Sivuja: 1 ... 819 820 [821] 822 823 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5651482 kertaa)
0 jäsentä ja 20 vierasta katselee tätä aihetta.
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #12300 : 01.09.2010 21:55:49 »

Pitääkin käydä lueskelemassa noita taloussanomien keskusteluja =D Kyllä suurin osa foorumeist on sellaista kuraa, että mielestäni ne voisi poistaa kokonaan. Toisaalta kyllä niistä ihan hyvää hupia saa, jos ei jaksa liian tosissaan noita ottaa. ^^

Täytyy sanoa, että kyllä tämä foorumi kuitenkin mielestäni siellä laadukkaiden foorumien tasolla on, vaikka aina tykkään parjata tätäkin vaikka mistä. ^^
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #12301 : 01.09.2010 22:07:39 »


TIIIIIGRU!

 smitten  smitten  smitten  smitten  smitten  smitten  smitten

    Kiss

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #12302 : 01.09.2010 22:46:28 »

Se mikä tälläisessä nettikeskustelussa on erona livekeskusteluun on se, että kun keskustelet ihmisen kanssa kasvokkain niin kumpikin reagoi nopeasti ja heti. Aiheista mistä täällä keskustellaan tulee keskusteltua lähinnä ihmisten kanssa, jotka jo tuntee entuudestaan. Tällöin tietää helpommin miten ottaa toinen huomioon ja miten esittää asiansa, jotta toinen näkee sen siten kun itse sen haluaa nähtävän. Myöskään ns. oikean elämän suhteisiin usein kuuluukin se, että ollaan eri mieltä ja riidellään ja sitten taas ollaan hyvissä väleissä. Ainakin oma perheeni kanssa useinkin ns. puhdistetaan ilmaa ja ärjähdellään, mutta kuitenkin kaikki tietävät, että kaikki rakastavat toisiaan eikä pienillä riidoilla ole väliä. Tätähän ei täällä foorumilla oikeastaan ole, sillä emme tunne toisiamme kovinkaan hyvin.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #12303 : 03.09.2010 21:45:03 »

Putosinpas sitten hevosen selästä. Iskuvamma olkavarren lihaksissa - SATTUU!

Lääkäri määräsi liikuntaa, ja mietin, että miten kun paidan päältä ottaminenkin aiheuttaa kirosanojen tulvan. Sain samalla myös omituisimman työhaastattelukutsun: Millainen sun isäsuhde on? + Oletko sinkku?   idiot2
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #12304 : 04.09.2010 11:22:32 »

Tällainen mielleyhtymä mullekin tuli. Haluan sen duunin silti, koska se on tosi mielenkiintoinen. Tein minulle ja haastattelijalle kartan, koska hän on julkisuuden henkilö ja pvm löytyvät netistä. Tuloksena oli ihan puhdasta rakkautta  2funny  Grin  Lips Sealed
Tiistaina näen sitten, että mistä on kyse. Mutta ihan pienestä en enää stalkkereiden, psykopaattien ja muiden tarrautuvien mieshenkilöiden jälkeen hetkahda. Ja tästä jutusta jäi sellainen fiilis, että mies kyllä muuttaa asennettaan. (+ mulla on ollut todella hämmentävä suhde kyseisen poikaan. Tarpeeksi aineksia???  Grin )
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #12305 : 04.09.2010 14:57:58 »

Soitin äidille synttärionnittelut ja lähinnä tuli paha mieli siitäkin puhelusta.
Siksi että en ole siellä tänä viikonloppuna, olen piittaamaton tytär.
Sellainen olo ainakin tuli.
Joskus tuntuu, että ei siellä kotosalla ymmärretä, että mulla on täällä oma elämä ja työ. Ja ne vaatii veronsa. Toiseksi ajomatkaa on 300 km ja mä en niin hirveesti tuosta autoilusta tykkää.

Huoh, anteeksi avautumiseni, mutta kun ei aina jaksa eikä jaksa ymmärtää...  Embarrassed
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #12306 : 05.09.2010 11:44:38 »

Soitin äidille synttärionnittelut ja lähinnä tuli paha mieli siitäkin puhelusta.
Siksi että en ole siellä tänä viikonloppuna, olen piittaamaton tytär.
Sellainen olo ainakin tuli.
Joskus tuntuu, että ei siellä kotosalla ymmärretä, että mulla on täällä oma elämä ja työ. Ja ne vaatii veronsa. Toiseksi ajomatkaa on 300 km ja mä en niin hirveesti tuosta autoilusta tykkää.

Huoh, anteeksi avautumiseni, mutta kun ei aina jaksa eikä jaksa ymmärtää...  Embarrassed

 Undecided  Valitettavasti minullakin on kokemusta kyseisistä syyllistämisistä. Huoh.
Eilen soitin - vahingossa - isälleni, ja hän oli tulossa TAAS yhden ystävänsä hautajaisista. Käy niin sääliksi, vanhempieni elämässä on viimeisten kolmen vuoden ajan ollut paljon kuolemaa.

Itselläni jatkuu edelleen tämä parantelu. Meni ensi viikko uusiksi. En edelleenkään pysty nostamaan kättäni kunnolla, enkä riisumaan housuja ilman parahtelua, joten työpyörämatkailu ei kyllä tule onnistumaan.

Tällaisina päivinä, kun en pysty enkä halua pois kotoa lähteä, enkä niin kauheasti olla sosiaalinenkaan, on oikein mukava olla netissä. Lukea, kommunikoida, ajatella... eteenpäin.

Toivon kaikille ihanaa sunnuntaita, levätkää!
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #12307 : 05.09.2010 17:08:10 »



                                                         coolsmiley


                                  Jospa siinä tarkoitettiin musliminaisia ja heidän liittojaan!


                                                               smitten


tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #12308 : 05.09.2010 19:00:05 »

Mun polvi meni uudelleen paskaksi.  tickedoff Kaikki viiden viikon parantuminen yhtä tyhjän kanssa, taas kepit käyttöön. Prkele.


Tsemppiä Saturnalia! Olen ollut parikin kertaa keppien varassa, eikä se koskaan herkkua ole. Hopeareunus: saa hyvät hauislihakset, jos se nyt mitään auttaa. Mun lääkäriappiukko sanoi justiinsa mulle, että jos ei lähde olkalihakset paraneen, niin magneettikuvaan... Revenneitä lihaksia kuulemma ommellaan yhteen, en sellaista kyllä kaipaisi tähänkään tilanteeseen.  Embarrassed
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #12309 : 06.09.2010 23:06:47 »

Tämä menee nyt ottamaan kivihoitoa kera ruusupuuöljyn tuoksun, jotta saisi jännitykset ja surut puhalleltua ulos. Syksyn ekat luennot oli tänään, oli ihanaa päästä taas koulun penkille. Oon vaan niin innostunu siitä mitä luen, se on niin mielenkiintosta Smiley

Nyt on ihan sellanen olo, että haluan toivottaa kaikille vaan oikein lämpimiä ajatuksia ja hyvää oloa pimenevään syksyyn smitten Sytyttäkää kynttilä, kun pimeys tuntuu painavalta, se lämmittää kummasti mieltä smitten
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #12310 : 07.09.2010 10:59:30 »

Viime viikon kärsin syysflunssan, vieläkin tosin valvotaan yskien, mutta kuume onneksi hävinnyt.

Mahdollisimman huonoon aikaan kyllä tulin kipeäksi, sillä pystyin olemaan koulusta poissa ainoastaan muutamilta tunneilta ja jopa niiden jäljiltä olen vähän ongelmissa kasaantuneiden tehtävien kanssa. Inhottavan sitova jakso tämä, kun osa tunneista sellaisia, joilta poissaolo on aika kohtalokasta, kun jää niin pahasti jälkeen. Esimerkiksi nämä grafis-tietokone kuosittelu asiat ovat sellaisia, että ilman kontakti opetusta, ei kyllä osaa tehtäviä tehdä.

Tuli niin yllättäen tämä kylmyys, että itseni onnistuin vilustuttamaan elokuun puolessa välissä ja siitä nyt sitten kärsitty. Hölmä mikä hölmä ^^

Aika hyvinhän sitä pystyy ennakoimaan jos tuntuu, että kipeäksi on tulossa. Lämmintä juomaa, eukalyptustippoja tuoksulyhtyihin ja vähän paremmat yöunet. =) Itse olin ilmeisesti liian laiska, enkä oikein muistanut ennakoida =)
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #12311 : 07.09.2010 18:52:28 »

Helou tupahan!

Mulla on ollut ihan hullu päivä. 3 työhaastattelu, joista ensimmäisestä soitettiin ennen toista, että olen saanut paikan.  Shocked  Jos saan toisen näistä, niin mitä vittua mä sitten teen? Kummatkin on mielenkiintoisia, ja ensimmäiseen jo lupauduin.

Ostin sodaliitin tänään, Jalokivigalleriassa on -20% kaikki, kannattaa mennä käymään. Sain kiven ja riipuksen siihen 4,80€.

Kun tajusin,että mulla on tällä hetkellä 4 työnantajaa, niin ystäväni soitti ja sanoi, että antoi yhteystietoni eräälle ystävälleen, jolla voisi olla välillä mulle käyttöä  crazy2

HUH. En oikein tajua mitä nyt on menossa tässä elämässä, mutta ehkä hetken päästä. Nyt punkkua, vitamiineja (koska mä en halua sairastua!) ja sitten ehkä teetä päälle  Smiley
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #12312 : 07.09.2010 20:53:17 »

Mä onneks sairastin flunssan jo muutamia viikkoja sitten, ja se oli kyllä sitkee! Mutta tälla hetkellä koitan saada rauta-arvoja ylös, en ajoissa tajunnut alottaa rautalisää ja ehdin mennä ihan aneemiseksi (syynä pitempään jatkunut verenvuoto). Nyt sitten vaivaa väsymys ja voimattomuus päällimmäisinä, vaikka oonkin muuten terve Undecided

Taitaa olla se retro merkurius  joka vaivaa, ku parisuhteen ylläpito puhelimitse on tökkinyt aika pahasti, puhelimessa riitely on jotain niin tyhmää ja turhaa. Tosin siinä on se hyvä puoli, että puhelin on helppo vaan sulkea. Huono puoli on, että sopiminen on puolet vaikeempaa ku normaalisti Tongue
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #12313 : 08.09.2010 11:44:02 »

Minäpä ostin malakiitin. Tämä on ehkä päivän pöpein kirjoitus, mutta musta tuntuu, että se vihreä kivi sihisee mulle.  idiot2  Kuin jokin sähköinen käärme. Se energia siis tuntuu jotenkin epämiellyttävältä. Onko se huono merkki?

Luin eilen sitten yhdestä kirjasta, että malakiitti ei sovi ihmisille, joilla on kasvaimia. Se voi ilmeisesti yllyttää syövän leviämistä. Tästäpä lähti ajatukset raiteille (tai raiteilta), että jospa minulla onkin syöpä, kun se kivi saa niin kumman olon aikaiseksi. Tää on nyt niin pimeetä, että se oli pakko kirjoittaa kaikkien nähtävälle.  2funny

Esimerkiksi valtamerijaspikseni tuottaa sellaista mielihyvää. Voiko kivi tehdä hyvää, jos se aluksi tuntuu pahalta?
« Viimeksi muokattu: 08.09.2010 11:46:23 kirjoittanut Casperiina » tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #12314 : 08.09.2010 11:53:17 »

Malakiitti on kivi, joka heijastaa kaiken takaisin! Eli jos olet itse millään tavalla huonolla tuulella tai huonoissa energioissa, niin sitä ei kannata pitää mukana, koska voit kokea, että muut ihmiset harvinaisen selkeästi tuovat nämä puolet itsestäsi esille.  Grin Hyvinä päivinä se vahvistaa ehdottomasti olotilaa ja puhdistaa muutenkin.

Koska Malakiitti on sydämen kivi, niin se voi tuoda myös pinnalle jotain vanhoja kätkettyjä tunteita.

Oletko puhdistanut Malakiitin? Virtaavan veden alla on yksi hyvä, sitten toinen on merisuolassa pyörittely ja sitten suolan heittäminen pois.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Sivuja: 1 ... 819 820 [821] 822 823 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: