Sivuja: 1 ... 225 226 [227] 228 229 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5644258 kertaa)
0 jäsentä ja 34 vierasta katselee tätä aihetta.
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #3390 : 24.08.2008 22:31:00 »

Chandra ja Rakkauden Valo ovat niiiiin in lööv.. Ja kengu myös...
Ja miten se lionheart..krhm  coolsmiley Grin


 :Smiley Niin heh.. mitenkäs minä..  :Smiley En tiedä itekkään..  Undecided

Ihastunut olen, nyt voin sen myöntää. Vaan en jellonalle. Paitsi jos sen sille sanoisin ni must tuntuu et meijän suhde paranis entisestään, se kun ei mua irti päästäis vaikka mikä tulis.

Ja rapu sano olevansa rakastunu muhun. Piste.

MITÄ MÄ OON MENNY TEKEMÄÄN? Itkenkö vai nauran?

A P U A !
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #3391 : 24.08.2008 22:42:00 »

Kyllä mä tiedän miten tämäkin tuli sammutetaan, kysymys kuuluukin että haluanko mä sen sammuttaa..

Hyvästi yöunet, tervetuloa raastavat ajatukset ja väärät päätökset.
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #3392 : 25.08.2008 00:32:27 »

Voi miten ihanaa kun te rakkaat astrolaiset monesti "säästätte energiaani" ja kirjoitatte ja vastaatte juuri sen mitä itsekin olin ajatellut vastata.  smitten Eli tässä Gem Starille ja Ardithille tekstiä "minulta" Esmiraldan ja Chandran kirjoittamana. Vai pitäisikö sanoa telepatioituna tai kanavoituna.  Grin  Wink No joo mutta siis... Olen samaa mieltä ja yhtä näiden ajatusten kanssa. Näen asiat samoin, eli kyse ei suinkaan ole siitä, ettäkö antaisin itseäni kohdeltavan miten tahansa tms.  Huh Love and forgiveness straight from the heart.  Wink :

Voi, pettämisessä on monta ulottuvuutta, josta olemmekin paljon keskustelleet!
Anteeksiannossa vain kaksi!

 coolsmiley

Tuosta rakkaudesta ja henkisyydestä. Ehkäpä henkinen ihminen (jos nyt joku lasketaan toista henkisemmäksi) pystyy näkemään asian laajemmin.Ja rakkaus on antamista ilman vastapalveluksen odotusta. Mitä tulee sitten murhaajaan,tai vastaavaan,niin oikea rakkaus iskee jos on iskeäkseen vaikka siinäkin tapauksessa.Itse näen vain sen ihmisen silloin ja tunnen mitä sydämeni sanoo.
Jos on tuomionsa kärsinyt,niin pitääkö hänen lopun ikänsä sitten olla eristyksissä?

Rakastan häntä yhä omalla tavallani,sillä olen nähnyt hänen sydämeensä.

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3393 : 25.08.2008 10:05:32 »

Silti olen täsmälleen samaa mieltä kuin viimeksi, itsekin "rakastin pyyteettä" erästä joka petti, ja kyllä hän petti uudestaankin. Mehän saamme ihan vapaasti ajatella miten haluamme, myöskin RV: eihän se minua haittaa mitenkään! Itsellä vaan on vähän niinku pakosta siirtynyt sielutasolle eräiden rakastaminen, kun ovat käytännössä hieman.-. khöm. Eli ei tarvitse raivona rakastaa heitä, tukea tms.

RV, säästit myös energiaasi kun et kertonut miksi tuo mies on niin tärkeä, menneiden elämienkö takia?  Smiley

Ja murhaajat jne, noh, vähemmästäkin voi paaduttaa itsensä sellaiseksi että en kaipaisi..

vähän järkeä peliin..huh huh; ehkä minunkin piti kokea tietty draama ennen kuin nyt olen siirtymässä järkeviin, hyvin elämästä suoriutuviin tyyppeihin.. ei tarvitse aina olla karman kiemurassa. Heillä on aikaa paneutua elämän/uran ja hengen valoisampiin puoliin. Kunhan eivät VAIN suorita.. kuten se yksi tuttavuus 5v sitten.


Hän oli pikaistuksissaan tehnyt tapon.Hetken suivaantuminen ja siinä meni kaksi elämää.Hänen ja sen toisen.
Kyllä rakastuin häneen ja olisin ollut valmis mihin tahansa,mutta joko hän ei tuntenut samoin,tai pitkän tuomionsa vuoksi ei sitonut minua odottamiseen.

Your Horoscope - Week of August 25, 2008
This week you discover that if you don't prepare for your future, you could end up living a life that really doesn't make you happy. On Monday the Moon in Gemini opposes profound Pluto in Sagittarius in your sector of self and a life event comes your way that enables you to realize it's time to set goals for yourself. You have a difficult time getting an answer to an important issue from someone in authority on Wednesday. You need the information, so write down your request and send it via registered mail if need be.

Your Horoscope - Tomorrow, August 26, 2008
The changing celestial configurations are encouraging you to ponder your purpose in life. You should find many possibilities and opportunities to finding some sort of balanced course towards attaining your professional and personal goals. Don't rule out the spiritual side of things, and don't be reluctant to imagine far-fetched solutions; this is a time of great transformations...

« Viimeksi muokattu: 25.08.2008 10:28:49 kirjoittanut ***Gem Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #3394 : 25.08.2008 10:32:41 »

 
  Smiley

Huomenia! smitten
En nyt kommentoi tuon enempää tuota kirjoittamaani tekstiä koskien tuon tapon tehnyttä,kuin että en ole mikään tuomitsemaan ketään.Sen hoitaa Oikeuslaitos.Ja henkisyyden tärkein sana rakkauden ohella on MYÖTÄTUNTO. angel smitten
Tekoja ei tarvitse hyväksyä,mutta ei lyödä lopun iän leimaakaan kehenkään.Olisin itsekin leimoja täynnä.

Toisekseen.En kylläkään ymmärrä miten entiset elämät sitovat ketään mihinkään. Huh
Joo,tiedän kyllä montakin joiden kanssa yhteen kuuluvuus tulee jo hyvin kaukaa,mutta eivät ne sido minua sen kummemmin kuin ketä tahansa muukaan ihminen.
Eikä varsinkaan niin,että pitäisi väkisin jossain suhteessa roikkua vain entisen elämän vuoksi.
Ja meitähän kehotetaankin jo "unohtamaan" moiset,koska karma on miltei kokonaan poistunut.
Tieto on ihan ok,mutta mitä sillä tiedolla sen pidemmälle tekee?

Se ois sitten taas maanantai.Hammaslekurille kuvaukseen ja siivous (toooosi pika) ja yksi asiakas illlemmalla.
Mitä muuta tuo päivä tullessaan onkin sitten "yläkerran" väen ylläriä! Cheesy smitten

Sumpit keitin.Olkaatten hyvät! smitten
tallennettu

Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3395 : 25.08.2008 11:48:30 »

Huomenta!

Päivä alkoi mukavasti, kun lapsuudenystävä soitti minut hereille...Puhua pälpätettiin siinä sitten sujuvasti tunti.  Grin Tulin onnelliseksi, miten muistin taas että hänkin on ystävä minulle.  smitten Olen ollut vähän sokea ystäville, siis en vain ole nähnyt ihmisiä ympärilläni, vaikka siinä he ovat! Ja kaikki vapaasta tahdostaan vielä.. 2funny

Voi elämä ette usko mitä tapahtuu ei ensi vaan sitä seuraavana viikonloppuna..
Me mennään meidän kriisi- ja poikkeusolojen ryhmän kanssa jonnekin *****N parolannummelle sotaharjoituksiin inttipoikien sekaan!  uglystupid2 2funny 2funny 2funny

Ei vais, siis tuonne panssariprikaatiin KH:n maanpuolustuspiirin järjestämälle kenttälääkintäkurssi 2.:lle...

Mua jo etukäteen naurattaa vähän pari meidän ryhmän hienoa leidiä, lähteekö ne matkaan jotkun vaaleenpunaset ja valkoset upouudet verkkarit päällä ja kynnet pitkinä, kun lapussa sanotaan että "Mukaan säänmukaiset asut, jotka saavat sotkeentua. Jokaisella oltava mukana myös puukko ja vyö" .. uglystupid2

En mä tiedä mut... Mua vähän hei jännittää.... :
  2funny
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3396 : 25.08.2008 14:42:36 »

kummallista.. sotateema tuli kovasti esiin regressiossa.. ja kaksoisliekit, joista se viimeinen taisi olla yksi.. no mutta.. pitää vähän sulatella. kai ne ajat muuttuu.. sittenkin. mutta jos kaikki olisi vain valo ja love, ei olisi seikkailua? olenko väärässä? kaikki olisi yhtä eikä kukaan voisi paeta ketään minnekään?

olisin voinut valita toisenkin planeetan..

jos se seuraava on niin Mars-henkinen kuin mitä tuli esiin, odotellaan nyt vaan tässä itseni rakkaudessa. ai että teki mieli ratsastaa enempi!

kokeilenpa joskus työnumerosta huvikseni saada kiinni rapua, että onko se niinkuin hävinnyt maankamaralta?


sotaharjoituksiin inttipoikien sekaan!     

Ei vais, siis tuonne panssariprikaatiin KH:n maanpuolustuspiirin järjestämälle kenttälääkintäkurssi 2.:lle...
« Viimeksi muokattu: 25.08.2008 14:45:44 kirjoittanut ***Gem Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3397 : 25.08.2008 14:48:06 »

Ei sitä tiedäkään täysin, mutta jos joku muukin kanavoi samantyyppistä ja vain tuntuu että näin voi olla, miksei? Olennaista tuossa nyt oli kohdata tyyppejä sielutasolla, ei niinkään tapahtumasarjat.

Samoin käsittelin kansojen kollektiivista tajuntaa, välejä keskenään. ymv. Nämä nyt on minun omia asioita, jotka eivät kuulukaan kaikille.

Tosin sodat on aika todellisia tapahtumasarjoja täällä ja panssarivaunut.
« Viimeksi muokattu: 25.08.2008 14:50:33 kirjoittanut ***Gem Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3398 : 25.08.2008 15:17:07 »

ei kukaan ole pakottanut. jos saat sielutasolla vastaukset ja visiot jotka riittävät koskien elämäntyötäsi ja suhteitasi, et tarvitse k.o keinoa. se nyt on vaan se sielun tila, jossa olet korkeimmalla ja vapaimmillasi egosta, joka esim estää keskustelun joskus joidenkin kanssa. siis tavallaan tila ennen tänne tuloa. mutta mitä tätä toistamaan.. sulattelen. 14. ulottuvuus on kiva  Cheesy   

RV:
Kaikissa tajunnanlaajenemisen kokemuksissa on olennaista, että ne ovat henkilökohtaisia ja hyvin vaikeasti kuvattavia.

Maailmankaikkeudessa vallitsee kosminen laki, laki jossa ei ole porsaanreikiä. Laki on se, että pidemmälle päässeet aina auttavat niitä, jotka eivät ole vielä niin pitkällä. Siksi tätä meidän planeettaamme autetaan ulkoavaruudestakin eikä sitä uhata.



ja toivon että se uusi tyyppi ei ole aivan niin sotaisa (kuulosti todella oinaalta), ihan kohtuullinenkin "urheilu" riittäisi. mutta tunsin jo voimakkaat fiilikset (tosin ei liittyneet Tanskaan kuten ajattelin, vaan Maya kalenteri! nousi ja joku viesti siitä). se joka teki k.o session sanoi, että hänelläkin on monen kanssa vetovoimaa, mutta hän on hyvin vahva omassa itsessään..

tietty jos en mene tunteella mukaan, ei mitään kansaa tarvitsekaan "pelätä".. kaikki on vain kokemusta-
« Viimeksi muokattu: 25.08.2008 15:21:17 kirjoittanut ***Gem Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3399 : 25.08.2008 15:29:57 »

Hmmh, aina mä teen tän! Jätän aamiaisen syömättä, sitten tajuan tähän aikaan että on hirveä nälkä ja alan tekeen jotain ruokaa missä menee tunti aikaa. Sitten syön sillä välin jotain, kun ruoka on tekeillä, ja kun ruoka on valmis, voin todeta että en jaksa enää syödä.... Grin

No, jääkaappiin ja pakastimeen.. Oon opetellut tekemään isoja annoksia...

Tästä safkasta riittää kuudelle kerralle: ainekset maksoivat yht. 6 €.... Cool.  coolsmiley
Oon oppinut JOTAIN äidin puheista....  angel
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3400 : 25.08.2008 15:54:21 »

osaisiko joku täällä tulkita noita poliittisia juttuja astrologisesti  Huh
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3401 : 25.08.2008 15:54:39 »

Kuka lähtis huomenna mun kanssa Bulgariaan? IHAN OIKEASTI SIIS...
Viikko 228€ ... Mä oon niin lähdössä että moro!!

Oon vaan soittanut jo parille ihmiselle et kuka lähtis, mutta kaikki on kauheita nysviä nyt....... tickedoff
Mä haluun matkaseuraa!  Cheesy Cheesy
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #3402 : 25.08.2008 16:06:19 »

NO MINÄ!

Mut sää et huolis minuu matkaseuraks  :Smiley
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3403 : 25.08.2008 16:11:13 »

Kyllä mä huolin kenet vaan!
Voin vaan sanoa, että en ole mikään kokenut matkustelija ja oon ihan pihalla jo lentokentällä.. Tosin oon oppinut siihen että kysymällä löytää perille minne vaan.  coolsmiley
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #3404 : 25.08.2008 16:15:45 »

Onneks mä pärjään ihmisen kuin ihmisen kanssa ( leijona :Smiley) ja tietty löydän aina perille ja oon muutenki niin ihana ja mahtava joten kaikki sujuu!

 2funny
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Sivuja: 1 ... 225 226 [227] 228 229 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: