Hyvää huomenta!
Olikos se nyt Kaylee (Tigr,,,?)joka oli asuntoa saamassa?
Ja vielä tuon Elviksenkin näköjään saa,,, :
ONNEA IHAN MAHDOTTOMASTI JA SYDÄMEN POHJASTA!
Rakkauden valo!
Tuossa kohtaa poikkeamme kyllä suuuuuunnattomasti toisistamme.
En kuuntele järjen hippustakaan kun rakkaudesta on kyse.Niin,paitsi ehkä jos kyse olisi pettämisestä yhdessä asuessa.
Voin olla vanhanaikainen,mutta omaan elämääni sellainen ei vaan kuulu.En enää samoin katsoisi,en ajattelisi suhteesta,vaan siihen tulisi jokin hiertävä kivi väliin kaihertamaan.
Ja tokihan sinä TIEDÄT,mikä on sinulle oikein.
Tarinasi oli VAAN NIIN ROMANTTINEN ja itse tässä mielentilassa.
ANTEEKSI DAWNCHILD!
Olen koko ajan lukenut nikkisi noin ja miettinytkin että miksiköhän olet tuollaisen valinnut.Ei siis ollut hetken lukihäiriö.
Eilen oli tämän kesän ehdottomasti paras päivä.
Aamulla poljin torin läpi kirjastoon palauttamaan cd-levyt,joista napsahti kuitenkin sakkoa.Päivän myöhässä.
No,näin IHANIA PERULAISIA INTIAANEJA JA KORUJA,INKOJEN JUMALTEN KUVIA,SOITTIMIA,,,
Lupasin tulla illalla takaisin.
Sitten olikin sen ajelun aika ja välillä kuvittelin että olen vapaa lintu,joka kiitää ilmavirrassa.
Käytiin taas yhessä kirkossa,josta ostin kynttilöitä noita istuntoja ja hoitotilanteita varten.
Kirkon opas oli tuttu ja oli ihana nähdä häntäkin.
Sitten vaeltamaan koskelle ja ihanan lämmin ilma.Rämmin siellä raunioissa ja miespolo oli sydän kurkussa,kun siinä lukee sortumavaara.
Sanoin että jos on siinä 1300-luvulta asti jököttänyt,niin se on kohtaloa,mikäli nyt niskaani kaatuu.
Takaisin kahvittelun ja pitkän kävelyn jälkeen.Oli sellaiset vanhat,jalkaan hyvin istuvat maiharit jaloissa.Elikäs kait niitä DAWNCHILD voi pitää vaelluskenkinäkin.
Matkaa nyt tuli kuitenkin jotain 160km,joten sain kyllä istua tällä erää tarpeeksi.
Sitten poljinkin torille ja kuuntelin yhden intiaaniryhmän soittoa ja laulua.
Olivat parhaat päällä.
Toisten luo ja nyt siinä oli hieman vanhempi mies myös.Kun näki tuon tatuointini (intiaanin pää),niin minä sain lahjaksi kahdet korvikset ja kaiken ostamani niin halvalla,etten oikein tiedä maksoinko juuri mitään.
Parasta oi kuitenkin se,että halasi minua useaan otteeseen ja tuntui kyllä niin hyvältä.Kuin vanhan ystävän jälleen näkeminen.
Tarina jatkuu vielä,vaan enpä tällä erää kiusaa teitä enempää.
IHANAA PÄIVÄÄ KAIKILLE!