Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pluton transiitit  (Luettu 56490 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #75 : 23.07.2009 13:03:41 »

No samahan minulla, liikkuu alhaalta päin (Se on käynyt läpi Uranuksen, Cereksen), laitoinpas noita merkkejä nurinniskoin. Nyt se äseerää siellä Merkuriuksessa ja on tullut Venukseen oppositiossa ja ensi vuoden alussa Aurinkoon, siis hela hoito!

Katson hyväksi sen, että tuo 8-huone AP-kartallani on paljon työstetty ja suurimmat tunnekuohut käyty läpi, joten olen vahvempi. Samoin vahva jupiterini Jousimiehessä nytkin tukee ja auttaa hyvillä transiiteilla sekä Saturnus yhtymä Mars antaa minulle uusia toimintamahdollisuuksia.

Mieheni on vanha ja sairas, joten tiedän, että on luopumisen aika edessä, työni vaikeutuu, mutta olen hälyttänyt esiin kaiken mahdollisen sukulais- ja kunnallisavun mitä voin saada. Tiedän, että minun on vielä luovuttava työstänikin.  Mutta jos ensi vuoden vielä saisi...jaksaisi...

Näin kun kastelee tähtiä, voi senkin pohjalta paljon elämäänsä saada tukea. Ainakin, jos etsii ne positiiviset puolet.  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #76 : 23.07.2009 17:34:27 »

Chiron oppositio Pluto

Tarkka: 12.8.2009
Alkaa: 12.7.2009 Päättyy: 26.8.2009
Chironin oppositio Plutolle toteutuu laajana kriittisyytenä pinnallisia ja pelkkään taloudelliseen hyötyyn tähtääviä parannusmenetelmiä tai ideologioita kohtaan. Tämän ohituksen myötä sinulla on kyky vaistota, kuka tekee työtä sydämellä ja kuka taas pelkästä rahasta tai vallasta. Voimakas ahdistus valtaa mielesi aina kun sinulle tarjotaan jotain epäaitoa henkisen kehityksen vaatteisiin puettua krääsää. Et itse kiinnitä suurempaa huomiota tähän kriittisyyteesi, mutta ne joihin arvostelusi kohdistuu tulevat jatkossakin reagoimaan sitä aggressiivisemmin mitä oikeammassa he kokevat sinun olevan.
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #77 : 23.07.2009 17:40:23 »

Näin sanoo Seppo, mutta tuo koskee enemmän nyt Chironin liikettä, kuin sitä mitä Pluto tekee syntymäkartallesi. Jos se olisi Pluto oppositio Chiron, niin silloin olisi aivan toisenlainen juttu kyseessä.

Chiron koskettelee synt.karttasi Plutoa huoneessa 12, joten siihen liittyy paljon sitä, mitä sinun alitajuntasi, syvin minäsi pitää oikeana mitä vääränä. KUn Pluto on Leijonassa, saatat sähähtää aikamoisesti esim. kaupallista lääketieteellisyyttä kohtaan.

Jos vielä ymmärrän tästä yhtikäs mittään!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #78 : 23.07.2009 18:21:13 »

Paljon mahdollista Esmis-etenkin kaupallista laaketieteellisyytta kohtaan!!!!
tallennettu
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #79 : 28.08.2009 17:44:48 »

Pluto aspect_opp Mars

*Your ambition and drive to succeed are incredibly strong now. You will go to any lengths to achieve your goals, and you have the energy to do it now. You are driven by a compulsive need to achieve, and you often find it difficult to stop.

Juuh, koko tämän opposition ajan sekä opiskelen, että käyn töissä. Joten taitaa koetella voimia aika lailla...
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
kristal
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16



Profiili
« Vastaus #80 : 30.09.2009 21:56:48 »

Heissan kaikki ja etenkin Sangviinikko!

Tässä mun korteni kekoon;
Esim tämän kuun transiitteja, joista osa on jo kulkenut kanssani kotvasen...

      pluto aspect_opp keskitaivas
      pluto aspect_squ askendentti
      uranus aspect_squ venus
      saturnus aspect_squ keskitaivas
      saturnus aspect_con askendentti

Tähän mennessä tapahtunutta;  mystistä sairastelua (jo 1,5 vuotta) sairauslomalla jo vuoden, diagnoosilla; syvä uupumus. äitini sairastui syöpään, menetin voimattomuuttani ihanan yritykseni, josta jäi kaunis muisto ja jättivelat, miesystäväni joutui muuttamaan takaisin omaan kotimaahansa kun täällä ollut työpaikka murskautui maantasalle, ja käsittämättömän "väärinkäsityksen"? johdosta tuli myös välirikko(kestänyt yli 6 kk) , äitini kuoli myös kituen, kuten Sangviinikon äiti. Ja pieti ei ole vielä edes ohi... Ai niin, hassua, että olin unohtaa niinkin tärkeän seikan kuin kotini, se meni tietty pankille kun oli yrityslainani panttina. Täällä pienessä vuokramurjussani olen mietiskellyt syntyjä syviä, oikein syviä ja "syleskellyt kattoon"...

Olisi kiva kuulla myös Sangviinikon nykyisiä kuulumisia ja tuntemuksia, vaikkakin luulen, että kun mylläkkä on ohi, niin on varmasti pitkän aikaa vähän niin kuin "kissa pesukoneessa pesun jäljiltä".  Shocked

Terv. Kristal
« Viimeksi muokattu: 30.09.2009 22:08:02 kirjoittanut kristal » tallennettu
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #81 : 03.10.2009 15:15:15 »

Olisi kiva kuulla myös Sangviinikon nykyisiä kuulumisia ja tuntemuksia, vaikkakin luulen, että kun mylläkkä on ohi, niin on varmasti pitkän aikaa vähän niin kuin "kissa pesukoneessa pesun jäljiltä





Heipähei, Kristal

 :pluto:myllersi elämässäni pitkään. Nyt kun transiitit ovat "ohi", olo on tosiaan aika hakattu.
Tuo  pluto on siitä armoton että se transitoidessaan henkilökohtaisia planeettoja tai akseleita ei säästä mitään.
Ei ole oikeutta vaieta tai oikeutta asianajaan.
Se pakottaa polvilleen, nöyryyttää, muttei kykene empatiaan.
Ei ole olemassa lieventäviä asianhaaroja.
Se on menoa mielentilatutkimuksiin ja pakkohoitoon. Suu auki.
Epänormaalista tulee yhtäkkiä normaalia. Ei ole pakokeinoja. sopeudu tai kuole.

Mikä itsemääräämisoikeus?
Mikä elämänhallinta?
BUAHHAHHA! Ja paskanen nauru päälle.

 saturnus kin on kohtuullisempi. Se opettaa ja rankaisee laiskanläksystä.  pluto hyppää puskista.
(Vuoden vaihteessa alkava   saturnus aspect_con askendentti on kuin raikas keväinen tuulahdus tuon haadeksen vihan jälkeen, ja tuota yhtymää itseasiassa odotankin innolla.)

Nyt  pluto on jo väistynyt, mutta vaikutukset tuntuvat vielä pitkään...
Moni asia on muuttunut.
Elän elämääni nykyään päivä kerrallaan, enkä enää edes kuvittele hallitsevani sitä.

Ja se valo siellä tunnelin päässä... niin...
Mitään hyvää ei  tuosta henkisestä jyränallejäämisestä ole vielä seurannut.
Ainut hyvä on se, että se on ohi.
Juhlat ovat ohi, voitte poistua.

Laskua maksetaan vielä pitkään.

« Viimeksi muokattu: 03.10.2009 15:16:52 kirjoittanut sangviinikko » tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
kristal
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16



Profiili
« Vastaus #82 : 07.10.2009 00:45:28 »

Kiitos kaunis vastauksestasi Sangviinikko  Smiley

Kyllä tuntuu niin totaalisen omalta nuo asiat joita kuvailit (kuin jotain "vertaistukea").
Ja suunilleen melkein pelottavaa miten samanlaisia asioita tapahtunut niin konkreettisesti.
Mulla myös onneksi ONNEKSI!!!!!!!!!!!! lähitulevaisuudessa ovat hiipimässä pois nuo pluton tekemät transiitit, ja huomasin että juuri tänään oli eka päivä kun mulla rupesi tuo  saturnus aspect_con askendentti vaikuttamaan. Toivottavasti tämä tänään ilmestynyt rasitusmurtuma vasemman jalan jalkapöydässä (en ole tehnyt mitään rasittavaa) ei vaan johtuisi tuosta transiitista. Vaan jos johtuukin niin pientähän se on tuon kaiken rinnalla mitä jo on ollut. Loppuviikosta saan sitten maistiaisia tuosta  saturnus aspect_squ keskitaivas, joten saas nähdä.   Huh
Uumoilin tuossa myös että taidatpa olla nousevalta merkiltäsi myös  vaaka  niin kuin minäkin.
aurinko mulla on   vesimies

Voitaisiin jossain vaiheessa taas "vertaistella" että mitä tuo  saturnus aspect_con askendentti
on tuonut tullessaan  Wink                       yksi juttu mitä olen tässä havainnoinut on sellainen seikka, että olen ikäni haaveillut tietyistä asioista, joita olisi ihanaa toteuttaa, mutta on ollut eräänlaisia "sisäisiä esteitä" että ne ovat jääneet haaveiksi, tai että ehkä sitten joskus -jutuiksi. Niin nyt kun nuo "esteet" on väkivalloin riistetty elämästäni, niin motivaatio niiden haaveiden toteuttamiselle on noussut huippuunsa.Että voisko ne olla sellaisia asioita jotka välttämättä kuuluu tämän elämäni tehtävälistalle, ja kun en kerran suosiolla niitä ruvennut toteuttamaan, niin pluto tuli ja näytti närhenmunat, VIIMEISEN PÄÄLLE!
Olen vielä niin helkkarin väsynyt, raiskattu,nöyryytetty ja kuollut, että ottaa kyllä aikansa ennen kuin pensselit saa kaivettua sannasta, mutta kenties.....


Kristal  buck2



tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #83 : 07.10.2009 03:23:53 »

Minulla taitanee nuo pahimmat Plutoilut sijoittua tuonne ensin tuonne syntymäni tienoille,
biologinen isäni kuoli ja sitten -87-95 linjoille.
Ensin oli 2 vuotta totaalinen helvetti valloillaan. Elin joidenkin demoninististen ihmisten parissa,
jos oikein sitä kuvailisin, mutta ei ollut vaihtoehtoakaan, lapsi kun olin.

Sen jälkeen kuoli samana vuonna 3 kolme nuorta perheenjäsentä, ensimmäinen toukokuussa,
seuraavat heinäkuussa kahden päivän välein. Ensimmäinen ammuttiin, toinen hukkui tai hukutettiin
ja kolmannen virallinen selitys on liikenne-onnettomuus.

Sitten oli pari vuotta rajua muutosta, esim. itse muutin pois kotoa kauaksi, ikää siinä 14 vuotta,
enkä sen koommin kotiin ole palannut kuin kyläilemään.

Ja sitten kuoli taas samana vuonna 5-6 kk välein onnettomuuksissa 2 kaveriani.
Ensimmäinen tippui parvekkeelta ja toinen ajoi kallion seinään.
Meni vajaa vuosi viimeisestä ja olin pahassa liikenneonnettomuudessa, jossa meinasin delata.
Nuo tuosta selvittyäni 8 kk päästä toipilaana vielä jouduin sairaalaan,
koska joku oli myrkyttänyt juomani. Siitä 4 kk lisää, niin jouduin jälleen sairaalahoitoon,
kun joku hyökkäsi kimppuuni, mursi paitsi rintakehän, niin 6 kylkiluuta,
mutta se meni äkkiä ohi, mutta sitten päätin, että synnyn uudestaan.

Vaihtoon meni asuinympäristö, läheiset ihmiset, uskonto, nimi ja koko elämä.
Onneksi olin niin nuori, että olin vasta opiskeluita aloittamassa.
Meni hetken aikaa ja Saksassa asuessani oli sitten viimeisin todella läheltä piti-tilanne.
Silloin olin käytännöllisesti katsoen kuollut 3 kertaa, mutta ne sai tuon sydänrievun vielä käyntiin.


Kun olen katsonut tuon aikaisia AP-karttojani, niin näyttää niin stnallisille jo aloittelijankin
silmään, tekee kaikki mahdolliset paskat kuviot, etten ole täällä viitsinyt edes alkaa miettimään sitä.
Jos tuossa 20 vuoden päästä.. :Smiley

...no ei kun nyt. Smiley Tuossa se on alla, kuin myöskin Saksan 1999 tapahtuma.
Huomatkaapa nuo  pluto transiitit AP-kartoilla!
Näyttäisi sille, että kun meikäläisellä Plutoilee pahemmin,
niin henki lähtee melkein tai ainakin joltain läheltä ja/tai elämä muuttuu radikaalisti.

« Viimeksi muokattu: 07.10.2009 04:03:10 kirjoittanut Sasha » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #84 : 09.10.2009 18:58:54 »

Beware of manipulations    *
A troublesome effect of this influence is that you may feel insecure about your loved one and suddenly become excessively jealous or possessive. This is a passing effect, but it can create misunderstandings. During this time, you may also be completely fascinated and infatuated with a new lover, but be careful. You may be under the influence of powerful subconscious drives triggered by the encounter that have nothing to do with the real potential of the relationship. In an existing relationship, do not use love to manipulate your partner. There is a strong tendency to use jealousy, guilt or other negative emotions to control your partner's actions. This can lead only to negative reactions that may eventually weaken the relationship.

The interpretation above is for your transit selected for today:
Venus Conjunction Pluto, , exact at 04:14
activity period from 8 October 2009 to 9 October 2009

**no joo.. se sama vanha kuvio että jos ei etene yhden kanssa, on toinen varalla..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #85 : 09.10.2009 23:03:40 »

Saturnalia, Sashalla oli pohjana AP-kartat eikä syntymäkartta. Mielestäni kyllä transiittien vertaaminen syntymäkarttaan olisi huomattavasti selkeämpi vaihtoehto.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Asterix
Vieras
« Vastaus #86 : 11.10.2009 21:39:47 »

Sasha, mä en tajua miksi molemmissa kartoissa Pluto on Pluton päällä transiittina ikään kuin se ei olisi liikkunut syntymästäsi lähtien mihinkään?  Huh

Pitääkin tsekata vielä nataalikartaan Pluto ja sen aspektit...


Minä olenkin ufo.. Tongue Welcome to Vienna! Cheesy  Grin 2funny
No ei vaan, minun syntymäkartallani Pluto on Vaa'assa Keskipäivässä (MC)
ja tekee ilmavaa kolmiota Kaksos-arskani ja Veskari-kuuni kanssa. Smiley
Isäni kuoli samaan aikaan kuin synnyin.


Saturnalia, Sashalla oli pohjana AP-kartat eikä syntymäkartta. Mielestäni kyllä transiittien vertaaminen syntymäkarttaan olisi huomattavasti selkeämpi vaihtoehto.

Niinkö..? Ei tee järkeä minulle (vielä ainakaan), koska omaan näitä surullisia juttuja useampia,
niin pelkkä syntymäkartta ja transiitit ei selitä niitä.
Nimittäin esim. veljeni, serkkuni ja setäni kuoleman aikaan syntymäkartallani  pluto transitisoi
ainoastaan  skorpioni 11 ja 12 huoneen välillä, eikä tee mitään kuviota mihinkään,
eikä kehenkään. Se ei ole edes  askendentti llani, mutta minä olenkin aloittelija,
enkä ymmärrä, mitä muuta pitäisi osata katsoa.

Minulle ne alkoi avautua tutkiessani AP-karttoja,joissa tulee selvät pommitukset tiettyihin
kuvioihin ja seuraava paha pommitus tulee tuossa 2033, jolloin  pluto
siirtyy pommittamaan tuota minun  pluto kuu aurinko kolmiota kuun kohdalta.
Luulisin, että perheeni vanhimmista joku/jotkin siirtyy ajasta ikuisuuteen, sopisi laskennallisestikin
huomioiden heidän ikäänsä.
Siitä seuraava paha kerta osuu 100 vuotispäivilleni, vai oliko 103 vuotispäiville. Cheesy
tallennettu
julyette
Vieras
« Vastaus #87 : 13.10.2009 15:18:02 »


 Muutama päivä sitten alkoi  pluto  aspect_tri  kuu
Pluto on ilmeisesti perääntynyt tässä kesän kuluessa kun tuo sama transiitti oli joskus keväälläkin ja välillä poissa. Taisin kirjoitellakin ketjuun silloin etten ole huomannut mitään silloin tuon transiitin aikana.
Johtuisiko sitten tuosta perääntymisestä ja uudelleen tulemisesta, kun nyt alkaa kyllä jo pipo kiristellä. Kaikki kotiin liittyvät asiat junnaa/kaatuu/on hankalia eikä mikään onnistu. Ylipäätään koko koti käy hermoille ihan sietämättömästi. Olen suunnitellut muuttoa tästä kämpästä jo pari vuotta (inhoan tätä sydämeni pohjasta  Angry ), mutta en ole saanut aikaiseksi sen uuden hommaamista.  Undecided 
Tunteet on muutenkin tosi herkässä ja ärtyneitä ja kaikki oman elämän retuperällä olevat asiat ottaa päähän.  Angry

tallennettu
kristal
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16



Profiili
« Vastaus #88 : 13.10.2009 21:36:11 »

Heipsis julyette!

Mulla oli tuo transiitti noin 5-6 vuotta sitten. Sahasi edestakaisin 5 kertaa! jonka aikana muutinkin 2 kertaa koko konkkaronkan kanssa! Työlästä, mutta lopputulos oli täydellinen. Rakastuin siihen kotiin päätäpahkaa...
Aika saattaa tavallaan tuntua jotenkin pakottavalta, että on tehtävä jotain asian hyväksi ja kannattaisikin tehdä, ennen kuin on pakko, niin pääsee kerralla esim. mieluisaan uuteen kotiin. Transiittina kun tuo kolmio on oikein hyvä indikaattori sille, että kaikki lopulta sujuu hyvin kunhan vain lähtee liikkeelle...
Tarkastelin tuossa yhtenä päivänä noita kuvioitani kautta aikojen, niin pehmeissä kulmissa pluto ei ole ollut mitenkään paha tapaus, päinvastoin, varsinkin silloin kun ei ole itse heittäytynyt uppiniskaiseksi. Uppiniskaista Pluto potkii nivusiin, ja kovaa... Uutta kotia katsastamaan! Hyvä siitä tulee!  Smiley


T.  Kristal
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #89 : 15.10.2009 19:35:51 »

 rapu

If you've been thinking about getting closer to someone you love, now is definitely the time. Oh, and if you can't quite bring yourself to talk about things on Tuesday, there's always Thursday, when Venus will come into contact with intense Pluto. The good news is that everyone you care about will feel just as deeply for you, but some of them may become jealous.
« Viimeksi muokattu: 15.10.2009 19:49:50 kirjoittanut **Crystalline** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8
  Tulostusversio  
 
Siirry: