Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uskotko enkeleihin  (Luettu 13932 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #15 : 02.08.2012 00:29:29 »

Uskon ja työskentelen enkeleiden kanssa. Minulle enkelit ilmaantuvat erivärisinä muotoina, esim. palloina (orbit), joskus myös kipinöinä ja unissa yleensä ihmisen hahmossa. Höyheniä näkyy myös ajoittain.

Tunnen enkelit myös tuoksuna sekä kylmänä ilmavirtana (korkeataajuista energiaa), joka nostattaa ihokarvat pystyyn. Joskus myös enkelin läheisyys saa minut itkemään ilman syytä. Mutta koskaan ei ole ollut paha olla, vaan päin vastoin. Ensimmäisen kerran nähdessäni oman enkelini hän muistutti kovin Texas-yhtyeen Summer son-kappaleen musiikkivideolla ollutta kirkasta valohahmoa. Tapaaminen oli niin täynnä pyyteetöntä rakkautta, tuntui kuin olisimme olleet rakastuneita toisiimme, ja voi sitä pettymystä ja surun tunnetta, kun tapaamisemme päättyi.

Olen lapsesta asti ollut tekemisissä enkeleiden kanssa.  angel
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
lavender
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18


Profiili
« Vastaus #16 : 02.08.2012 02:52:58 »

Uskon enkeleihin ja pyydan heilta useinkin apua monenlaisiin asioihin.
 Ei kylla ole nakynyt hoyhenia eika mitaan muutakaan, mutta usein tunnen kosketuksena kasivarrella tai vaikka hiuksissa, en osaa sanoa onko enkeli vai edesmenneet laheiseni.
Olen nykyaan hyvin kiitollinen saamastani avusta ja enkeleiden lasnaolosta elamassani, aikaisemmin en ollut heista tietoinen enka ole nain ollen paastanyt heita elamaani.
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #17 : 02.08.2012 06:28:42 »

Uskon ja työskentelen enkeleiden kanssa. Minulle enkelit ilmaantuvat erivärisinä muotoina, esim. palloina (orbit), joskus myös kipinöinä ja unissa yleensä ihmisen hahmossa. Höyheniä näkyy myös ajoittain.

Tunnen enkelit myös tuoksuna sekä kylmänä ilmavirtana (korkeataajuista energiaa), joka nostattaa ihokarvat pystyyn. Joskus myös enkelin läheisyys saa minut itkemään ilman syytä. Mutta koskaan ei ole ollut paha olla, vaan päin vastoin. Ensimmäisen kerran nähdessäni oman enkelini hän muistutti kovin Texas-yhtyeen Summer son-kappaleen musiikkivideolla ollutta kirkasta valohahmoa. Tapaaminen oli niin täynnä pyyteetöntä rakkautta, tuntui kuin olisimme olleet rakastuneita toisiimme, ja voi sitä pettymystä ja surun tunnetta, kun tapaamisemme päättyi.

Olen lapsesta asti ollut tekemisissä enkeleiden kanssa.  angel




Oih ihanaa..onkohan ne nuokin pienet siniset pallot..joita nähny jo kauan aikaa sitten niin AE Mikaelin säteitä tai sinnepäin. angel
Sit oon nähny noita kirkkaita.. tavallaan ku kipinöitä tosiaankin ilmassa ..No tässä  kauanaikaa sitten tuli tietsikkapöydälle pieniä höyheniä..ajattelin  idiot2 et on kyllä kissa kotona..mut eikai siinä oo pieniä höyheniä..kuiteskaan.. Grin
Sit täytyy tunnustaa..et eilen illalla viimmeks tirautin itkut..noh oli siihen vähän syytäkin..mut sitten itekkin aattelin et sitä on niin herkistyny..Ja sitten ku saa hyvää palautetta hoidoista..niin kiitollisuudestahan sitä monesti tirauttaa.. smitten
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #18 : 02.08.2012 07:56:27 »

Ei se meidän kissa ollu koskaan käyny ulkona.. Wink Grin
tallennettu
Tummasilmä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 242



Profiili
« Vastaus #19 : 02.08.2012 15:11:43 »

Uskon enkeleihin. Mutta aina kun koitan kirjoittaa tänne meidän "ihmepelastumisesta" tietokone lagaa tai sattuu jotakin muuta. Joten sanonpa vaan että uskon, en voi olla uskomatta  smitten
tallennettu

Kalevanneito
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 356


Oman tien kulkija - Etsijä


Profiili
« Vastaus #20 : 02.08.2012 22:27:19 »

Uskon, vaistoan suojelusenkelini. Haluaisin nähdä hänet tai ees höyheniä. Tai valkonen sulka ois tosi magee. Uskon myös luonnonhenkin, keijuihin, haltioihin, maahisiin...Haluaisin nähdä heitäkin.

Tässä on mun systerin enkelikokemus:
Tuo nimimerki angel olen minä, kerron siinä systerini enkelikokemuksesta.

http://keskustelu.plaza.fi/ellit/kristallipallo/yliluonnolliset-ilmiot/1474530/enkelikokemus/
tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #21 : 03.08.2012 04:40:03 »

SA:n kirjoituksesta opin taas lisää joten KIITOS  smitten
Rukoilen usein niin muiden kuin itseni puolesta ja pyydän enkelien apua. Sit yht´äkkiä niissä tilanteissa joihin olen pientäkin apua toivonut alkaa kyyneelet virtaa vaikkei itketä kunnolla.
Tämä tapahtui tätä ketjua lukiessa sekä lääkäriaseman odotustilassa pari päivää sit ja hieman nolostutti pyyhkii silmiä koko ajan ja varsinkin kun näki lääkärin niin kyyneleet valui koko ajan.
Pyysin auttajia sinne mukaan ja kaikki sujui tosi hyvin  angel
Toivon teille jokaiselle enkelikokemusta jotka vielä ette vielä sitä ole tiedostaneet.
Mä näin hetki sit siniset säteet AE Mikael lähellä
Ihan häkeltynyt olo jotenkin. Täyskuu valvottaa ja enkelit lähellä  smitten
Siunausta  angel
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #22 : 03.08.2012 04:50:36 »

Toi elokuun täysikuu saa mut valvomaan jok ikinen vuosi eniten ja sen sanon sulle Unelmassa että sulle on annettu lahja. Ei aivan vielä täydessä voimassa mutta potkuu siinä on ja paljon jo nyt  smitten
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #23 : 22.09.2012 15:18:58 »

Toi elokuun täysikuu saa mut valvomaan jok ikinen vuosi eniten ja sen sanon sulle Unelmassa että sulle on annettu lahja. Ei aivan vielä täydessä voimassa mutta potkuu siinä on ja paljon jo nyt  smitten

Tattis sulle tuosta.. coolsmiley    smitten
Juu.uu   Lahjapa hyvinki.. angel angel angel
 smitten smitten smitten
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #24 : 22.09.2012 17:21:51 »

Uskon enkeleihin. Mutta aina kun koitan kirjoittaa tänne meidän "ihmepelastumisesta" tietokone lagaa tai sattuu jotakin muuta. Joten sanonpa vaan että uskon, en voi olla uskomatta  smitten

Voi, olisipa mukavaa kuulla tuosta! Yritä vielä kerran  Wink
tallennettu
Tummasilmä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 242



Profiili
« Vastaus #25 : 22.09.2012 18:14:38 »

^No mä koitan, varsinkin kun nyt on saatu nettiyhteydet kuntoon ja konekin on suht hyvä  Grin

Siis siitä tapahtumasta on jo 11 vuotta ensi kuussa. Olimme koillismaalla mökillä siinä hiukan ennen lokakuun puoltaväliä. Sunnuntaina, lähtöpäivän aamuna satoikin ensilumi maahan. Meillä autossa oli kesärenkaat, odoteltiin aikamme että lumi/räntäsade loppuisi, vaan ei loppunu. Lopulta meidän oli pakko lähteä ajelemaan. Ajeltiin hissuksiin, ja ihan kivasti kuitenki meni matka. Kun sitten alko sitä räntää tulla raskaammin taivaalta, niin ettei eteensä oikeastaan nähny kuin about 10m. Mies oli kuskina, ja ajoikin niin varovasti kuin kykeni. Meidän perään ilmestyi linja-auto, jonka kuski ei ilmeisesti ollut kovin tyytyväinen ajovauhtiin, joten hän päätti lähteä ohi, sillä seurauksella että nakkasi melkoset moskat meidän tuulilasiin. Siihen lisättynä taivaalta tuleva tavara, niin  voisi sanoa että meidän näkyvyys oli melko pitkään olematon. Kun saatiin tuulilasi puhtaaksi, oli järkytys kova, koska meidän edessä oli iso rekka, mistä se rekka siihen ilmestyi, kun linja-auto oli vasta ohittanut meidät, en tiedä. Reagointi aikaa meillä oli sekunteja, mies sai väistettyä rekkaa, mutta sillon lähti auto liirtoon. Miestä pelotti, mua ei. Mua ei pelottanut, koska sillä hetkellä kun auto lähti liirtoon mulle tuli niin lämmin ja varma olo ja aivan kuin oltais oltu tavallaan pumpulissa, meidän ympärillä oli kirkas hiukan ehkä kellertävä valo. Mies huusi että "nyt me kuollaan", ja mä vastasin sille rauhallisesti että "ei kuolla". Ja kohta mies saikin auton hallintaansa ja pysäytettyä tien viereen. Vasta jälkikäteen mä tajusin että kun oltiin ohitettu se rekka ja auto lähti heitteleen holtittomasti, mä pyysin apua, ja muistaakseni nimenomaan enkeleiltä. Ja se varmuus ja rauhallisuus mikä mut "valtasi" oli niin ihmeellisen tuntosta, en ole sen jälkeen sitä tuntenu. Mulla oli sillä "kauhun hetkellä" niin lämmin ja hyvä olla. Mä oon tullu siihen tulokseen että meidän pelastuminen oli enkeleiden ansiota.
Skeptisesti vois ajatella että olis jossai shokkitilassa, enkä siksi osannu pelätä ja että se kirkas valo oli auton valot lumisateessa, mutta miten se sitten ympäröi meidät kauttaaltaan? Ja oli hiukan kellertävää, lämmintä valoa, ei sellaista auton valkoista valoa..

 smitten smitten smitten
tallennettu

Yep
Vieras
« Vastaus #26 : 22.09.2012 19:35:46 »

Tummasilmä  smitten smitten smitten

Kiitos, kun jaoit tuon.
tallennettu
Tummasilmä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 242



Profiili
« Vastaus #27 : 22.09.2012 23:46:50 »

Yep  smitten

Staardis, kun nyt oikeestikin luin uudelleen tuon tekstini, niin kyynel vierähti poskelle.. Kyllä mun usko enkeleihin on niin vahva, että nykyään huomaan että ajatuksissani jopa juttelen heille. Ja on mulla toinenkin "kokemus" joka ei niin tramaattinen ole kuin tuo josta kerroin, mutta vahvistaa tuota mun uskoa. Mutta siitä toisella kertaa  smitten
tallennettu

Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: