Sivuja: 1 ... 351 352 [353] 354 355 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5650460 kertaa)
0 jäsentä ja 18 vierasta katselee tätä aihetta.
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #5280 : 04.12.2008 11:53:03 »


Niin on mukava "nähdä ja kuulla" ja totta että monet jutut  Grin uglystupid2 2funny  Cry Embarrassed Tongue smiley6600 tickedoff Lips Sealed crazy2 police    ja  ihana nähdä ja kuulla sinuakin myös Ikisisko s Chandra  smitten Kiss angel


Minä haluan!  angel smitten

Ihanaa "nähdä" teitä Elämänilo ja Esmiralda! smitten smitten smitten
Niin monia juttuja on yhdessä turistu.On naurettu ja välillä itkettykin.Rakastettu,erottu,sairasteltu ja tervehdytty,muutettu,vierailtu galakseissa,mietitty mitä kukkia tai kiviä oltaisiin.
Niin paljon yhteistiä ihania muistoja ja ystävien tukea.
Miten sitä tällä lailla virtuaalisesti voikin ihmiset ystävystyä. Huh smitten
Ja vaikken itsekään usein täällä enää piipahda,niin voi kun tietäisitte miten usein teitä monia muistan!
Nyt haukkaan happea näitten kolmen ihanan tortun jälkeen. Grin
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5281 : 04.12.2008 14:22:10 »

täällä meinaa vieläkin välillä hukkua näihin mainoksiin.

mutta piti sanoa että joo.. krapu tuossa tekstaili, luulen että se tarvii tässä sen rohkaisun. vaikka sanoisin kaiken mitä itse olen oppinut meistä ja elämästä sielutasolla/ seikkailu maan päällä, se voi kokea asiat toisin. sama jätkä tosin, lähti luotani duuniin tammikuussa ja joulukuussa.. heh. katsotaan miten jatkuu.. toinenhan on ihastuttava just sitä mukaa kun antaa peliin. > oinas harrasti tota fiiliksen nostamista ja "väsymistä" ja flirttiä taas vähän pöhkösti..

jossain astrossa luki, että koeta repiä aikaa suhteelle.. sepä se.. olisikohan jossain selitys sille miksi työt muuttuvat yhä vaativammiksi, eikä ole ihan niin fun kun voisi olla? kuitenkin LOPULTA KAIKKI on vain peliä kaikkeudessa, joten miks niin vakavaa, ja bisnes .. vähän hidasta.. tässä haluaa siis viihdykettä. mutta pian. esim illalla ja vkl ja ens vko..

kai se on laitettava magia peliin, että ei niin vaativia töitä kiitos, kevyempää, no ehkä seuraava projekti..  muuten alan vaatia projektinjohtotehtäviin kuuluvaa 20% lisää. näin neuvoi NCC:n herra. olin jossain huippukoulutuksessa>Sad Cool
« Viimeksi muokattu: 04.12.2008 14:33:59 kirjoittanut ^^Cocijo^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #5282 : 04.12.2008 14:49:24 »

Mitäs ajattelette tästä asiasta mitä päätin nyt kysyä??

Jos ihmisellä on enemmän kuin tarpeeksi vaikeuksia elämässä, tai esim sairaus/saurauksia joista on kuin ihmeenkaupalla selvinnyt, voisi saada kykyjä, esim käsilläparantaminen, selvännäkö tai jokin muu henkimaailmaan liittyvä.

Minä jotenkin uskon että voi saada.

Tuo perustuu samanistiseen käsitykseen "samaanin sairaudesta".  Smiley Varmasti niin on käynyt.

Toi käsite on todella kiinnostava.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #5283 : 04.12.2008 15:59:05 »

Vitsi mikä päivä.. itkiskö vai nauraisko  idiot2 no en tee kumpaakaan vaan istun ihan ilmeettömänä.
Suklaasilmä otti niin hermoille yöllä ku en saanu nukuttua sen takia
ja sit se ei voinu vastata puhelimeen vaikka oli hereillä...
Ja aamulla soitin sille,ja kysyin että nähtäiskö tänään että olis vähä puhuttavaa..
niin se sano että
"no öö.. ei se varmaan käy ku on vähä hässäkkää tässä niin mun pitää hoitaa muutama homma"
sit kysyin että no missä oot?
"oon tässä kaverilla,katotaan tv.tä"
jaa... mitä h*lvettiä sä multa salaat taas!Onko vaikeeta kertoo niinku asiat oikeesti on???
"no okei,en salaa.. lähdin tampereelle ja oon nyt täällä..."

Tosi hienoa että niinku tekee tollasia lähtöjä eikä ilmoittele mulle mitään  tickedoff
Mutta meidän suhde on ohi pian,mun pitää vaan saada itselleni suoraan sanottuna munaa sen verran
että pystyn jättämään sen  Cry
Vihaan eroja,vihaan vihaan vihaan !!!!

Mietin kuitenki että mitä JOS se muuttuiski eikä ryyppäis tai mitä JOS teen elämäni virheen jos
jätän sen...
mutta en jaksa suhdetta jossa saa koko aika miettiä missä toinen menee ja mitä se tekee ja onko
se taas ryyppäämässä ynnä muuta  Cry

Ihana ihminen rakas Suklaasilmä  Cry  smitten  Cry Mutta itse pilaa elämänsä ja suhteensa.. ei mun auta
yrittää toista muuttaa. Tulee liian stressaavaks elämä muuten. En vaan haluais satuttaa sitä..
ja tottakai se itseäniki kirpaisee mutta ehkä on parempi vaan päästää irti ja jatkaa matkaa  Cry Cry Cry

Mutta mitään en oo vielä sille sanonu,paitsi että en jaksa enää kauaa...
Sit ku se tulee sieltä reissultaan niin pitää ottaa se puhutteluun.
On tää silti niin vaikeeta  Undecided

Mutta mulla on sen toisen  kalat tyypin kans "juttu" edistyny jo niin että mennään senkaa joku päivä
pelaa biljardia  Cheesy ja siltä oon heti tentannu etteihän se juo paljon ja ei kuulemma tykkää ryypätä
että ei oo ees ikinä käyny baarissa.. joskus ruuan kans ottaa viiniä... Sitä kiinnostaa myös samat asiat ku
mua,kysy jopa kerran että "miten meditoidaan?" ja kaikki entiset elämät sun muut jutut...
Mutta siitä en nyt jaksa hirveesti vieläkään iloita,pitää hoitaa muut asiat eka alta pois.
Jos pystyis.

tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #5284 : 04.12.2008 17:51:49 »

Saturnalia: Ja NIIN paljon on jäänyt sitten lukematta Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #5285 : 04.12.2008 18:53:38 »

Saturnalia, onko sulla laittaa mulle kirjavaihtoehtoja noista shamaaneista? Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5286 : 04.12.2008 23:17:28 »

Mulla on ihan friikki olo. Outoa...... Menee kylmiä väreitä....

tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5287 : 04.12.2008 23:43:43 »

Musta tuntuu niin vahvasti että kaikki asiat menee just niinkuin on tarkoitettu.

Aina voi valita päästää irti... Ja vaikka mulle kuinka näytetään, että se yksi ovi on edelleenkin avoinna, en kulje sinne enää koskaan.

Nyt on ihan uusi sivu, mutta minä olen se sama ja ymmärrän sen; se mikä sisimmässä on, on ikuista ja se on tärkeää, sieltä saan kaiken, ulkoisilla muutoksilla ei ole mitään tekemistä kasvun kanssa, ne ovat vaan egon yritystä hallita.. Ihminen lohduttaa yksinäistä sydäntä fyysisin keinoin ja materiaalisin keinoin... Ne tekevät ihmisen sokeaksi ja saavat aina vain janoamaan lisää sen sijaan, että antaisivat todellista täyttymystä..

Ja kelle minä puhun?
Vai kuka puhuu minulle?  Smiley

Mä kaipaan lisää henkee elämään. Mun sielu ei ole ontto. Mun sydänkin on täynnä rakkautta.
Ja kaikessa on toivoa. Mikään ei tunnu tässä vaiheessa mahdottomalta,
koska mä oon viime päivinä katsonut maailmaa taas uudesta vinkkelistä...
 smitten

Kaipaus on kova, mutta hieman helpottaa ajatella että se on vain inhimillinen harhakuvitelma..
Minä tiedän että odotuksen päässä on aina jokin juttu, mikä täyttää odotuksen,
pitäähän ympyrän sulkeutua...
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5288 : 05.12.2008 09:40:17 »

lisänä tigrulle, jotkut väittää että kaikki on parhaaksemme.. kapinoitaisko sitä väitettä vastaan vai ei??

miten muuten voisi olla kiukkuinen Jumalalle, jos tämä on sisällä. siis olisi kiukkuinen omalle sisäiselle äänelle? minulla ainakin johdattaa tiettyihin päätöksiin ens vuodelle.

jotain voisi nyt tapahtua VAIKKA planeetan kohotteluissa. onko Eteläsuomen talvi aina märkä ja pimeä nyt sitten, eli kylpylöihin Viroon tms koko ajan? vai Suomeen? vai etelään?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5289 : 05.12.2008 10:26:12 »

etsin tietoja tiiliskivistä ja löytyi..  angel

http://www.tukiasema.net/keskustelu/show.asp?id=62411&c=12&p=5&pm=1

mutta asiasta toiseen, haluaisin oikeastaan kirjoittaa tekniikasta ja taloudesta jonnekin, vaan onko joku jo tehnyt sen.. enemmänkin kulttuurien vaurauden, mineraalien ja syklien kannalta.. kai pitää miettiä minne ja millä tavalla, esim tiedostavat julkaisut on ihan erilaisia, tai jotenkin erilaisia, kuin tekniikkalehdet ja kaupunkijulkaisut..

http://www.npr.org/templates/story/story.php?storyId=97537385

tässä teille 2009. olkoot se menestyksekäs. päätin alkaa uuden vuoden juhlinnan NYT koska ens vuoden on PAKKO tuoda sekä lepoa, että $ menestystä että romantiikkaa.. mitäpä sitä muuta maan päällä.. matkoja.. nyt minä toistan.. eikö se ole kivaa??


http://wordpress.com/tag/2009-horoscope/
« Viimeksi muokattu: 05.12.2008 11:44:09 kirjoittanut ^^Cocijo^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5290 : 05.12.2008 19:33:14 »

no heh.. sanoin että etsin tietoja tiiliskivistä..

anyway, mielenkiintoista. kravulla nimittäin jupiter ja venus transitoivat 5-huonetta nyt sitten, siis minun
hallitsijani, siksipä se kai ilmestyi! meillähän on (minun vanha ap karttani) samaa kamaa huoneissa 5, 6, 8 ja 11 kummallakin aktiivi, eli sehän tuli kuvioon selittäen elämän suunnitelmista. jotenkin unohtuivat kun oli edessäni, heh.

no kaupoissa on ainakin liikevaihtoa tänä vuodenaikana, että että.. työpäivien luonne menee laidasta laitaan, ja löysinpä matkailuaihetta eräästä alani lehdestä.. hyvä.. hippaloa olisi vielä matkalta paluun jälkeen siellä ja täällä, ilmaisia kuusia.. heh..

joo katsellaan mitä  jupiter vitosessa,  neptunus chiron kutosessa, uranus kasissa teettävät kokemukseen samaa, siis suunnitelmistahan on myös hyvä puhua.. odottelen energioiden sekoittumista..  coolsmiley

kravulla luki mielialojen vaihtelusta.. saahan sitä, nuorempana..
« Viimeksi muokattu: 05.12.2008 19:35:05 kirjoittanut ^^Cocijo^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #5291 : 05.12.2008 21:38:28 »




Muutes,  ei minusta kyllä ole mitenkään egoistista haluta vaikka ylipolvensaappaat  Shocked
Cheesy mulla on juuri sellaiset polven yli saapikkaat ja tykkään niiistä  Kiss tulee niin ihanan naisellinen olo , on toisetkin nyörisaapikkaat arkikäyttöön ja lattapohjanilkkurit kun on tiedossa pidempää kävelyä - mutta kengissä  ylipäänsä on se jokin  smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #5292 : 05.12.2008 21:51:06 »

Oijoi  Undecided

Täällä on vietetty pikkujouluiltaa, enkä ehtinyt hitaana härkänä mukaan naatiskelemaan. Embarrassed

Ensi kerralla sitten.  Wink Minäkin haluan vielä kiitellä mukavasta rupattelu illasta.  smitten Kävin lääkärissä sen pattini takia ja lääkäri arveli sen olevan jokin hyvänlaatuinen kasvain, polyyppi tms. Sain vielä kuitenkin lähetteen kurkku-korvalääkärille joka on ensi perjantaina. Minulta otettiin myös nielunviljely, verinäytteet joista selvitetään kaikenlaista, varalta myös kilpirauhasarvot. Lopulliset tulokset niistä tulevat myös ensi perjantaina, tänään kuitenkin soittelin jo nieluviljelytulosta ja oli kuulema mennyt jatkotutkimuksiin, eli en vielä tiedä mitä siinä on. Hemoglobiinikin oli taas alle vuoden sisään romahtanut alhaiseksi, anemian puolelle.  Eli ei ole ihme että on väsyttänyt... Undecided Pitäisi varmaan selvittää tarkemmin mistä tuo johtuu, onko jokin imeytymishäiriö tms. kun ei ole koskaan vielä selvitetty...  :Smiley No mutta nyt peukut pystyyn, että kaikki muut koetulokset ovat normaaleja/hyviä. Hyvät illan jatkot kaikille.  smitten angel
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #5293 : 05.12.2008 22:08:05 »

Rakkauden valo  smitten Hyvä se tulee olemaankin  angel
Huomasitteko tai tuliko kaikille kalenterista kehoitus miettimään mitä hyvää eilisessä oli? Eilinen ja tämä päivä on ollut niin täynnä mieltä kaivavaa, että tuo kommentti oli upea  smitten
Tein listan;
- heräsin terveenä, paikassa jota voi rehellisesti sanoa kodikseni.
- sain hyvää ruokaa.
- olin upeiden ihmisten parissa.
- pärjäsin hienosti ja olin hyvä.
- minulla on sosiaalinen verkko joka kantaa ja on laaja.
- saan ja kuulen johdatuksen.
- pääsin omaan, puhtaaseen sänkyyn tervenä ja turvallisesti, peiteltyäni lapsukaiset terveinä ja turvaan omiin sänkyyn iltasuukon kera.

Tarvitsenko siis muuta? En  police
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5294 : 05.12.2008 22:09:08 »

Prosperity affirmations:

    * There is limitless supply and it is mine;
    * I release my need for financial insecurity;
    * I am financially secure;
    * I am surrounded by loving, giving people;
    * I release my need to feel needy;
    * I have everything I want or need;
    * I release my fear of wealth and wellness;
    * I am healthy and wealthy;
    * I allow myself to prosper;
    * I trust that I will create abundance;
    * I have more than I need in every area of my life;
    * I open myself to receive the abundance of The Universe;
    * I release my need for debt;
    * I am solvent;
    * I am safe and secure;
    * I enjoy a steady flow of positive energy;
    * I am loved, accepted, acknowledged and appreciated;
    * I have the resources to develop my creative expression;
    * I am success;
    * I freely express my creativity;
    * I am living my dream;
    * I have plenty of time and money;

These affirmations were excerpted from Prosperity Is an Inside Job, which has many more affirmations and other techniques for turning scarcity into abundance.

Affirmations for Abundance & Prosperity

    * I NOW accept abundance into my life, as I am a deserving, divine being and always have been!
    * I AM responsible for all of my creations, and as of NOW I choose to be loving, joyful and positive in thought, word, action and emotion.
    * I AM now ready to manifest my dreams in the form of prosperity and abundance.
    * I AM aware that everything in the Universe is energy, and that positive thoughts, words and actions are attracted to each other.
    * I AM aware that the three steps to manifesting abundance are: Conceive it, Believe it, Receive it!
    * I AM aware that the tools for a happy, prosperous and healthy life are being loving, joyful and positive in thought, word, action and emotion.
    * I AM now willing to remove all clutter from my 3rd dimensional dwelling. This activity opens up new and sacred space, which I intend to fill with love, joy and prosperity.
    * I AM attracted only to positive people, and positive people are attracted to me
    * I AM the embodiment of abundance, which always manifests in my life as perfect health, plenty of wealth and constant happiness
    * My thoughts, words and actions are positive, loving and joyful. I AM in charge at all times
    * I AM aware that self-love heals me at all levels and reconnects me with my divinity
    * I create abundance by being impeccable in my choice of positive thoughts, words, actions and emotions. I am always lovingly truthful with others and myself
    * I AM truly grateful for everything that I have NOW
    * I trust and love myself, and I know that I have the power to create a positive, joyful and abundant life
    * I AM a magnet for divine abundance in the form of money, health and happiness
    * I choose to honor and love my body, my life, this day and every day. I AM thankful for everything
    * I AM aware that there is always more than enough for everyone on this planet, and that all souls deserve to live joyful, loving, healthy and abundant lives
    * I know and accept the universal law that sharing my abundance with others draws more abundance to me.
    * I AM happy and joyful about others' abundance and good fortune, as we are all One.
    * I lovingly and joyfully share my tools for success with others. I love to help to empower others whenever the opportunity arises
    * I AM aware that my dreams and hopes can and do create my reality. I choose to create a positive and abundant life for myself NOW
    * I AM aware that poverty consciousness is an illusion, and that the Universe is ready, willing and able to make manifest all of my heart's desires
    * My NOW is continuously filled with prosperity. I think it, feel it, believe it, act on it and create it at all times
    * I NOW choose to forgive all others and myself. I go forward on my new life's path in love and joy, creating abundance and prosperity with every step I take
    * I think, I feel, I believe, I love - therefore, I can do anything
    * I BELIEVE I AM able to create a life filled with love, prosperity and good health, and I manifest this by being loving to all others and myself at all times
    * I choose to believe that I am able to create my heart's desire, without limitation
    * I NOW choose to forgive all others and myself for any negative experience I have ever had, or ever will have. All of my experiences are simply stepping stones back to love, and I am grateful for the journey
    * I AM able to make my dreams of prosperity a reality by feeling them in my multi-body system, and by believing that they can and will come true for me
    * I AM NOW creating my heart's desire by being loving and joyful. I BELIEVE in myself and in this process
    * I AM divine, of free will and I choose to accept that abundance and prosperity manifests for me in the form of excellent health, endless supply of money and loving relationships with others. So Be It, and It Is Done!
    * I love every part of me, and I am grateful for all of my lessons offered. I AM ready to move forward into a loving relationship with myself, with spirit and all others, as this is the key to divine happiness
    * I choose to believe that I am worthy of love and all good things
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 ... 351 352 [353] 354 355 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: