Sivuja: 1 ... 42 43 [44] 45 46 47
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kortit pöytään  (Luettu 367151 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
limoviikuna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 137


Profiili
« Vastaus #645 : 21.08.2013 13:55:58 »

Hei Meimi,

Miltä näyttäisivät meidän asuntoasiat?

Kiitos  smitten smitten
tallennettu
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #646 : 21.08.2013 14:34:15 »

Minkä sanoman kortit antaisivat aikeilleni vaihtaa työpaikkaa? Työmatka pitenisi reilusti..
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Brida
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 298


" Elän tässä ja nyt, täynnä elinvoimaa "


Profiili
« Vastaus #647 : 22.08.2013 21:20:40 »

Työttömyys, yh-elämä, sairastelua, kuolemaa ja surua... miten kauan tämä jakso mahtaa kestää? Apua kaivataan. Voimat aika lopussa.   Sad
tallennettu

May your day be uplifted
filled with sunshine and warmth
the shining rainbows of hope
the white clouds of dreams
the gentle softness of breeze
the sweet smell of fresh air.

May your day be uplifted
from start to end
filled with joy and happiness
untroubled and serene.

May your day be
fairytiger
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 100



Profiili
« Vastaus #648 : 24.08.2013 16:48:11 »

Haluaisin kysyä korteilta sellaista, että kannattaako eräs viesti lähettää vai ei... ?
tallennettu
sherry
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 62



Profiili
« Vastaus #649 : 27.08.2013 13:37:12 »

Nostaisiko joku kortin mun asuntoasioille? Kovasti olen omaa kotia etsinyt mutta kun ei vaan tärppää mistään  Undecided
tallennettu

aurinko oinas, kuu neitsyt, askendentti rapu
Alviira
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #650 : 28.08.2013 19:09:19 »

Hei, nostaisitko minulle kortin tälle syksylle.  Kiitos Smiley
tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #651 : 29.08.2013 11:42:17 »

Hei,

Miltä minun työt näyttäisi menevän?  Smiley

Kiitos jo etukäteen

Terkuin
aava1

No kun kukaan muu ei ole innokas nostelemaan kortteja, niin minäpä taas...   Smiley

Aava1:lle nousi Sateenkaarten Ässä, Täyttymys
http://kathryn.mnsi.net/rainbows/01maturity.jpeg
"Tämä kortti on kuin palkinto, jonka todella olet ansainnut, palkinto hyvin suoritetusta kovasta työstä.  Seisot nyt vakaalla pohjalla, ja sisäinen tasapainosi heijastuu ulkoiseen elämääsikin tuoden sinulle onnea ja menestystä."

Mikä nyt sitten onkaan tilanteesi, niin hyvin menee ja palkinto tulee! 
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #652 : 29.08.2013 12:00:30 »

Hei,

Nostaisitko rakkaudelle ja työlle? Mitä lähitulevaisuus mahtaisi tuoda tullessaan?  :Smiley

Kiitos jo etukäteen. Smiley


Sinulle nousi rakkauteen Pilvien 10, Uudelleensyntyminen
http://kathryn.mnsi.net/clouds/10rebirth.jpeg
Kortti kuvaa kolmea tietoisuuden tasoa.  Kamelin tietoisuuden tasolla oleva ihminen on unelias, saamaton ja omahyväinen.  Kamelin yläpuolella seisoo leijona, joka astelee ylväästi omaa tietään.  Leijonasta kehittyy lopulta lapsi, joka ei ole alistuva eikä kapinoiva, vaan aito ja välitön.
Et saa olla laiska ja saamaton, et myöskään leijonan lailla ylpeä ja ylimielinen, vaan aito oma itsesi, välitön ja lämmin.  Luulisi rakkauden löytyvän näillä eväillä.

Työlle nousi Sateenkaarten 4, Saituus
http://kathryn.mnsi.net/rainbows/04themiser.jpeg
Tämä kortti kehottaa miettimään, mihin olemme takertuneet, mikä on meille niin tärkeää, että haluamme puolustaa sitä kynsin hampain.  Mitähän tarkasti ottaen pitää sisällään kysymys 'kortti työlle'?  Oletko työtön vai haluaisitko vaihtaa työtä, alaa, vai mietitkö vielä mille alalle alkaisit opiskelemaan?  Tällaisen kortin tullessa vastaan, ja muutenkin olisi hyvä jos kysymys olisi hiukan tarkempi.  Tässä nyt yksinkertaisesti tulee mieleen, että haluat kiihkeästi takertua johonkin, mikä estää sinua työnsaannissa.  Tämän paremmin en osaa vastata näillä tiedoilla.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #653 : 29.08.2013 12:05:46 »

Hei Meimi,

Miltä näyttäisivät meidän asuntoasiat?

Kiitos  smitten smitten

Vastaus kysymykseesi hyppäsi pakasta sekoittaessani kortteja.  Vastaus on Valttikorttien II, Sisäinen ääni
http://kathryn.mnsi.net/major/02innervoice.jpeg
Tämä kortti kertoo tietysti sen, niinkuin kaikki ns. ennustuskortit muutenkin, että tiedät jo asian.
"Elämässä on aikoja, jolloin tuntuu, että meitä vedetään joka suuntaan.  Sisäinen hämmennyksemme on vain muistutus siitä, että meidän tulisi hiljentyä ja kääntää huomiomme sisäiseen maailmaamme.  Vain siten kykenemme oivaltamaan oman totuutemmme."
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #654 : 29.08.2013 12:14:40 »

Minkä sanoman kortit antaisivat aikeilleni vaihtaa työpaikkaa? Työmatka pitenisi reilusti..

Jes, tällaisista kysymyksistä mä tykkään!  Selkeä kysymys, mihin voi vastatakkin jotain muuta kuin ympäripyöreää diipadaapaa.  Toivottavasti vastaus ei tule liian myöhään.  Sinulle nousi Valttikorttien XII, Uudet Ulottuvuudet.
http://kathryn.mnsi.net/major/12newvision.jpeg
"Sinulla on nyt tilaisuus tarkastella elääsi kaikkia ulottuvuuksia syvyyksistä korkeuksiin.  Niitä ei voi erottaa toisistaan,  Kun kokemuksemme myötä ymmärrämme, että synkät ja vaikeat hetket ovat yhtä tarpeellisia kuin valoisat ja onnelliset hetket, alamme suhtautua elämään aivan toisin.  Kun otamme vastaan elämän koko kirjon, voimme tulla eheämmiksi ja tasapainoisemmiksi."

Mun mielestä jo kortin nimi sanoo sen, että vaihda vaan!  Smiley
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #655 : 29.08.2013 12:28:58 »

Työttömyys, yh-elämä, sairastelua, kuolemaa ja surua... miten kauan tämä jakso mahtaa kestää? Apua kaivataan. Voimat aika lopussa.   Sad

Voi kuinka kurjaa että sinulla on hankala jakso elämässäsi.  Olen kuullut, että kortit eivät kerro aikaa tai hankalan ajanjakson pituutta, ainakaan minä en osaa katsoa.  Ennemmin tämä kysymys kuuluisi esittää astrologille, hän osaisi kertoa ja näyttää ihan planeettoja katsomalla, milloin jakso päättyy.  Ja päättyyhän se!  Jo se auttaa, että ihan tietoisesti pyrkii ajattelemaan positiivisia ajatuksia.  Ei se tietenkään helppoa ole, jos maailma murjoo, mutta sitä voi kokeilla.  Nostin kuitenkin sinulle kortin, nousi Pilvien Ässä, Korkein Tietoisuus
http://kathryn.mnsi.net/clouds/01consciousness.jpeg
"Pilvien kortit symboloivat mieltä.  Mielellä on tapana saada meidät joko toimimaan typerästi tai tuntemaan ahdistusta.  Tässä korkeimman tietoisuuden kortissa on kuitenkin suuri Buddhaa esittävä hahmo, joka on niin suunnaton, että se ulottuu jopa tähtien tuolle puolen.  Sen pään yläpuolella on pelkkää tyhjyyttä.  Buddha kuvaa tietoisuuden tasoa, joka avautuu kaikille, jotka ovat päässeet mielensä herraksi ja pystyvät käyttämään sitä palvelijanaan."

Mun mielestä tämä kertoo juuri samaa mitä tuossa edellä kirjoittelin.  Koeta rauhoittaa mieli, niin vaikeudetkaan ei näytä niin kamalilta.  Voimia!
 smitten
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #656 : 29.08.2013 12:44:40 »

Haluaisin kysyä korteilta sellaista, että kannattaako eräs viesti lähettää vai ei... ?

Tämä vastaus taitaa tulla myöhässä, mutta katson silti.

Tähän nousi Veden 6, Harhakuvat
http://kathryn.mnsi.net/water/06thedream.jpeg
En nyt voi tietää, mitä kyseinen mahdollinen viesti koskee ja kenelle haluaisit sen lähettää.  Tuntuu kuitenkin siltä, että jokin harha tai haave sumentaa tätä asiaa.  Jos kysymys on rakkausasiasta, haaveilet luultavasti tästä viestin kohteesta, näin ainakin kortin perusteella arvioisin.  Kirja sanoo: "Todellinen rakkaus ei synny riippuvuudesta, vaan siitä, että keskitymme omaan sisäiseen rikkauteemme ja kasvuumme.  Silloin meillä on niin paljon rakkautta annettavanamme, että vedämme aivan luonnostamme puoleemme ihmisiä, jotka vastaavat rakkauteemme."  Jos viesti on hyvää tarkoittava, vaikkapa ihastuksen tunnustaminen, voihan sen lähettää.  Jos kysymys on asioiden hämmentämisestä tai vaikka toisten salaisuuksien paljastamisesta, älä lähetä.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #657 : 29.08.2013 12:51:05 »

Nostaisiko joku kortin mun asuntoasioille? Kovasti olen omaa kotia etsinyt mutta kun ei vaan tärppää mistään  Undecided

Tähän kysymykseen nousi Veden 7, Mielen Harhat
http://kathryn.mnsi.net/water/07projections.jpeg
Kortissa mies ja nainen ovat kasvotusten, mutta eivät kuitenkaan näe toisiaan.  Mulle tuli heti mieleen, että onko oikea asunto jo ihan nenäsi edessä, mutta et jostain syystä 'näe' sitä?
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #658 : 29.08.2013 12:56:33 »

Hei, nostaisitko minulle kortin tälle syksylle.  Kiitos Smiley

Tälle syksylle nousi Valttikorttien XII, Uudet Ulottuvuudet
http://kathryn.mnsi.net/major/12newvision.jpeg

Jotain uutta on ihan selvästi tulossa elämääsi.  Kortin hahmo on syntymässä uudelleen.  Hänen juurensa ovat maassa, mutta hänen siipensä kurottavat kohti vapautta.  Onnea matkaan!
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1336



Profiili
« Vastaus #659 : 29.08.2013 15:29:17 »

Harvoin kysyn edes pientä suuntaviittaa tällä tavoin, mutta teenpä poikkeuksen.
Kutittelee niin toisen ihmisen näkemys monitahoisiin edessäni kangasteleviin asioihin ja tapahtumiin. Toisiin tekee mieli puuttua ja osallistua - toisiin taas minua pyydetään, jopa vaaditaan.
Useista mieltäni kiehtovista asioista valitsin vain kaksi kysymystä:

Ensisijaisesti kiinnostaa
matka, onnistuuko ja piankinko?
Tekisi mieli olla kauan ja 'valaa' pohjaa myöhemmälle ajalle uudelle paikkakunnalle.

Toiseksi
pyyntö yhteiskunnallisiin vaikuttamisiin - ovi on avoinna, kannattaako yhteiskunnan kannalta minun siitä käydä,
tai päätänkö vain -menee sitten syteen tai saveen- paneutua asioihin, joita tämä pyyntö koskee?

Kiittäen jo etukäteen. Voit nimetä minne tai kenelle lähetän korvaukseksi energioita.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Sivuja: 1 ... 42 43 [44] 45 46 47
  Tulostusversio  
 
Siirry: