidan jälkeen-

Toisaalta - kuka määrittelee miten PITI käydä? Lopulta kaikki muuttuu energiaksi ja palaa valoon.. luulen..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #97 : 23.01.2006 21:22:34 »

No siinähän se just on, etten osaa antaa samalla mitalla takasin ja siltiki jos annan niin tulee vaan ihan ******* olo. Lopulta käännän sen sitten vaan itteeni...  Cry

Ehkä, tohon seikkailuun liittyen, täytyy sitten ajatella, että jokaisesta kokemuksesta jää muistoja ja muistot on lopulta vaan rikkautta.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #98 : 24.01.2006 13:34:56 »

Minne muistot maailmankaikkeudessa varastoituu..Aikakirjoihin..

Seikkaile, seikkaile.

Niin minunkin piti ennenkuin jostakusta alkoi liikaa välittää mutta pääseehän siitäkin pois. Kuten tiedät!  Kiss

Raha-asiat muuten yleensä toimii suhteita paremmin, kumma.

Ai niin muuten. Ellei nyt ihan huonosti käy, periaatteessa kai kumpikin saa jotain suhteesta, jonkun miehen mielestä nainen voi vaan lempata miehen helpommin, sitten kai mies oppii lemppaajaksi, ja peli jatkuu. Koeta löytää joku joka ei ole itseään vielä kylmettänyt niin sulla on helpompaa-
« Viimeksi muokattu: 24.01.2006 13:38:40 kirjoittanut EternalSun » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #99 : 26.01.2006 23:20:17 »



Edit: onko kenelläkään hyviä vinkkejä miten elämäänsä sais lisättyä "luovaa hulluutta"...?

 police
           Kontrol  kontrol, avot` tuo tuttu naapuri...

             Kuis`hänest irti päästään ? NO vot` ei huolita

               mukaan, päästetään IRTI, ei huolita mukaan !!!

                                      2funny
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #100 : 27.01.2006 11:37:35 »

Luovaa hulluutta alkaa tulla esille ihan itsestään, kun tunnistaa oman sisäisen lapsensa ja heittää estot pois!  Grin Jos tekee mieli hypätä lumihankeen keskellä katua ruuhka-aikaan, niin anna mennä ja hyppää! Joku ehkä tuijottaa, että "mitä hemmettiä? onko tuo päästään vialla?!" mutta anna tuijottaa. Sinähän vain toteutat sisäistä lastasi ^__^

Täytyy uskaltaa laittaa itsensä likoon "noloihin tilanteisiin", jos tuntuu siltä, että olisipa hauskaa nyt kajauttaa ilmoille laulu täällä kaupan käytävillä, niin ei kun laulamaan vain!

Leikki-ikä on koko ikä  Grin
tallennettu
Sivuja: 1 ... 5 6 [7]
  Tulostusversio  
 
Siirry: