Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pluton transiitit  (Luettu 56491 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #60 : 14.06.2009 20:56:13 »

 pluto on jyrännyt mun  jousimies -stelliumin läpi, yritän muistella fiiliksiä...
Toisaalta nuo yhtymät on osunut muutenkin "aikuiseksi kasvamisen" ikävuosiin.

Alkaa vuodesta 1995,  aspect_con mars ; suhde loppu helvetillisesti, isoisä kuoli, rahavaikeudet, työttömyys
 pluto siirtyy  jousimies ; muutto tälle nykyiselle paikkakunnalle, uusi työ, uusi elämä, rahavaikeudet
 askendentti ; ulkomailla, suhdevaikeuksia
 neptunus ; ongelmaa tai paikan hakemista töissä, uusia ystäviä
 merkurius ; työt muuttui totaalisesti, aloitin työnohessa opiskelun, uusia ystäviä
 aurinko ; ei mitään dramattista. Työntekoa ja välillä juhlimista. Jokunen matka, rahat alkoi vihdoin riittämään
 venus ; työtehtävät muuttui, matkailua

Yhtymät loppui siihen ja  pluto aspect_squ  pluto tulossa vasta 2012.
Pahimmat väännöt oli kyllä tuossa viime vuosituhannen puolella,  aspect_con  mars  askendentti  neptunus oli oikein fyysistä vääntöä, päänupillakin oli kestämistä.
 aspect_con  merkurius  aurinko  venus , noista vuosista ei ole mitään erityisen pahaa sanottavaa, ei mitään hyvääkään. Kuvaa kai hyvin, että joudun todella miettimään vuosilukuja, mitä milloinkin on tapahtunut.
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #61 : 14.06.2009 21:02:41 »

Esmiralda, miten noi sun oppositiot vaikuttavat? Mulla oli lyhykäinen suhde miehen kanssa, jolla tuolloin oli Pluton oppositio Venukselle ja Merkuriukselle. Samaan syssyyn tuli Pluto oppositio Jupiter, jolloin meidän välinen kommunikaatio ei toiminut ei sitten mitenkään! Jotenkin tuntuu, että olen saanut itse kärsiä tuosta Venuksen oppositiosta ainakin, herra kun oli sitten vähän sekaisin.. Merkuriuksen oppositio toi kyllä hänen tielleen hurjasti väärinymmärryksiä, valheita ja muutenkin vaikeuksia kommunikoinnissa. Toki hän on kaksonen, jolla myös venus kaksosissa, joten ehkäpä olisi pitänyt harkita tarkemmin itsekin mihin lähtee..

Olisi vaan tosi kiva tietää, miten muut kokeneet nämä transiitit?

Voi kuule, ei ole lyhykäisiä suhteita...mutta mieheni on hyvin sairas, joten siinä todentuu jotenkin tuo etäisyys, alzheimertauti kyllä etäännyttää, tärkeä olen hänelle, mutta hän ei 'yllä' minuun enää kuten ennen. Joten sopii tuo sinun lauseesi 'herra kun vähän sekaisin'...Yritän kasvaa siihen ja kaikenlaiseen elämänmuotoon tässä. Eli tilanteita on monenlaisia!  Huh
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #62 : 20.06.2009 12:45:11 »

Minua alkoi kiinnostamaan tuo Pluton kanssakäyminen Kuun kanssa.  Cheesy

Selailin transiittikartastani (harmi kun transiittilista on takaisin vain vuoteen 1999) ja löysin jänniä juttuja. Minulla on ollut Pluto aspect_opp kuu lapsuudessa, jolloin äiti ja isä alkoivat riidellä ja äiti halusi erota, kamalaa aikaa lapselle. Erosivatkin. Ja muutin kaupunkiin. Eli äiti ohjasi elämäni suuntaa.

 pluto sulkeutuva aspect_tri oli mummola aikaa ja  pluto aspect_squ kuu aikaa kun äiti läksi pois tästä maailmasta.

Nyt kun minulla on  pluto sulkeutuva aspect_sex kuu mietin itse äitinä, mitä minä jätän ja millaisena kotia omille lapsilleni. Jonkunlainen hyvä tunne itsellä, että kaikki nautimme vielä kodista ja sen ympäristöstä. Kaikki haluavat tehdä siinä jonkinlaista remonttia, viimeistellä, kaunistella. Ja minä viimeistelen äidin päiväkirjaa.

Oletteko katselleet Pluton kuvioita Kuuhun? Mitä on tapahtunut?

tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #63 : 20.06.2009 14:24:32 »

pluto  aspect_con  kuu oli siinä vaiheesa jossa jouduin miettimään naiseuden merkitystä äitinä. Lähdenkö petollisesta suhteesta, vai uhraanko itseni jotta tyttärelläni on isä, joka merkitsi hänelle paljon, uhrauduin. Mutta kun katsoo nyt taaksepäin, oli se aikuisuuden ottamista ja vastuunkantamista sekä itsen rankkaa koulua. Kannattiko... kyllä, mutta voi sitä kyynelten määrää kun huomaa antaneensa pettä itseään, joten se kasvatti näkemään ettei maailma ole se unelmien paratiisi, johon lapsellisesti uskoin, ja usein ne läheisimmät tekevät pahimmat teot, henkisesti katsoen, rakkauden tekoa, auttaakseen ihmistä kehittymään.... Mutta  pluto  katkoo, puhdistaa, ja parantaa ihmisen kehittymistä kun sen tarvetta on.

 Wink  Mateve
tallennettu

mateve
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #64 : 20.06.2009 15:41:47 »

Minua alkoi kiinnostamaan tuo Pluton kanssakäyminen Kuun kanssa.  Cheesy

Oletteko katselleet Pluton kuvioita Kuuhun? Mitä on tapahtunut?

Pluton yhtymä. Täysi kaaos. :Smiley
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #65 : 20.06.2009 17:00:45 »

pluto  aspect_con  kuu oli siinä vaiheesa jossa jouduin miettimään naiseuden merkitystä äitinä. Lähdenkö petollisesta suhteesta, vai uhraanko itseni jotta tyttärelläni on isä, joka merkitsi hänelle paljon, uhrauduin. Mutta kun katsoo nyt taaksepäin, oli se aikuisuuden ottamista ja vastuunkantamista sekä itsen rankkaa koulua. Kannattiko... kyllä, mutta voi sitä kyynelten määrää kun huomaa antaneensa pettä itseään, joten se kasvatti näkemään ettei maailma ole se unelmien paratiisi, johon lapsellisesti uskoin, ja usein ne läheisimmät tekevät pahimmat teot, henkisesti katsoen, rakkauden tekoa, auttaakseen ihmistä kehittymään.... Mutta  pluto  katkoo, puhdistaa, ja parantaa ihmisen kehittymistä kun sen tarvetta on.

 Wink  Mateve


Hienoa Mateve, että tuot tuon äitiyden puolen tuohon. Vaikka äidin taistelu omasta naiseudesta, itsenäisyydestä ja äitiydestä oli varmasti minunkin äidin suurin taistelu, niin siinä sivussa opimme me lapset myös...ei sen tarvitse olla se 'paha', vaan toisella puolella asiaa on se elämän todellisuuden oppiminen. Asioissa jossa lapsellakin on usein tietämättään omat valinnat. Kuinka suhtautua kaikkeen, kuinka työstää suhdetta itseen ja vanhempiin. Tiedän että moni on kasvanut siitä upeasti, enemmän ymmärtäen myös äidistä, naiseudesta (miehisyydestä) ja yleensä vastuunotosta.

Ja jännä kun näitä asioita voi tutkia tähtikartankin kautta. Pluto opettaa ajattelemaan asioita laajemmin. Uskon, että Pluton ollessa esim. tuolla Vaa'an merkissä, on tapahtunut kaikkialla yhteiskunnassa uudelleen tarkastelun vaihetta esim. avioliiton merkityksestä ja muiden arvojen oikeudellisuudesta. Puntari on heilunut.  Avioerojen määrähän kasvoi suhteessa siihen, miten naiset alkoivat käydä töissä.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #66 : 20.06.2009 17:02:17 »

Minua alkoi kiinnostamaan tuo Pluton kanssakäyminen Kuun kanssa.  Cheesy

Oletteko katselleet Pluton kuvioita Kuuhun? Mitä on tapahtunut?

Pluton yhtymä. Täysi kaaos. :Smiley

Anteeksi, mutta haluatko kertoa mitä sinulle tuo kaaos merkitsee. Yhteys äitiin, vanhaan kotiin, oma koti?
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #67 : 20.06.2009 21:34:56 »


Katselin tuossa historian havinoita ja minulla on ollut tarkka  pluto  aspect_con  kuu muutaman päivän heitolla 15v syntymäpäivistä.

Muistaisin olleeni aikamoisessa murrosiässä, tehnyt irtautumista kotoa ja yh. äidistäni... vuoden päästä lähdinkin omilleni, maailmalle.

Tunnemyllerrystä (ja hormooneja)  Grin

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
rhoda
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 261



Profiili
« Vastaus #68 : 20.06.2009 23:39:37 »

Minua alkoi kiinnostamaan tuo Pluton kanssakäyminen Kuun kanssa.  Cheesy

Oletteko katselleet Pluton kuvioita Kuuhun? Mitä on tapahtunut?


Elikkäs täällä oli kakara-iässä ensimmäinen pluto kontakti kuuhun oppositio,
samalla Pluto tuli askendentilleni ja yhtymään Uranuksen kanssa:
-Iso operaatio joka vaikutti myös fyysiseen ulkonäkööni (siis yhtymä asc samalla)
tiedä sitten stressasiko terveydentilani (syntymä pluto neitsyessä) vanhempia,
mutta aika railakkaita riitoja muistan heillä olleen...
Lisäksi näin yhden sellaisen tapauksen,
joka jätti lähtemättömän muiston (kuu) mieleeni:
-Tajusin iästäni huolimatta miten haurasta on elämä
ja ettei asioita pidä ottaa itsestäänselvyytenä, edes leikkimistä.
Olin tuolloin alle kahdeksanvuotias.

Kolmio kuuhun oli tämän vuosituhannen alkupuolella,  pluto huoneessa kolme.
Ihan perussettiä eikä mitään traumatisoivaa noin muuten, mutta vanhempien kanssa
tuli hieman puhdistettua ilmaa enkä pitänyt heihin yhteyttä lähes vuoteen..

Näköjään nuo Pluto-Kuu-kontaktit liittyvät jollain tapaa vanhempiin,
ainakin meikä-Rhodalla..

Hirveesti en siis odota neliötä kuuhun tuossa 2010-luvulla..







tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #69 : 22.07.2009 11:16:38 »

Esmiralda halusi tietää Pluto-Kuu -transiiteista: itselläni ne ovat perinteisesti kuohuttaneet tunne-elämää raivokkaasti.  Cheesy

Pluton oppositio Kuulle on ollut minulla päällä päiväkirjamerkintöjeni mukaan n. 1987-1988. Tuolloin olin parikymppinen naisihminen, jolla ura oli hakusessa ja kaikki asiat kotona pielessä. Suhteet äitiin olivat erittäin tulehtuneet. No, kun tuo oppositio tuli tarkaksi, päätin, minne haen opiskelemaan. Samana päivänä tapasin vielä ensirakkauteni ja minusta tuli kirjaimellisesti yhdessä yössä nainen, jos näin voi sanoa.

Opposition aikana tapasin vielä kaksi ihmistä, joista on tullut pitkäaikaisia ystäviäni, kävin pienehkössä gynekologisessa leikkauksessa ja viimeisimpänä, muttei vähäisimpänä: muutin pois kotoa ja aloitin opiskelut.

Myös Pluton kvinkunssi Kuulle tuossa vuosituhannen vaihteessa kuohutti tunne-elämää kunnolla, samalla alkoi tarkentua Pluton oppositio Auringolle. Tässä vaiheessa kuvioihin tuli toinen ja kolmas suuri rakkaus, joista kumpikin osoittautuivat varsin petollisiksi..
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #70 : 22.07.2009 16:33:02 »

Olipa mielenkiintoista, suorastaan peloittavaa lukea Pluton vaikutuksia! Mutta elämäähän se on!

Huomaan että usein Saturnus jää Pluton tempauksilta varjoon. Pluto joka on niin pieni, mutta energioiltaan arvaamaton, ehkä sen radankin vuoksi. Vai onko tämä aika vain sellaista pluto-painoitteista, se on pinnalla, silmätikkuna astrologiassakin?

Kyllä minä olen ollut kovin tyytyväinen tuohon Pluton sekstiiliin Kuuhuni. Se on sysännyt minua itseäkin ajattelemaan enemmän mitä koti minulle merkitsee ja huomaan, että varsinkin vanhempi poikani kattelee yhä enemmän remontin paikkaa ja suorittaakin kaikkea pientä aina käydessään.
Ukko myhäilee aivan tyytyväisenä tätä hommaa!

Mutta Pluton oppositio Aurinkoon tosiaan hirvittää, vaikka olen tässä ihan rauhallisesti seurannut Pluton oppositioita Venukseen ja Merkuriukseenkin. Vielä nekin jyllää ja tärisyttää...jotenkin vain olen osannut valmistautua...onkohan se paha vai hyvä.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #71 : 22.07.2009 16:34:20 »

Minulla oli  pluto  aspect_opp  venus esikoiseni syntymäpäivänä ja toisen lapsen syntymän aikoini  pluto  aspect_sex  venus . Pluto ja Venus siis kimpassa molemmissa tapahtumissa. Nyt meneillään Mars  aspect_tri pluto, onko siitä kenelläkään havaintoa?
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #72 : 22.07.2009 20:52:10 »

 pluto pommitteli oppositioasemassa, 4 huoneen ovella pitkään aurinko-kuuyhtymääni 9 huoneen lopussa.

Elämältäni tuntui putoavan pohja.
Todenteolla, kaikki suru ja tuska mikä vaan voi ihmisen eteen elämässä tulla, oli edessäni tuolloin.

Asiat vain tapahtuivat. Parisuhde/avioliitto meni, koti, terveys. Lapsi sairastui vakavasti. Paikkakunta muuttui, työpaikka myös. Ihmissuhteita katkesi, äitini kuoli kituen.

 Cry

Nyt jälkikäteen ajateltuna....

En edelleenkään näe sitä suurta hyvää mikä tästäkin muka seurasi.....

tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #73 : 23.07.2009 00:47:33 »

Voi peto vie, kun huomasin, että Pluto on sorkkimassa minun vahvaa stelliumia, jossa nuo kaikki: aurinko, merkurius ja venus! Saas nähdä!  Shocked
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #74 : 23.07.2009 08:37:40 »

Toivottavasti esmiralda tuo  pluto on hiukan hellempi kohdallasi... Wink

Minulla se aloitti pommittamisen "alhaalta käsin" -Plutomaiseen tapaan, käyden läpi stelliumini  Cry merkurius jupiter kuu aurinko ja  keskitaivas.

Ohi on, hallelujah!
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8
  Tulostusversio  
 
Siirry: