Sivuja: 1 ... 116 117 [118] 119 120 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5651515 kertaa)
0 jäsentä ja 14 vierasta katselee tätä aihetta.
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #1755 : 02.06.2008 15:02:54 »

Hei teille tiedoksi, tuo Menkar kiintotähti on ollut vaikuttamassa NYT eilisestä, eli pudotusta, mutta sieltä pääsee kyllä takasinkin uudella otteella ja tunnetta kuulostelemalla. Elämä jatkuu vaikka maisemat muuttuukin. Tosi on että en myöskään pidä noista vippimainoksista, tällaisella sivustolla. Olisko opeteltava neutraaliksi vieläkin??? Ettei anna moisten vaikuttaa, kun maailmassa on isompiakin asioita menossa.
Aaviisuinen  smitten , sinun tekstejäsi ja kuviasi et musiikkiasi on niin mukava katsoa ja kuunnella. Siellä voi olla juuri jollekin se pieni viesti mikä auttaa kohottamaan ja jaksamaan sinnittelyssään. Kaikki me täällä tavallamme tuomme niitä energioita toisillemme ja nyt se on vielä tärkeämpää valon jakamisessa.
Käyn täällä joka päivä vaikka en kirjoitakkaan, kaipailen tuota blogia mihin voi ajatuksiaan kirjoitella.

 Wink  Mateve


Ah ja oih MATEVE   Kiss  angel  smitten

Nöyrä ja iloinen kiitokseni ...  angel Kiss smitten olikin ikävä jos sinua  angel

*  Elämä jatkuu vaikka maisemat muuttuukin.     Kiss

*  Olisko opeteltava neutraaliksi vieläkin??? Ettei anna moisten vaikuttaa, kun maailmassa on isompiakin asioita menossa.    smitten

*  Kaikki me täällä tavallamme tuomme niitä energioita toisillemme ja nyt se on vielä tärkeämpää valon jakamisessa.
Käyn täällä joka päivä vaikka en kirjoitakkaan  Kiss angel smitten


~Aaviisuinen
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #1756 : 02.06.2008 15:48:41 »

Hei teille tiedoksi, tuo Menkar kiintotähti on ollut vaikuttamassa NYT eilisestä, eli pudotusta, mutta sieltä pääsee kyllä takasinkin uudella otteella ja tunnetta kuulostelemalla. Elämä jatkuu vaikka maisemat muuttuukin. Tosi on että en myöskään pidä noista vippimainoksista, tällaisella sivustolla. Olisko opeteltava neutraaliksi vieläkin??? Ettei anna moisten vaikuttaa, kun maailmassa on isompiakin asioita menossa.
Aaviisuinen  smitten , sinun tekstejäsi ja kuviasi et musiikkiasi on niin mukava katsoa ja kuunnella. Siellä voi olla juuri jollekin se pieni viesti mikä auttaa kohottamaan ja jaksamaan sinnittelyssään. Kaikki me täällä tavallamme tuomme niitä energioita toisillemme ja nyt se on vielä tärkeämpää valon jakamisessa.
Käyn täällä joka päivä vaikka en kirjoitakkaan, kaipailen tuota blogia mihin voi ajatuksiaan kirjoitella.

 Wink  Mateve


Voin yhtyä Mateven ajatuksiin, minullekin tämä on kuin suosikkikyläpaikka, jossa istun ovenpieleen hetkeksi kuuntelemaan, ei useinkaan puhumaan vaikka tietenkään en voi pitää suutani kiinni ja kommentteja lentää.

Mutta huomaan että blogia minäkin kaipaan, jossa voisin vähän opiskella noita transiitteja ja niiden lupaamia voimia, verrata niitä arkielämääni.  Wink

Ja samalla lukea miten muut mihinkin reagoivat. Se minusta toimii parhaimpana 'purkukenttänä'. Ei rasita (jos nyt joku luulee niin) foorumia ja sinnekin voi kommentoida. Kyllähän Sepon pitää ymmärtää tämä myös sellaisena purkukenttänä nyt, kun nuo mainoksen riiviötkin täällä itseänsä paisuttelevat!!!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #1757 : 02.06.2008 15:59:37 »

Päivää. Smiley
Onpa kello jo paljon... Tänään oli eka työpäivä!
Oon kyllä ihan puhki. buck2
Työpari on onneks ihan mukava,kysyin heti horoskooppiaan,ja hän on kalat.
Huh,kun särkee vähän selkää ja jalkoja... ei oo tottunut seisoskelemaan niin pitkiä
aikoja.
Tuntui kyllä välillä että mihin oon itseni laittanut,
että seuraavat pari kuukautta saa hinkata jotain ikkunoita. Grin
Mutta eiköhän se siitä lähde rullaamaan...

Nyt koirien kans metsään lenkille tuulettumaan. smitten

tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
toni
Vieras
« Vastaus #1758 : 02.06.2008 16:47:13 »

Heippa Astrolaiset,

Pahoitteluni mainosten ilmestymistä. Yritimme viimeiseen asti pitää sivustomme vapaana mainonnasta, mutta koska suurin osa sivuston käyttäjistä käyttää vain maksuttomia palveluita ja foorumia, meillä ei ollut enää muuta mahdollisuutta rahoittaa sivuston ylläpitoa. Käytämme kuitenkin mainoksistamme saamamme rahat myös sivuston jatkuvaan kehitykseen ja uusiin ilmaispalveluihin, sekä palvelimemme tehostamiseen, jotta sivuston toiminta jatkuisi jatkossa vielä tehokkaampana ja mielenkiintoisempana.


Mainosten laadusta:

Mainokset käyttävät tietynlaista kaavaa mitatakseen, mitä bannereita ihmiset painavat mieluiten. Järjestelmä kierrättää ensimmäiset pari kuukautta erilaisia mainoksia eri ryhmistä ja sen jälkeen päättelee, mistä astrolaiset olisivat eniten kiinnostuneita. Kun järjestelmä on saanut tarpeelliset tiedot, se näyttää pääosin mainoksia tai mainosryhmiä, mitä on eniten klikattu. Täten pystymme mainostamaan sivustolla niitä asioita mistä sivuston käyttäjät olisivat mahdollisesti eniten kiinnostuneita.

Kesäterveisin
Toni
Astro.fi Ylläpito
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #1759 : 02.06.2008 17:35:23 »

...

Aaviisuinen  smitten , sinun tekstejäsi ja kuviasi et musiikkiasi on niin mukava katsoa ja kuunnella. Siellä voi olla juuri jollekin se pieni viesti mikä auttaa kohottamaan ja jaksamaan sinnittelyssään. Kaikki me täällä tavallamme tuomme niitä energioita toisillemme ja nyt se on vielä tärkeämpää valon jakamisessa.
...
 Wink  Mateve

KYLLÄ, näin juuri ON minunkin mielestäni  Kiss
 smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #1760 : 02.06.2008 17:37:04 »

Ja tuohon mitä Aaviisuinen ja muut on kirjoitelleet niin samaa mieltä olen minäkin.
Ei tää paikka oo enää entisensä. Cry Cry
Kadonnut kirjoittajia ja varmaan katoaa jatkossakin,eikä
ilmapiiri ole enää sama kuin ennen. Undecided

Maatilalle alkoi nyt tekemään mieli! angel
Pitäis keksiä kyllä loppupäivälle jotain tekemistä ettei mee ihan nukkuessa koko päivä
ja aamulla taas töihin.
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #1761 : 02.06.2008 17:46:07 »

Ei Aaviisuinen meitä jätä, eikä Chandrakaan! Mihin lie lentänyt huumassansa...kesälomille!

Kuten meistä kukin vuorollaan. Mutta aina tullaan takaisin!  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1762 : 02.06.2008 17:59:57 »

No en minäkään ylläpitäisi mitään sivustoa omasta kukkarostani, eli aivan ymmärrettävää. Tämä pitäisi "henkisten" ihmistenkin tajuta.. en juurikaan pane merkille mainoksia, koska joka tapauksessa pohdin omaa ja muiden tunne/henkistä tilaa, ja muutenkin olen aika liikekannalla, eli mitä pienistä nettisivun muutoksista.

Ihan kuin mainontaa ei olisi joka paikassa, onko se niin ihmeellistä täällä. Olen itse suunnitellutkin niitä.. tvssa just yx urheilugaala, urheilijatkin on kauan olleet mainoksilla päällystettyjä..  angel


http://gc.astrology.com/p8/ma6_paid.jpg
« Viimeksi muokattu: 02.06.2008 18:33:14 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #1763 : 02.06.2008 18:09:23 »

WS: Niinhän se menee. Smiley

Kohtapuolin lähdetän kaverinkaa syömään. smitten
Ei tarttekaan istua kotona koko iltaa.

Elwyn: Kuulostaapa ihanalta paikalta! smitten Kuikan "huuto" on kyllä ihanan kuuloista!
« Viimeksi muokattu: 02.06.2008 18:10:56 kirjoittanut kengururotta » tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #1764 : 02.06.2008 19:21:46 »

Onhan se niinkin, että kesän tullen ei vaan ole aikaa pörrätä netissä, kun ulkona on mitä kaunein ja kukkein keskikesä - sieltä niitä immeisiä löytyy  smiley6600
Iki-ihanaa Kesäkuuta kaikille toivotellen  smitten
Ippuska
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #1765 : 02.06.2008 19:22:56 »

Nyt tulee tunteenpurkaus:

Meillä on taas jumalaton tappelu käynnissä.. Mutsi hakkaa tota ovea. Noh, mä olen turvassa siihen asti kun se ovi pysyy lukossa. Lohduttavaa. Kai se on kohta taas pakko karata ikkunasta..
  Yllättävän kuluttavaa elää koko ajan peläten. Masentavaa kun ei kotonakaan voi olla rauhassa tai huoletta. Siis mä en muista millon viimeks olisin nukkunu kotona niin, ettei mun huoneen ovi olis lukossa tai milloin olisin muuten vaan tuntenu oloni turvalliseksi.
  Viimeksi syötiin yhdessä koko perheen kanssa jouluna. Meidän perheessä ei keskustella, ei neuvotella, ei vietetä aikaa yhdessä, ei tueta, ei auteta, ei kannusteta, ei välitetä. Tai no, kyllä mun  harka-veljestäni huolta pidetään, mamin poika kun on. Faija ei uskalla sanoo mitään vastaan, vaikka sekin on epäsuorasti myöntänyt, ettei ihan tasa-arvoisesti tää mun tyrannimutsini kohtele mua ja veljeeni. (Poika saa kaiken, vaikkei tee mitään. Se kitisee hetken niin mutsi antaa periksi. Jos mä taas alkaisin inttämään vastaan tai ruinaamaan jotain, niin se vetäis päin näköä.) Ajatus siitä, että lennän kahen vuoden päästä pihalle ja saan selvitä yksin, tuntuu nyt luksukselta.
  Kävin tammikuussa kuraattorin juttusilla kun meni sen verran huonosti, että koulunkäynnin sijaan painuin jonnekkin vetämään ties mitä. Kuraattori alotti vaan ainaisen jäkätyksen murrosiästä ja teilas mun kommentit miettimättä niitä. Se päivä oli torstai, lauantaina kummisetä haki mut poliisiasemalta. Empä mä muuta muista. Ei mulla nyt mene niin huonosti, että palaisin samoille teille kuin sillon, mut mua pelottaa että jos tipun taas.
  Mul on ollu tapana ettii mutsin käytöksen syyt musta itestäni. Okei, mä olen veemäinen, väitän vastaan, haistattelen, mutta mä en sitä ihan tyhjästä aloita. Jos "keskustelu" alkaa niin, että mutsi aloittaa huutamaan (otetaan nyt tää perinteinen) "Sä oot kyllä oikee lehmä! Makaat täällä vaan päivät pitkät."
- oma mutsi haukkuu lehmäksi (ämmä ja muut idiootista kusipäähän on myös suosittuja)
- tuon kommentin lauottuaan painui keittiöön syömään ruokaa, jonka mä olin tunti sitten väsännyt.
Niin eikö tässä hommassa oo nyt joku aukko?
  Oon tajunnu, että syyllistän itteeni ihan turhaan. Moon miettiny niin monet kerrat, että pilasinko mä mutsin elämän jotenkin kun synnyin? Olinko mä vaan joku vahinko? Mitä pahaa mä oon saanu sille naiselle aikaan pelkällä olemassaolollani? Noh.. Onhan se kerran sanonu toivoneensa, ettei mua olis syntynytkään.
  On se sanonu paljon muutakin, kuten että mua saa aina hävetä kun ollaan jossain, mun pitäis olla sitä ja tätä, kuinka hän oli mun iässään sellainen ja sellainen. Voisko joku sanoa otanko mä vaan vähän liian helposti itteeni? Tätä on kyllä jatkunut jo ainakin viis tai kuus vuotta, että ei nää mun tuntemukset ihan perättömiä voi olla.
  Mä oon aina niin kateellinen, kun kaverit puhuu äideistään. Kuinka ne anto taas huntin shoppailureissua varten, kuinka he olivat eilen jutelleet pitkän aikaa kaikkea pojista koulunkäyntiin samaan aikaan kun laittoivat yhdessä ruokaa.

Kaipaako mun leijonan luonteeni vain vähän huomiota? Ehkä. Onko tää vaan sitä murrosikää? Ehkä. Mutta mä en jumankauta voi sulattaa sitä, kun mua vedetään päin näköö, mut jyrätään ilman perusteita, mua ei kuunnella. Koko ajan pitäis kääntää se toinenkin poski, mutta entä kun sitäkin on jo lyöty?
  Mä oon oikeessa elämässä tottunu pitämään suuni kiinni ja näin anonyymisti kirjoittamalla tää tunteiden purkaminen ei aiheuta turpaanvetoja ainakaan fyysisesti. Henkisestihän mä olen kova, joskus vähän liiankin kova, raskaansarjan mestari. Siksi mun on helpompi purkaa tätä pahaa oloani tänne. Mä oon yrittäny puhuu mutsille, mut se ei kuuntele. Mä oon yrittäny puhuu faijalle, mut se käskee puhuu mutsille. Mä oon puhunu mummin kanssa, joka on huomannut myös, että mutsi kohtelee mua aika kylmästi. Niin ja kuraattoristahan kerroinkin jo. Serkkupoika majoittaa mua joka toinen yö kun en voi jäädä kotiin nukkumaan. Poikaystävä ja sen perhe olis valmiita vaikka heti siihen, että muuttaisin niille, mutta nyt mulla menee sen poikaystävänikin kanssa vähän huonosti. Ja niinkuin mainittu, mä pelkään, että tipahdan taas ihan totaalisesti. Sitä mä en enää kestäis.

P.S. (Jos) hävitin näillä angstisilla kommenteillani tuvan iloisen ilmapiirin, pyydän anteeksi.
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Lizzy
Vieras
« Vastaus #1766 : 02.06.2008 20:14:42 »

Lionheart, kuulostaa kyllä siltä, että sinun olisi hyvä löytää joku aikuinen joka ymmärtää missä mennään. Jolle voisit avoimesti kertoa tunteistasi ja tilanteestasi. Eihän tuollainen peli vetele. Mene oikeasti vaikka jonnekin sosiaalitoimistoon tai johonkin nuorten kriisikeskukseen, jos alueellasi on sellainen tai johonkin, jossa on vastuullisia aikuisia ihmisiä, jotka kuuntelevat ja osaavat auttaa. Ihan mihin tahansa, mutta jollekin aikuiselle nyt pitäisi kertoa tilanne. En sano tätä sillä, että pitäisin sinua lapsena, vaan nuorena, jolla on oikeus siihen, että saa itsenäistyä rauhassa ja aikuisten tukemana. Kaverit ovat myös tärkeä tuki, mutta jos sinulla on taipumusta ajautua niin sanotusti "väärään seuraan" niin suosittelen, että etsit jonkin virallisen tahon, jonka kanssa asiat voisi selvittää kunnolla.

Kovasti iloa, valoa ja rakkautta tilanteeseesi ja et sinä mitään tunnelmaa pilannut. Täällä on aina tarjolla teetä ja sympatiaa.

 smitten
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #1767 : 02.06.2008 21:09:28 »

Mitäs tänne kuuluu?  smitten
Joko kesä on Suomessa? Täällä on ollut mukavat 30-35 astetta lämmintä viime päivät. smitten
Olen ruskea kuin kahvipapu!
Olen lokoillut tulevan talomme tontilla alasti (sinne kun ei näe kukaan)
ja päntännyt päähäni saksan kielioppia ja PR:n kertausta. Tongue

Tontilla asustaa oikea city-kettu!  Cheesy Poika kettu isosta koosta päätellen
ja se ei paljoa pelkää. Tulee uteliaana katselemaan alastonta naista...
...hmmm... :Smiley  -no niitä eväitä tietenkin. Grin
Se tykkää jostain syystä Mozart omenoista (kuten minäkin),
makeita kun ovat. Cheesy

Se jää parin metrin päähän ja kellistelee päätään ja korviaan,
kun sille juttelee. Tyytyväisenä se noukkii kaikki omenan palat. Smiley

Vaaka ei halua hätistää sitä pois, se näyttää ihan terveelle ja hyvin voivalle
ja parasta siinä on se, että se syö kaikki myyrät ja hiiret puutarhasta pois
ja hätistää marjoja ja hedelmiä syövät linnut pois. Smiley

Sille pitäisi löytää jostain puoliso, niin saataisiin pikku kettuja. Cheesy

Ympärillä on 3 isoa puistoa, joten sillä on ihan lokoisat oltavat. Smiley
Sen pesä vain on tontillamme erään ison puun juurten lomassa,
vähän kuin luolassa.

Itävallassa ei ole rapiesta, joten.. Smiley
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #1768 : 02.06.2008 21:54:39 »

Ihan kauhulla luen noita Lionheartin ja muiden kirjoituksia. Shocked
Vaa'an poika Tim alkaa olla murrosiän kynnyksellä ja on niin täynnä teini-angstia..! buck2

Avioero kai on ottanut vähän kovemmalle hänelle
ja äitinsä ja isänsä manipuloinnit toisiaan vastaan hämmentää
ja keho on alkanut muuttua kuin myös mielikin
ja gosh sake! se mieli muuttuu koko ajan laidasta laitaan. buck2

Viime loma lasten kanssa oli suoraan sanottuna... :Smiley -kauhea-  buck2
Tim sanasotaili isänsä kanssa koko ajan ja ole siinä sitten välissä,
kun poika vihaa ja rakastaa isäänsä yhtäaikaa ja on mustasukkainen hänestä. Kiss
Koko loma fiilis oli pilalla, olimme kaikki väsyneitä ja ärtyneitä. buck2 Angry
Sanoinkin Vaa'alle, että Tim jää seuraavalla kerralla äitinsä hoteisiin
ja otamme Leonin, 5 v. mukaan. Wink

Välillä en tiedä mitä sen kanssa pitäisi tehdä, mutta ei minun ole sinänsä
tarviskaan, olen isän tyttöystävä ja paljon rennompi kuin omat vanhemmat. Tongue

Tosin hänessä on vielä se pieni poika jäljellä,
joka tulee aamuyöstä viereen nukkumaan,
kunhan ensin nuorin poika Leon on asettunut 4-5 aikaan yöllä keskellemme nukkumaan.
Sitten siinä nukumme molemmat pojat vieressä. Kiss

Ei aamurakasteluja, myöhään nukkumisia, aamiaista sänkyyn,
ei rakasteluja suihkussa, keittiössä, ei juuri missään
ja ei ainakaan antaumuksella, jos sitten pikaisesti jossain tulee tilaisuus,
jolloin pitää heristellä korviaan ja olla valmiina vetämään housut jalkaan
puolessa sekunnissa, jos kersat paukkaavat sisään. Angry tickedoff

Onneksi lapset ovat enimmäkseen äitinsä luona
->paras tapa omata lapset. Tongue

Niistä saa sen parhaimman ajan, siis ainakin Leonista,
joka on vielä niin suloinen ja ihanan vekkuli. Smiley

Olemme tulleet Vaa'an kanssa siihen tulokseen, että ei lapsia enempää,
vaan nautimme. coolsmiley

Tuli muuten mieleen, että kuinka moni äiti/isä tunnustaa,
että rakastaa enemmän toista lasta kuin toista lasta? idiot2

Vaa'an suurin rakkaus on Leon, 5 v. ja taas Timiin hän ei saa edes kunnon kontaktia,
ei ole kuulema koskaan saanut.
Leon taas ei tule toimeen äitinsä kanssa, mutta Tim on äidin poika.

Rehellisesti sanottuna, minäkin rakastan Leonia enemmän kuin Timiä,
vaikka kuinka yritän olla tasapuolinen. idiot2

Helping hand kokeneemmilta..? Undecided
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #1769 : 02.06.2008 22:24:52 »

Kiitokset Lizzy ja Tigrinum.
Mä olen miettiny sitä, että pitäis puhua jollekin aikuiselle, mutten tiedä oikein kelle. Kenellekään vieraalle en mene avautumaan (niin siis IRL - kasvotusten) sen kuraattori-jutun takia. Serkkupoika on ehkä paras lohtu ollut, vähän kuin veli mulle. Se pitää musta huolta ja auttaa, tulee hakemaan 70km päästä kun soitan aamuneljältä ajettuani kolarin, kuuntelee ja neuvoo.
  Musta itestäni tuntuu, ettei mun tarvis puhuu kenellekään, kunhan mutsi vaan jotenkin hyväksyis mut. Oikeastaan mulle on melkein täysin sama miten se käyttäytyy mua kohtaan, mä oon oppinu elämään ilman sitä, mut haluaisin vaan tietää miksi se on tollanen?
  Himassa kun tapeltiin sillon pari tuntia sitten, niin se huusi mulle taas jotain vanhempien kunnioittamisesta. Sanoin, että kunnioitan ihmisiä, jotka kunnioittaa mua. Se huusi taas jotain, en muista mitä, mutta sen jälkeen sanoin, että ensimäisen kerran kun se läppäs mua, niin siitä asti mä olen arvostanu sitä yhä vähemmän ja vähemmän ja vannoin, että seuraavan kerran kun se koskee muhun, mä lähen eikä mulla oo enää äitiä. Se katto mua ja nauro sillee ilkeesti ja kysy että mihin mä muka menisin. Otin takkini ja painuin ovesta ulos sanaakaan sanomatta ja nyt istun tässä serkkupojan läppäriä näpytellen.
  Oikeestaan mä en haluais edes korjata tätä mun suhdetta mutsiin vaan pikemminkin korvata sen ihmisen jollain toisella. Ei voi edes sanoa, ettenkö olis yrittäny kaikkeeni. Mä kävelin puolitiehen ja vähän ylikin, mut mutsi ei tehny elettäkään. Mietin välillä et kumpi meistä on se keskenkasvuinen kakara, joksi se mua haukkuu. Voisinkin kysyä, että miten se määrittelee sanan "kakara", kun jo eskarista asti on kaiken joutunu ite tekemään. Toisin kuin velipoika (kyllä, sisaruskateus on suuri).
  Muistan kun pienenä ihailin aina äitin tekemiä maalauksia ja piirroksia, joita meillä kotona roikkuu seinillä. Nykyisin kun katon niitä, niin huomaan niissä kaikki pienetkin virheet ja mitä olisi voinut tehdä toisin.

Lizzy: Mulla on ollut tapana ajautua siihen "väärään" seuraan, mutta kun niihin porukoihin pääsee sisälle, niin se ei olekaan kummoisempaa. Tämä on nyt ehkä vähän ronskisti sanottu, mutta paremmaksi mä tunnen oloni erään 'narkkari'kaverini seurassa kuin kotona.

Tigrinum: Se pois lähteminen on mulla aika vakio noissa riitatilanteissa kun multa loppuu usko siihen, että mutsi ymmärtäis mitä yritän sanoa. Tosin, jos tätä ajateltaisiin pelinä, mitä tämä ei kyllä ole, ja poislähtö olisi minun siirtoni niin mutsin osalta se on täysin kumottavissa sillä, että sitä ei kiinnosta mihin mä lähden ja mitä tekemään. "Kyllä routa porsaan kotiin ajaa" se sanoo aina faijalle kun faija pyytää sitä estämään mua lähtemästä. Pari päivää kun oon poissa ja koulusta soitellaan kun ei oo näkyny niin mutsi käskee faijan soittaa mulle että tulisin kotiin. Kotona sitten ollaan hiljaa niinku mitään ei olis tapahtunu, parhaassa tapauksessa mutsi v*ttuilee jotain päätöntä.. Nyt päätinkin, että lähden serkun kanssa niitten mökille, enkä tule kotiin ennenko mutsi soittaa ja pyytää anteeksi - tai edes ylipäätään soittaa itse mulle.
  Jos törmään tuohon mainitsemaasi kirjaan niin luen varmasti. Smiley
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Sivuja: 1 ... 116 117 [118] 119 120 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: