Sivuja: 1 ... 489 490 [491] 492 493 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5643939 kertaa)
0 jäsentä ja 30 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #7350 : 24.10.2009 20:20:19 »

miksi aina kysytte tyhmiä kysymyksiä?  Wink menneet elämät kun on läsnä NYT esim tyypit menneestä. tottakai elän 1000 aistilla juuri nyt, siksipä oli hauska tajuta yhteys erääseen kansaan, jos olen sielläkin oleillut. ja sille yhdelle on tehtävä selväksi että koska voi tavata. kun taas se olisi ehtinyt ja minä en. kyllä se tietää miksi,- kirjoitettava paperille sen naaman eteen että koska onnistuu, haloo. olisi vaan lähtenyt tanssitapahtumaan vko sitten kun kutsuin! nähdään sitten vaikka 6 iltaa PUTKEEN jos nyt niin kovasti kiinnostaa!!!! sitäpaitsi on tiedossa taas uusia kutsuja.. no motivoiduinkin olemaan Italysuuntaan yhteydessä.

(tietty on erinomaisen kivaa torjua kun se oli itse hiljaa 10pv/ 4kk/5kk kun kaipasin, siitäs saa)  Grin

olipa hauska pv, vaikka ristiriitainenkin, saada eräs viesti, ja alueellinen design tapahtuma, ja tavaratalossa ex työkaveri, leo... jep jep.. tai siis ainoa ristiriita oli ajatus siitä, olisiko pitänyt jatkaa eräässä duunissa, mutta vastaavaa tullee. no sain ne tapahtumaliput. ja päätin minne taidan mennä kevätmatkalle.



 Your Numeroscope - Today, October 24, 2009
The vibrations of the day are going to create a separation in your private or professional life. You will miss the person in question and will need a period to step back so you can get over this. In your professional life, you will get into a class which will turn out to be very advantageous to you after a short period of adaptation. However, you may be a little stressed which only a sense of humor and outings will help! You shouldn't have any worries in your love life!
« Viimeksi muokattu: 24.10.2009 20:53:09 kirjoittanut ^Nohochacyum^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #7351 : 25.10.2009 22:13:58 »

Iltaa tupaan  Smiley Meen tonne sohvalle nukkumaan, voisko joku potkasta hereille sitten ku toi pluto on mennyt (n.2.5 vuotta..enää.. Tongue)? Ktos!
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #7352 : 26.10.2009 14:13:47 »

Irkku tässä moro, mulla ei ole minkään näköistä itsekuria!

No, siis ainahan mä olen sen tiennyt, että en osaa kieltäytyä hyvästä seksistä,  Tongue
jos se nyt ei pahemmin kumpaakaan millään tavoin satuta, eikä muutenkaan ole
tosi typerä virhe..

Nyt vaan on käynyt jo kahtena päivänä peräkkäin niin että oon jotenkin päätynyt skorpparin sänkyyn, vaikka toissapäivänä menin siellä käymään telkkaria katsomassa
ja eilen menin vain kahville..
Ja palasin sieltä sit just äsken kotiin.
Ja jätin sen kämpän täyteen pieniä punasella kynällä kirjotettuja lippulappusia,
missä informoin kaikesta mitä oon siellä aamulla tehnyt kun se lähti itse viideltä töihin...  Cheesy
Mä tiedän että se nauraa niille.. Smiley



No minkäs teet! En mä nyt itseäni soimaa, mutta..
Ehkä vähän..

Mä en haluais satuttaa skorpparia enää uudelleen.. Enkä tietenkään itseänikään. Se piti mua tiukasti kii koko yön ja sanoi että toivoo että olisin siinä aina eikä tämä loppuisi huomenna taas.. Ja että haluaisi olla enemmän kuin ystävä..
Mä itse kyllä tavallaan tiedä mitä haluan, mutta tavallaan en tiedä,  idiot2
ja olo on sekava kuin seinäkellolla.  uglystupid2
 skorpioni on vaan jollain tapaa niin ihana. Tosi monella tapaa.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #7353 : 26.10.2009 18:02:29 »

hyviä nämä Elwynin coolit huomiot muiden draamojen keskelle.. no  aurinko rapu  askendentti  vaaka taas sai itseni kiinni pitkästä aikaa, oltiin ajelulla, mainostin töitäni jota se haluaa nähdä jne ymv. mutta onko se lähdössä jo ensi viikolla? vitsailin että kuinka kestän.. hermostunutta mutta ihastunutta naurua hänellä.. tähän näistä menneistä elämistäni, tulisiko oikeasti muistumia? jossain palatsissa aiemmin ei vielä tullut siellä. hänen kauttaan oikeastaan enempi..

 aurinko skorpioni  askendentti  vaaka  oli kenties paras suhteeni, outoa kyllä mutta ei voi mennä taaksepäin.

ehdotin ravulle jotain näköalaravintolaa, kenties menemme
« Viimeksi muokattu: 19.11.2009 11:54:33 kirjoittanut ^Wise Star^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #7354 : 26.10.2009 18:33:30 »

Mä en tiedä miten suhtautuisin yhteen jätkään meidän luokalta...  uglystupid2
Se on kuitenki mua 3 vuotta nuorempi... mut ei siitä kyl uskois välttämättä että on niin paljon nuorempi... Ollaan senkaa liikuttu koulussa paljon yhdessä ja nyt noin viikon verran mesessä
juteltu aina iltaisin monta tuntiakin kaikesta..
Eilen illalla se sit "paljasti" että on ihastunut,vaikka niin mä jo osasin vihjeistä päätellä...
Välillä toivon ettei se olis sanonu sitä mut sit toisaalta tunnen itsekin "jotain ,mut en tiedä.
jotenki pelottaa sen nuori ikä ja muutenki... Mut toisaalta  Wink  Cheesy

Äääh.... se on kyl mielenkiintoinen persoona...
aurinko,merkurius ja mars  skorpioni , venus  vaaka, kuu  oinas ja nouseva  jousimies ...

Että tämmöstä tälläkertaa  Grin

Vitsi ku väsyttää... pitäs jaksaa koirat viiä tonne pimeyteen  Smiley
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #7355 : 27.10.2009 09:40:24 »

Huomenta kaikille.
Vetelen kahvia naamariin ja kohta nokka kohti keskustaa ja lääkäriä  Tongue . Joko ne tekee oikeesti tolle olkapäälle jotain tai sitten revin sen itse irti kun ei tällanen paketti särkylääkkeitä/pvä ole oikeasti mistään kotoisin  tickedoff

Minkälaista muualla maailmassa on? Trellä sataa vettä ja muutenkin harmaa maanantaisää. Lämpöä tosin 5.1 ..
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #7356 : 27.10.2009 12:18:33 »

Tre.lta tänne etelään vajaa 100km on aivan sama keli  Tongue
Toivottavasti saat apua olkapäähäsi, eppana  angel  Kipu on syvältä ja vie voimaa hurjasti...

Itse keräilen inspiraation poikasia ja koetan aloittaa taas koulutyöt  Cheesy kaikki muu on niin paljon kiinnostavampaa ja hups, sitten täytyykin taas lähteä töihin... mihin ne päivät valuu...
 2funny
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #7357 : 27.10.2009 13:31:25 »

Olo on  tickedoff . Lääkärisetä antoi tuomion että hauis (mun olematon riisini) ja joku ihmeen pitkäjänne on tulehtuneet ja ainakin viikon oon saikulla, mut todennäkösesti pitempään, kun jostain syystä eivät kuulemma helpolla taltu  Undecided
Mitään ei saa tehdä vasurilla ja ajatus viikon pakkomakuusta sohvalla saa mut hulluksi. Toivottavasti noi hevosenkaato särkylääkkeet saa äkkiä olon  crazy2 buck2
Saa lähettää energiaa ja muuta kivaa tähän osoitteeseen  :Smiley
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #7358 : 28.10.2009 21:15:47 »

11 tunnin työpäivä takana vapaapäivänä... No,
ainakaan ei ole vapaa-ajan ongelmia jos tästä tulee tällaista!  2funny

tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #7359 : 29.10.2009 21:33:33 »

Iltaa tupaan  Smiley Meen tonne sohvalle nukkumaan, voisko joku potkasta hereille sitten ku toi pluto on mennyt (n.2.5 vuotta..enää.. Tongue)? Ktos!

Mikä transu sula on?

Pluto pommittaa aurinkoa ja kaikki muu on "vaan bonusta ja suolaa soppaan". Ylläreitä/luurankoja/katastrofeja yms. tulee jatkuvasti enkä tunne mua tai käytöstäni enää ollenkaan. Ja kaiken lisäksi AP:llä on  askendentti leijona ja tajusin yht'äkkiä että porukka jostain syystä kuuntelee mua (omalla, asioita sotkevalla tavallaan) vaikkei mulla ole vieläkään mitään jÄrKeVäÄ sanottavaa + että ne jutut elää omaa elämäänsä leijonatehostettuina  Tongue Ja nyt on sitten tämä viikon saikkukin  Cry
Alkaa väsymään sielu ja pää  Undecided
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #7360 : 30.10.2009 10:51:10 »

Mun sydän on niin levoton... voi itku tätä Venus Oinasta ...  Lips Sealed
Se kuitenkin antaa sinulle varmasti rikkaan elämän, kun opit kanavoimaan sen antamat mahdollisuudet... muutoinkin kuin levottomuuden sietämiseen  Wink

Tervehdys vain tupahan  smitten
Tämä tuli ja pöllähti kirpakan pikkupakkasen kanssa ja painuu samaa soittoa taas ulos  Wink Tiedossa vaateostokset ja pihalla töitä, eli "kevyt" liikunnallinen pläjäys päivään ja illalla lasi punaviiniä saunan päälle... AAAAHHHH!
 angel
tallennettu
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #7361 : 30.10.2009 22:59:57 »

Kerronpa täällä kaffetuvassa, kun en parempaakaan paikkaa äkkiseltään keksiny...

Löysin tuolta YouTubesta kaikenlaista rummutus(musiikkia) ja nyt kolmena päivänä olen niitä kuunnellut töistä tullessa, siis aamulla, oli yövuoroviikko.
Keskityin kuuntelemiseen ja silkkaan olemiseen, tyhjensin pään.
Ja kas, enpä ole aikoihin nukkunut näin hyvin ja pitkään! Ja parasta on, että herätessä on ollut pirtee olo!
Toivottavasti tämä toimii vielä ens viikollakin, aamuvuoro ja täysikuu, ei niin hyvä yhdistelmä...

Tässä muutama:
http://www.youtube.com/watch?v=s_itYDCiAX0&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=4ocLcWK1myw&feature=related
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #7362 : 31.10.2009 00:00:50 »

jaa-a, vai että valehtelua on palstalaisten mielestä kaikki mikä menee heidän kokemuksestaan sivuun.. oh well. have a nice day-

 Huh
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #7363 : 31.10.2009 20:58:14 »

Eilen tuli trellä lunta ja maahankin jäi pari milliä. Mites muualla?
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #7364 : 31.10.2009 23:14:45 »

Tiedättekö sen tunteen kun sama ajatus vaivaa tunteja, eikä siitä pääse yli eikä ympäri? Noh, aikani kuluksi olen näköjään saanut päähäni tämän "kuvan kaunis"vertauksen/ viittauksen. Pistää ärsyttämään kun se on jotenkin (just nyt) todella tyhmä  knuppel2 On niitä rumiakin kuvia s*tana! Jos vaikka ajattelee jotain keskitysleiristä otettua tai vaikka nälkiintyneestä lapsesta  Cry Mitä kaunista niissä on  tickedoff Vai oliko tää joku puolueellinen juttu, missä puhutaan vaan toisesta ja syrjitään tiettyjä  crazy2
-kiitos ja anteeks, täähän helpotti-
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Sivuja: 1 ... 489 490 [491] 492 493 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: