Sivuja: 1 ... 861 862 [863] 864 865 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5644028 kertaa)
0 jäsentä ja 33 vierasta katselee tätä aihetta.
Ave^^
Vieras
« Vastaus #12930 : 14.01.2011 18:45:10 »

Lievänlainen masennuskausi. Kriisiä parisuhteessa ja muuta mukavaa, saapa nähdä että milloin ovi heilahtaa ja kumman teosta.

Vähän pistää sieppaamaan kun toinen sanoo suoraan että olen niin emotionaalinen ettei hän voi luottaa siihen, että jos jotain tapahtuisi, minä pysyisin kasassa ja luotettavana kumppanina. Tähän johti muutaman kuukauden pahat, irrationaaliset PMS-kohtaukset joille ei voi mitään. Tosi reilua.

*A*

Tommoset kommentit kannattaa jättää vähän niinkuin omaan arvoonsa. Jos ei heppu huumorilla sanonut, niin voihan olla niinkin että herralla on itsetuntonsa kanssa ongelmia niin että jollain tapaa ajaa sua pois, tai sitten on joku asia kolkuttamassa omatuntoa joka piilevästi puskee esille, tai muuten vaan stressiä, tai sitten on vaan pelkkä paska tyyppi joka ei ole tosissaan sun kanssa, ja tämän viimeisen mahdollisuuden kanssa totta kai ei voi koskaan odottaakaan miehestä muuta kuin pelkkää hauskaa muttei mitään vakavaa. Itseensä ei ainakaan kannata ottaa, mieti vaikka sitä näkökulmaa että tuo voisi oikeasti pitää paikkansa, siis jos käyttäytymisesi toisen silmissä oikeasti näyttää siltä, ei se ole sen ihmisen vika jos hänelle se näyttäytyy sellaisena. Miksi hän tulkitsee sinut niin, siinä avainkysymys.  Smiley
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #12931 : 14.01.2011 18:50:19 »

Haudi.  Smiley

Mä ja me omistetaan nyt asunto, tosi hyvässä kunnossa oleva 2-kerroksinen rivitalokolmio saunalla (sauna ja keittiö vastikään remontoidut).. Sijaitsee rauhallisella seudulla, lähellä palveluja, työpaikkaa sekä metsää...

Se ilmestyi kolme päivää sitten myyntisivuille, bongattiin se heti sieltä, sovittiin näyttö seuraavaan päivään ennen julkista näyttöä, tehtiin heti tarjous. Myyjällä oli vastikkeita rästissä ja kiire muuttaa pois ja siihen tuli joku sellanen kuvio et sen ois pitäny saada 10000€ pyyntihintaa suurempi tarjous seuraavaan aamupäivään mennessä, et sen ei olis ollu kannattavaa tarttua meiän tarjoomaan hintaan, joten se hyväksy meiän tarjouksen heti, ennen kun kymmenen muuta kiinnostunutta oli edes käynyt katsomassa asuntoa.

Me saatiin se kyllä tosi hyvään hintaan verraten mitä noista netistä roikkuvista läävistä oikeen nykyään pyydetään.  Tongue

Enää 15 päivää töitä niin alkaa äitiysloma. Mä pääsen repiin tapetteja ja valitseen maaleja. Parit vaatekaapin ovet myös vaihdetaan, muuta meidän ei tarvii asunnolle tehdä!

Kohta on muutto edessä.
Oi oi, oma sauna.  smitten
Oon onnellinen kun tapahtuu.  smitten
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #12932 : 14.01.2011 18:50:59 »

Mun naisella tulee olemaan siivooja, joka huolehtii kaupassa käynnit ja pyykit. Ihan siksi, että mä haluan nauttia levänneen ja hyväntuulisen naisen seurasta vapaa-aikanani, enkä kuunnella valitusta ja jäkätystä typeristä asioista, enkä katsella elämäänsä kyllästynyttä väsynyttä petolintua. Naisella pitää olla omaa aikaa harratuksilleen ja ulkonäköjutuilleen.

Päivän paras vitsi.  2funny 2funny 2funny
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #12933 : 14.01.2011 18:52:34 »

http://www.rakkaudeksi.fi/artikkelit/parisuhde

ite olin just parisuhde "terapiassa" tai "kurssilla",mitenny haluaa tulkita.
enskuun alussa mennää taas. jos jaksaisin kirjottaa pitkiä postauksia voisin siitä enemmänki kertoo, mutta pääpaino oli kuunteluharjotuksissa..
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #12934 : 14.01.2011 18:56:34 »


Lievänlainen masennuskausi. Kriisiä parisuhteessa ja muuta mukavaa, saapa nähdä että milloin ovi heilahtaa ja kumman teosta.

Vähän pistää sieppaamaan kun toinen sanoo suoraan että olen niin emotionaalinen ettei hän voi luottaa siihen, että jos jotain tapahtuisi, minä pysyisin kasassa ja luotettavana kumppanina. Tähän johti muutaman kuukauden pahat, irrationaaliset PMS-kohtaukset joille ei voi mitään. Tosi reilua.

*A*

Mulla kyllä tulee sellainen tunne, että mies tuntee turvattomuutta ja pelkoa siitä, että saatatkin esim. jonkin tunnemylläkän jälkeen jättää hänet.
Hänen epävarmuuttaan sinua kohtaan.
Haluaisi varmuuden siitä, ettet yht'äkkiä vain tuosta noin jätä häntä.

Miehet usein ei ymmärrä naisten tunnereaktioita, jotka saattavat alkaa noin vain ja...loppua... kas ..noin vain..Wink

Miehen epävarmuutta. Mutta eikö se myös kerro siitä, että tahtoisi varmuutta suhteelle?
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #12935 : 14.01.2011 18:59:32 »

No jos sä et ole tasapainossa ittes kanssa, niin ei näytä tuo kundikaan olevan. Heivaa se.

 2funny Meidän oma UK ja sen parisuhdeneuvot Wink Aloitapa ketju jossa kaikki parisuhdevastaukset on että "heivaa se", varmasti ois suosittu! Suoraa puhetta tarvitaan aina.

Ja kenties heivaankin. Jahka gradu on valmis ja on aikaa ja energiaa draamailla. Just nyt ei kerkiä... Eiks ollu aika hyvä tekosyy? Wink

*A*

Ei. Smiley

Ööö... Pää kipiä? Pitää käydä kirjastossa? Pitää pestä tukka? Wink

*A*

Ei. Smiley Miks sä tuhlaat johonki tasapainottamaan räkänokkaan aikaasi ja parhaimpia vuosia, kun parempiaki uroksia on tarjolla?
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #12936 : 14.01.2011 19:03:22 »

Mun naisella tulee olemaan siivooja, joka huolehtii kaupassa käynnit ja pyykit. Ihan siksi, että mä haluan nauttia levänneen ja hyväntuulisen naisen seurasta vapaa-aikanani, enkä kuunnella valitusta ja jäkätystä typeristä asioista, enkä katsella elämäänsä kyllästynyttä väsynyttä petolintua. Naisella pitää olla omaa aikaa harratuksilleen ja ulkonäköjutuilleen.

Päivän paras vitsi.  2funny 2funny 2funny

Miten nii? Mulla käy siivoja jo ny ja käy myös kaupassa mulle. Naisen myötä tuo ei tule muuttumaan. Mulla on niin vähän vapaa-aikaa, että vietän sen ennemmin jonkun kauniin neitosen seurassa, kuin pesten kalsareitani ja silittäen paitojani.
tallennettu
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #12937 : 14.01.2011 19:03:37 »


Ei. Smiley Miks sä tuhlaat johonki tasapainottamaan räkänokkaan aikaasi ja parhaimpia vuosia, kun parempiaki uroksia on tarjolla?

Mistä sitä toinen voisi tietää, mikä toiselle on parasta?
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #12938 : 14.01.2011 19:08:59 »


Ei. Smiley Miks sä tuhlaat johonki tasapainottamaan räkänokkaan aikaasi ja parhaimpia vuosia, kun parempiaki uroksia on tarjolla?

Mistä sitä toinen voisi tietää, mikä toiselle on parasta?

Jos tähtityttö *A* on yhtään kaksois-siskonsa oloinen, nii räkänokka on virhetikki.
tallennettu
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #12939 : 14.01.2011 19:11:14 »


Jos tähtityttö *A* on yhtään kaksois-siskonsa oloinen, nii räkänokka on virhetikki.

Perustatko tuon sanomasi astrologiaan?
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Ave^^
Vieras
« Vastaus #12940 : 14.01.2011 19:13:22 »

Mun naisella tulee olemaan siivooja, joka huolehtii kaupassa käynnit ja pyykit. Ihan siksi, että mä haluan nauttia levänneen ja hyväntuulisen naisen seurasta vapaa-aikanani, enkä kuunnella valitusta ja jäkätystä typeristä asioista, enkä katsella elämäänsä kyllästynyttä väsynyttä petolintua. Naisella pitää olla omaa aikaa harratuksilleen ja ulkonäköjutuilleen.

Päivän paras vitsi.  2funny 2funny 2funny

Miten nii? Mulla käy siivoja jo ny ja käy myös kaupassa mulle. Naisen myötä tuo ei tule muuttumaan. Mulla on niin vähän vapaa-aikaa, että vietän sen ennemmin jonkun kauniin neitosen seurassa, kuin pesten kalsareitani ja silittäen paitojani.

No joo, jos nyt ihan vakavasti puhutaan niin jos tuollaista haluat, sinun pitää rahalla vaihtaa aina uusi kaunis nainen siihen rinnalle parin vuoden välein (tai jos hyvin käy löydät jonkun yhden jolle kelpaa kiva käytännön järjestely tai raha eikä niin tarvitse mitään muuta, itseasiassa edes halua), sillä tuo nalkutus ei pohjimmiltaan johdu mistään tuollaisesta..
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #12941 : 14.01.2011 19:18:09 »


Jos tähtityttö *A* on yhtään kaksois-siskonsa oloinen, nii räkänokka on virhetikki.

Perustatko tuon sanomasi astrologiaan?

Mä mistää astrologiasta mitää tiedä, muutaku tuon ja sen, että räkänokka-mies on aina vikatikki kelle vaan.

Mun naisella tulee olemaan siivooja, joka huolehtii kaupassa käynnit ja pyykit. Ihan siksi, että mä haluan nauttia levänneen ja hyväntuulisen naisen seurasta vapaa-aikanani, enkä kuunnella valitusta ja jäkätystä typeristä asioista, enkä katsella elämäänsä kyllästynyttä väsynyttä petolintua. Naisella pitää olla omaa aikaa harratuksilleen ja ulkonäköjutuilleen.

Päivän paras vitsi.  2funny 2funny 2funny

Miten nii? Mulla käy siivoja jo ny ja käy myös kaupassa mulle. Naisen myötä tuo ei tule muuttumaan. Mulla on niin vähän vapaa-aikaa, että vietän sen ennemmin jonkun kauniin neitosen seurassa, kuin pesten kalsareitani ja silittäen paitojani.

No joo, jos nyt ihan vakavasti puhutaan niin jos tuollaista haluat, sinun pitää rahalla vaihtaa aina uusi kaunis nainen siihen rinnalle parin vuoden välein (tai jos hyvin käy löydät jonkun yhden jolle kelpaa kiva käytännön järjestely tai raha eikä niin tarvitse mitään muuta, itseasiassa edes halua), sillä tuo nalkutus ei pohjimmiltaan johdu mistään tuollaisesta..

Miten nii vaihtaa ja miksi? Mä en ole koskaan saanut haluamaani naista rahalla, monta tyrkkyä kylläki.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #12942 : 14.01.2011 19:29:17 »

Jokainen nainen joka on suhteessa jostain muusta kuin hyötymisnäkökulmasta tarvitsee arvostusta, läheisyyttä ja valtaakin. Jossain vaiheessa aina tuntee lipsuvansa otteensa näistä. Ja varsinkin jos on riistetty sekä perheen elättämiseen osansa tuomisen että kodin ylläpitämisestä tuleva status. Mikä tehtävä naisella sitten enää on kuin olla miehelle se kaunis esine? Tästä lipsumisen tunteesta saapuu se nalkuttaminen, eikä kyse todellakaan ole siitä että sen pesukoneen napin painaminen olisi ollut niin ylivoimainen työ.
« Viimeksi muokattu: 14.01.2011 19:31:49 kirjoittanut Ave^^ » tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #12943 : 14.01.2011 19:35:50 »

Jokainen nainen joka on suhteessa jostain muusta kuin hyötymisnäkökulmasta tarvitsee arvostusta, läheisyyttä ja valtaakin. Jossain vaiheessa aina tuntee lipsuvansa otteensa näistä, varsinkin jos on riistetty sekä perheen elättämiseen osansa tuomisen että kodin ylläpitämisestä tuleva status. Mikä tehtävä naisella sitten enää on kuin olla miehelle se kaunis esine? Tästä lipsumisen tunteesta saapuu se nalkuttaminen, eikä kyse todellakaan ole siitä että sen pesukoneen napin painaminen olisi ollut niin ylivoimainen työ.

Enempää et vois väärässä olla. Jokainen ihminen tarvittee arvostusta, läheisyyttä ja valtaa, se rahan ja aseman perässä juokseva tyrkkykin, kuin myös mies. Parisuhde on väärillä raiteilla, jos se on valtakysymys ja noin mustavalkoinen. Sulla ei taida olla kokemusta parisuhteesta, kun puhut ku ensimmäiset pettymykset saanut teinityttö.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #12944 : 14.01.2011 19:39:15 »

Öh, mikäköhän täällä nyt on mustavalkoista jos herran aikaisempia viestejä lukee?
tallennettu
Sivuja: 1 ... 861 862 [863] 864 865 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: