Sivuja: 1 ... 139 140 [141] 142 143 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5644086 kertaa)
0 jäsentä ja 45 vierasta katselee tätä aihetta.
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2100 : 29.06.2008 21:16:27 »

Iltaa tupaan.  Smiley

Ulkonäöstä kun kerran puhutaan.. Mulla on paino aina ollut sopiva. Kropassa on enimmäkseen lihasta harrastuksen puolesta, mutta radalla mut kyllä erottaa jätkistä nämä mun naiselliset muodot  Grin hah, miltä kuulosti.. Niin, tissit on ja perse löytyy. Siitä ei sen enempää.

Pääsin just kotiin, sairaalan kautta.. Voi jestas mikä olo oikeesti.. Tuska on nimensä veroinen festari:

- Eilen loppupäivästä päänsärky, jonka hoidin buranalla
- Edellispäivän illanvieton aiheuttama tukala olo, if u know what I mean
- Tänään sain kuonooni puolivahingossa
- Päänsärky
- Huono olo
- Jonkinasteinen nestehukka
- Yleinen v*tutus eräiden idioottien takia.

Eipä tullu sitte Slayeriä nähtyä kun piti lähteä ettei ihan sinne kuolis.
  Koko bändi tarjonta oli tänä vuonna pirun hyvä. Erityisesti ihastutti eilinen Morbid (fuckin') Angel. Niin ja perjantain Stam1na tietenkin.. Juttelin Pexin kanssa!!  Shocked Ja nappasin nimikirjoituksen tohon vasemman rinnan päälle "Nyt oot konkreettisesti taas lähempänä mun sydäntä" "Äläs nyt, alkaa punastuttaa". Oijoi..  smitten

Saas nähä kuinka kipeinä on niskat huomenna.. oli jo lauantai-aamuna sen verran jumissa, että hyvä kun pysty päätään kääntämään.

Nyt meen nukkumaan, jotta saan tän olon pois.
Kiitos ja hyvää yötä, Lionheart kuittaa.
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2101 : 29.06.2008 21:36:09 »

Dawnchild: Olihan siellä melko rauhallinen meininki, mutta kyllä sitä taas taisteltiin eturivipaikoista ja mä toivon todellakin ettei tämä yksi hieman humaltunut herra tule mua enää koskaan missään vastaan. En vastaa seurauksista. Mulle on ihan ok jos oma poikakaveri kähmii mutta siis.. Ei mitään rajoja. Noh, onneks sain sen suhtkoht selvän kaverin viemään sen jätkän pois siitä ennenku suutuin oikeesti. Mut avokämmentä tuli kyllä kerran.. jos toisenkin.. en laskenu, vitutti.

Olitko kaikkina päivinä? Oisin tienny etukäteen niin olis voitu pikaiset treffit sopia siellä jossain  Sad On aina kiva nähä livenä "nettikavereita/tuttuja"

Asiasta viidenteen, tisseistä kun puhutaan.. Mää oon niin ylpee näistä mun "pikkusista"  Grin Ainut mikä häiritsee on se, että ei meinaa henki kulkea kun vetää suojavarusteet päälle ajaessa. Mut siihen tottuu.
  Korsetit on kivoja. Mut parasta niissä on se, kun pitkän päivän jälkeen ottaa pois ja saa taas hengittää  Grin Siis ei niinkö, että ei henki kulkisi kun on korsetti päällä, mutta.. Noh, kyllä te tajuutte.  Wink

EDIT: Eipä sitte päässykkään nukkumaan kun tietokoneen hurina oli niin kutsuva.. Can't resist.
« Viimeksi muokattu: 29.06.2008 21:38:13 kirjoittanut Lionheart » tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2102 : 29.06.2008 22:00:55 »

Dawnchild: Niin, ankassa sitten ehkäpä.  Smiley
Ja Tuska on kyllä niin hieno festari, että suosittelen jokavuotiseksi perinteeksi.  Grin

Juu, moottoripyörät ja nahka-asut kulkee käsi kädessä.. Vannoutuneena motoristina mäkin omistan nahkahousut ja pirun hienon nahkatakin, hanskat ja ajosaappaat myös.  Grin Kunhan nyt sais kortin noihin vähän isompiin menopeleihin ja pääsis hurjastelemaan tolla isommalla pyörällä, niin sais vähän enemmän oikeutta tuo ajoasukin.
  Motocross kamat on sitten luku erikseen. Mä en edes muista minkä väriset nuo on, tasaisen muta-/hiekka-/pölypinnan omaavina nuo on tuollaset harmaankirjavat.. Täytyykin joku päivä pestä ne. Painepesuri putsaa aika perusteellisesti..

Elwynille suosittelen photoshopilla tai muilla kuvanmuokkausohjelmilla tehtäviä kaikennäköisiä nassun muokkauksia omille kuville. Mä harrastan sitä kun on tylsää ja hyvät naurut saa aina  Grin Mä oon muuten aina haaveillut pienemmästä nenästä vaikkei tässäkään mitään vikaa ole..
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2103 : 29.06.2008 22:24:24 »

Hahaa, täällä tapahtui juuri se naisten välinen vartalonanalysointikeskustelu mistä puhuin... 2funny

Ootte NIIN tyypillisiä, kuten minäkin.  Grin



Musta tuntuu hyvältä puhua teijän kanssa näistä kaikista jutuista.. Te ootte mulle ne tyttökaverit, mitä mulla ei internetin ulkopuolisessa elämässä ole (herää kysymys, onko sellaista elämää?  Shocked Ehkä kumminkin aina välillä). Kiitos siitä  smitten
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #2104 : 30.06.2008 09:28:32 »

Huomenta kaikille, tulin nauttiin aamupalaa kanssanne -vanilian makuista soijajugurttia, pari riisikakkua ja viiminen nautinto kaffesta ja ottasko pari suklaapiparia  :Smiley terveellisyyden huippua  buck2

Chandra - puolet ja puolet menee meillä, yö ja päivä vk.nlopun osalta ja arkeana mie yö+päivä, kunnes ukko tulee kotiin. Lomalla kun kerran olen  Wink Jos ois ihan normi arkea kummallakin tai loma, niin tasa-arvoinen puolet yöstä toteutus varmasti  :Smiley mutta nyt näin ja jo parempaan suuntaan. Ajelin karvoja lisää pois koiran niskasta ja nyt tuo antibiootti kuuri varmasti alkaa purra myös, kipupiikin sai ell. ja yö oli todella rauhallinen  angel

Mutta onpa täällä villiä keskustelua ja niiin avointa  Cheesy Itse en kykene osallistumaan tälläiseen, koska myös olen huomannut (ainakin minun ystävät) alkavat sättimään, jos moittii omaa kroppaansa  idiot2 Kun luulisi, että itse saa olla kriittinen mutta ilmeisesti ei kaikkien mielestä.
Lapsena ja teininä olin langan laiha ruipelo, sitten jostakin ilmeisty hervoton ass  2funny Lanteita löytyy, vaikka tuo etuvarustus on pienehkö ja tehokkaasi ollu töissä lasten ollessa pieniä... ja aina on ollu vetoa vastakkaiseen sukupuoleen... Kaylee- olet aivan oikeassa, kaikille löytyy kaikkea ja joka makuun jotakin  Cheesy

Isoja rintoja en huolisi edes rahasta, on niin lystiä olla ilman liivejä ja ihan postimerkkibikineillä pihalla ja rannalla... vähemmän rajoja  coolsmiley
Lisäksi tuo rintaliiviteollisuus antaa kyllä vastauksen, kun sitten pitää saada varustetta lisää näihin "kansalispuvun taskuihin" Cheesy ja kuinka mukavaa on pestä ja laittaa "rinnat" takas kaappiin käytön jälkeen   2funny ja nyt en tarkoita mitään irtosilikooni juttuja, jotka asetellaan rintaliiviehin, vaan ihan oikeita rintaliivejä, joissa on van geeliä, toppausta yms.

Lionheart -nahkapökät on käheet, jos vaan peffa on kuosissa, sellainen pakaraton versio tai ylitäyteen sullottu ovat ehkä jonkun mahkuun, mutta... mutta itse tykkään, jotta ovat super mahtavat päällä pitää   Wink Itselläni on kylmän ja märän ajan vuodesta vallan käytössä ja kylmä on todella harvoin  Smiley Sitten kun pakkanen kipuaa -30ast, sit alkaa nahkikset kangistella  2funny
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2105 : 30.06.2008 11:16:55 »

Huomentaa  Smiley

Mä koitin saada mummin lähtemään Tuskaan, mutta se sano vaan että "Minähän en sellasta isojen miesten karjuntaa lähre kuuntelemaan! Menis oikeisiin töihin ja leikkais hiuksensa.."  Grin Kyllä mä sen vielä joku päivä käännytän tähän metallimusiikin ihmeelliseen maailmaan..

Mä lähenkin tästä tien päälle (istun kyllä vaan kyydissä..). Ajellaan Lahteen ja takaisin,  käydään moikkaamassa tuttuja ja hakemassa joku osa tohon serkkupojan autoon. Sää on just täydellinen, ainakin täällä päin. Saas nähä jos joku vesikuuro yllättää matkalla.. Mut kastuminenhan on hauskaa.  Grin

Hyvää päivänjatkoa teille  smitten
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2106 : 30.06.2008 18:47:12 »

Katselen laiskasti ympärilleni.. kaupungissa liikkuu todella paljon ihmisiä, edelleen tunnen sielunyhteyttä ravun kanssa, luulenko vain?= olisi kiva että asiat olisi edistyneet positiivisesti, jos se olisi ihastunut tms, ottais nyt jossain vaiheessa yhteyttä kuitenkin. no ystäviä siis miespuolisia, tunkee muualta.

En ole ihan varma mitä ajatella noista ulkomaisista, kun koko ajan niitä tulee ovista ja ikkunoista. Joko britti tai egypti tai itäeurooppa tai ainakin suomenruotsalainen.. onko suomen rotu minulle jotenkin liian suppea valikkona..

no sellaista..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2107 : 30.06.2008 21:45:47 »

Voi Kaylee.. *halii*  Grin

Mullakin on oikee halipula kun jellona on taas maailmalla.. Vaikka äsken sitä lievitinkin sillai teoriassa. Pyörän kyydissä kun istuin niin piti pitää kuskista kiinni.. Se jätkä on jellonan kaveri ja mulle ku veli. Vaikka.. No joo, ikäerohan on sellaset seittemän vuotta että.. Unohdan sen ehkä. Paitsi että sen velipoika on ihan kiva ja jellonan ikäinen.. Niin ja jellonan paras kaveri kaiken lisäks, eli ei. Kyllä mä jaksan jellonaa odottaa elokuuhun asti..  smitten

BTW, mullakin hartiat ja niska niin lukossa kuin olla voi. Kiitos sen viikonloppuisen letinheilutuksen. Noh, onneks Tuska on vaan kerran vuodessa.

Huhhuh että oli reissu! Tulipahan taas nähtyä Suomea. Reissu Helsinki-Lahti-Kouvola-Vantaa. Voitte uskoa, että on perse kipeenä sen istumisen takia!  Grin Kaks läheltä piti -tilannetta oli, toinen motarilla. Eka joku törppö yrittää tulla suoraan päälle kaistaa vaihtaessaan. Toiseks joku idiootti oli parkkeerannu niin loistokkaasti sen ruman mazdansa alueelle, jossa pysähtyminen oli kielletty. Ihan söpösti meinas joutua ajamaan vastaantulevan konepellille. Ei siinä mitään, liikenteessä ne vaaratilanteet on koko ajamisen tarkoitus.. Ainakin mulle  Wink
« Viimeksi muokattu: 30.06.2008 21:48:09 kirjoittanut Lionheart » tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6590


Profiili WWW
« Vastaus #2108 : 30.06.2008 22:21:30 »

tytärkin oli tuskassa vaan ei tuntuviksi digannut,vaikka onkin  aurinko pluto merkurius askendentti skorpioni,sanoi että tulihan koettua,ei minua varten,
poikakaverinsa kyllä oikein hurmiossa,
 aurinko harka ja  askendentti leijona,
ja
ilta-auringonlapsi,
täällä on huone vapaana ja pottu oottaa kitkijää..............................
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2109 : 30.06.2008 23:41:42 »

Elwyn, se tunne on mun perus olotila  Wink Melkein ainaski. Ja miks sinuu hävettää? Pah! Ei kannata häpeillä mitään tai ketään. Elämä on paljon helpompaa kun nauraa niille nolonkin tuntuisille jutuille.  Grin Mut joskus toiset ihmiset ei vaan ymmärrä, että mille sitä taas nauretaan..

Islaja, what happend?  Shocked Kuulostaa tutulta tunteelta.. Mä vaan silloin joskus sorruin vetämään vähän isomman luokan maailmanparannusaineita vaikka nallekarkit olis ehkä ollu terveellisempi ja käytännöllisempi ratkasu.
  Itekki tässä paininu jos jonkinlaisten murheiden kanssa. Puran niitä säännöllisesti omaan pikku blogiini, mikä helpottaa. On kiva lukee jälkeenpäin kuinka huonosti on mennyt ja sitten kaikki sen hetkiset murheet tuntuu niin pieniltä, ettei jaksa välittää. Niin ja todellisuuden pakeneminen ja kieltäminen on ihan jees aina hetkeksi, mutta pidemmällä aikavälillä taas ei. Se maanpinnan kosketus jalkapohjissa saattaa silloin tuntua tipahdukselta seitsemännestä kerroksesta, joten mä ainakin tyydyn pomppimaan polkuni kivien ja kantojen yli. En osaa lentää. Vielä *evil laugh*. Joo anteeks mä meen nukkumaan.. Toivottavasti sujuu tää yö paremmin ku viime yö..

Hyvää yötä kaikille  smitten
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
mirka222
Vieras
« Vastaus #2110 : 30.06.2008 23:54:34 »

Ööh, mua raivostuttaa tuo ulkonäkökeskeisyys >:(tai oikeastaan se, että arvioidaan heti ulkonäön perusteella negatiivisesti..Mua luullaan aina joksikin "typeräksi blondiksi" ja se sapettaa ihan hulluna tickedoff Sen huomaa hyvin tuolla kesätöissä...Ehkä johtuu tästä  askendentti neitsyt...Voi kuule kun he vaan tietäisivät minkälainen älykäs tulinen kiukkupussi oikeasti olenkaan niin pitäisivät halventavat kommenttinsa vain itsellään knuppel2 :knuppel2:Tän oinaan pinna ei enää kauaa kestä!! Mulla on vaikka minkälaista tallaajaa itellä kavereina ja lähden aika ennakkoluulottomasti tutustumaan ihmisiin..Eri asia vaan, miten ne ihmiset siihen reagoivat Grin

Hmm,,oon ollu taas aika tuhma tyttö :Smiley :Smiley Tapasin homobaarissa sattumalta hetero miehen...Luulin meneväni pitämään hauskaa lesbo ystäväni kanssa, mutta kuinkas kävikään.. Kiss En näköjään ole missään turvassa coolsmiley   
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #2111 : 01.07.2008 08:48:31 »

Huomenia taas, aamupalalla jälleen  Wink

Ollaan Elwyn yhdessä maailman kauneimpia  smitten  miul on kans ikävän puoleinen finni aivan silmäpussin reunassa ja nyt aamulla kun heräsin, totesin silmän olevan "hieman" turvoksissa  buck2 Ihana lähteä aisoille, jos tuo ei laske  Sad

Koira on myös todella "söpö", niska ajeltuna ja siinä kuivumaan päin oleva jätti rupi   :Smiley

Onneksi sisin on oikeasti se tärkein  angel Koirani on maailman paras hurtta, miulle  smitten Ja me ollaan maailman kauneimpia sisältä (-kin), oikeasti...  smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2112 : 01.07.2008 10:57:39 »

mietin sellaista, että ei kai se rapuherra ihan sattumalta siellä joogakoululla ollut, kai se oli tarkoitettu että tutustumme (paikka ainakin edusti henkisyyttä)?= muuten kai olisin voinut tavata tyypin vaikka futismatsissa, mutta yllätys yllätys, en tavannut ketään siinä merkityksessä, juttelin 3-4 miehen kanssa. ei vetovoimaa.

kai oli tarkoitus että koen jutun, vaikken vielä täysin käsitä asiaa kokonaisuutena. tutustuminen erilaiseen, anteeksianto tms? jotain aika korkeeta opetusta, koska aika    kumma tilanne.

miksihän sitä aina haluaa Tutustua, aikaa kului kyllä viimeisen jälkeen, nautin siitä kun miehet ei kiinnostaneet.

että sellaista ja pian matkalle,

Islaja, minusta noin 30-40% astrosta voi olla ok, siis astrocenter, astrodienst.. heh,
-
« Viimeksi muokattu: 01.07.2008 11:52:32 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2113 : 01.07.2008 12:35:31 »

Ei, kaikenlaista tehtävää on monien kanssa. Koska joku on ollut minulle vetoava, se taas liittyy siihen että on oltu ennen mm rakastavaiset. Sielunsopimuksesta on joku haju, hieman outo tilanne silti, mutta antaa olla.. (mieluummin olisin opettanut asioita, mutta jos hän on vähän pihalla itsensä kanssa..) no..

elämäsi mies voisi tulla vaikka  aurinko  aspect_con  venus aikana

« Viimeksi muokattu: 01.07.2008 12:41:34 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2114 : 01.07.2008 13:03:34 »

olet oikeassa, irti on. vaikka ajatuksissa.. (ja mieshän sekin vaan on kuten ne elämöivät futisfanit; oli se epätodennäköinen tuttavuus!)  buck2 miehet on olleet aika kekseliäitä kyllä.  2funny 

kesäsi kohokohta= olisko Viron biitsit vai K-Suomen. käyttekö kaukana matkoilla kesällä, itse en yleensä kun täällä valoa
.
« Viimeksi muokattu: 01.07.2008 18:49:01 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 ... 139 140 [141] 142 143 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: