Sivuja: 1 ... 824 825 [826] 827 828 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5651834 kertaa)
0 jäsentä ja 20 vierasta katselee tätä aihetta.
Witch-83
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173


Kaapistaan ja mielen kahleistaan vapautuva "noita"


Profiili
« Vastaus #12375 : 20.09.2010 21:41:16 »

On tämän oman aurinko neitsyt puolen ruvennut itsestään pikku hiljaa tunnistamaan, vaikka sen aina haluankin jostain syystä kieltää. Oli pakko ruveta siivoamaan näin iltaa vasten, kun likaiset nurkat rupesivat ahdistamaan. Huomenna on paljon hommia tehtävänä, niin oli pakko saada paikat kuntoon, sillä puhtaassa ympäristössä pystyn keskittymään paljon paremmin kuin likaisessa. Jos tiedän, että tiskivuori on keittiössä, niin se on myös mielessä häiritsemässä.

Puhtailla pinnoilla sielu lepää. =) Varmaan pitäisi siivota useasti, niin hermotkin olisivat paremmassa kunnossa ja asiat saisi aina tehtyä tehokkaasti. Heräänkin paremmin siistissä huoneessa.  Cheesy

Samoin kuu-härän sielua lämmittää kun ympärillä on kauniita puupintoja ja lahjaksi saatuja esineitä, joilla on tunnearvoa. Kyllä näköjään esteettisyydellä on oikeasti suuri merkitys omalle jaksamiselle ja sille, että sielu saa rauhan.  angel


Kuulostaapa kovin tutulta. T:  askendentti neitsytaurinko  harka  2funny

 2funny

Minusta myös kuulostaa tutulle. Siivosin vähän ja laitoin kynttilöitä palamaan, jotka ovat mulle fetissi... oon haalinnu kynttilöitä ja somisteita kaapit ja lipastot täyteen. T:  askendentti  neitsyt  kuu  harka
tallennettu

Paljon elämältä oon saannut ja paljon myös menettänyt, siksi elämän tarkoitusta ja vastauksia etsin kaikkeen.
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #12376 : 20.09.2010 21:47:18 »

Hih, onpas jännä huomata miten samanlaisia piirteitä nämä merkit tuovat ihmisiin. =)
Itselläkin kynttilät palavat ja tuoksulyhdyssä ihania eteerisiä öljyjä antamassa mukavaa tunnelmaa, varmaan pakko haudutella vähän teetä kruunaamaan näin hyvä mieli. 
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #12377 : 20.09.2010 22:24:58 »

Meilläkin on nurkat kynttilöitä sopivasti täynnä, tuoksulyhty ja Buddha kannattelee suitsukkeita. Mutta ihan törkytörkyistä, en ole kahteen viikkoon tapani mukaan siivonnut katosta lattiaan ja ollut vaan plaa ja tehnyt töitä. Onneksi miestä ei ainakaan häiritse. PAITSI HÄLYTYS: sanoi äsken, että onpas paljon tiskiä. OHO.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6594


Profiili WWW
« Vastaus #12378 : 20.09.2010 22:33:48 »

Hygiea 0  vaaka siellä hakee estetiikkaa nurkkia putsaamalla.
Tai miksei myös hierrä pikkasen  aurinko 27  neitsyt aspect_kvi neptunus chiron vesimies,
ja kuukin siellä tunnelmoi ja haaveili just Neptunuksen kera.
Ja mitä luultavimmin useampikin kynttilä palaa kun  kuu 29  vesimies siirtyy kohta Kaloihin.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #12379 : 20.09.2010 23:07:58 »

Minusta tuo siivousjuttu ja kynttilät kuulosti myös tutulle, ja olen  aurinko kaksoset askendentti jousimies - nothing to do with astrology, again... coolsmiley
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #12380 : 20.09.2010 23:16:50 »

Saturnis: Kiitos...  smitten
Hyvä, että koet eron huojentavaksi, etkä ristiriitaiseksi. Sä olet niin nokkela, että keksit kyllä sisältöä elämään!!  Wink Toivottavasti jalka paranee hyvin!

No mitäs masussa... Kiitos hyvää kuuluu - Siellä ollaan jo mitassa 5cm ja raskauden eka kolmannes on takana päin.  Smiley Ajatella että se on jo lähes ihmisen näköinen, sormet varpaat ja kaikki elimet löytyy - mutta niin pikkunen pikkunen..... Smiley

Mun mielestä on maailman paras tunne, kun tietää että tuolla mun sisällä asuu joku ja mä kasvatan sitä siellä... smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #12381 : 21.09.2010 08:23:36 »

no nyt on selvinnyt monta keskustelua ja ristiriitaa. suurin osa henkisistä tyypeistä haluaa hyvää, joskus tulee vaan vähän villejä teorioita vastaan. nyt riitti teoriat, elämää.

PS odota kun se pikkuinen vie sua kauppoihin ja mankuu mp3 ja 4 ja mietit että millähän ohjelmalla nääkin saa pelaamaan, uusin kännykkä, pelikonsoli, dikikamera, dolce gabbana, wesk, ? ja elokuvat, läppis jne.. sukupuolesta riippuen, kuteet, meikki tai harrasteet ja sitten kun alkaa seurusteluvaihe niin huh.. minne keikalle pitäis päästä, kuka on niii iiihana jne. ja kuinka pidät sen erossa tupakasta, alkoholista jne ja opetat jotain maailmankuvaa.. tekeekö se läksyt ja mitä ne muut pikkuiset on keksineet, kun menevät ambulanssilla sairaalaan katkottuaan jalkansa skeittaamalla tai ranne murtuu jne..  Smiley kuka tappelee kenen kanssa, ja toi blokkas mut jne; ja kun sinä olet kaikkein tyhmin ja kaikkein kivoin, mutta miks et ole erilainen.. se vasta lystiä on.
« Viimeksi muokattu: 21.09.2010 08:27:25 kirjoittanut ~Bellatrice~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #12382 : 21.09.2010 09:16:13 »

Hepsan kekkarella, kuis täällä pyyhee?
 angel

Yhtä ihastuttavaa syksyn riemua, mitä tuossa lueskelin juttujanne kuin mitä muuallakin  :Smiley
Yritettään räpistellä porukalla kohti torstaina olevaa syyspäiväntasausta ja sen yli. Tiedossa vuoden pimein aika, kirjaimellisesti meille joillekin  buck2

Nauttikaa te syysihmiset ja hehkuttakaa lämpöä meille kuoleville kesälapsille  knuppel2

Mie ainakin olen jo ihan kypsä vesisateeseen ja kylmään... sopis sitten talven kuivien pakkasten tulla ja MENNÄ!  Angry

Lähtee hakemaan toista kuppia inkivääri, kardemumma, vaniliasokeri kaffia  smitten
...tuo sotku muuten sai inkiväärin mukaansa meetingistä, jossa kävin aikoinaan  smitten eli kiitos teille, kaffeni sai uutta makua...
 smitten
tallennettu
söpöliini
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188


Never be afraid to say what you feel...........


Profiili
« Vastaus #12383 : 21.09.2010 10:44:00 »

Huh Aminthir.. Onpas vaihtoehdot.. Koita jotenkin jaksella! Mua varmaan rassais satanolla..  Sad Ja St Pop, säkö sitä kirosit että koneestakin lähtee jo paloja??  2funny  2funny Anteeksi, en naura sinulle, vaan kyvyllesi kirjoittaa kuvaavasti! Näen jotenkin sielujen silmin tuon,  vaikka en sinua ole (kai) koskaan nähnytkään..  smitten Täällä on jengiä näemmä vaeltamassa lasaretin tai lääkärin suuntaan enemmän. Mulla odottaa torstaina päiväkirurgiassa pienimuotoinen leikkaus. Saas nähä kuin ämmän käy.. Nukutus mua mietityttää. Tai se heräänkö siitä enää..  buck2 Olis noi muksutkin mistä huolehtia.. Pitää vain toivoa et menee hyvin.  angel                                                           

"PS odota kun se pikkuinen vie sua kauppoihin ja mankuu mp3 ja 4 ja mietit että millähän ohjelmalla nääkin saa pelaamaan, uusin kännykkä, pelikonsoli, dikikamera, dolce gabbana, wesk, ? ja elokuvat, läppis jne.."   2funny Toi on niin totta! Vuosi sitten sain joulupukin lahjalistan pojaltani, tuli totisesti kaottua kahvit kurkkuun, kun yht. hinta lähenteli 1000ekee. Moro! Äippä taitaa näyttää varakkaammalta kuin on.  Cool Siinä sitten istuttiin yhdessä alas, ja opeteltiin elämän realiteetteja. Eli paljon on ne tulot, ja paljon ne menot. Ja mitä jää lahjoihin. No poikahan oppi. Koska tänä vuonna mulle lankeavat lahjatoiveet ovat n.50e ja isällensä menevät tekevät sitten satasen päälle..  Grin Olispa se tytön kanssa joskus yhtä easya, mut ei taida olla ei.. huoh..   knuppel2
tallennettu

Aurinko, Mars, Neptunus, Asc.node-Jousimies
Kuu, Jupiter-Kalat
nousu-Leijona
Merkurius, Venus-Kauris
Saturnus-Rapu
Uranus-Scorpioni
Pluto-Vaaka
Lilith-Vesimies
söpöliini
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188


Never be afraid to say what you feel...........


Profiili
« Vastaus #12384 : 21.09.2010 14:01:00 »

 smitten

Mut jos jätät vain kekkerit väliin jos ei vain kiinnosta? Älä nyt itseäsi väkisin pakota mihinkään!! En mä tarkoita opastaa kylläkään, et elä ota pahalla.. Hali!  smitten
tallennettu

Aurinko, Mars, Neptunus, Asc.node-Jousimies
Kuu, Jupiter-Kalat
nousu-Leijona
Merkurius, Venus-Kauris
Saturnus-Rapu
Uranus-Scorpioni
Pluto-Vaaka
Lilith-Vesimies
Witch-83
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173


Kaapistaan ja mielen kahleistaan vapautuva "noita"


Profiili
« Vastaus #12385 : 21.09.2010 21:21:52 »

No nyt se soitti, sanoi että sillä on jumalaton ikävä  Undecided

Mä yritän totutella ajatukseen, että oon yksin.

Mutta oli niin tuttua ja hyvä jutella.

*syvä huokaus *

Saanko kertoa mielipiteeni? Kerron vaikka en saisikaan lupaa  2funny

En tiedä teidän suhteen tapahtumia, enkä muutakaan, mutta... en saannu alkujaankaan tunnetta, että suhteenne olisi kokonaan siinä. En tarkoita, että minusta tuntuu, että palaisitte yhteen, mutta en todellakaan näe sitä mahdottomuutena!  Wink Teillä tuntuisi olevan vahva tunneside, mutta asiat oli vaan solmussa. Erätauko suhteessa aivan varmasti auttaa teitä... oli se suunta sit kumpi vaan. Kumpikin alatte ajan päästä huomaamaan ne asiat mitä suhteelta haluatte. Etäisyys auttaa näkemään asioita paremmin.

Miksikö uskallan "nuoresta" iästäni huolimatta kirjotella tälläisiä johtuu siitä, että iästäni huolimatta olen kokenu parisuhde rintamalla kaiken näköistä... melkein koko skaalan ja siksi osaan ehkä samaistua sinuun, vaikka ne asiat ei konkreettisesti olisikaan aivan samoja.
tallennettu

Paljon elämältä oon saannut ja paljon myös menettänyt, siksi elämän tarkoitusta ja vastauksia etsin kaikkeen.
Witch-83
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173


Kaapistaan ja mielen kahleistaan vapautuva "noita"


Profiili
« Vastaus #12386 : 21.09.2010 21:53:26 »


Vahva tunneside on, meidän pitäisi vaan keksiä, miten me saadaan homma sujumaan ilman niitä järjettömiä riitoja.

Kummankaan persoonallisuus ei ole helpoimmasta päästä.  Grin


Hmm... mun ajatusmaailmassa homma menee niin, että jos riitaisa ja toisiaan rakastava pari riitelee, niin pitkään aikaan ei ole mitään hätää, jos he riitelevät. Ongelmia on vasta sitten kun ei enää mistään aiheudu riitaa, eli silloin on tunteet kuolleet ja välinpitämättömyys hiipii esiin.  Wink Toiset vaan rakastaa ja riitelee intohimoisesti. Pareja on erilaisia. Mutta jos riidat ahistaa aivan oikeasti molempia, tai edes toista, niin silloin asialle pitäs yrittää tehdä jotain. Mut johtuuko ahdistus vaan siitä, että kuvitellaan tiettyä mallia minkä mukaan suhteen pitäisi toimia? Onko ihanteet ja malliesimerkit sen mukaiset joissa riidat ei saisi olla hurjia, tai niihin ajautuessa pitäisi olla se ns. "hyvä syy"? Aiheutuuko se ahdistus siitä, että vertaillaan omia vanhempiaan, ystäväpariskuntia, sisaruksia ja muita pareja ja heidän parisuhteitaan ja toiminta tapoja?

Ja tähän asiaan mulla on omakohtaista kokemusta...  :Smiley
tallennettu

Paljon elämältä oon saannut ja paljon myös menettänyt, siksi elämän tarkoitusta ja vastauksia etsin kaikkeen.
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #12387 : 21.09.2010 22:18:00 »

Mä alan olla omassa parisuhteessani ihan uupunut. Kai ne on ne pluto teemat molempien syntymäkartoilla ja synastriakartalla, jotka tuo pitemmän päälle vaan liikaa konflikteja. En jaksais enää riidellä. Rakkaus alkaa painaa vaakakupissa aina vaan vähemmän, ku parisuhde vie niin paljon voimia Undecided En tiiä mitä tässä tapahtuu... haluisin tylsästi vaan sopuisaa yhteiseloa tällä hetkellä, mutta aina tuntuu olevan kivi kengässä.
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #12388 : 22.09.2010 01:08:40 »

Aika useinhan parisuhteiden päättymisessä ei ole kyse rakkaudenpuutteessa, toki osassa tietenkin. Usein kyse on kuitenkin siitä, että arvoissa, elämäntavoiteissa- ja tyyleissä on huomattavia ristiriitoja, ollaan ikäänkuin väärässä paikassa väärään aikaan. Vaikka pari rakastaisi toisiaan kuinka paljon, niin tiettyjä eroja voi olla jopa mahdotonta sovittaa yhteen, varsinkin kun toista ei voi muuttaa.

Esimerkiksi mieheni ja minun suhteeni suurin ristiriita on se, että hän koti-ihminen henkeen ja vereen ja minä taas en jaksa kotona olla vaan tarvitsen jatkuvasti actioniä ja rakastan matkustelua ja juhlimista. Tämä asia on aiheuttanut riitoja uskomattoman paljon, sillä hän haluaisi, että minä olisin kotona hänen kanssaan ja minä taas haluaisin, että hän sosialisoisi minun kanssani ja ravaisi juhlissa. No, tämä on tällä hetkellä ratkaistu aika hyvin, mutta esimerkiksi tälläinen ristiriita voi hyvinkin helposti johtaa eroon, vaikka rakkautta olisikin.

Tietyllä tapaa suhteessa pitää aina tehdä kompromisseja, mutta kannattaa pitää kiinni niistä asioista jotka itselle ovat tärkeitä. Esimerkiksi jos haluaa intohimoisesti opiskelemaan ulkomaille ja mies ei suostu kaukosuhteeseen, niin suosittelisin ehkä lähtemään opiskelemaan vaikka rakkaus olisi kuinka syvää. Aina ei kannata tehdä kompromisseja omien tarpeiden kanssa, eikä aina voi vaatia toista luopumaan tärkeistä arvoista, joskus suurikaan rakkaus ei ole sen arvoista.

Toisaaltahan sanotaan, että rakkaus selvittää kaiken ja mikään ei ole sille esteenä, mutta itse noudatan suhteissani sitä mentaliteettiä, että jos tiedän, että katuisin jostain asiasta luopumista kiikkustuolissa vanhana niin en siitä luovu suhteen takia.

En siis tiedä mikä tilanne kenelläkin on, joten voi olla, että kirjoittelin ihan aiheen vierestä.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #12389 : 22.09.2010 17:31:13 »

Tittidii!  smitten Överipäivä, liikaa energiaa.

^ Parisuhteisiin: olen nähnyt viimeiset kolme yötä unia, joissa olen pettänyt poikaystävääni, viime yönä Cindy Crawfordin kanssa. Olipas hottis  Tongue  Huh Poikaystävänikin näki unta, että petti minua  vesimies kaverinsa ex-tyttöystävän kanssa. Ei kuulemma ollut hyvää seksiä. Minä näin taas unta  vesimies kaverista, että hän tunnusti rakkautensa minuun vähän epäröiden toissa yönä. Ja TAdaa: tänään  vesimies on oikeasti alkanut seurustella. Hullut alitajunnat meillä miehen kanssa!

Muuten on jotenkin kova olo, sellainen, että en saa yhteyttä pehmeisiin puoliini. Tuntuu, että olen kovin nopea ja jengi jää jalkoihin. Yyh. Rupean tölläileen proge-karttaa jos sieltä löytyisi jotain ääriviivaa ololle.
Hyvää päivää tupaan! Ja iltaa siisen myös!
Indiima ja villapaidan etsintäretkeen valmistautuminen
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Sivuja: 1 ... 824 825 [826] 827 828 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: