Äänestys
Kysymys: Nousevamerkkisi?h
Oinas - 9 (1.7%)
Härkä - 15 (2.9%)
kaksonen - 36 (6.9%)
rapu - 53 (10.2%)
leijona - 82 (15.7%)
neitsyt - 58 (11.1%)
vaaka - 64 (12.3%)
skorpioni - 76 (14.6%)
jousimies - 65 (12.5%)
kauris - 31 (6%)
vesimies - 21 (4%)
kalat - 11 (2.1%)
Äänestäjiä yhteensä: 477

Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 15
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nousevamerkkisi  (Luettu 134260 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Nina
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #90 : 10.04.2008 11:07:08 »

Härkämäisiä piirteitä tuntuu löytyvän entistä enemmän mitä vanhemmaksi tulen. Aurinkomerkkini vaaka, päättämättömyys tosin on ja pysyy  Undecided
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #91 : 11.04.2008 16:50:08 »

Minusta on tullut ihan hämmästyttävästi  rapu viime vuosina. Täytyy kyllä sanoa, että en koe enää ollenkaan tuota nousumerkkiäni niin vieraaksi kuin joskus.

Mutta edelleen tuo lapsikuume nousu-ravun yhteydessä vähän ärsyttää...  Tongue
Minulle on ollut ihan valtavan iso asia jo se, että reilu 20 huomasin, että oikeasti kaipaan parisuhdetta. Se oli aika vaikea pala nieltäväksi itsenäiselle  aurinko jousimies

Jossain kirjassa sanottiin, että nousu-ravuilla ei itse asiassa ole oikein onnea perhe-elämässä, vaikka he sitä niin kovasti kaipaavat. Epäilen, että monille nousu-ravuille nykypäivänä voi jokin työyhteisö tai sitten muu tiivis porukka toimia perheenä kun ns. tavallinen perhe-elämä voi olla joskus aika rankkaa herkälle  rapu

 Undecided
tallennettu
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #92 : 11.04.2008 19:44:00 »

Hih! Mitenhän tässä nyt suhtautuisi nousuihinsa  Cheesy
Vaikka tuo  aurinko ja  askendentti on samassa merkissä en koe olevani kauhean tyypillinen neitsyt... toki piirteitä löytyy ja paljon.
Ikää kun tulee lisää tuntuu, että tulee noita vastamerkin piirteitä.  kalat antaa elämänvirran viedä ja perfektionismi vain vähenee.  Shocked

Kai se elämä sitten johonkin etenee astrologisestikin ja kun nuo edelliset ovat samat, niin liekö oppia otetaan vastamerkistä. Ei kyllä kauhean kotoisalta tunnu.
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Victoriae
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 51



Profiili
« Vastaus #93 : 11.04.2008 23:20:30 »

Nouseva merkkini on valitettavasti rapu. Aurinko on kauriissa ja vahvojen planeettojen sijainti skorpionissa:  nouseva rapu on varsinainen piina. Herkkyyttä antaisin mielelläni sammiolla pois ja tilalle jotain muuta. Voiko olla niin että näin vastakkaiset merkit kartalla on repiviä ja vahvuudesta/herkkyydestä tulee  ansa ihmiselle itsellensä?
tallennettu

Aurinko, Kuu, Merkurius, MC ja DC - KAURIS
Asc ja IC - RAPU
Venus&Mars&Jupiter - SKORPIONI
kalatyttö82
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #94 : 12.04.2008 12:00:46 »

Päättäminen on yhtä tuskaa.
olipa kyse suuresta tai mitättömimmästä asiasta. Ei tule mitään. Ikinä mistään.
miellyttämisenhalu on raivostuttavaa ja aina joka päivänselvästä asiastakin toinen puoli on kaivettava esiin ja jahkailtava...
Aargh.
Värit on stemmattava ja taustahälyä ei saa olla. ympäristön on oltava tasapainossa. Kauneus ennenkaikkea!

 Tongue

Kuvailit juuri minua! Grin Olen tosin mars vaaka.
tallennettu
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #95 : 12.04.2008 12:39:15 »

Nousevat ravut säilyttävät usein nuorekkaan ulkomuotonsa ja viehättävyytensä läpi koko elämän! Kiss

Rapumainen herkkyys coolsmiley ja kauriin sitkeys knuppel2
Kun saat ne harmoniaan elämässäsi, hallitset laajan skaalan.

Herkkyys muuttuu kirouksesta siunaukseksi oikeisiin juttuihin kanavoituna.
Herkkyydenhallinta-kurssejakin on olemassa...

terv. kuu rapu 12h. :Smiley
tallennettu
kalatyttö82
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #96 : 12.04.2008 12:39:35 »

Olen kaurisnousuinen tickedoff On alkanut näkyä luonteessa iän myötä yhä enemmän. Olen paljon tylsempi, vastuuntuntoisempi ja haluan saada paljon aikaiseksi, jonkun asteista työnarkomaniaa löytyy siis myös. Ja olen huomannut että, voimavarani ovat todella rajalliset! Elämässä ajelehdin vielä kalamaisesti... Undecided
tallennettu
apache
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 180



Profiili
« Vastaus #97 : 13.04.2008 14:17:16 »

Itselläni nousu-rapuisuus lähti vaikuttamaan varmaan täysi-ikäisyyden kieppeiltä lähtien. Nykyään huomaan sen etenkin ihan turhana murehtimisena ja asioiden loputtomana vatvomisena pääkoppani sisällä. Vielä teinivuosina en erityisemmin pitänyt lapsista ja pidin ihan realistisena, etten niitä hankkisi ollenkaan, mutta nykyään, hassua kyllä, minulla on tiivis suhde vielä olemassa olemattomiin lapsiini, heh. Grin Lapsia ei siis ole siunaantunut, eikä varmaan ainakaan lähivuosina tulekaan, mutta jotenkin ajatuksen tasolla mietin tosi paljon tulevaisuuden lapsiani, kasvatusasioita jne.

Luulen muuten, Theodoraa lainatakseni, että monet nousurapuiset ihmiset ilmaiset nimenomaan olevansa valitettavasti nousevia rapuja. Liittynee nimenomaan ravun, ainakin nousumerkkinä, tuomaan kompleksisuuteen ja tietynlaiseen epävarmuuteen omaan identiteettiin. Itselläni oli varsinkin aikaisemmin inhosuhde askendenttiini, mutta nyt olen päässyt jotenkin paremmin sopuun sen kanssa ja tunnistan sen tuovan myös paljon hyvää.

Luulen että  askendentti rapu tuo paljon "pahaa" nimenomaan sen vuoksi että rapumainen tapa suhtautua asioihin on hivenen negatiivisvoittoinen, sellainen murehtiva ja uhriutuvakin. Itse aloin nimenomaan parikymppisenä nähdä lapsuuteni ja teinivuoteni jotenkin erityisen huonona aikana, jolloin maailma on ollut minua vastaan. Luin sitten tuossa taannoin teini-iän päiväkirjoja ja tajusin, miten paljon myös hyvää oli noissa ajoissa. Aika sai "pahan leiman" vasta kun rapunousu alkoi vaikuttaa voimakkaasti ja noina aikuistumisvuosina lienen ollut hieman masentunut joka tapauksessa. Tämän tajuttuani olen alkanut yrittää tietoisesti ajatella asioita yrittäen puhdistaa ravun tuoman *voivoi*-kerroksen asioiden päältä. Alkaapahan taas päästä oikeuksiinsa myös minussa piilevä itsenäisyys ja itseriittoisuus, joita rapu on myös vähentänyt lisäten jonkinlaista riippuvaisuutta toisista päätöksenteossa.
tallennettu

puhuessas mua katselet, oltais kuin metsäneläimet, öisin tuijoteltais hiljaa taivaalle

Life is a process of becoming, a combination of states we have to go through. Where people fail is that they wish to elect a state and remain in it. This is a kind of death.
WishMasteri2003
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27


Mad World


Profiili
« Vastaus #98 : 13.04.2008 21:42:40 »

Nousu skorppari olen.. Smiley  Melko nuori vielä olen, mutta joitakin skorpparipiirteitä olen itsestäni löytänyt. En hirveästi sisimpiäni tunteita ilmaise ja voin olla hieman mustasukkainen. Jotkut luonnehtivat vähän mystiseksi (Mitä kyllä sanon vähän itsekin ja se johtuu varmaan aurinkomerkki kalastani. En aina itseäni oikein ymmärrä Cheesy), vaikka itsestäni tunnen olevan melko avoin ja rehellinen. Pari muutakin on vissiin kirjoittanu samaa. Cheesy
tallennettu

Aurinko: Kalat
AC, Pluto: Skorpioni
Kuu,Venus: Härkä
Merkurius: Oinas
Mars: Kaksonen
Jupiter: Leijona
Saturnus: Vesimies
Uranus, Neptunus: Kauris
Maya horoskooppi: Sininen Lunaarinen Käsi
aeiouyäö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 276



Profiili
« Vastaus #99 : 04.05.2008 20:27:36 »

Nousumerkkini on vaaka, näkyy ainaskin sosiaalisuutena ja romanttisuutena Smiley Ja nyt kun vielä oikein mietin, niin olen kyllä todellakin päättämätön.Se on vaan niin mahdottoman vaikeaa Cheesy
« Viimeksi muokattu: 04.05.2008 22:24:31 kirjoittanut aeiouyäö » tallennettu

Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone

Kuu Jousimiehessä, 2.huone

Mars-MC-yhtymä leijonassa

Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #100 : 04.05.2008 21:35:38 »

Hei!

Tutkiskelin tätä äänestystä ja huomasin kuinka vastaava se on sen tiedän mukaan, mitä opin kursseilla. Siellä kerrottiin näin:

Suomen kansan tavallisimmat nousumerkit ovat rapu, skorpioni, jousimies, vaaka ja leijona. Siis siinä on suomalaisten tyypillinen kasvunkuva parhaimmillaan.

Ei niin tyypillisinä on kaksonen ja kauris.

Kun taas harvinaisia ovat vesimies ja härät.

Ja erittäin harvinaisia nousumerkkejä ovat kalat ja oinas!!! Heiltä kysysinkin, ovatkohan he syntyneet varmasti Suomessa?

Ehkä tämäkin aihe oli jossakin, mutta en päässyt lukemaan niitä, vähän takkuilee sivuilla kulkeminen.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #101 : 04.05.2008 21:54:00 »

joo meitsikin vaaka. en osaa päättää ikinä mitään omia juttujani, muitten puolesta kyllä Wink
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Norna
Vieras
« Vastaus #102 : 04.05.2008 22:57:51 »

Nouseva neitsyt täällä, aurinko  oinas:ssa ja nyt kun 30 täytin alkavat nuo löytämään enemmän balanssia. Ennen koin että oinaan kaikki-heti-nyt ja neitsyen analyyttinen perfektionismi olivat vähintäänkin sekava ja ehkä rankkakin yhdistelmä  Wink
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #103 : 05.05.2008 13:03:06 »


Hei Ystäväin

askendentti neitsyt



smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #104 : 05.05.2008 13:05:06 »

Nouseva Leijona olen ja kyllä sen huomaa. Grin
Erityisesti rakastan kaikkia juhlia ja hauskoja tapahtumia mihin tulee paljon porukkaa yms.. Cheesy Hiukset on myös kenties "saanut" paksuutensa nousu + venus leijonasta,sillä mulla on huomattavasti paksummat hiukset kuin muilla perheenjäsenillämme,ja hieman luonnon kiharat. angel
Leijonan piirteitä tunnistan itsessäni kyllä paljon enemmän,kuin esim neitsyen,ja nousevasta leijonasta tulee varmaan ainakin ulospäinsuuntautuvampi luonne mitä muuten olisin neitsyenä. Smiley
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 15
  Tulostusversio  
 
Siirry: