Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: ASTROLOGIAN ALKEITA ALOITTELIJALLE  (Luettu 224483 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Jinx
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 81



Profiili
« Vastaus #60 : 28.12.2006 17:36:13 »

Eläinradan merkkien ominaisuuksien ja elementtien kaksinaisuus

Kutakin merkkiä vastaa yksi laatu ja yksi elementt. Näiden kahden yhdistelmä määrää luonteenomaisen käyttäytymisen. Me voimme kuitenkin valita tuommeko esiin ominaisuuksiemme positiiviset vai negatiiviset puolet.

Oinas Itsenäinen dynaaminen - pöyhkeä, hätäinen.
Härkä Uskollinen, vakaa - omistushaluinen, itsepäinen.
Kaksoset Sopeutuvainen, hyvä kommunikoimaan - vehkeilevä, juoruileva.
Rapu Myötätuntoinen, herkkä - manipuloiva, ärtyisä.
Leijona Itsevarma, jalomielinen - mahtaileva, itserakas.
Neitsyt Arvostelukykyinen, humaani - pikkumainen, nurkkakunta.
Vaaka Hienostunut, diblomaattinen - piittaamaton, häilyväinen.
Skorpioni Tutkiva, intohimoinen - epäluuloinen, mustasukkainen.
Jousimies Intomielinen, rehellinen - omahyväinen, töykeä.
Kauris Vastuuntuntoinen, taloudellinen - estynyt, saita.
Vesimies Epäitsekäs, oikeudenmukainen - vaikeaselkoinen, kaksinaamainen.
Kalat Uhrautuvainen, intuitiivinen - laiska, epäluotettava.


Merkki ja tunnus (motto)

Oinas Olen olemassa - Minä ensin
Härkä Minulla on - Minä nautiskelen
Kaksoset Minä ajattelen - Minä juonittelen
Rapu Minä tunnen - Minä haudon
Leijona Minä tahdon - Minä teeskentelen
Neitsyt Minä tutkin - Minä hätäilen
Vaaka Teen yhteistyötä - Viivyttelen
Skorpioni Minä haluan - Minä epäilen
Jousimies Minä ymmärrän - Minä liioittelen
Kauris Minä käytän - Minä kiellän
Vesimies Minä tiedän - Olen epäluotettava
Kalat Minä uskon - Minä pakenen
tallennettu

Aurinko - Kaksoset
Asc - Kauris
Kuu - Vaaka
Merkurius - Rapu
Venus - Leijona
Mars - Kauris

Jinx
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 81



Profiili
« Vastaus #61 : 28.12.2006 18:33:28 »

VENUS

Symboliikka Rakkauden jumlatar.
Vaikutusalue Tunteet, arvot.
Yhdistetään rakkauteen, aistillisuuteen ja nautintoihin. Venuksen asema osoittaa mitä arvostat elämässä.

Venus eri merkeissä

Oinas Magneettinen, intomielinen, avomielinen, ulospäinsuuntautunut. Haluaa esiintyä edukseen, joskus liiankin ylitsepursuava.

Härkä Uskollinen, vakaa, aistillinen, taiteellinen. Rakastaa ylellisyyttä ja koskettelua. Ehkä omistushaluinen.

Kaksoset Jalomielinen, ystävällinen, lahjakas. Haluaa tulla ja mennä vapaasti. Voi olla häilyväinen rakkaudessa ja kiintymyksessä.

Rapu Idealistinen, hellä, uhrautuvainen, hoivaava. Kiintymys voi kehittyä riippuvuudeksi, kiinnipitämiseksi.

Leijona Lämminsydämmellinen, avokätinen, romanttinen. Rakastaa elämää ja haluaa tulla huomatuksi. Voi olla hyvin mustasukkainen.

Neitsyt Vaatimaton, ujo, estynyt, aistillisuutensapiilottava. Voi käyttäytyä täsmälleen päinvastaisella tavalla.

Vaaka Viehättävä, rakastettava, tunteita arvostava. Voi olla enemmän rakastunut itse rakkauteen kuin rakastettuunsa.

Skorpioni Intohimoinen, vetovoimainen, uskollinen. Voi masentua syvästi tai muuttua julmaksitullessaan seksuaalisesti hylätyksi.

Jousimies Seikkailunhaluinen, huumorintajuinen, idealistinen. Jakaa tunteitaan avokätisesti, mutta voi olla haluton sitoutumaan.

Kauris Uskollinen, ylpeä, päältä päin varautunut, mutta voi sisimmässään pelätä hylätyksi tulemista.

Vesimies Etäinen, viileä, ystävällinen. Ei halua kenenkään sitovan itseään. Harrastaa joskus mieluiten platonisia suhteita.

Kalat Hellä, myötätuntoinen hienovarainen. Voi olla joko hyvin uhrautuvainen tai aivan liian herkkä.


tallennettu

Aurinko - Kaksoset
Asc - Kauris
Kuu - Vaaka
Merkurius - Rapu
Venus - Leijona
Mars - Kauris

Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #62 : 11.01.2007 23:31:53 »

ASTROLOGISIA ASPEKTEJA

E r i t y i s k u v i o t

Astrologinen kartta ympyrä on 360*

Yleisimmät aspektit;


aspect_con
Yhtymä

Yhtymässä planeetan voimat toimivat yhdessä,
riippuu niiden luonteesta aspektin laatu,
onko se yhteensopiva vai ei.

Yhtymä; kaksi planeettaa 0-10 asteen etäisyydellä toisitaa

 aspect_tri
Elementit
/ kolmio

Kolmio on taito joka on hankittu
erilaisessa yhteiskunnassa ja erilaisissa oloissa,
nyt sitä tulisi soveltaa käytäntöön (koulusta töihin)


Kolmio; kaksi planeettaa 117-123 asteen etäisyydellä (120*)

   
 aspect_squ
Laadut / neliö

Neliö on haaste, joka on kohdattava tässä elämässä,
koulussa se olisi ehdot tai laiskanläksy - miten siitä selviää on eri juttu.


Neliö; kaksi planeettaa 87-93 asteen etäisyydellä (90*)

   
 aspect_kvi aspect_ssx
Kvintiilit / viisikulmi

Sekstiili on valmius tai ominaisuus
joka on hankittu lukuisien elämien aikana,
se toimii suhteellisen automaattiseti (sävelkorva)


Sekstiili; kaksi planeettaa 58-62 asteen etäisyydellä (60*)


 aspect_opp
Oppositio on aspekti,
joka ei riipu enää yksilön omasta tahdosta,
polarisuus, vastakkainasettelu on tasapainotettava


Oppositio; planeetat 176-184 asteen etäisyydellä (180*)


http://www.aumanet.fi/~kaarina.paakkonen/astrologia/aspektit.htm?FCItemID=S0068BA5E

************

Hei Ystäväin

Omalta syntymäkartaltani löytyy 11 kpl neliöitä aspect_squ


Lainaus
Seppo Tanhuan laatimasta Soturitulkinnastani

Mitä aspekteja sinulla on eniten

Aspekti: neliö, 11kpl

Sinun kartallasi vallitsee melkoinen neliö painotus
planeettojen ja akseleiden välisissä kulmissa.
Tässä sitä onkin karmaa purtavaksi oikein toden teolla.
Täysin pielessä on kuitenkin kuvitelma,
että tämä tilanne pakottaisi sinut kärsimään tässä elämässä
edellisten elämien pahoista teoistasi,
sillä asia sattuu olemaan juurikin päinvastoin.
Neliöt kertovat karua kieltään siitä että olet
melkoisen tehokkaasti käyttänyt lahjojasi muiden hyväksi
edellisten elämiesi aikana.
Oma kehityksesi onkin sitten jäänyt tallaamaan paikallaan
ja sitä taas ei suuri kosminen suunnitelma suopealla silmällä katsele.
Jokaisen yksilön tulee laittaa lahjansa "talenttinsa"
kasvamaan korkoa sen sijaan että hautaisi ne maahan.
Tällaisesta opetuksesta on kysymys tämänkertaisessa elämässäsi.
Käytännössä joudut kohtaamaan lähes ylipääsemättömiä esteitä
yrittäessäsi elää muiden odotusten mukaisesti.
Sinulla saattaa kuitenkin olla melkoinen työ
vapautua edellisten elämien uhrautuvuudestasi,
koska olet siihen jo niin tottunut.
Routa kyllä ajaa sinutkin kotikaukaloon
ellei pahalla niin sitten tosi pahalla.
Vaikeudet ja ongelmat etenevät varsin helposti jopa sairauksien tasolle
ellet tahdo oppia tässä elämässä tuijottamaan yksioikoisesti omaan napaasi


Voi miten kaikki osuu kohdalleen
- totta joka rivi



Klikkaa

Elämänilon syntymäkartta



 smittenElämänilo    smitten

tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Sanani
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 154



Profiili
« Vastaus #63 : 12.01.2007 00:29:06 »

Aloin pohtimaan Elämänilon mainitsemaa soturitulkintaa, jonka itsekin olen tilannut joskus viime vuonna. Luen tulkinnan aina vähän väliä yhä uudelleen ja ymmärrän sitä taas enemmän. Uskon, että ajan hieman mennessä taas eteenpäin, katson tulkintaa aina uusin silmin.
Osaisiko joku kertoa minulle mahdollisuuksien kolmiostani->Jupiter(1.huone skorpionissa)/Pluto( 1.huone keikkuu jossain skorpparin ja vaa´an välimaastossa idiot2)ja saturnus( 12. huone vaa´assa )?Omat päätelmät aspekteista tietenkin on Wink
By the way, kiitos Elämänilo, Kaariina Pääkkösen sivujen viitteistä.
Aspektit ovat itselleni opettelun alla, mutta kiitos sinun, pongasin kartaltani jo tuli ja vesikolmion smitten
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #64 : 12.01.2007 01:15:49 »

Osaisiko joku kertoa minulle mahdollisuuksien kolmiostani->Jupiter jupiter (1.huone skorpionissa skorpioni)/Pluto pluto (1.huone keikkuu jossain skorpparin skorpioni ja vaa´an vaaka välimaastossa idiot2)ja saturnus saturnus (12. huone vaa´assa vaaka )?Omat päätelmät aspekteista tietenkin on Wink
By the way, kiitos Elämänilo, Kaariina Pääkkösen sivujen viitteistä.
Aspektit ovat itselleni opettelun alla, mutta kiitos sinun, pongasin kartaltani jo tuli ja vesikolmion smitten
Hei "Ilmatar"

Tämän enempää en asiaa osaa valaista


www.astro.fi
Kartat - Tee kartta - Erikoiskuviotulkinnat
Lainaus
Mahdollisuuksien kolmio

Tässä kuviossa vähintään kolme planeettaa
on keskenään sekstiilissä aspect_sex ja kolmiossa
samalla kun kaksi ulointa planeettaa
muodostavat oppositio-aspektin aspect_opp.
Parhaimmillaan kysymyksessä on mahdollisuus
ottaa omat synnynnäiset valmiudet
todella tehokkaasti ja tasapainoisesti käyttöön
tämän elämän aikana.
Kolmiota ja sekstiiliä yhdistävä oppositio aspect_opp
nousee hyvin tärkeään asemaan sinun elämäsi
ja menestymisesi kannalta,
sillä sen sisältämän haasteen
oivaltaminen ja toteuttaminen
konkreettisessa elämässä
tasapainottaa kaikki henkiset tavoitteesi
helpoiksi saavuttaa.
Tietysti joudut tekemään tosissasi töitä
myös muiden haasteellisten aspektien kanssa,
mutta tässä kuviossa sijaitseva oppositio aspect_opp
saa elämässäsi tärkeän toiveiden toteuttajan roolin.
Tutustu tarkoin myös kolmion  aspect_tri ja sekstiilin aspect_sex
edustamiin valmiuksiin,
sillä ne ovat koko ajan käytettävissä
kaikkien mahdollisten haaveittesi toteuttamiseksi.


 smittenElämänilo    smitten
« Viimeksi muokattu: 12.01.2007 01:20:01 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Matti Simonaho
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #65 : 13.02.2007 11:21:16 »

Tervehdys,
en ole sen kummemmin - toistaiseksi - perehtynyt astrologiaan mutta sillä on oma merkityksensä koskien omaa tutkimustyötäni. Käsittääkseni astrologiassa käytetyillä merkeillä on ennalta määritelty järjestys, jos niin on, mikä se on ja mitkä ovat merkit?

Olen syntynyt 28.6.1960 kello 8:45 Rovaniemellä ja merkkini on Kointähti.

Näin jossain maininnan alitajunnasta, ja kommenttini siihen on:

" Nykyinen käsitys alitajunnasta on virheellinen. Kaikki mitä me näemme, kuulemme ja tunnemme ruumiillisesti on alin mahdollinen tajunta. Kaikki alimmasta tajunnasta tullut tieto käsitellään Mielessä jossa kaikki työkalut tietojen käsittelemiseen on. Esimerkiksi juuri nyt käytät työkalua nimeltä lukutaito. Mielestä tieto lähetetään Sieluun joka on ylin tajunta. Minkä laatuinen palautteesi lukemastasi on, perustuu Mielen ja Sielun välisen yhteyden laatuun. " Mitä suuhusi laitat ei ole tärkeää, mutta mitä suustasi tulee ulos on tärkeää " kannattaa pitää mielessä. "

http://kivi.suomalaiset.org/kivi.pl
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #66 : 13.02.2007 11:45:15 »

skorpionin peilausmerkki oli se vesimies..
tää on hyvä:
 skorpioni minä haluan-TIETÄÄ-minä epäilen
 :vesimies:minä tiedän-olen epäluotettava..
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #67 : 13.02.2007 13:47:11 »

Käsittääkseni astrologiassa käytetyillä merkeillä on ennalta määritelty järjestys, jos niin on, mikä se on ja mitkä ovat merkit?

Astrologisten merkkien järjestys alkaa Oinaasta ja eläinradan (zodiakin) alku länsimaisessa astrologiassa määräytyy kevätpäiväntasauksen mukaan. Symbolisesti Oinaan merkkiin liitetäänkin kaikenlaiset aloitukset. Merkit ovat siis järjestyksessä 1. Oinas, 2. Härkä, 3. Kaksoset, 4. Rapu, 5. Leijona, 6. Neitsyt, 7. Vaaka, 8. Skorpioni, 9. Jousimies, 10. Kauris, 11. Vesimies ja 12. Kalat. Astrologisen kartan 12. aluetta eli huonetta ajatellaan saman symboliikan mukaisesti, eli ykköshuoneeseen liittyvät asiat yhdistyvät Oinaan symboliikkaan, kakkosen asiat Härkään jne.

Aurinkosi on syntymätietojesi mukaan Ravussa, kuu Leijonassa ja askendentti eli nousumerkki Neitsyt. Planeetta Pluto on asteentarkasti askendentilla eli se on ns. nouseva planeettasi. Tutkimustyö ja syvällisten asioiden kaivelu sopisi hyvin tuohon asemaan. Smiley
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Matti Simonaho
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #68 : 13.02.2007 17:09:48 »

Lainaus käyttäjältä: Ajatus
Aurinkosi on syntymätietojesi mukaan Ravussa, kuu Leijonassa ja askendentti eli nousumerkki Neitsyt. Planeetta Pluto on asteentarkasti askendentilla eli se on ns. nouseva planeettasi. Tutkimustyö ja syvällisten asioiden kaivelu sopisi hyvin tuohon asemaan. Smiley


Suuret kiitokset vastauksestasi Ajatus. Omalla tavallani kaivelen jo syvällisiä asioita ja ne osoittavat tähtiin. Niillä merkeillä mitä Astrologiassa käytetään on Astrologian ohella monta eri merkitystä riippuen siitä mitä etsii ja millä tasolla etsii. Sama koskee nykyistä kirjamistoa/aakkostoa.

Esimerkiksi ADAMI (AATAMI)  ei ole alunperin miehen nimi vaan geneettinen kaava jossa A-Nainen ja A-Mies on va'assa: tasa-arvoisia. Kun A-Nainen ja A-Mies yhtyy, yhtyy A:t ja tuolos on MI: Lapsi. A+A=MI = Nainen+Mies=Lapsi = ADAMI. Jos luet toiseen suuntaan, tähtikartta muuttuu (eri aika) ja D = L: IMALA joka nykyään on "JUMALA".

Mutta älä kerro kenellekkään, se on "vääräoppisuutta" ja "pakanuutta" ja "noituutta" y.m. ...  Wink

 neitsyt vaaka skorpioni on AA(M: Neitsyt) D (D:VAKA) AA (M: Skorpioni).

Näin tällä kertaa.


1. Oinas, 2. Härkä, 3. Kaksoset, 4. Rapu, 5. Leijona, 6. Neitsyt, 7. Vaaka, 8. Skorpioni, 9. Jousimies, 10. Kauris, 11. Vesimies ja 12. Kalat.

 oinas harka kaksoset rapu leijona neitsyt vaaka skorpioni jousimies kauris vesimies kalat
« Viimeksi muokattu: 13.02.2007 17:26:08 kirjoittanut Matti Simonaho » tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #69 : 13.02.2007 17:27:47 »

Mutta älä kerro kenellekkään, se on "vääräoppisuutta" ja "pakanuutta" ja "noituutta" y.m. ...  Wink

Heh, niinhän se tämä astrologiakin. Wink En itse paljoa vielä ymmärrä noista nimiselityksistäsi, mutta uskon toki, että sanoista voidaan löytää symboliikkaa aivan kuten kaikesta muustakin auringon alla. Nousumerkkiisi Neitsyeeseen liittyisi juuri asioiden (= sanojen) pilkkominen pieniin osiin, yksityiskohtien analysointi. Pluto siihen yhdistettynä tuo syvemmät merkitykset mukaan. Neitsyen planeetta on Merkurius, joka liittyy kommunikaatioon, siis myös sanoihin.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #70 : 15.02.2007 01:21:24 »


Hei Ystäväin

Eläinradan merkit kehossa ja paljon muutakin hyvää tietoa


http://www.aumanet.fi/~kaarina.paakkonen/astrologia.htm


smitten Elämänilo
« Viimeksi muokattu: 24.05.2008 22:52:24 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #71 : 15.02.2007 11:32:18 »

KIITOS SINULLE ELÄMÄNILO smitten Kiss!

Kiitos sinulle, Ajatukselle, ippuskalle,,,, ja kaikille teille jotka autatte meitä/minua astrologian alkeitten alkuopetuksessa olevia Grin ainakin minä- ja taidan pysyäkin...JOKATAPAUKSESSA olen kopioinut sinun ja muiden viestejä itselleni-omaksi opaskirjaksi - ja alkanut saada pienen pienen pieniä oivalluksia...en vain mitenkään vielä rohkene kirjoittaa "astrologiakielellä" ettei mene  senat sakaisin Grin kun on ollut ihan opetteleminen tässä foorumi-kielessä. Senkin aloitin vasta NYT vaikka olenkin ollut "sisäpiiriläinen" jo aikas ajat.  Huomasin vain että sekin helpottaa...oma juttunsa on sekin että oppii tätä foorumitekniikkaa...hiljaa hyvä tulee...

Minulla on ollut ajatus-visio. en vain siitä ole kirjoittanut - kun ei ole sanat löytyneet - jotenkin näin se menee ETTÄ mitenkähän onnistuisi sellainen Että kun esm henkiset ilmiöt osiossa pohditaan jotain-vaikka vastauksia Jumalalta-synkronointia tai ihmis-suhdeastrologian puolella tunteita - suhteita...kuka elää yksin, kuka etsii itseään tai kumppania NIIN nyt tulee se visio ETTÄ onnistuuko mitenkään se tiimityöskentely että hän kuka "hallitsee kaerttapuolen" - ottaisi kantaa ETTÄ tuo asia liittyy johonkin  kuu   askendentti ja siihen vaikuttä tämäkin ceres..Huh Tai vaikka vinkkaisi/kysyisi että katsoppa mitä sinulta/teiltä löytyy siitä? huoneesta ymv.
Itse oppisin kyllä noin parhaiten Smiley


Ajatus-visio syntyi ihan siitä kun ajattelin että millaisen kuvan itsestään saa kun kaikki kirjoituksensa keräisi yhteen ja tutkisi mikä kiinnostaa -ja mikä kartalla oleva siihen kiinnostukseen ko. asioihin vaikuttaa  JA TOISAALTA mikä kartallani oleva kuvio antaisi itselleen vastauksia ja apua- esm jokin vahvuus - itsensä ymmärtämiselle???
En oikein saanut asiaani selkeästi ilmaistuksi MUTTA jos joku toinen ymmärsi kirjoitukseni " itseäni paremmin ja osaa selittä mitä tarkoitin" Grin  Grin ja vastaakin tähän NIIN tästähän vasta AARREKARTAN itselleen saisi  Grin Cheesy smitten

 Huh jk. eli mistäkö pitää klikata KUN kirjoittaa vastausta-että tulee näkyviin etusivulle sininen sana-uusi ??

JK.JK, miten saan oman karttani näkymään tuolla "esittelyosiossa" ?. Kun yritin siirtää niin  en  onnistunut -  voisi pyytää apua kun kartta olisi siellä näkyvillä smiley6600 ja jos/kun joku vastaa tähän - niin tarvitsen sellaista "rautalangasta väännettyä - eli mahd. yksinkertaistettua ohjausta Grin LIITOS  eikun kiitos smitten


no -onnistuin saamaan se tähän liitetiedostona ja kun sitä klikkaa niis ISOHAN siitä tulee - onko se tässä väärässä paikassa idiot2

Hii Cheesy
niin kauan meni tuon kartan kanssa - ja uutta viestiä tullut tänne foorumille - että siirsin  tämän asian "omana lainauksena" vähän ylöspäin Grin....jotain synkroniaa on tässäkin KUN MINULLA TÖKKI YHTEYS TÄÄLLÄ FOORUMILLA - välillä katosi salasanat ja tiltti tuli - no nyt taas toimii smitten Grin
« Viimeksi muokattu: 15.02.2007 13:41:30 kirjoittanut Rakkaudenliekki » tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #72 : 15.02.2007 13:53:51 »


KIITOS SINULLE ELÄMÄNILO smitten Kiss!

Kiitos sinulle, Ajatukselle, ippuskalle,,,, ja kaikille teille jotka autatte meitä/minua astrologian alkeitten alkuopetuksessa olevia Grin ainakin minä- ja taidan pysyäkin...JOKATAPAUKSESSA olen kopioinut sinun ja muiden viestejä itselleni-omaksi opaskirjaksi - ja alkanut saada pienen pienen pieniä oivalluksia...en vain mitenkään vielä rohkene kirjoittaa "astrologiakielellä" ettei mene  senat sakaisin Grin kun on ollut ihan opetteleminen tässä foorumi-kielessä. Senkin aloitin vasta NYT vaikka olenkin ollut "sisäpiiriläinen" jo aikas ajat.  Huomasin vain että sekin helpottaa...oma juttunsa on sekin että oppii tätä foorumitekniikkaa...hiljaa hyvä tulee...
Hei "Rakkaudenliekki"

Siirsin tämän visiosi tuonne toiseen topiciin
- sieltä saat varmemmin apua


https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=13801.0
Rakkaudenenliekin VISIO - lainattu " Astrologian alkeita aloittelijoille"


 smittenElämänilo    smitten

tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #73 : 15.02.2007 14:02:02 »


KIITOS SINULLE ELÄMÄNILO smitten Kiss!

IHAN OK.TODELLA PALJON OK. Apua otetaan vastaan alvariinsa Cheesy smitten
etten mene ihan solmuun kuuni ja muuni kanssa - tai muuten sössi täällä crazy2 t, Rakkaudenkiekki , kaikkea ei kai tarvitse osata - jotain tahtoisin silti oppia minäkin Wink

Hei "Rakkaudenliekki"

Siirsin tämän visiosi tuonne toiseen topiciin
- sieltä saat varmemmin apua


https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=13801.0
Rakkaudenenliekin VISIO - lainattu " Astrologian alkeita aloittelijoille"


 smittenElämänilo    smitten


tallennettu
Jellona92
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #74 : 17.03.2007 16:12:38 »

Oli tosi kivaa ku joku olit viitsinyt tehdä tollasen, ja kun olen itse aika alottelija   Grin
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 11
  Tulostusversio  
 
Siirry: