Sivuja: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2115225 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #405 : 04.07.2007 09:18:17 »

Kylla se vahan silta kuulostaa...
tallennettu
Cheva
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 322


Aurinko härkä. Kuu kaksonen. Nouseva Leijona.


Profiili
« Vastaus #406 : 04.07.2007 11:09:51 »

Huoh. Ja miekö jo luulin, että olen päässy yli siitä kokonaan, etten ainakaan enää katkera olisi Cheesy Vaan enpä taida ollakaan, kuvittelen vaan Smiley
Tai siis katkeruudesta olen tainnut pääästä tuota exää kohtaa, mutta tuo uusi nainen aiheuttanee ärtymystä.
Tai en tiedä.. pitäisi nyt saada tämä siis kokonaan pois alitajunnastakin vaivaamasta.

Unet, ne on joskus niin rehellisiä  Tongue
tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence
(http://www.nafithat.com/vb/images/smilies/zzzr07.gif)

Nyt on menneisyyden päätepiste.
Tulikukka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 250



Profiili
« Vastaus #407 : 04.07.2007 12:42:33 »

Eräälllä ystävälläni tällä hetkellä vaikea tilanne ihmissuhde puolella ja jostain kumman syystä näen jatkuvasti hänen elämäänsä tulavia/tapahtuneita asioita, joista hän ei minulle ole kertonut, mutta ovat putkahtaneet nokkani eteen hyvinkin tarkasti unimaailmassa, symboleina kylläkin, mutta äärimmäisen selvinä.   Shocked

Usein tapahtumat noudattavat täsmälleen sitä, mitä unessa sattuu. Yleensä toimin unessa tarkkailijana, vaikkakin unessa mukana, saatan sanoa jotain tai soallistua, mutta kuitenkaan en tunne että koko juttu koskee minua mitenkään ja olen ikäänkuin ylimääräinen.  :Smiley

Tätä on nyt jatkunut viikon verran ja aina kun tilanne muuttuu tai jotain tapahtuu, näen ne unissani. Ystävälleni en ole asiasta kylläkään kertonut. En tiedä pitäisikö...  Undecided
tallennettu

We have got two gifts,that we should use as much as possible:
the sense of humore and the imagination.
The imagination replaces that what we are not and the sense of humor
helps us to accept that what we are.
ti0
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 102


Profiili
« Vastaus #408 : 04.07.2007 12:58:41 »

Unta pukkaa.. En jaksa kirjoittaa niitä ylös koskaan, unohtuu.

Viime yönä, tai vissiin sitä edellisenä oli jotain sekavaa koulu/tavaratalo/mitälie seikkailua, ainakin Arnold Schwarzenegger piti portaikossa jotain kamppailulajituntia nuorille ja he venyttelivät juuri ja yksi poika oli jotenkin paras ja ajattelin että Arnold murhaa pojan koska ei halua muiden olevan hyviä.

Sitten oli hammasuni, toinen kulmahammas heilui ja irtosi, olin kauhuissani, eihän hampaiden pitänyt tippua. Kun ne hammasunet tuntuu välillä niin reslistisiltakin. Kerran kyllä näin unta jossa suussani oli kaivo (liian vähän vettä juon?). Inhoittavia nuo hammasunet! Angry

Sitten unessa tapasin siskoni pariin kertaan, en enää muista mitä hän teki. Sitten noin 8-vuotias serkkuni oli mökillä ja piirsi ja minä katsoin. Hän piirsi todella hyvin ikäisekseen. Mitäköhän hän piirsi.. ainakin jotain vähän kynttilän näköistä, jotain sekavaa.
tallennettu
Pentti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Profiili
« Vastaus #409 : 05.07.2007 19:49:05 »

minun hiuksista nainen leikkasi tupsun ja vei toiselle naiselle
itsemielessä unessani ajattelin että tuolle naiselle se vie ja niin veikin
vast.otetaan ilomielin vastaan niin niitä naisia unessa oli useita smitten smitten
kiitti vastaajille ja mukavaa kesää
tallennettu
ti0
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 102


Profiili
« Vastaus #410 : 06.07.2007 13:11:25 »

Toissa yönä nähtyä..

Olin jossain (omakotitalo)rakennuksessa jossa oli paljon käytäviä ja jonkun muun kanssa pakoilin jotain. Jotkut huoneet näyttivät luokkahuoneilta. Sitten oli ilta ja näkyi talo hämärässä.

Sitten oli päivä ja olin ravintolassa, se oli vähän hassun tyyppinen ravintola enkä osaa kuvailla sitä vaikka ihan selkeä se oli, semmoinen puinen pyöreä ja ikkunaton ravintola jossa oli yläkertakin. Joku ihminen kehui ravintolaa viihtyisäksi ja kertoi meditoineensa ravintolan pöydällä seurueensa kanssa ja minä ihmettelin voiko ravintolassa niin tehdä. Huh

Ravintolan jälkeen oli jotain vähän sekavaa asumista jossain ahtaahkossa rakennuksessa ja sitten valmisteltiin juhlia. Oli vaniljajäätelökuutioita ja keksejä ainakin. Jotkut lapset pilkkoivat niitä jäätelöitä tai veivät tarjolle niin minä laittelin niitä kanssa kun ajattelin että pikku lapset vaan sählää. Juhlaa varten oli ohjelma joka oli kirjoitettu valotaululle. Sitten maisemat olikin mökiltä yhä enemmän eikä empivä juhlien juontaja kerennyt sanoa mitään eikä juhlia alotettu kun huomasin uhkaavasti ikkunan takaa tulevan köynnöksen. Shocked

Menin ulos muiden kanssa ja tartuimme kirveisiin ja rupesimme katkomaan kasveja. Yksi kasvi sai minun jalastani kiinni mutta sain riuhtaistua itseni irti. Osa kasveista oli kirkkaanvärisiä ja omituisen näköisiä, paksuja ja sellaisia että ne voi syödä sinut. Olin pilkkomassa yhtä katosta roikkuvaa kasvia kun se sai otteen minusta mutta sain pilkottua sitä tarpeeksi ja pääsin irti. Sitten se sama "kasvi" muuttui sängyksi jossa oli valokuvia ja peitto mukana ja minä sitten hakkasin sänkyä ja silppusin peiton jotta se kuolisi. knuppel2

Sanoin muille että meidän täytyy lähteä täältä, olisi hullua jäädä sinne vaaran keskelle vaikkei se nyt hirveän pelottavaa ollut, ei oikeen tuntunut miltään. Harva oli innokas lähtemään ja minunkin piti ensin hakea tavarani yläkerrasta mutta saatiin lähtöporukka kasaan ja minä sanoin kuskille että älä ota mitään riskejä. Oisi tyhmää ajaa ylinopeutta ja joutua auto-onnettomuuteen kun halutaan pois vaaran luota. idiot2

Lähdimme ajamaan mutta heti tiellä vastaan tuli toinen auto joka halusi mökille, ja siellä oli Lily Allen ainakin, olin nähnyt hänestä kuvia. Ajattelin että hölmöä haluta tänne kun täällä on vaara mutta kun toinen auto peruutti pois tieltä ja ajoimme vähän edemmäs näin että pari muutakin autoa halusi tulla, eikä syyttä: he ajoivat pakoon jättiläistä. Jättiläinen ei ollut erityisen suuri mutta kai vaarallinen. Peruutimme takaisin. Tongue

Poistuttuani autosta minulla oli uimapuku päällä, kolmella muullakin oli. Ajattelimme uida kauas järvelle jos se karistaisi jättiläisen kannoilta. En pystynyt sukeltamaan kunnolla, enkä muutenkaan uimaan joten tartuin kiinni toisista koska eihän heille käy mitään ja voivat uida nopeasti, en halunnut jäädä jälkeen.

Olimme jonkin matkan päässä rannasta kun näimme taaksepäin ja jättiläinen oli tulossa meidän peräämme. Minäkin pystyin uimaan ja uin selkäuintia hyvin nopeasti mutta ajattelin etten kauan jaksa, olin kuitenkin muiden edellä enkä jäänyt jälkeen. Jättiläiselle uiminen ei kuitenkaan ollut ongelma ja pian hän porhalsi eteemme jolloin vaihdomme nopeasti suuntaa.

Jättiläinen ei ollut jättiläinen vaan tavallisen kokoinen nainen, aika kaunis niin kuin malli, ja me muutkin oltiin. "Jättiläinen" seurasi aina vuoronperään jokaista meistä. Kun minä olin lähin, uin taas tosi nopeasti karkuun ja ajattelin etten kauan jaksa uida. Jättiläisen katse oli vähän tuijottava. Jättiläinen ei enää ruvennut seuraamaan muita vaan pysyi perässäni ja oli jotenkin lumoutunut siitä kun uin niin nopeasti. Pian en jaksanut enää uida ja lopetin uimisen ja heräsin. Tongue

-------------------------------

Viime yönä olin jossain missä oli suuuuret pukuhuoneet. Olin naisten pukuhuoneessa ja siellä oli saunatilat ja monta saunaa ja minä oisin tahtonut mennä poreammeeseen mutta en saanut vaatteita riisuttua, se oli hyvin ärsyttävää kun housut oli hankala saada pois päältä, oli kahdet farkut päällekäin. Angry

Sitten unessa oli kauppa josta halusin ostaa juotavaksi vettä mutta se oli kallista.

Sitten oli tuttuja ihmisiä ja ruokasali. Oli hankala löytää kasvisruokaa. Roiskutin raivoissani kastiketta ärsyttävän äitini päälle. tickedoff Sitten oli erimaalaisia ihmisiä jotka olivat maustepurkkeja.
tallennettu
lillian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59



Profiili
« Vastaus #411 : 06.07.2007 19:19:38 »

Välillä kuulen unessa jonkun lausahduksen, toteamuksen tms:n...
viime yönä tällainen: sydämesi on avoimuuden ja pyhyyden temppeli...
jäi mietityttämään  :Smiley
tallennettu
Illusiana
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 72


I picture your face at the back of my eyes


Profiili
« Vastaus #412 : 07.07.2007 12:35:53 »

Olen tosi hämmentynyt. Näin tuossa edellisyönä unta, jonka olen nähnyt muutama vuosi taaksepäin, tosin eri henkilöillä. Tässä uutukaisemmassa versiossa oli talvi, kuten aikaisemmassakin unessa oli. Koska edustan pukeutumisellani ja olemuksellani gootteja, joten olinkin unessa tälläytynyt: oli korsetti, meikit ja viitta. No, siinä sitten kävelin ensin ulkona, ja sitten yllättäen olinkin sisätiloissa, jonkilaisessa ostoskeskuksessa. Näin siellä joukon vanhoja tuttuja, myös yhden hyvän kaverini, sanotaan häntä nyt Nikoksi. Moikkasin heitä ja halasin Nikoa. Vaihdoin pari sanaa koko porukan kanssa, ja sitten lähdimme kahdestaan Nikon kanssa, kävelylle, jutellen samalla syvällisiä omista parisuhteistamme (seurustelin unessani edelleen nykyisen poikaystäväni kanssa, ja Niko seurusteli pitkäaikaisen ihastuksensa kanssa). Kun siinä sitten oli aika erota, halasimme, kuten kaverit aina tekevät ja suutelimme. Se oli pieni suudelma, ja molemmat olivat heti sen jälkeen, että ei tule toistumaan ja pyytelivät anteeksi. Mitä ihmettä tuo uni mahtoi oikein tarkoittaa? Sanotaan, että suudelma unessa merkitsee uuden ystävän saamista, onko se sitten niin? Olemme tämän Nikon kanssa vanhoja tuttuja, mutta vasta viime viikolla meistä tuli enemmän kavereita kuin ennen.
tallennettu

Aurinko Kaksonen
Kuu Härkä
Nouseva Kalat
Merkurius Härässä
Venus Oinaassa
Mars Kaloissa

~Valkoinen Kosminen Maailmojen Sillanrakentaja
~Tuuli
~Hevoskastanja
~Anubis

(http://i44.photobucket.com/albums/f1/Usvatar/hug.gif)
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #413 : 07.07.2007 18:02:30 »

Suudelmasta sanotaan näin:

Suudelma, Suudella
Suudelmasta uneksiminen edustaa rakkautta, kiintymystä, seesteisyyttä, harmoniaa ja tyytyväisyyttä. Jos näet muiden suutelevan unessa, kertoo se siitä, että olet sekaantunut liiaksi heidän keskinäiseen suhteeseensa. Sinun on annetava heille omaa aikaa ja tilaa.
Jos unessa olet juuri aikeissa suudella jotakuta, kertoo se siitä, että et tiedä mitä hän todellisuudessa ajattelee sinusta. Haet jonkinlaista ihmissuhdetta tämän henkilön kanssa, mutta et oikein tiedä miten saavuttaisit sen parhaiten.
Jos suutelet samaa sukupuoltaolevaa henkilöä ja olet itse hetero, kertoo se itsensä hyväksymisestä. Tiedostat itsesi feniniinisen tai maskuliinisen puolen.
Kädelle suuteleminen kertoo kunnioituksesta.
Jos suutelet unessasi jonkun toisen tyttö- tai poikaystävää, kertoo se parisuhteen ja rakkauden energian tuntemisen toiveistasi. Haluat ehkä ilmaista seksuaalisuuttasi paremmin ja herättää intohimosi henkiin. Vaihtoehtoisesti uni symboloi oman koskemattomuuden puutteesta.
Jos suutelet läheistä ystävääsi, kunnioitat ja ihailet häntä valve-elämässäsi. Etsit intiimiä läheisyyttä, joka puuttuu jostakin valve-elämäsi ihmissuhteesta. Se saattaa olla tai olla olematta merkki romanttisesta kiinnostuksesta ystävääsi kohtaan.
Jos suutelet vihamiestäsi, kertoo se petoksesta, vihollisuudesta tai kanssakäymisestä vihaisen ystävän kanssa. Mieti myös sanontaa "Kuoleman Suudelma".
Jos vieras henkilö suutelee sinua, silloin uni antaa ymmärtää, että olet löytänyt tai löytämässä uuden puolen itsestäsi. Sinua kehotetaan tutustumaan paremmin johonkin itsesi osa-alueeseen.
tallennettu
Cheva
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 322


Aurinko härkä. Kuu kaksonen. Nouseva Leijona.


Profiili
« Vastaus #414 : 08.07.2007 13:46:27 »

Näin, unta että olin lomareissulla, ja kuulin lentokoneessa matkalla sinne legendan, joka liittyi paikalliseen kirkkoon. Oli mies, nimeltä Benjamin/benjakin (tämä legenda oli kuulemma Raamatussakin), vaan hänen oikea nimensä oli go/gon ja hän oli oleva tuleva kuningas, ja vei kansansa pois jostain sorretusta paikasta syrjäiselle saarelle.
Nykyään tuo saari oli loma paratiisi. Siellä oli hotelli, johon menimme, hotellin kolmannessa (ja samalla ylimmässä) kerroksessa oli kirkko, joka oli omistettu tuolle miehelle. Meille kerrottiin, että jos kirkkoon halusi mennä, piti pukeutua koko mustiin.

...

Mielikuvitukseni on uskomattoman rikasta, vaan mitähän tämä tarkoittaisi?
tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence
(http://www.nafithat.com/vb/images/smilies/zzzr07.gif)

Nyt on menneisyyden päätepiste.
ti0
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 102


Profiili
« Vastaus #415 : 08.07.2007 17:58:15 »

Viime yönä taas monen moista.. mm. Cameron Diazin erittäin karvaiset reidet ja se kun joku oli kuulemma paskonut sänkyyni mutten minä mitään huomannut. Grin
tallennettu
Emisa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 100


Profiili
« Vastaus #416 : 10.07.2007 13:46:47 »

Hei,
Viime yönä näin unta tuttipulloista  Smiley
Olimme muuttaneet vanhasta asunnosta tähän nykyiseen ja olin vielä tyhjentämässä jääkappia ja tarkistamassa muita keittiön kaappeja...
Jääkaapissa ei ollu pilaantunutta ruokaa sen olin hoitanut ilmeisesti muuton yhteydessä.

Tiskikaapissa oli ainakin kymmenkunta tuttipulloa pesun jäljiltä. Unessa tuumasin että ne on kaksos kummilastemme tuttipulloja ja he eivät enää käytä niitä...Otin sieltä muutaman tuttipullon talteen mistä tykkäsin jossain oli nalle puh tms. Tuli tunne että otan talteen meidän tuleville / tulevalla lapselle.
Otin sekä tytölle että pojalle sopivia tuttipulloja.Kummilapset ovat tyttö ja poika. Ja he eivät ole vierailleet tuossa meidän entisessä kodissa saati jättäneet tuttipullojaan kun ovat olleet kylässä.

En ole raskaana enkä unessakaan ollut raskaana. Mietin että mistä tämä voisi kertoa ?Unikirjoistani en löytänyt mitään tuttipulloista.

Ystäväni on juuri saanut lapsen jolle olen ostanut marimekon tuttipullon  Wink ja olen katsellut myös minun ja mieheni syntymäkarttoja..Eikös vitos huone liittynyt lapsiin ? Siellä miehelläni on kaksi planeettaa ja minulla taas tyhjänä mutta kaksos merkissä ? Ja olenkin miettinyt että tuleekohan kaksoset jos joskus tuollainen lapsionni tärppää vauvakuumetta on ollut ilmassa jo " liian" pitkään.
Ystäväpiiriimme on kyllä syntymässä useampi lapsi, joten mietin että johtuisiko uneni näistä asioista vai yrittääkön kertoa jotain muuta ?

Olen myös miettinyt että mistä tietää että uni on opastamassa / kertomassa ja mistä että se on vaan "tavallista" tätä kyllä mietin kun lapset ovat ajatuksissa pyörineet että tämä uni ei varmaankaan tarkoita mitään ihmeempää..
Voisiko joku kommentoida ?

t. Emisa
tallennettu
Petra72
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50



Profiili
« Vastaus #417 : 10.07.2007 15:14:46 »

Näin viime yönä unta, että olin menossa sellaiseen "liuku"vuoristorataan, mikä oli kovastikin nousemassa korkeuksiin... Pelkäsin oikein kovasti - en pidä hereillä ollessanikaan korkeista paikoista - ja pidinkin tosi tiukasti reunasta kiinni käsilläni ja tiukasti silmäni suljettuina. Vuoristorata lähti nousemaan hissukseen ja takanani olevan pariskunnan mies lohdutteli minua, että tämä on ihan hyvä asia ja minun pitää olla huoleti, turvallista on. Jossain vaiheessa uskalsin hellittää otettani ja aukaista silmäni, tässä vaiheessa meno oli jo aika vauhdikasta ja vieressäni oleva pieni lapsi nukkui tyytyväisen näköisenä kovasta menosta huolimatta.
Paikat vaihtuivat ja meno koveni ja olimmekin siirtynyt jo kaupunginosasta toiseen.. Sitten olikin tulossa todellista pyöritystä! Mummini talon edessä olevan lasten leikkipuiston laitteiden välistä vaunut menivät kovaa vauhtia ja oli kaiken näköisiä rinkuloita Grin Mentiin pää alaspäin, enkä pelännyt yhtään, olin vain utelias siitä, mihin se vuoristorata menee. Sitten tulikin katkos vuoristorataan (se kuului siihen) missä vaunut pyörähtivät akselinsa ympäri ja palasivat takaisin radalle nätisti. Tässä vaiheessa keskustelin sen miehen kanssa, että miten nuo radat on oikein laskettu, että saadaan vaunut palaamaan takaisin raiteilleen.

Tämän jälkeen todennäköisesti heräsin.. Mutta mielenkiintoinen uni!  uglystupid2
Onko ideoita, mitä mahtaa meinata?
tallennettu
Cheva
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 322


Aurinko härkä. Kuu kaksonen. Nouseva Leijona.


Profiili
« Vastaus #418 : 18.07.2007 22:21:17 »

Näin unta, jossa istuin ison salin ylätasanteella ja katsoin elokuvaa. Ennen elokuvaa mies oli kertonut minulle, mitä leffassa tapahtuu, joten osasin varautua.

Siinä ruskea hevonen veti vaunuja, sitten se pillastui, lähti laukkaamaan ja tuhosi kaiken tiellään olevan. Ihmisiä sinkoili ja päitä katkeili. Jossain vaiheessa itse olin kuskina ja istuin vaunujen päällä, huomasin, että se humma lähti tuhoamaan myös minua. Se tavallaan söi vaunuja ja yritti päästä minuun käsiksi.

En pelännyt ollenkaan, sillä tiesin katsovani elokuvaa. Minä vain olin siinä kuin "näyttelijänä"
 idiot2
tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence
(http://www.nafithat.com/vb/images/smilies/zzzr07.gif)

Nyt on menneisyyden päätepiste.
Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #419 : 18.07.2007 23:17:29 »

ghiiii  Cheesy Wink

Mie näin sellaista unta että ajatustenlukija nainen oli vieressäni. Tuli puolenmetrin päähän minusta ja kuunteli sekunnin. Sitten sanoi mitä ajattelen ja samantien alkoi nolostuttaa. (Voimauni, totta ja kiitos siitä)

Merkkaakohan huonot hampaat mitään, sellaiset oli sillä naisella. Vähän noitamainen oli häääään  coolsmiley
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
Sivuja: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: