Äänestys
Kysymys: Nousevamerkkisi?h
Oinas - 9 (1.7%)
Härkä - 15 (2.9%)
kaksonen - 36 (6.9%)
rapu - 53 (10.2%)
leijona - 82 (15.7%)
neitsyt - 58 (11.1%)
vaaka - 64 (12.3%)
skorpioni - 76 (14.6%)
jousimies - 65 (12.5%)
kauris - 31 (6%)
vesimies - 21 (4%)
kalat - 11 (2.1%)
Äänestäjiä yhteensä: 477

Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 15
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nousevamerkkisi  (Luettu 134260 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #135 : 20.11.2008 20:06:13 »

mutta huom...vain päällepäin....kyllä se aurinkomerkki kuitenkin on aika syvällinen ja vielä syvempi juttu kuin AC...mutta joillakin se on vaan piilossa. äidilläni esimerkiksi aurinko IC:llä joten hänellä oli/on se todellinen minuus keskiyön pisteessä ikäänkuin salassa.

Hmm, no tästä tuli mieleen, että mun synt. kartalla  aurinko tekee väljää  aspect_con :ää keskitaivas :lle, eli olisikohan sillä vaikutusta, että tuntuu siltä, että mulla se jouskariluonne on aika vahvasti näkyvillä.. Huh  Pääsääntöisesti se  askendentti kauris siellä taustalla koittaa pitää aisoissa (ja pakottaa välillä olemaan tylsä) ja takoo järkeä päähän, kun taas toisaalta se  aurinko jousimies mennä posottaa eteenpäin höpsötellen ja hauskuuttaen muita sekä eläen suht leppoisasti. Kun mies sanoi, että mä ja eräs toinen luokkakaveri olemme luokan suurimmat höpsöttelijät ja hassuttelijat, jotka haluavat saada muut hyvälle tuulelle (molemmat olemme siis  aurinko jousimies , kaveri on vaan  askendentti neitsyt ).. angel Joo-o... Tuntuu vaan, että nuo kaksi merkkiä vuorottelevat kovasti, välillä on toinen näkyvissä ja välillä toinen.. Kun se nousumerkki taitaa iän mittaan tulla enemmän esille kuin aurinkomerkki.. idiot2
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #136 : 21.11.2008 14:56:53 »

olen kyllä samaa mieltä, äitini kun on  askendentti kauris...niin minä se meistä olen aina ollut enemmän  kaksoset vaikka hän on aurinko  kaksoset.

Minusta taas esim. Kaurisenergiaa on sanonut, että olen kaurismaisempi kuin hän (olen siis askendentti kauris, hän aurinko kauris). Itse en osaa sanoa onko asia niin, mutta ehkä tässä tulee esiin juuri se, että nousumerkki näkyy parhaiten juuri toisille?

Kauriista ja Kaksosista sen verran, että yksi parhaista ja pitkäaikaisimmista ystävistäni on askendentti kaksoset, eikä töki yhtään. Smiley Varmasti tuo oma kuu aspect_con merkurius ilmamerkissä siinä auttaa, kuten olen monesti todennutkin. Lisäksi kun IC:ni on Kaksosissa, niin Kaksosen energia tuntuu "kotoisalta".
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #137 : 21.11.2008 18:07:10 »

Jep, ei se ihan pelkkä sosiaalinen rooli ole... myös ulkonäkö ja tietynlainen pääasiallinen orientoituminen elämässä, mistä vihjaa lähinnä sen hallitsijan sijainti kartalla aspekteineen.

Tosin toisin kuin aurinkomerkit, askendentit kannattaa jakaa dekaneihin eli kolmanneksiin jotta niistä saisi täyden ymmärryksen, tällöin niitä on yhteensä 36 (3 per merkki) ja merkin kahdella toisella kolmanneksella on kaksoishallitsijana saman elementin muut hallitsevat kappaleet. Tästä seuraa myös että ainoastaan merkin ensimmäinen kolmannes on merkilleen stereotyyppinen ja muut kaksi kolmannesta sen sijaan muistuttavat enempi kaksoishallitsijakappaleen varsinaisesti hallitsemaa merkkiä kuin omaa merkkiään.

Omituista kenties, mutta varsinkin veedikot käyttävät, mutta niillä onkin aika kummia jaotteluja ja tulkintoja noista. Shocked

tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #138 : 22.11.2008 17:22:59 »

 Onko teillä tietoa jostain sivustosta missä kerrotaan noita kuvauksia kehosta ja kasvoista tietylle  askendentti?
tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #139 : 22.11.2008 17:24:39 »

Kappas tällaisen löysin itse: http://www.elbertwade.com/page60.html
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #140 : 22.11.2008 20:07:32 »

Mc82, no hyvä että ylitulkitsin tuota ärsyyntymistäsi. Ajattelinkin ihan noin astrologisesti että ymmärsinkö oikein kun kolmiomerkit kuitenkin kyseessä.  Smiley

Dawnchild, sehän on hienoa, jos olet tavallaan aina pyrkinyt sitä nousumerkkiä kohti. Mulle se on jotenkin vieras alue, kuitenkin... vaikka ulkoisesti muistutan varmasti rapua todella paljon. Mutta kyllä musta löytyy myös se temperamenttinen puoli, vaikka se ei ole aina se joka ensimmäisenä näkyy.

Kato vega, en oikein ymmärtänyt tuota jaottelua? Tarkoititko siis dekanadeja vai dwadeja? Mitenkä esim. se jaoteltaisiin, jos minulla on asc. 10´6  rapuHuh
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #141 : 23.11.2008 05:12:42 »

Kato vega, en oikein ymmärtänyt tuota jaottelua? Tarkoititko siis dekanadeja vai dwadeja? Mitenkä esim. se jaoteltaisiin, jos minulla on asc. 10´6  rapuHuh

Dekanadeja, dekanadeja hyvät ihmiset!  police(Dwadit ovat liian epäkäytännöllisiä, mieluummin käyttäisi niiden tilalla jotain Sabian-symboleja tai pysyy ihan matemaattisella astelinjalla.

Asc 10'6 Rapua osuu merkin kakkos- eli skorpionidekanadiin jolloin kaksoishallitsijana on Pluto, jos se olisi 20'6 niin vastaavasti kolmos- eli kaladekanadiin jolloin kaksoishallitsijana olisi Neptunus.

tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #142 : 23.11.2008 11:33:30 »

Kiitos Kato Vega. Eli siis mulla on hallitsevina planeettoina  kuu ja  pluto no huh huh mikä yhdistelmä.
tallennettu
mondo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 123



Profiili
« Vastaus #143 : 23.11.2008 12:27:54 »

Enpä ole osannut 'dekoja' katsoa. Ei yhtään yllätä, että  pluto (tai vanha  mars) ja  kuu. Onko se sitten näin päin parempi....taasko tunteet tulee perässä. Ettäkö kartta toistaisi samoja teemoja monessa paikassa  Cheesy Ja vielä ehkä niinkin, että lopulta ne tunteet löytyy  Smiley (nyrkki pöytään tulee jo luonnostaan). Nyt aloin miettiä, että ehkä ne tunteet onkin vähän ravun kuoressa ja silloin, kun niitä tulee, niin räjähtämällä kieltämättä tai niinkun pohjia myöten. Joskus on tullut naurettua niin kippurassa lattialla, ettei siitä meinaa selvitä millään.
tallennettu

askendentti mars neptunus skorpioni
 kuu pluto uranus aurinko neitsyt
 merkurius leijona  Dc harka  Ic oinas  Mc venus vaaka   chiron kalat
Lizzy
Vieras
« Vastaus #144 : 23.11.2008 12:34:47 »

Mondo, toihan oli hauska näkemys.  coolsmiley Mulla tulee ne tunteet  kuu luonnostaan ja sitten vähän myöhässä se per****  knuppel2 tickedoff pluto mars
tallennettu
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 474



Profiili WWW
« Vastaus #145 : 23.11.2008 12:54:52 »

mä en ole koskaan "tuntenut" olevani kaurisLUONTEINEN, enempi neitsykäinen ja yllätys, käväsin DolceVitan vinkkaamalla sivulla ja löysin sivulta (muutin vain ton numeron (http://www.elbertwade.com/page107.html) ja löysin kaurisnousuisten dekantit selityksineen) JA siellä on 21 asteisen asc kauriin merkkinä on NEITSYT, heh,  olen aika yllättynyt! Käväskääs kattomassa, josko sieltä löytyis selitystä sille miksi ei anna tunnu asc merkki omalta. Tosin myös Dragonia-kartan mukaan olen asc neitsyt (www.astro.com). Kiitti hienosta vinkistä DolceVita  smitten

Tosin suosittelisin katsomaan myös dekantit itäpisteen mukaisesti (saat sen tekemällä Meridian kartan, jossa asc sitten sijoittuu johonkin muuhun huoneeseen kuin siihen perinteiseen 1.huoneeseen, ja katsomalla mihin se 1.huoneen kärki menee, esim mulla kaloihin (1-10 dekantit) joka tuntuu erittäin sopivalta myöskin...ainakin mitä tuli akkujen latautumiseen yksinololla.... Smiley
« Viimeksi muokattu: 23.11.2008 13:10:01 kirjoittanut suski7 » tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
Lizzy
Vieras
« Vastaus #146 : 23.11.2008 13:06:56 »

Kiitos minunkin puolestani tuosta linkistä. Heh, hyvin osu ja uppos tuo Rapu/Skorpioni...  :Smiley
tallennettu
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 474



Profiili WWW
« Vastaus #147 : 23.11.2008 13:24:15 »

http://www.astrofaces.com/astrofaces/

tässä astrofacen linkki, laitat vaan täppiä asc, kuun ja auringon kohdalle ja katsos vaan samantyyppisiä naamoja astrologisesti...hauska sivusto...eli "select photos"
« Viimeksi muokattu: 23.11.2008 13:27:11 kirjoittanut suski7 » tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
noname
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


Profiili
« Vastaus #148 : 23.11.2008 13:38:17 »

Kappas tällaisen löysin itse: http://www.elbertwade.com/page60.html

Kiitos tästä  Smiley

Osuvin kuvaus tähän asti lukemistani tällaisesta tyypillisestä venus härkänousuisesta, itsekeskeisestä, sensuellista juopotteluun, mässäilyyn ja seksiin orientoituneesta pystynokasta  Grin Onneksi kartalla on muitakin elementtejä, vaikka kyllä tästä lähes nolostuttavalla tavalla tunnistin itseni  Embarrassed


tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #149 : 23.11.2008 15:38:19 »

Höpsis Fia, pois turha kainous.  coolsmiley Kyllä  harka saa olla ja on aistillinen merkki eikä siinä ole mitään pahaa.  Smiley

Mua joskus nolostuttaa ravun tunteilevuus ja sitten kun siihen lisätään mausteena tuo skopu dekanadin sellainen psykologisuus ja läpitunkevuus niin oi voi...  Embarrassed Mutta minkäs sitä itselleen mahtaa. On sitten sellainen kuin on.  Grin Cool
tallennettu
Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 15
  Tulostusversio  
 
Siirry: